علل سکوت علی علیه السلام درحمله به درب خانه دختر رسول الله + اسناد
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12360
بازدید دیروز : 2743
بازدید هفته : 15598
بازدید ماه : 31540
بازدید کل : 1019434
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 12:22 |

 

پاسخ به شبهه ای قدیمی در مورد حادثه تاریخی حمله به درب خانه حضرت علی (ع) 

و لطمه بر حضرت زهرا (س)وجود دارد که در این صحنه چرا امیرالمومنین (ع)

کاری نکرد و ساکت ماند؟ 

  علل سکوت علی علیه السلام درحمله به درب خانه دختر رسول الله به روایت اسناد 

سید عبدالرسول علم الهدی: شبهه ای قدیمی در مورد حادثه تاریخی حمله به درب خانه حضرت علی علیه السلام و لطمه بر حضرت زهرا سلام الله علیها وجود دارد که در این صحنه چرا امیرالمومنین علیه السلام کاری نکرد و ساکت ماند؟ مگر غیرت علوی اجازه می دهد که همسرش مورد تعرض مهاجمان قرار گیرد؟

موافقان این شبهه که در شیعه و سنی وجود دارند، سعی بر انکار واقعه تاریخی داشته و رحلت حضرت زهرا را ناشی از بیماری بعد از وفات پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می دانند. این افراد دلائلی چون:

1) مژده پیامبر صل الله علیه و آله و سلم به ایشان مبنی بر اینکه که شما اولین کسی هستی که در بهشت به من ملحق می شوی.

2) حضرت فاطمه سلام الله علیها چون پدرشان را بسیار دوست می داشتند برایشان بسیار گریه می کردند و مرتب آرزوی مرگ برای خودشان می کردند.

3) حضرت زهرا سلام الله علیها و خواهرانشان زینب و رقیه همگی در سنین نوجوانی از دنیا رفتند . بنابر این وفات خاص حضرت زهرا سلام الله علیها نبود بلکه تمامی دختران پیامبر اسلام در نوجوانی رحلت کردند.

4)فرض کنیم یکی از صحابه چنین کاری کرده باشد. آیا این توهین به علی علیه السلام نیست که شخصی، همسر او را به قتل برساند و او ساکت بماند. 4)بر فرض که شخصی چنین کاری کرده باشد، آیا صدها صحابی رسول خدا که در رکاب او جنگیده بودند اینقدر بی غیرت شدند که دختر پیامبرشان را فردی به قتل برساند و همه ساکت بمانند.

5) از طریق راویان مورد اعتماد روایت نشدن و ... ؛ را بهانه ای برای رد رخدادهای تاریخی نموده و این تفاوت ها را نشانه این می دانند که حضرت زهرا سلام الله علیها با بیماری از دنیا رفتند نه با قتل!!

اما در پاسخ به این شبهه، لازم است با دو رویکرد به این واقعه توجه شود. اول، رویکرد تاریخی و بررسی سندی این حادثه، دوم، رویکرد تحلیل سیاسی این حادثه در بستر وقایع پس از رحلت پیامبر اکرم؛

 

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: سکوت, علی علیه السلام, حمله, درب, خانه, دختر, رسول الله, روایت اسناد, تاریخ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 22:59 |

آیت الله سبحانی گفت:عالم ظاهرگرا سبب می شود مردم از دین خارج شوند و مثال این موضوع در

تاریخ بسیار است؛ شریح قاضی، مردم کوفه را دعوت به جهاد کرد و به ظاهر تظاهر به عبادت و زهد می کرد.

  آیت الله سبحانی صبح امروز در آخرین درس خارج فقه خود در سال ۹۳ که در شبستان سوم مسجد اعظم برگزار شد، با اشاره به اینکه بر اساس حدیثی از امام علی(ع) دو گروه «جاهل متنسّك، و عالم متهتّك» کمر حضرت را شکستند، اظهار داشت: عالم متهتک، فردی است که در ظاهر عالم است، اما برخلاف شرع رفتار کرده و به علمش عمل نمی کند.

وی افزود: عالم ظاهرگرا سبب می شود مردم از دین خارج شوند و مثال این موضوع در تاریخ بسیار است؛ شریح قاضی، مردم کوفه را دعوت به جهاد کرد و به ظاهر تظاهر به عبادت و زهد می کرد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه این عالمان فقط در ظاهر محاسن طویلی دارند و دائماً تسبیح به دست هستند و مرتب سبحان الله می گویند خاطرنشان کرد: اما به علم خود عمل نمی کنند و سبب گمراهی مردم می شوند؛ چرا که مردم می گویند اگر دین حقیقت داشت، خود این عالم به آن عمل می کرد.

آیت الله سبحانی تصریح کرد: امام راحل(ره) وقتی برخی ما ها را توبیخ می کردند، می گفتند، مردم می گویند پشت قرآن چیزی نوشته است که شما می گویید ولی عمل نمی کنید.

وی در ادامه با بیان اینکه جاهل متنسّك نیز به ظاهر عبادت می کند ولی مردم را فریب می دهد، گفت: پیشانی خوارج از عبادت پینه بسته بود، ولی علیه حضرت علی(ع) شعار می دادند.

آیت الله سبحانی تصریح کرد: در طول تاریخ جاهل متنسّك، و عالم متهتّك سبب گمراهی مردم شده اند، ابراز داشتند: اگر این دوگروه در اسلام نبودند، وضع اسلام این نبود.

این مرجع تقلید با اشاره به تظاهر به دین داعشی ها و تکفیری ها، اظهار داشت: امروز محاسن داعشی ها تا ناف آن ها است و فکر می کنند کسی که محاسنش تا ناف است حقیقتی دارد.

وی افزود: باطن داعشی ها کفر است و بی حساب دست به خونریزی و آدم کشی می زنند.

وی با اشاره به اینکه ۸ هزار نفر از اصحاب حضرت علی(ع) با شعار «لاحكم الا لله» از ایشان جدا شدند، گفت: حضرت علی(ع) نیز تاکید می کنند حکم برای خدا است ولي اين ها مي گويند زمامداري جز براي خدا نيست؛ در حالي كه مردم به زمامدار نيك نيازمندند تا مؤمنان در سايه حكومت به كار خود مشغول و كافران بهرمند شوند و مردم در استقرار حكومت زندگي كنند.

این مرجع تقلید افزود: بر اساس سخن حضرت علی(ع) قانون گذار خداوند است؛ اما این مسئله غیر از این است که ما نتوانیم در بین مردم حکومت کنیم.

آیت الله سبحانی در بخش دیگر سخنان خود در آخرین درس خارج فقه سال ۹۳ بر ضرورت مطالعه دروس از سوی طلاب در ایام تعطیلات تاکید کرد و گفت: در این یک هفته مطالعه کنید و بنویسید و ساعات بیشتری را به مطالعه اختصاص دهید.

* مدیران حوزه فکری برای تعطیلی ها کنند

این مرجع تقلید افزود: آقایان مدیران حوزه برای تعطیلی های حوزه فکر کنند؛ اکنون نباید تعطیلی بر ما غلبه کند.

آیت الله سبحانی تصریح کرد: مرحوم حضرت آیت الله گلپایگانی در روز عید نیز در مسجد درس گفتند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: کسانی, کمر, امیرالمومنین , علی , شکستند, باطن, داعشی , کفر, لاحكم الا لله,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:40 |

در پی شبه افکنی بعضی از سایتها نظر شیعه را در مورد ازدواج موقت به صورت مبسوط عرض می کنیم.

ازدواج موقت چیست؟

بر اساس آیه شریفه «فَمَا اسْتَمْتَعْتُمْ بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَریضَةً» (نساء، 24) ازدواج متعه تشریع شده است.

ازدواج در اسلام دو نوع می باشد.1- ازدواج دائم 2- ازدواج موقت(متعه). ازواج موقت در اسلام یک ازدواج شرعی است و مثل ازدواج دائم، دارای خطبه عقد، مهریه و عده طلاق است.

در هر دو ازدواج، فرزندان، متعلق به والدین می باشد. در هر دو ازدواج طلاق مطرح است. ولی طلاق در ازدواج موقت به تمام شدن زمان عقد و یا بخشیدن زمان باقی مانده توسط شوهر، می باشد و طلاق، در عقد دائم به اجرای صیغه طلاق و حضور دو شاهد عادل است. تنها تفاوت ازدواج موقت با دائم در این است که بر مرد، نفقه زن(تهیه خوراک، پوشاک و مسکن) واجب نیست. در ازدواج موقت، بعد از تمام شدن زمان ازدواج و یا بخشیدن بقیه زمان توسط مرد، زن باید 45 روز عده نگهدارد تا بتواند با مرد دیگری ازدواج نماید.

ازدواج موقت برای کسانی تشریع شده است که ازدواج دائم  برایشان میسور نیست. یا زنی که شوهرش فوت کرده و با وجود داشتن چند بچه یتیم، امکان رها کردن فرزندان و ازدواج دائم را ندارد؛ و جهت کنترل غریزه جنسی ازدواج موقت می کند.

نکته ای که باید مراعات شود این است که اگر زنی به عقد موقت درآمد و با تمام شدن زمان عقد، از همسرش جدا شد؛ اگر عده نگه ندارد؛ ازدواج با ایشان در حکم زنا است. زنانی که پولی می گیرند و بدون خواندن خطبه عقد با کسی رابطه جنسی برقرار می کنند؛ زناکار محسوب می شوند. همچنین زنانی که خطبه عقد می خوانند و بعد از تمام شدن مدت ازدواج، بدون این که عده 45 روزه نگهدارند، به عقد مرد دیگری در می آیند این هم در حکم زنا است.

لذا صیغه موقت برای زنی که قبلا شوهر کرده و طلاق گرفته و یا شوهرش فوت کرده است؛ در  صورتی درست است که زمان عده وفات و یا عده طلاق او تمام شده باشد. بر اساس آموزه های دین مبین اسلام ، زن نمی تواند هر روز به عقد یک مرد درآید؛ چه در عقد دائم و چه در عقد موقت. ولی زنی که یائسه شده(از سن عادت گذشته و عادت ماهانه نمی بیند) برای ازدواج(چه دائم و چه موقت) نیاز به گذشت عده ندارد. ازدواج موقت با زنی صحیح است که اگر قبلا به عقد موقت مردی درآمده، عده اش که 45 روز است بگذرد تا بتواند به عقد موقت مرد دیگری درآید. زن در هنگام عقد دائم و موقت، نباید در عده طلاق باشد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: ازدواج موقت، ازدواج، عقد، عقد موقت، عقد دائم، طلاق، ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:6 |
 ازدواج ام کلثوم با عمر
 
پرسش:
با سلام ، آقای محترم من یک شیعه زاده ام ولی مطالعاتم در قرآن چیز دیگری به من آموخته است ، مهم نیست که امام علی نام فرزندانش را برچه اساس عمر و عثمان و ابوبکر گذاشته باشد، مهم این است که دختر عزیزدردانه خود را به عقد ازدواج عمر درآورده است، آیا کسی عزیز خود را به عقد قاتل همسرش می دهد؟
پاسخ:

در ابتدا باید خدمتتان عرض نماییم که این امر یک رویداد تاریخی است و در قرآن هیچگونه اشاره ای به آن نشده است چرا که فرموده بودید که مطالعاتتان در قرآن به شما چیز دیگری آموخته است در ادامه اضافه می کنیم که پاسخ: موضوع ازدواج ام کلثوم با عمر از دو دیدگاه قابل بحث و بررسی است*:

الف. از منظر منابع اهل سنّت؛

ب. از منظر منابع شیعه.

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: ازدواج، ام کلثوم، علت ازدواج ام‌کلثوم با عمر، کلثوم، ازدواج ام، ام‌کلثوم، علی علیه‌السلام، اهل سنت، ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 14:55 |

 منابع تسنن :

امام  جويني
ابن أبي شيبه
علامه بلاذري
ابن قتيبه دينوري
محمد بن جرير طبري
مسعودي شافعي
ابن عبد ربّه
ابن عبد البر قرطبي
مقاتل بن عطية
أبي الفداء
صفدي
ابن حجر عسقلاني و شمس الدين ذهبي
أبو وليد محمد بن شحنه حنفي
محمد حافظ ابراهيم
عمر رضا كحالة
عبد الفتاح عبد المقصود
پشيماني ابوبكر در آخرين روزهاي زندگي


منابع شيعه:
  اسناد هجوم به خانه وحي و شهادت حضرت زهرا سلام الله عليها


منابع تسنن :


روايات بسياري در كتاب‌هاي اهل تسنن وجود دارد كه ثابت مي‌كند ، خليفه اول به همراه عده‌اي از دشمنان اهل بيت ، به خانه وحي همجوم برده و آن جا را به آتش كشيده‌اند ؛ در حالي كه فاطمه زهرا سلام الله عليها به همراه نوادگان رسول خدا در داخل خانه بوده‌اند .

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: اسناد , هجوم , خانه , وحي, شهادت, حضرت زهرا, سلام الله عليها ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 14:0 |

 توصیه دردناک یکی از محبین اهل بیت به خواهران زائر ایران

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: توصیه, دردناک, محبین اهل بیت خواهران , زائر ایران , شیعه, عاشوراییان زنجان, امر به معروف موثر,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 17:57 |

ابن عباس می گوید: از رسول خدا(ص) درباره کلماتی که حضرت آدم از پروردگار خویش دریافت کرد و با آن کلمات توبه کرد، پرسیدم. فرمود: از خدا خواست که به حق محمد، علی، فاطمه، حسن و حسین(ع) توبه اش را بپذیرد.

  قرآن مجید که کلام راستین خداست و در نهایت اتقان و درستی قرار دارد، بی هیچ شک و شائبه ای بازگوکننده حقایقی است که ذهن بشری از نیل به بسیاری از آنها، عاجز و ناتوان است. فاطمه زهرا(ع) حقیقتی بی مانند دارد که جز در سایه سار قرآن و کلام معصومان نمی توان بدان دست یافت. بدین لحاظ، در این مجال به بررسی برخی از آیات قرآن و بیان پاره ای از این حقایق می پردازیم.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: ۲۰ ویژگی, قرآنی, حضرت فاطمه (س), ابن عباس, به حق محمد، علی، فاطمه، حسن و حسین(ع) , توبه,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 16:8 |

برنامه تلویزیونی «36» که در فرهنگسرای امام خمینی (ره) ضبط شد و به مناسبت ایام دهه مبارک فجر از رسانه ملی پخش شد، در میان سیل برنامه‌های مناسبی به چشم نیامد اما حداقل یکی از قسمت‌های این برنامه، به تازگی به مدد شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته و از آن قسمت نیز، تنها بخش کوچکی مورد توجه قرار گرفته است.

در این بخش از برنامه محمدرضا زائری استاد حوزه و دانشگاه که جزو چهره‌های مقبول محسوب می‌شود و اخیراًٌ مناظره‌اش با احمد سالک، توجه عمومی را جلب کرده بود، وارد چالش کلامی با یکی از حاضران شد.

زائری در پاسخ به یکی از پرسش کنندگان خانم که فلسفه حجاب را از شاهنامه فردوسی تا ساسانیان و اشکانیان خوانده بود و فراتر از اسلام و جمهوری اسلامی تعبیر کرده بود و به زائری نسبت داد که گفته، حجاب ظلم به زنان است و همچنین مقایسه ایران و لبنان در بحث حجاب را اشتباه خواند و حجاب را مرتبط با لفظ جمهوری اسلامی ایران خواند، گفت: اولاً من نگفتم حجاب ظلم به زنان است و می‌گویم الزام به حجاب و توقع اینکه زن فقط حجاب را رعایت کند، ظلم به زن است. ما به مرد کاری نداریم و فقط زورمان به زن می‌رسد.

وی ادامه داد: اگر اینقدر روی تک تک الفاظ جمهوری اسلامی ایران سخت بگیریم، آیا نمره جمهوری اسلامی ایران در راستگویی، در نظم، در وجدان کاری، در وفای به عهد، در صداقت، نمره بدتری است یا نمره حجاب؟ این را صادقانه جواب دهید. اگر بخواهیم نمره بدهیم و بگوییم نمره امروز وضعیت جامعه ما، 36 سال بعد از انقلاب، در حجاب کمتر است یا دروغگویی، وفای به عهد (تشویق حاضران)

این پرسش کننده خانم در پاسخ به زائری گفت: در درجه اول با توجه به نام گذاری سال که یک بخشش فرهنگ است و یک بعدش هم اقتصاد است، فکر می‌کنم این دو مقوله از نظر مقام معظم رهبری خیلی حائز اهمیت است...

در این میان زائری با اعتراض خواستار پاسخ به پرسش خود شد و گفت: جواب سوال من را بدهید. یک کلمه نمره حجاب بدتر است، یا نمره راستگویی ما؟ وفای به عهد ما؟ وجدان کاری و نظم ما؟

این پرسش کننده در ادامه دوباره گفت: بدون شک در هر قسمتی از هر ابعادی از جامعه مشکلاتی است اما آنچه ما امروز... (دوباره با اعتراض زائری که چرا یک کلمه پاسخ بنده را نمی‌دهید) ... بدون شک حجاب است!

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: دوباره, اعتراض, زائری, پاسخ, حجاب, تلویزیونی, «36», فرهنگسرای, امام خمینی , ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 21:12 |

 

من به شما بگویم و به زیان بیاورم، هر وقت من فکر این را می کنم، از تصور این فکر خدا شاهد است آن چنان قلبم فشار می آید.

و این دعایی است که از قلب ما برمی آید ای کاش که مرگ ما هم، مثل مرگ بچه های شما باشد.

  اطلاعات دقیقی درباره زمان ایراد این سخنان وجود ندارد، به جز آن که درسال 1361 شمسی و در دیدار با جمعی از خانواده های شهدا و در نهاد ریاست جمهوری بیان گردیده.

امید آن که سایه سارِ وجود این پیشوای شهادت طلب، تا ظهور دولت یار، بر سر همه ی پیروانش مستدام باشد و خداوند متعال، توفیق شهادت در رکاب حضرت حجت(ارواح العالمین له الفدا) را روزی همه ی ما قرار دهد:

من به شما بگویم و به زیان بیاورم، هر وقت من فکر این را می کنم که این جنگ و این شهادت و این میدان های شرف و خون تمام بشود و ما بمانیم و بعد یک وقتی مثلا به تصادف بمیریم -که خیلی می میرند - به تب بمیریم، از تصور این فکر خدا شاهد است آن چنان قلبم فشار می آید.

یک میدان مسابقه افتخار ابدی و الهی، یک میدان مسابقه بهشت، از این آدم گرفته بشود و آدم همین طور بمیرد. و این دعایی است که از قلب ما برمی آید ای کاش که مرگ ما هم، مثل مرگ بچه های شما باشد (گریه آقا و حضار) و من گمان نمی کنم که کسی باشد که حقیقت این جور مردن را بداند و این آرزو را نکند.

بنده همیشه در دوران اختناق، در سخنرانی هایی که می کردیم، برای آن کسانی که در آن روزگار در این خط بودند، درباره مسائل گوناگون، همیشه می گفتم شهادت یک مرگ تاجرانه است، یک مرگ سود آور. حقیقت هم همین است.

هیچ مردنی مثل شهادت نیست. 

إِنَّ اللّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ. 

از این روشن تر هیچ چیز نمی شود، هیچ سندی در دنیا نیست.خدا جان و مال مومنین را معامله می کند در مقابل بهشت. بعد بازش می کند: 

یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ  که در راه خدا مقاتله می کنند و جنگ می کنند فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ. می کشند و کشته می شوند. ببینید چقدر این خوب است؛ مثل همین ها [اشاره می کنند به تصاویر شهدا]، مثل بچه های شما.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: اشک, امام خامنه ای, یک آرزورهبر, إِنَّ اللّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 22:51 |

 

 

 به ایت الله بهجت گفتند:

کتابی در زمینه ی اخلاق معرفی کنید

فرمودند:کتاب لازم نیست یک کلمه کافیست که بدانی

"خدا می بیند"

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان