دستور امام خامنه ای به مذاکره کننده ها
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 188
بازدید هفته : 755
بازدید ماه : 22473
بازدید کل : 987904
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:22 |

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز  در دیدار وزیر و مسئولان آموزش و پرورش و جمع زیادی از معلمان سراسر کشور ضمن تبیین جایگاه بی بدیل آموزش و پرورش و همچنین نقش بسیار مهم و تأثیرگذار معلم در تربیت نسلی با ایمان، دانا، روشن بین، دارای اعتماد به نفس، پرنشاط و امیدوار، تحقق چنین اهداف والایی را در گرو اجرای منسجم و کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانستند و تأکید کردند:

مسئولان دولت بویژه مسئولان اقتصادی باید نسبت به آموزش و پرورش و مسائل معیشتی معلمان نگاه ویژه و فراتر از دستگاههای دیگر داشته باشند و بدانند هرگونه هزینه در این مجموعه، سرمایه گذاری برای آینده و ایجاد ارزش افزوده است.

ایشان همچنین با اشاره به تهدیدهای اخیر مقامات رسمی آمریکا همزمان با برگزاری مذاکرات هسته ای تأکید کردند: من موافق مذاکره زیر شبحِ تهدید نیستم.

مسئولان سیاست خارجی و مذاکره کنندگان باید خطوط قرمز و اصلی را به دقت رعایت کنند و همزمان با ادامه مذاکرات، باید از عظمت و هیبت ملت ایران نیز دفاع کنند

و زیر بار هیچ تحمیل، زور، تحقیر و تهدیدی نروند.

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: دستور, امام خامنه ای , مذاکره کننده ها, موافق , مذاکره, شبحِ , تهدید , حمله نظامی, اولاً غلط می کنید, دوران بزن و در رو تمام شد,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 11:27 |
 
ده‌ها نظامی سعودی کشته، اسیر و فراری شدند
 

یک قبیله مرزنشین ارتش آل‌سعود را گوشمالی داد

 
افراد یک قبیله شمال یمن با پیشروی به داخل خاک عربستان، مقر ارتش آل سعود در نجران و جازان را به تصرف خود درآورده و ده‌ها نظامی سعودی را به هلاکت رساندند.




در حالی که مناطق مختلف یمن شاهد تداوم حملات ارتش سعودی و کمبود مواد غذایی، دارو و سوخت است، عده ای از جوانان یک قبیله مرز نشین یمن توانستند مقر ارتش عربستان در« نجران» و«جازان» وهمچنین، چندین پایگاه  نظامی مرزی سعودی را به کنترل خود در بیاورند. به گزارش تسنیم ، جوانان  این  قبیله که جز سلاح های سبک مثل کلاشنیکف ، چیزی همراه نداشتند وحتی به جای پوتین، دمپایی به پا داشتند، توانستند دهها نظامی سعودی را بکشند و برخی از آنها را نیز به اسارت بگیرند. نظامیان بی‌انگیزه سعودی که غافلگیر شده بودند، تجهیزات مدرن نظامی را رها کرده و از مهلکه گریختند .بدین ترتیب، این تجهیزات از جمله شماری توپ دور زن، به دست انقلابیون یمنی افتاد. کارشناسان از واقعه دیروز به عنوان  بزرگ‌ترین آبروریزی عربستان طی دهه‌های اخیر یاد می‌کنند  و می‌گویند این حادثه مشخص کرد که ارتش عربستان شامل مشتی مزدور اجاره ای است که ماموریتش فقط سرکوب مردم داخل کشور بخصوص شیعیان است. شبکه المنار اعلام کرد که قبایل یمنی در پاسخ به بمباران دوکامیون حامل مواد غذایی، به مناطق «جازان» و «نجران» در داخل خاک عربستان حمله کردند. روز دوشنبه نیز جنبش انصارالله و کمیته‌های انقلابی یمن با خنثی کردن تهاجم دریایی عربستان، یک فروند شناور را به غنیمت گرفتند و همه سرنشینان آن را اسیر کردند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: ده‌ها نظامی , سعودی, کشته, اسیر , فراری, یک قبیله , مرزنشین, ارتش , آل‌سعود, گوشمالی ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 10:48 |

 

تاريخ اعدام آيت الله نمر مشخص شد

 

اخبار رسيده از مناطق شيعه نشين در شرق عربستان سعودي حاكي از آن است كه مقامات ارشد عربستان تصميم گرفته اند آيت الله شيخ «نمر باقر النمر» پدر معنوي شيعيان عربستان را در روز 25 رجب اعدام كنند.

گزارش مهر حکی است ، 25 رجب سالروز مرگ «نايف بن عبدالعزيز آل سعود» وليعهد پيشين عربستان سعودي است كه جزو شاهزادگان متعصب و نزديك به مفتيان وهابي به شمار مي رفت از همين رو همواره اقداماتي عليه شيعيان عربستان مرتكب مي شد.

آيت الله نمر كه نزديک به چهار سال است بدون محاكمه در زندان هاي آل سعود به سر مي برد، پیش از دستگیری چندين بار عليه «نايف بن عبدالعزيز آل سعود» سخنراني كرده بود.

این در حالی است که از زمان انتشار تاريخ اعدام آيت الله نمر، موجي از اخبار و اطلاع رساني در فضاي مجازي توسط كاربران مناطق شرقي عربستان صورت گرفته و بسياري از آنان نسبت به اين اقدام آل سعود به شدت هشدار دادند.

طبق این هشدار در صورت حماقت آل سعود و اعدام اين عالم رباني، اوضاع داخلي عربستان به مسير نامعلومي منتهي خواهد شد زيرا مناطق مختلف عربستان به خصوص مناطق شرقي كه مناطق نفت خيز اين كشور به شمار مي رود، برافروخته خواهد شد.
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: تاريخ , اعدام, آيت الله نمر, 25 رجب, حماقت آل سعود, پدر معنوي شيعيان عربستان, شروعی خونین و متواتربر یک پایان,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 18:16 |

دانشگاه امیرکبیر به هاشمی خوش‌آمد نه گفت!

حضور هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیر کبیر حاشیه‌های فراوانی را برانگیخت و دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی ضمن اعتراض به حضور وی پرسیدند چرا در روز معلم دانشگاه به یک پادگان نظامی تبدیل شده است ؟!



به گزارش خبرگزاری‌ها دانشجویان که به حضور هاشمی در دانشگاه معترض بودند با تشکیل زنجیره انسانی در محل ورود هاشمی و با در دست داشتن پلاکاردهایی نسبت به سیاسی کاری ریاست دانشگاه در دعوت از سایر شخصیت‌های سیاسی، نقش موثر هاشمی در فتنه 88 و سخنان حاشیه ساز اخیر او اعتراض کردند.
بر اساس این گزارش دانشجویان در اعتراض به حضور هاشمی در دانشگاه فریاد می‌زدند: سیاست فرمایشی و سفارشی جایگزین برنامه‌های دانشگاه شده است.
منتقدین پلاکاردهایی چون «ستاد تحریف امام و انقلاب»، «روز معلم را در دانشگاه به پادگان نظامی تبدیل نکنیم»، «نقاط مشترک مطهری، خاتمی و رفسنجانی چیست؟» در دست داشتند.
از سوی دیگر خودروی هاشمی با شکستن زنجیره دانشجویان که برای ممانعت از ورود وی به دانشگاه تشکیل شده بود توانست وارد دانشگاه شود و در همین حین تعدادی از دانشجویان مصدوم شدند.
گفتنی است دفتر هاشمی تنها و به بهانه مقابله با تنش به خبرنگاران همسو با خود اجازه حضور در محل سخنرانی هاشمی را داده بود و تلاش‌های دیگر رسانه‌ها برای حضور در این برنامه ناکام ماند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: دانشگاه , امیرکبیر, هاشمی , خوش‌آمد, نه گفت, محمدرضا خاتمی, اصغر فرهاد زاده , علی مطهری ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 18:7 |
منابع یمنی اعلام کردند ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور ضمن دفع حمله ناوگان
جنگی عربستان به عدن، شماری از نظامیان آل‌سعود را به هلاکت رساندند.



هجوم گسترده عربستان سعودی به عدن با وجود همراهی تعداد قابل توجهی شناور و کشتی‌های جنگی در این حمله، شکست خورد. یک منبع امنیتی یمنی دیروز با اعلام این خبر به شبکه خبری «العالم» گفت:«در این عملیات، ناوگان جنگی سعودی‌ها در خلیج عدن مشارکت داشتند، که تعدادی از آنها هدف قرار گرفته و سرنشینان آن از پا درآمدند.
 همچنین یک شناور با همه امکاناتش به تصرف نیروهای مردمی و ارتش یمن در آمد و همه نیروهای موجود در آن اسیر شدند.» این دومین هجوم دریایی نیروهای سعودی به عدن طی چند روز گذشته است، که با شکست مواجه می‌شود.
المیادین، العالم، تسنیم، السفیر و... از جمله رسانه‌هایی هستند که دیروز این خبر را با عنوان «خبر فوری» مخابره کردند. این خبر تاکنون از سوی مراکز رسمی تایید یا تکذیب نشده است. طی روزهای گذشته نیز، کشتی‌های جنگی عربستان پایگاه تیپ یکم زرهی را در صنعا گلوله‌باران کردند. این در حالی است که شبکه سعودی «الحدث» فاش کرد، تسلیحات، مهمات و تجهیزات نظامی از طریق دریا در اختیار نیروهای طرفدار «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی یمن در شهر عدن قرار گرفته است. همچنین بنابر اخبار منتشر شده،  نظامیان ارتش عربستان سعودی پس از درگیری با نیروهای وابسته به قبایل یمن و متحمل شدن ضربات سنگین در جازان، مجبور به عقب‌نشینی از این منطقه مرزی شدند.  از سوی دیگر جنگنده‌های سعودی روز یکشنبه، بیش از ۳۰ بار فرودگاه «عدن» را هدف قرار دادند!

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: منابع یمنی اعلام کردند ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور ضمن دفع , حمله, ناوگان , جنگی عربستان, عدن, شماری, نظامیان , آل‌سعود , اسارت, هلاکت , غنیمت,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 17:57 |

اردوغان روی نبرد ادلب حساب باز کرده است

بسام ابو عبدالله کارشناس مسائل راهبردی سوریه در خصوص نبردی که ارتش سوریه در شهر ادلب در شمال این کشور با آن مواجه است و حملات شدید و غافلگیر کننده گروه های مسلح آن هم با مشارکت گسترده نیروهای این گروه ها در شرایط کنونی گفت: آن چه در ادلب و در اطراف منطقه جسر الشغور روی داد قرار نبود صورت گیرد، اما آن چه اکنون روی داده به هر ترتیب حاصل شده است و آن چه که واضح است این می‌باشد که این حملات در واقع هجمه واقعی ترکیه است و در این حملات چچنی‌ها شرکت داشته‌اند و البته فرماندهان محلی هم در این سازمان‌های تروریستی تندرو دیده می‌شوند، اما فرماندهی این عملیات از ترکیه صورت می‌گیرد و در نتیجه این امر بیانگر میزان اعتمادی است که رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه برای این نبرد دارد.

«بسام ابو عبد الله» مدیرمرکز مطالعات راهبردی دمشق  تاکید کرد که یک هجمه واقعی از سوی ترکیه علیه خاک سوریه صورت گرفته است و این هجمه را سازمان‌های تروریستی تکفیری برضد محور مقاومت انجام داده‌اند و محور مقاومت اکنون می‌بایست به مرحله هجومی انتقال یابد و تجاوزی که به خاک سوریه صورت گرفته است در واقع یک هجمه ترکی با ابزارهای تروریستی است.

اردوغان روی نبرد ادلب حساب باز کرده است

بسام ابو عبدالله کارشناس مسائل راهبردی سوریه در خصوص نبردی که ارتش سوریه در شهر ادلب در شمال این کشور با آن مواجه است و حملات شدید و غافلگیر کننده گروه های مسلح آن هم با مشارکت گسترده نیروهای این گروه ها در شرایط کنونی گفت: آن چه در ادلب و در اطراف منطقه جسر الشغور روی داد قرار نبود صورت گیرد، اما آن چه اکنون روی داده به هر ترتیب حاصل شده است و آن چه که واضح است این می‌باشد که این حملات در واقع هجمه واقعی ترکیه است و در این حملات چچنی‌ها شرکت داشته‌اند و البته فرماندهان محلی هم در این سازمان‌های تروریستی تندرو دیده می‌شوند، اما فرماندهی این عملیات از ترکیه صورت می‌گیرد و در نتیجه این امر بیانگر میزان اعتمادی است که رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه برای این نبرد دارد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: مدیر مرکز مطالعات راهبردی دمشق , ادلب , تصرف جسر الشغور , از سوی ترکیه , تروریست‌ها صورت گرفته ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 17:45 |

شبکه تلویزیونی المنار لبنان، منابع قبیله‌ای یمن گزارش دادند که 12 نظامی سعودی در درگیری با قبایل یمن در منطقه مرزی یمن با عربستان کشته شدند.

بر اساس این گزارش ، در این حمله همچنین دو دستگاه بولدوزر به صورت کامل نابود شده و مقادیر زیادی اسلحه و مهمات به غنیمت گرفته شده است.

از سوی دیگر منابع خبری گزارش دادند، جنگجویان قبیله «بکیر المیر» همچنان بر مواضعی که روز گذشته در عربستان در اختیار گرفته بودند، تسلط دارند.

عملیات قبایل یمنی در عمق خاک عربستان

در حالی که مناطق مختلف یمن شاهد تداوم حملات ارتش سعودی و کمبود مواد غذایی، دارو و سوخت است، جنگجویان قبایل یمن توانستند دستکم چهار موضع نظامی مرزی ارتش سعودی را به کنترل خود در بیاورند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: کشته شدن, ۱۲ نظامی سعودی, ساعت صفر تجاوز عربستان, شروع عملیات, نبرد نامتقارن,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 12:4 |

اندک اندک پردها کنار می رود

اهم صحبتهای جکاب لو وزیر خزانه داری آمریکا
 
                                                     در اندیشکده واشنگتن، 29 آپریل 2015

۱- ما در خزانه داری آمریکا با همکاری کنگره و متحدان بین المللی خود توانستیم موثرترین، پیچیده ترین و خلاقانه ترین برنامه تحریمهای اقتصادی طول تاریخ را علیه ایران اعمال کنیم.

 ۲- در ابتدا عده ای در آمریکا معتقد بودند که تحریمها کارایی ندارد و کشورهای دیگر نظیر هند و چین به تحریمهای آمریکا محل نمیگذارند.

 ۳- این اعتقاد اشتباه بود و تحریمها دسترسی ایران به نظام مالی بین المللی را قطع کرد و صادرات نفت ایران را بیش از نصف کاهش داد و امکان دستیابی ایران به ذخائر ارزی خارجی و نفتی اش را کاهش داد و کاملا اقتصاد ایران را متاثر کرد.

 ۴- در نوامبر ۲۰۱۳ ما به یک توافق اولیه رسیدیم که در پی آن برنامه هسته ای ایران فریز شده و حتی به عقب بازگشت. برخی همان موقع انتقاد میکردند که این توافق موجب میشود فشار تحریمها بر ایران کاهش یابد. اما فشارها را حفظ کردیم تا ایران به تعهداتش عمل کند.

 ۵- چارچوبی که چند هفته قبل در سوئیس حاصل شد یک پایه مناسب برای یک توافق خوب است. چرا که همه مسیرهای ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای را از بین برده و شدیدترین رژیم بازرسی از برنامه هسته ای در کشورها را علیه ایران اعمال میکند. در مقابل و وقتی که ایران گامهای لازم را برداشت، جامعه جهانی مجموعه ای از تحریمهای مرتبط با برنامه هسته ای ایران را کاهش میدهد.


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: اهم , صحبتهای, جکاب لو, وزیر خزانه داری, آمریکا , اندیشکده, واشنگتن, 29 آپریل2015, تحریمها , توافق هسته ای,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 11:54 |
معلم اسرائیلی عضو داعش+عکس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۱

یک معلم اسرائیلی به همراه همسر یهودی و فرزندش به گروهک تروریستی داعش در سوریه پیوسته است.

به گزارش جبهه جهانی مستضعفین،«صلاح محامید» معلم ۲۰ ساله اسرائیلی به تروریست های داعش پیوست. سایت خبری «البوابه» مصر به نقل از این روزنامه نوشت، صلاح محامید که در داعش ملقب به «ابو الحارث مقدسی» است، اعلام کرده است هم اکنون به همراه همسر یهودی‌اش در سوریه زندگی می‌کند. 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: معلم, اسرائیلی, عضو, داعش, عکس, ابو الحارث مقدسی, همسر یهودی‌اش, سوریه زندگی,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 11:43 |
 
سناریوی غرب برای آینده سیاست خارجی ایران
 
نیروهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی مختلف در عرصه های داخلی و بین المللی باتوجه به میزان توانمندی خود باعث تغییر در رفتار،جهت گیری ها،تاکتیک ها و راهبردهای خارجی و داخلی واحدهای سیاسی می شوند. از دیدگاه بعضی از متفکران غربی، جامعه پذیری بین المللی برای تغییر سیاست دولت های غیرقابل انطباق با منافع قدرت های بزرگ و هم سویی با هنجارهای مدنظر آنها مهمتر از نیروهای داخلی می باشد. جامعه پذیری این است که دولت ها به تدریج و با توجه به پاداش ها و مجازات ها که در برابر رفتارهای مختلف خود دریافت می کنند رفتار مناسب را در می یابند.

قدرت های بزرگ با دارا بودن ساختار چند بعدی قدرت در نظام بین الملل و تحت فشار گذاشتن (با شیوه های اجبار، اقناع و فرهنگ پذیری)واحدهای سیاسی، ارزش ها،هنجارها،استانداردها و منافع خود را در قالب تحریم ها و پاداش ها می گنجانند و دولت های مختلف بستگی به سطح توانمندی ها سیاسی و اقتصادی، پشتوانه فرهنگی و تمدنی و روحیه کارگزاران خود شیوه تعامل یا تقابل را در مقابل آنها بر می گزینند.

تئوری های فرهنگ پذیری در جامعه شناسی سازمانی، پیش بینی می کنند که فرایند اجتماعی شدن برای ایجاد هم شکلی رفتاری طبق هنجارهای و ارزش های غرب گرایانه فشار فزاینده ای را به دولت های مختلف وارد می نمایند. مثلا رژیم های بین المللی حقوق بشر با محتوایی غربی به سه روش اجبار،اقناع و فرهنگ پذیری به تدریج خواسته های خود را به کنشگران سیاسی تحمیل می نمایند.
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: سناریوی, غرب, آینده , سیاست, خارجی, ایران, الیوت آبرامز, کشور نرمال, پنهان کاری, قهرمان سازی کاذب,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان