راز هشدار تاریخی رهبر انقلاب به آل‌سعود
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 188
بازدید هفته : 758
بازدید ماه : 22476
بازدید کل : 987907
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:27 |

راز هشدار تاریخی رهبر انقلاب به آل‌سعود

رهبر انقلاب هرگز با این لحن در مورد آل سعود اظهار نظر نکرده بودند؛ عربستان تلاش داشت تا به بهانهی ناامنیهای یمن، دست رژیمهای مزاحم مانند رژیم صهیونیستی را برای تسلط بر باب‌المندب باز بگذارد.

 هشدار شدیداللحن رهبر معظم انقلاب اسلامی به حکام عربستان در خصوص ادامه کشتار مردم بی‌دفاع یمن بلافاصله مورد توجه رسانه‌های منطقه‌ای وبین‌المللی قرار گرفت. این هشدار در واقع از شکل‌گیری یک بحران جدید منطقه‌ای وبین‌المللی جلوگیری کرد و موجب تغییر معادلات موجود در منطقه و فروپاشی ائتلاف عربی – اسلامی علیه ملت یمن شد. مصوبه‌ی اخیر پارلمان پاکستان مبنی بر منع نیروهای مسلح از اعزام نیروی نظامی برای کمک به عربستان در راستای سرکوب ملت یمن بلافاصله پس از هشدار رهبری صورت گرفت. از همین رو، رمزگشائی از راز هشدار رهبر انقلاب اسلامی، اندکی پس از انتشار آن سخنان، مورد توجه کارشناسان نظامی و سیاسی خارجی قرار گرفت.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: راز , هشدار, تاریخی, رهبر انقلاب , آل‌سعود, هشدار شدیداللحن, رژیم صهیونیستی, امام خامنه ای,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:8 |

این بادیه‌نشین کیست که می‌خواهد حکومت 900 ساله خاندان مرا به چالش بکشد؟

 

 

 

«این بادیه‌نشین کیست که می‌خواهد حکومت 900 ساله خاندان مرا به چالش بکشد؟»؛

این جمله مشهور امام یحیی، حاکم منطقه شمال یمن در پاسخ به تجاوز آل سعود در سال 1934 است.

یمن به دلیل موقعیت سوق‌الجیشی خود طی یک قرن اخیر بارها و بارها مورد تجاوز بیگانگان قرار گرفته است. از استعمار بریتانیا تا امپراطوری عثمانی و بادیه‌نشینان آل سعود و... نتیجه تمام این تجاوزها چنان بود که به یمن لقب «گورستان متجاوزین» داده‌اند. آخرین بار که پوزه یک کشور بیگانه در این منطقه به خاک مالیده شد 6 سال پیش بود و از قضا دو طرف جنگ آل سعود و حوثی‌ها بودند.
گویا تصمیم‌گیران اصلی امروز در ریاض جوان‌تر - بخوانید خام‌تر و احمق‌تر-  از آنند که تبعات جنگ خفت‌بار پیشین را لمس کرده باشند. حمله اخیر عربستان به یمن در قالب دکترین آمریکایی «شوک و ترس» (shock and awe) آغاز شد. دکترینی که مبتنی بر حملات شدید، گسترده و پرتلفات هوایی است و هدف اصلی آن سلب اراده مقاومت از طرف مقابل است. پیشینه این دکترین نظامی به حمله اتمی آمریکا به ژاپن بازمی‌گردد و نوع کامل آن در اشغال عراق به نمایش درآمد. ساده‌لوحانه خواهد بود اگر گمان کنیم تصمیم این جنگ در ریاض گرفته شده است. آمریکایی‌ها مدعی هستند که مستقیماً وارد این جنگ نشده و تنها از آن پشتیبانی اطلاعاتی و لجستیکی می‌کنند اما واقعیت‌های میدان نبرد حاکی از ماجرای دیگری است. در آغاز جنگ، روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی فاش کرد هواپیماهای شناسایی آمریکا دائماً بر فراز یمن در حال پرواز هستند، اهداف را شناسایی می‌کنند و در واقع پنتاگون است که به عربستان دستور می‌دهد کجا را باید بمباران کند. در سال 2011 هم این انگلیس و فرانسه بودند که لیبی را بمباران می‌کردند و البته به دستور و فرماندهی آمریکا. باراک اوباما در آگوست همان سال از نقش واشنگتن در این جنگ پرده برداشت و استراتژی کشورش را در این میدان «فرماندهی از پشت صحنه» (Leading From Behind) نامید.

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: طوفان, قاطعیت, طوفان, حماقت, بادیه‌نشین حکومت, 900 , ساله خاندان, چالش , ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 23:56 |
واشنگتن پست:

اوباما اشتباه می‌کند با توافق نمی‌توان ایران انقلابی را تغییر داد

یک روزنامه آمریکایی در مقاله‌ای تحلیلی تاکید کرد که با توافق نمی‌توان ایران انقلابی را تغییر داد و اوباما در این خصوص دچار اشتباه شده است.


روزنامه «واشنگتن پست» در مقاله‌ای تاکید کرد پیش فرض اصلی توافق نهایی هسته‌ای با ایران این است که این توافق در 10 سال آینده از طریق فعال کردن یک سلسله نیروهای غربگرا در ایران، محیط داخلی این کشور را به سود آمریکا تغییر خواهد داد.
در ادامه مقاله آمده است: بیایید این سناریو را بررسی کنیم. ایرانی که تغییر نکند، صدها میلیارد دلار درآمد تازه از لغو تحریم‌ها به دست می‌آورد. ایران باز هم به دنبال سلطه بر خاورمیانه و از بین بردن اسرائیل خواهد بود. رئیس جمهور آینده و مقامات دولت آمریکا مجبور خواهند بود به همین راهبرد - تحریم، خرابکاری و تهدید نظامی - روی آورند که در حال حاضر اوباما پیشنهاد می‌کند کنار گذاشته شوند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: وباما , اشتباه, می‌کند, توافق , نمی‌توان, ایران انقلابی, تغییر , بسیجیان , مستقل, عاشوراییان زنجان,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 23:51 |

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد

که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی با حدود 40 نیروی ویژه مصری، پس از نفوذ به ساحل جنوبی یمن، مقابله کردند محمد ناصر البخیتی یکی از رهبران جنبش انصارالله و عضو شورای سیاسی این جنبش به فارس گفت که نیروهای ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به جنبش انصارالله، دو روز گذشته (دوشنبه)  با 40 نفر از نیروهای ویژه نظامی مصری که قصد داشتند از ساحل «ابین» وارد خاک یمن شوند، درگیر شدند.

به گفته البخیتی، سربازان مصری پس از هلی‌بُرد با چهار قایق که هرکدام حامل 10 نیروی ویژه بودند خود را به ساحل «ابین» ما بین «شقره» و «عدن» رساندند اما ارتش و کمیته‌های در عملیات مقابله با آنان موفق شدند تعدادی از آنان را از پای درآورند و باقی آنان را به اسارت بگیرند.

وی اخبار منتشر شده برخی رسانه‌های سعودی درباره استمرار سیطره عناصر سلفی حزب (اخوانی) «الاصلاح» بر شهر عدن و مناطق استان مأرب را تکذیب کرد.

محمد البخیتی افزود: استان عدن واقع در جنوب یمن تحت کنترل ارتش یمن و کمیته های مردمی قرار دارد و تنها منطقه «البریقه» است که هنوز درگیری با عناصر تروریستی القاعده و طرفدار عبدربه منصور هادی در این منطقه ادامه دارد.

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن همچنین سیطره تروریست‌ها بر منطقه «صراوح» استان مأرب را تکذیب کرد و گفت: این منطقه تحت تسلط ارتش و کمیته‌های مردمی قرار دارد.

البخیتی تاکید کرد که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی به پیشروی خود در برخی از مناطقی که عناصر تکفیری بر آن تسلط دارند، ادامه می‌دهند.

وی درباره استمرار تجاوزات عربستان سعودی و واکنش یمن به خبرگزاری فارس گفته که انقلابیون همه امکانات لازم برای مقابله با این تجاوزات را در اختیار دارند و برای پاسخ به آن، از آمادگی کامل برخوردارند و در زمان و مکان مناسب پاسخ داده خواهد شد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: انصارالله, یمن, ارتش, مصر, عدن, اسارت , کشته شدن, ۴۰ نیروی, ویژه, مصری ساحل یمن,

 

شکار بالگردهای چند میلیون دلاری با یک یا چند مین جهنده صیاد که قیمتی ده‌ها برابر کمتر از بالگردها دارند، بسیار کم‌هزینه‌ و کم‌زحمت‌ است و این یعنی سورپرایز سپاه پاسداران برای بالگردهای مهاجم چند میلیون دلاری.

 لحظه پرتاب و انفجار بمب‌ها

 در حوزه نظامی، وقتی در میان تجهیزات و تسلیحات ایرانی، نام صیاد به میان می‌آید، ناخودآگاه، ذهن‌ها به سوی سلاح تک تیرانداز دقیقی می‌رود که کالیبرش 12.7 و برد آن بیش از 1500 متر است، که این روزها نمونه دوم آن نیز عملیاتی شده است، اما صیاد فقط سلاح تک‌تیرانداز نیست.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک سلاح در نوع خود جالب در اختیار دارد که صیاد نام دارد اما این سلاح، اسلحه انفرادی نیست بلکه یک مین زمین پایه و جهنده است.

مین ها به طور کلی به چند دسته تقسیم می‌شوند، مین‌های دریایی شاید در این مجموعه، این روزها مشهورترین مین‌های ایرانی باشند که "صدف" یکی از آن مجموعه است.

مین‌های ضدنفر و مین‌های ضدزره نیز جزو دیگر دسته‌های مین‌های ایرانی به شمار می‌روند که در آخرین نمونه، مین کنار جاده‌ای رمیت اواسط سال گذشته رونمایی شد. این مین کنترل از راه دور، قادر است با ایجاد یک حجم انفجار بسیار بالا، یک ستون زرهی را در شعاع 100 تا 150 متری منهدم کند.

اما جدای از همه این مین‌ها که در نوع خود، قطعا کارآیی و قابلیت‌های مختلف و قابلی دارند، مین جهنده صیاد از ویژگی متمایز و البته بسیار مهمی برخوردار است که در نبردهای میدانی کاربرد فراوانی دارد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: مین , جهنده, صیاد, سورپرایز, سپاه, شکار , بالگردهای, مهاجم, میلیون دلاری , بسیجیان مستقل,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:20 |
 
مقامات و رسانه‌های آمریکایی و اروپایی سند مورد توافق لوزان را در غیاب فکت‌شیت ایرانی مطابق خواست خود تفسیر می‌کنند و با توجه به خودداری غیرقابل توجیه وزارت امور خارجه کشورمان از انتشار برگه تفسیری -فکت‌شیت- ایران و برشمردن «داده»ها و «ستانده‌»ها این نگرانی در مردم پدید می‌آید که اظهارات حریف تا چه اندازه واقعیت دارد و آیا این اظهارنظرها برگرفته از توافق لوزان است یا ادعاهای بی‌اساس؟><امات آمریکایی در ادامه زیاده‌خواهی و بهانه‌جویی‌های خود، کاهش تحریم‌ها علیه ایران را مشروط به دسترسی به مراکز نظامی کشورمان عنوان می‌کنند.

ظاهراً آمریکایی‌ها قصد ندارند به کارشکنی و بهانه‌جویی و باج‌خواهی‌های خود پایان دهند. موضوعی که این روزها از زبان اغلب مقامات بلندپایه آمریکایی شنیده می‌شود، موضوع دسترسی به مراکز نظامی ایران است. موضوعی که از سوی مقامات رسمی کشورمان خط قرمز اعلام و به شدت رد شده است.
در آخرین مورد از این اظهارنظرها معاون وزیر امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای آمریکا، موضوع کاهش تحریم‌ها را مشروط به دسترسی به مراکز نظامی ایران دانسته است.
«وندی شرمن» در جمع خبرنگاران اسرائیلی گفت: حمله نظامی به ایران تنها 2 سال برنامه هسته‌ای این کشور را به عقب خواهد راند.
شرمن افزود: شما نمی‌توانید دانش هسته‌ای را بمباران کنید و آنها خواهند توانست که همه چیز را مجددا بسازند. جایگزین‌هایی وجود دارد اما بهترین گزینه راه حل مذاکره شده دیپلماتیک است.
به گزارش مهر به نقل از «جروزالم پست» وی در ادامه مدعی شد: تفاهم ایجاد شده در سوئیس تا تاریخ ۳۰ ژوئن نهایی می‌شود و ما درخواست تل آویو مبنی بر اینکه ایران، اسرائیل را به رسمیت بشناسد را در آخرین مرحله مطرح می‌کنیم.
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: وندی شرمن, دسترسی , مراکز نظامی, شرط, کاهش, تحریم‌ها , لوزان, امریکا, اعتماد, عاشوراییان,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 2:0 |

«قاطعیت و انقلابی بودن رهبر ایران موجب شده طرف غربی برخی توقعات اولیه خود را کنار بگذارد».

روزنامه آمریکایی سیاتل تایمز با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات هسته‌ای نوشت: از این سخنان می‌توان فهمید رهبر ایران هنوز آمریکا را دشمن اصلی خود می‌داند، دوم اینکه غرب بیش از (آیت‌الله) خامنه‌ای خواستار رسیدن به توافق است؛ زیرا وی گفت: «من هرگز در مورد مذاکره با آمریکا خوشبین نبوده‌ام».
این روزنامه می‌نویسد: مواضع رهبر ایران به هیچ وجه تغییر نکرده است. این موضوع نشان می‌دهد چرا مذاکره‌کنندگان غربی مجبور بودند بسیاری از مطالبات اولیه  خود را کنار بگذارند. آمریکا از ابتدا بر پایان برنامه هسته‌ای ایران و تعلیق غنی‌سازی اصرار داشت، اما برای اینکه ایران از مذاکرات خارج نشود واشنگتن در این مورد تسلیم شد.
سومین درس از سخنان رهبر ایران این بود که (آیت‌الله) خامنه‌ای خواستار اعتماد تمام و کمال غرب بود در حالی که در عوض بیشترین میزان نارضایتی را نشان می‌دهد.
روزنامه آمریکایی می‌افزاید: او در سخنانش احساس برتر بودن مذهبی را نسبت به غرب دارد و بارها گفته که غرب باید به کلی همه تحریم‌ها را در روز امضای توافق  لغو کند و هیچ ناظری نمی‌تواند تأسیسات نظامی ایران را بازدید کند.
سیاتل تایمز خاطرنشان کرد: چهارمین نکته در سخنان رهبر ایران این بود که آمریکا و ایران واقعیت‌های متفاوتی را می‌بینند و آمریکایی‌ها دروغ می‌گویند.
این روزنامه در پایان نوشت: اوباما تصور می‌کند ایران تغییر کرده اما آمریکا معمولاً هرگز به درستی جریانات را در خاورمیانه پیش‌بینی نکرده است. دولت‌های قبلی آمریکا چه دموکرات و چه جمهوری‌خواه همواره منتظر نقطه عطف در خاورمیانه بوده‌اند اما خورشید آمریکا هرگز طلوع نمی‌کند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: قاطعیت, انقلابی, رهبر , ایران, آمریکا , وادار, عقب‌نشینی 5+1, لوزان, روزنامه آمریکایی, سیاتل تایمز,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:58 |
 
مواضع هاشمی در راستای گزارش‌های احمد شهید است
نمایندگان مجلس شورای اسلامی
 
 
با انتقاد از اظهارات هاشمی رفسنجانی در همایش بانوی انقلاب، اینگونه موضع گیری‌ها را در راستای اهداف دشمن و شبیه گزارش‌های احمد شهید دانستند.

 اظهارات روز یکشنبه «هاشمی‌رفسنجانی» رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش «بانوی انقلاب» که به منظور تجلیل از مقام و خدمات همسر مرحومه حضرت امام(ره) برپا شده بود، واکنش نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در پی داشت.
«فاطمه آلیا» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار کیهان گفت: رویکرد کلی صحبت‌های آقای هاشمی نشان می‌دهد که ایشان عصبانی هستند و با حالت انتقام جویی مسائل را مطرح می‌کنند.
آلیا افزود: وقتی این قبیل موضوعات کذب از سوی شخصیت‌های خودمان مطرح می‌شود، چه نیازی به «احمد شهید» داریم؟!
احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران است که هر از چندگاهی گزارش‌های مغرضانه و سراسر دروغ علیه ملت ایران را منتشر می‌کند.
 هاشمی در موضوع حجاب
 به دنبال تبرئه خویش است
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه اظهار داشت: حال سوالی پیش می‌آید و آن اینکه آیا مخاطبان آقای هاشمی مردم خارج از کشور هستند و اینگونه اظهارات به منزله چراغ سبز به آن هاست و یا اینکه این موضع گیری‌ها خطاب به ملت ایران است؟ اگر خطاب به ملت ایران است که باید بگوییم که ملت ما بارها موضع روشن خود را درخصوص ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب بیان کرده‌اند. چرا آقای هاشمی به جای مظلوم از ظالم دفاع می‌کنند؟ در حقیقت سخنان ایشان شبیه و همراستا با گزارش‌های احمد شهید است.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: مواضع , هاشمی , راستای , گزارش‌های, احمد شهید, عاشورایان, مستقل, بسیجی,
 
سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبر داد

شمارش معکوس برای انتقام سخت از آل‌سعود

 

 
سرهنگ «شرف غالب لقمان» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد عربستان منتظر پاسخ قاطع و محکم ارتش یمن باشد.

به نظر می‌رسد بحران یمن به زودی وارد فاز جدیدی خواهد شد. تاکنون جنگنده‌های سعودی بیش از 1200 تجاوز به خاک یمن داشتند و ارتش و انقلابیون این کشور به دلیل درگیری با عناصر القاعده در داخل کشور فرصت چندانی برای واکنش جدی به سعودی‌ها نداشتند.
 اما به نظر می‌رسد با تثبیت موقعیت انقلابیون در استان‌های جنوبی، به زودی باید شاهد پاسخ قاطع مردم یمن به سعودی‌ها بود. در همین ارتباط سخنگوی ارتش و نیروهای مسلح یمن با بیان اینکه «ارتش و مردم یمن توان پاسخ به تجاوز عربستان را دارند» گفت: «عربستان که «رهبر و هدایت‌کننده تروریسم و القاعده در منطقه است» مشغول تخریب هدفمند یمن است.»
سرهنگ «شرف غالب لقمان» با اشاره به پاسخ یمن به تجاوز عربستان گفت: «ارتش یمن و کمیته‌های مردمی هستند که تصمیم می‌گیرند چه زمانی پاسخ عربستان داده شود.
 ما هنوز به تجاوزشان پاسخ نداده‌ایم. تاکید می‌کنم که پاسخ قوی، قاطعانه و دردناک خواهد بود. ما توان پاسخ داریم و سلاح کافی برای این کار را هم در اختیار داریم.»  از سوی دیگر مقامات انصارالله اعلام کردند:» تمامی‌گزینه‌ها برای پاسخ به تجاوزات سعودی‌ها باز است.»

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: شمارش , معکوس , انتقام, سخت, آل‌سعود , سید حسن نصرالله , عربستان , یمن, آل سعود, گرداب عمیق,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 8:53 |

آنچه که موجبات وحشت امریکا و استکبار جهانی را در عراق ، یمن ، لبنان سوریه و .....  فراهم می کند

 

 

 

 

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: موجبات, وحشت, امریکا , استکبار جهانی , + عکس,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان