جزئیات جدیدی از تفاهم ضد ایرانی ملک سلمان و اردوغان
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 402
بازدید دیروز : 803
بازدید هفته : 1913
بازدید ماه : 38986
بازدید کل : 1058563
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 19:39 |

در حالی که درگیری‌ها در سوریه با شدت ادامه دارد، اخباری از بیرون سوریه نشان می‌دهد که برخی تفاهم‌های بیرونی علیه دولت سوریه در حال تشدید است.

به گزارش «تابناک» ‌به نقل از ‌رویترز، نمایندگان عربستان سعودی و قطر در ماه ژانویه در نشستی با ابومحمد الجولانی، رهبر «جبهه نصرت» به توافق رسیده‌اند تا این گروه را از نظر مادی و تسلیحاتی تقویت کنند.

به گزارش رویترز، شرط چنین اقدامی، مرزبندی «النصره» از شبکه القاعده تعیین شده است. ظاهرا در این راستا پیشنهاد شده که «النصره» نام تازه‌ای بر خود بگذارد و اعلام نماید ‌حاضر است با دیگر گروه‌های مخالف رژیم بعث در سوریه همکاری کند. عربستان و قطر امیدوارند ‌با حمایت از النصره، این گروه بتواند بر داعش پیروز ‌و به بدیلی برای دولت فعلی سوریه تبدیل شود.

در همین حال، ال‌مانیتور در مطلبی دیگر به هماهنگی‌های ضد ایران عربستان و ترکیه پرداخته است. فهیم تاشتکین، روزنامه‌نگار اهل ترکیه در این باره نوشته است: روابط ترکیه و عربستان سعودی تاکنون مهم‌تر و ارزشمند‌تر از این فرض می‌شد که در معرض انتقاد و بحث قرار گیرد؛ هرچند نگاه ترکیه و عربستان سعودی نسبت به مسائل منطقه، همواره در یک راستا قرار نداشته است، هم آنکارا و هم عربستان سعودی تلاش کرده‌اند از تأثیرگذاری اختلافات منطقه‌ای بر روابط دوجانبه خود پرهیز کنند. در نگاه ترک‌ها، عربستان با توجه به دو مسأله حج و قیمت نفت از اهمیت زیادی برخوردار است.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: جزئیات, تفاهم نامه, ضد ایرانی, ملک سلمان , اردوغان , ترکیه, ایران , عربستان, قطر , مثلث شوم,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 13:49 |
آیا بهتر نیست آقای هاشمی و برخی دولتمردان به جای عصبانیت 
علیه منتقدان جامعه را قانع کنند که آمریکا چرا قابل اعتماد است؟   


روزنامه جوان با اشاره به سخنان اخیر هاشمی ‌رفسنجانی که منتقدان را همنوا با نتانیاهو خوانده بود و نیز الفاظی نظیر بزدل و ترسو که از سوی روحانی ادا شده نوشت: علت عصبانیت و ناراحتی آقای هاشمی  از دولتمردان چیست، چرا باید نقد آن هم از نوع عمدتا کارشناسی شده و مستدل تا به این حد آنها را آشفته کرده و باعث شده به زبان تهمت و تحقیر روی بیاورند؟... غالب منتقدان بارها اعلام کرده‌اند که با اصل مذاکره مخالف نیستند و تنها اختلاف‌نظر آنها با دولت «رویکرد و روش» دیپلمات‌های هسته‌ای است. منتقدان تاکنون در قالب سخنرانی، مقاله و مناظره تلاش کرده‌اند توافق ژنو۳ و رویکرد دیپلمات‌های هسته‌ای را کارشناسی شده و مستدل- با رجوع به مفاد توافقنامه و تغییر رفتار مقامات غربی و همچنین «قول، فعل و تقریر» طرف ایرانی- نقد کنند، در چنین شرایطی انتظار طبیعی است که دولت و حامیان به جای اتهام‌افکنی‌های گاه و بیگاه نظیر پیوند دادن منتقدان با نتانیاهو، پاسخی عقلانی و منطقی به آنها داده و با ادله حقوقی و سیاسی اثبات ‌کنند دو هدف عمده دولت در مذاکرات «گشایش آنی در وضعیت معیشتی مردم» و «رفع کامل تحریم‌ها» محقق شده و در ژنو۳ ایران مکلف به اجرای تعهدات «عینی» در مقابل تعهدات «کلی و مبهم» نشده است.
این روزنامه می‌افزاید: پاسخ منطقی دهند که چرا به رغم توافق‌نامه ژنو۳ - که از آن به عنوان پیروزی بزرگ توسط دولتمردان یاد شد- بیش از ۵۰ بار تحریم‌های بین‌المللی علیه کشورمان افزایش پیدا کرده و ده‌ها بار مقامات غربی جمهوری اسلامی ایران را تهدید به حمله نظامی کرده‌اند - که در طول سال‌های گذشته کم‌نظیر بوده- و بارها جامعه ایرانی مورد تحقیر و توهین قرار گرفته است. آیا بهتر نیست آیت‌الله هاشمی و برخی دولتمردان به جای عصبانیت در جلسات اینچنینی در حد چند دقیقه - و نه بیشتر- از دستاوردهای عینی و ملموس- نه تبلیغاتی و پوپولیستی- برای افکار عمومی توضیح دهند و جامعه را قانع کنند که آمریکایی‌ها قابل اعتماد هستند. توافق ژنو ۳ دستاورد بزرگی است و وعده‌های انتخاباتی تنها شعار نبوده است.
جوان در ادامه با بیان اینکه زدن برچسب به منتقدان، برای خالی کردن قد خمیده دوستان از زیر بار اتهام حمایت از فتنه است، می‌پرسد: آیا باید اقدامات زمینه‌سازان غائله سال ۸۸ را خلاف منافع عمومی و همسو با رژیم صهیونیستی بدانیم یا نقد دلسوزانه برخی از منتقدین ژنو و سیاست‌های اقتصادی دولت را؟ آیا دروغگو را فتنه‌گران در سال ۸۸ بدانیم که با اتهام‌زنی به نظام و ادعای تقلب هشت ماه کشور را در بحران فرو بردند و براساس طرح آمریکایی-صهیونیستی راهبرد براندازی نظام را آن هم با سر دادن شعارهایی نظیر نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران - که سایت رسمی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی آن را تئوریزه کرد- یا کسانی که تبیین می‌کنند نباید به آمریکایی‌ها خوشبین بود و همه‌چیز را در توافقنامه جامع هسته‌ای خلاصه کرد؟

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: سخنان, هاشمی ‌رفسنجانی, همنوایی, نتانیاهو , الفاظی, نظیر بزدل و ترسو, روحانی, ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 13:21 |

کم کم آتش به لانه های امن شکم باره های عرب وارد شد...

یک نیروی امنیتی عربستانی در نزدیکی پارکینگ خانه‌اش مورد هدف تیراندازی یک فرد ناشناس قرار گرفت. یک نیروی امنیتی عربستانی در نزدیک خانه شخصیاش به وسیله یک فرد ناشناس مسلح مورد هدف تیراندازی قرار گرفت.

خبرگزاری «آناتولی»، گزارش داد که یک افسر امنیتی عربستانی در نزدیکی خانه‌اش در ریاض مورد هدف تیراندازی یک فرد ناشناس قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شده است.

خبرگزاری عربستان که این خبر را با تیتر زخمی شدن یک شهروند عربستانی در ریاض گزارش داده بود بعدتر این نکته را نیز مطرح کرده که این شهروند یک افسر پلیس است اما مشخص نیست که این حادثه جنایی است یا امنیتی.

این اولین بار بعد از به قدرت رسیدن «سلمان بن عبدالعزیز» به عنوان پادشاه عربستان است که یک نیروی امنیتی مورد هدف حمله مسلحانه قرار گرفته است.

عربستان که خود یکی از صادر کننده‌های بزرگ تروریسم به جهان به شمار می‌رود، در طول یک سال گذشته با حملات امنیتی متعددی مواجه شده است، حمله به مرزبانان عربستانی در منطقه شمالی این کشور و در مرز با عراق یکی از این حوادث است که به مرگ فرمانده امنیتی این منطقه منجر شد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: تیراندازی, افسر, امنیتی, عربستانی, ریاض,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 23:37 |

قابل توجه انهایی که به مذاکرات دل بسته اند !!!!

رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه سی بی اس گفت که اگر به توافق قابل قبول با ایران نرسیم واشنگتن مذاکرات را ترک خواهد کرد.

 رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه سی بی اس گفت که اگر به توافق قابل قبول با ایران نرسیم واشنگتن مذاکرات را رها خواهد کرد.

وی افزود: هرگونه توافق هسته‌ای باید به قدرتهای غربی این قابلیت راستی آزمایی را بدهد که مطمئن شوند ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا نخواهد کرد و اگر ایران تمرد کرد قدرتهای غربی وقت کافی برای واکنش را داشته باشند.

اوباما تاکید کرد که اگر قرار باشد به همچین توافقی نرسیم پس ما آن را نمی‌خواهیم.

اظهارات رئیس جمهوری آمریکا در حالی مطرح میشود که دیپلماتهای غربی و ایرانی از پیشرفت در دور اخیر مذاکرات در مونتروی سوئیس خبر دادند. با این حال دو طرف تاکید دارند که هنوز مشکلاتی باقیمانده است.

براستی آیا امریکا و اروپا به این مذاکرات نیاز دارند یا ایران گذشت زمان همه چیز را روشن خواهد کرد.

آیا امریکا و ایادی آن توان به چالش کشیدن انقلاب اسلامی را خواهند داشت ....

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: توافق , قابل قبول , ایران , واشنگتن , مذاکرات, ترک , خواهد کرد, ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 10:45 |

یک مسئول کردستان عراق گفت: عملیات آزاد سازی شهر تکریت مرکز استان

صلاح الدین از دست تروریست های داعش، با نظارت مستقیم سردار سلیمانی

فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران انجام می گیرد.

به گزارش فرهنگ نیوز ، مصطفی جورش، مسئول نیروهای پیشمرگه در حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق در این باره گفت: فرماندهان پیشمرگه چندین نشست با سردار سلیمانی برگزار کرده اند و ایشان در آزادسازی شهر مخمور و مناطق اطراف آن نقش بزرگی داشته اند.
 
وی افزود: با توجه به تجربیاتم بر این باورم که در صورت موفقیت سردار سلیمانی در بازپس گیری شهر تکریت و استان الانبار، عملیات آزادسازی موصل نیز تحت فرماندهی ایشان و با همکاری نیروهای تحت فرمانش و نیروهای مردمی انجام خواهد شد.
 
وی در پاسخ به سؤالی درباره مشارکت نیروهای پیشمرگه در عملیات آزادسازی موصل گفت: نیروهای پیشمرگه در جریان جنگ علیه گروهک تروریستی داعش هزار شهید و پنج هزار زخمی داده اند، با این وجود ارتش عراق، در جریان حمله داعش، هیچ گونه کمکی به منطقه کردستان ارائه نکرد.
 
وی تصریح کرد: با این وجود هر گونه تصمیم درباره شرکت نیروهای پیشمرگه در عملیات آزادسازی موصل، نیازمند تصمیم گیری سیاسی [مقامات منطقه کردستان در این باره] است.
منبع: العالم
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: سردار سلیمانی, فرمانده, عملیات, آزادسازی تکریت , عراق, داعش, ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 10:41 |

رسانه ها از شنیده شدن صدای بلند از محوطه کاخ سفید خبر داده که در پی آن صدای آژیرهای خطر در اطراف کاخ سفید به صدا در آمده است.

 منابع خبری از شنیده شدن صدایی قوی از محوطه کاخ سفید خبر دادند که در پی آن آژیرهای خطر به صدا در آمدند.

رسانه‌ها اعلام کردند که بالگرد اوباما در همان زمان قصد بلندشدن از کاخ سفید را داشته است.

گزارش شده است که خیابان ۱۵ در جنوب کاخ سفید مسدود شده است.

رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که صدای قوی ناشی از آتش گرفته شدن یک کامیون بوده و آتش‌سوزی در بیرون کاخ سفید اتفاق افتاده است.

شاهدان عینی گفتند که خودروی یکی از دستفروشان در اطراف کاخ سفید آتش گرفته است و دود و صدای بلند ناشی از آن بوده است.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: انفجار, مهیب, اطراف, کاخ سفید +عکس , ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 17:45 |

واکنش شریعتمداری به اظهارات اخیر هاشمی   

شریعتمداری:هاشمی جایگاه سیاسی خود را از دست داده است‎ اظهارات هاشمی سخیف و غیرقابل باور است آقایان فراموش نکردهاند که نتانیاهو

با صراحت اعلام کرده بود «اصلاح‌طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند»

  "از کجا؟ به کجا؟"
 
-۱ «برتولت برشت» نمایشنامه‌نویس و شاعر بلندآوازه آلمانی از قول بازیگر نقش اول یکی از نمایشنامه‌های خود می‌گوید: «شرم‌آور است!... چرا هنوز متوجه نشده‌ای که می‌توان به یک نفر برای همیشه دروغ گفت و می‌توان برای یک بار به همه دروغ گفت، اما هرگز نمی‌توان برای همیشه به همه دروغ گفت».
 
در گرماگرم مذاکرات هسته‌ای ایران و ۵+۱ در ژنو و در حالی که نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به منظور خام کردن تیم هسته‌ای کشورمان و آماده‌سازی آنان برای اعطای امتیازات بیشتر، به آمریکا رفته و قرار بود طی سخنانی در کنگره، نقش مخالف توافق پیش‌روی را بازی کند، آقای هاشمی رفسنجانی در اقدامی عجیب که با توجه به هوش سیاسی ایشان دور از انتظار بود، منتقدان داخلی را به باد اتهام گرفت و گفت؛ «در‌مهمترین پروژه دولت که تیم مذاکره‌کننده است و مورد حمایت مقام‌معظم‌رهبری قرار دارد، خودشان هم تکرار می‌کنند که با برنامه رهبری کار را پیش می‌برند اما این دلواپسان چه بر سرشان می‌آورند و با نتانیاهو همنوا شده‌اند. هاشمی رفسنجانی با اشاره به سفر نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا ادامه داد: او آنجا رفته و اوباما را تحریک می‌کند و اینجا هم دلواپسان می‌گویند که ما اسرار را می‌گوییم؛ نمی‌دانیم این چه سری است؛ آنها هم از شیطان هستند و از آن طرف دارند کار می‌کنند اما در حال حاضر نزدیک به نتیجه رسیده‌ایم. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: زمانی که تیم مذاکره‌کننده باز می‌گردد به جای استقبال از آنها دلواپسان چیزهایی می‌گویند که نباید بگویند. وی با اشاره به انتقادات مجلس از تیم مذاکره‌کننده ادامه داد: تریبون مجلس باز است و هر چه می‌خواهند می‌گویند و برخی هم این دروغها را باور می‌کنند و اینها مزاحمت است»!
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: هاشمی, سخیف, غیرقابل باور , تهمت بزرگ, وطن‌فروشانه و خیانت‌آمیز, عاشوراییان زنجان, شیمون پرز, مذاکرات هسته‌ای,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 16:10 |

با دروغگو خواندن منتقدان نمی‌توان راهی به مجلس باز کردپس از ماه ها که دولت مردان با الحان مختلف منتقدان خود را موردعتاب قرار داده اند،اکنون نوبت به حامیان دولت یازدهم رسیده که با ادبیاتی جدید (دروغگو خواندن) حساب خود را با منتقدان تسویه نمایند.

روز گذشته حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در همایش ملی توسعه پایدار و متوازن منطقه‌ای اظهاراتی را بیان داشت که بار دیگر فضای سیاسی کشور را تحت الشعاع قرار داد و حاشیه های زیادی به راه انداخت.وی که از روزهای انتخاباتی سال92 به عنوان جدی ترین حامی و پشتوانه حسن روحانی شناخته می شد، در این همایش گفت: در شرایط کشور همدلی ملت برای ما خیلی مهم است، البته الان به هر دلیلی این همدلی مقداری آسیب دیده است.  در مهمترین پروژه دولت که تلاش می‌شود به سرانجام برسد و تیم مذاکره کننده هسته‌ای نیز مورد حمایت رهبری است، باز این دلواپسان چه بر سرشان می‌آورند و با نتانیاهو همزبان شده‌اند.هاشمی رفسنجانی در ادامه ادبیات دولتی‌ها در مقابله با منتقدان، این بار منتقدان دولت و مذاکرات هسته ای را هم فکر و همسو با نتانیاهو معرفی می کند و می گوید: نتانیاهو آنجا اوباما را تهدید می‌کند و اینجا هم دلواپسان می‌گویند که ما اسرار را می‌گوییم. البته ما نمی‌دانیم این چه سری است.وی در بخش دیگری از اظهاراتش با توهین به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی آنها را دروغگو خطاب قرار می دهد و بر همین اساس می گوید:...........

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: هاشمی رفسنجانی, توافق ژنو , مذاکرات هسته ای, منتقدان , توافق مجلس ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 15:52 |

 

از ان جایی که آراء روحانی با ضرب و زور به 51٪ رسید لذا به گفته ایشون حدود نیمی از جمعیت ایران به دنبال افراط ، خشونت و خود رأیی ، تک رأیی و عدم مشورت و عدم تدبیر بودند!!!

بحمدلله کم کم داره برای مردم مشخص میشه که چه کسانی افراطی هستند! چه در عمل و چه در گفتار!

 

 

45توهین اقای روحانی به مردم را در ادامه مطالب ببینید!!

 

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: توهین, روحانی, دولت یازدهم, مردم , ایران,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 10:2 |

برهان‌های قاطع، و قدرت بی‌اندازه‌ی «اتفاق خاص»!

اگر منفعت نهفته در «اعلام پیشاپیشِ پیروزی منفعت طلبان درانتخابات مجلس خبرگان » مکشوف می‌شد و همه متوجه می‌شدند سودمندی این کار در چیست، شاید از رفتار برخی آقایان - که از تاریخ معاصر که هیچ، حتی از رخدادهای 5 سال پیش نیز عبرت نمی‌گیرند(!) و همچنان بر این کار مصرّ هستند - نیز رمزگشایی می‌شد. حجت‌الاسلام هادی غفاری روز بیستم بهمن 93 در گفتگو با ایلنا ازجمله  درباره‌ی انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری که قرار است در 19 اسفند 93 برگزار شود ابراز می‌دارند که «اگر اتفاق خاصی نیفتد٬ یقیناً آقای هاشمی پیش خواهد بود. آیت‌الله هاشمی جزو سابقون این نظام است٬ بنابراین طبیعی است که رأی وی چشمگیر خواهد بود.»

چنانچه مشهود است تنها دلیلی که آقای غفاری برای یقین و پیش‌گویی خود در خصوص «چشمگیر بودن رأی آقای هاشمی» اقامه کرده‌اند عضویت ایشان در مجموعه‌ی «سابقونِ نظام» است. نگارنده در خصوص میزان قانع‌کننده بودن دلیل آقای غفاری سکوت را ترجیح می‌دهد!

اما از آن «اگر اتفاق خاصی نیفتد» به این سادگی نمی‌توان گذشت. چه اینکه روزنامه‌ی اعتماد نیز یک روز پیش از مصاحبه‌ی هادی غفاری با ایلنا، در شماره‌ی 19 بهمن 93 خود در خلال گزارشی در خصوص انتخاب هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان ضمن اشاره به دو گزینه‌ی احتمالی برای ریاست این مجلس (آیت‌الله هاشمی شاهرودی و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی) ازجمله نوشت «...طبق عرف، در روز ١٩ اسفند يك نفر از ميان دو نامزدِ بالقوه خود را كانديداي رياست خواهد كرد. مگر اينكه اتفاق خاصي بيفتد.»

نظر گزارش نویس روزنامه اعتماد این است که اگر آن «اتفاق خاص» نیفتد، یکی از آقایان به نفع دیگری کنار خواهد رفت و اساساً نیازی به رقابت نخواهد بود. نظر آقای غفاری هم البته این است که اگر آن «اتفاق خاص» نیفتد، آقای هاشمی «برنده‌ی هر رقابتی» خواهد بود.

برای درک ماهیت آن «اتفاق خاص» کافی است به‌اندازه‌ی قدرتی که در پوشاندن همه‌ی ضعف‌های تحلیلی دارد توجه کنیم! اگر بنده بخواهم بدون هیچ‌گونه مسئولیت‌پذیری نسبت به ‌پیش‌گویی‌های خود، آن‌ها را صرفاً عرضه و ارائه کرده باشم، یکی از سریع‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌ها این است که هر فقره از پیش‌بینی‌هایم را به‌صورت یک دوتایی عرضه کنم: «فلان حادثه قطعاً رخ خواهد داد مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد!» بدین ترتیب و با توجه به اینکه هیچ شرح و توضیحی درباره‌ی ماهیت آن «اتفاق خاص» به دست نداده‌ام، چنانچه به هر دلیل ازجمله ضعف در برآورد و تحلیل، پیش‌بینی‌هایم اشتباه از آب دربیایند به‌سادگی مسئله را به آن اتفاق خاص نسبت خواهم داد و مثلاً خواهم گفت که «عرض کرده بودم که اگر اتفاق خاصی نیفتد!».

کاش برخی حضرات متوجه باشند که دستمال بستن سری که درد نمی‌کند خاصیت ندارد و وقتی کسی به هر دلیل نمی‌تواند قول سدیدی بر زبان جاری کند، مجبور هم نیست پای رازهای سربه‌مهر و اتفاق‌های خاص را به میان بکشد، همین اندازه کافی است که سخن مختصر گیرد و نصیحت شیخ اجل را به گوش جان بشنود که «سعدیا بسیار گفتن عمر ضایع کردن است»!

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: سعدیا, برهان‌, منفعت طلبان, مجلس خبرگان, انتخابات,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان