من اعتماد ندارم به مذاکره با امریکا خوشبین نیستم
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 2255
بازدید هفته : 2281
بازدید ماه : 31384
بازدید کل : 1019278
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 13:15 |
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 13:3 |

فهرست تعهدات نگران کننده و ۱۵ ساله ایران

کاخ سفید در پایان مذاکرات لوزان، بیانیه‌ای حاوی «مولفه‌های برنامه اقدام مشترک جامع»، منتشر کرد. پیشتر هم بیانیه‌ای از سوی ایران منتشر شده بود.

بندهای این بیانیه در ادامه آمده است: 

غنی‌سازی

- تعداد سانتریفیوژهای ایران از 19000 کنونی به 6104 دستگاه میرسد، که در 10 سال آینده تنها 5060 عدد از آن‌ها اورانیوم غنی‌سازی خواهد کرد. تمامی سانتریفیوژها از نوع IR-1 خواهد بود.

- ایران موافقت کرده دستکم به مدت 15 سال، بالای 3.67درصد غنی‌سازی نکند. 

- ایران موافقت کرده است که به مدت دستکم 15 سال، ذخایر اورانیوم غنی‌شده خود را از مقدار 10000 کلیوگرم کنونی، به 300 کیلوگرم کاهش دهد. 

- تمامی سانتریفیوژهای اضافی ایران تحت نظارت آژانس ذخیره شده و تنها برای جایگزینی سانتریفیوژهای فعال مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

- ایران موافقت کرده است که تا 15 سال هیچ تأسیسات غنی‌سازی تازه‌ای نسازد.

- زمابندی گریز ایران (زمانی که طول می‌کشد ایران مواد غنی‌شده کافی برای یک سلاح داشته باشد) در حال حاضر بین 2 تا 3 ماه ارزیابی می‌شود. این زمانبندی ذیل این چارچوب، برای دستکم 10 سال، به دستکم یک سال افزایش می‌یابد. 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: فهرست, تعهدات , نگران کننده , ۱۵ ساله , ایران, غنی سازی, تحریم, لوزان, بسیجیان مستقل, شهدا,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 12:55 |

مدیر مسئول روزنامه کیهان اظهار داشت: در یک کلمه باید گفت که اسب زین شده را داده‌ایم و افسار پاره تحویل گرفته‌ایم.

به گزارش فرهنگ نیوز،حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان :

در خصوص بیانیه مشترک قرائت شده در پایان مذاکرات ایران و 1+5 که از سوی محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و

فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که شامگاه پنجشنبه انجام گرفت،

به فارس گفت: نام توافق دو مرحله‌ای را بیانیه مطبوعاتی گذاشتیم.

وی افزود: در یک کلمه باید گفت که اسب زین شده را داده‌ایم و افسار پاره تحویل گرفته‌ایم.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: بیانیه لوزان, اسب , زین شده, افسار, پاره , تحویل, گرفته‌ایم, ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 3:34 |

 

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران گفت: تهدید وزیر دفاع آمریکا به گزینه نظامی همزمان با مذاکرات تأیید دیگری بر بیاعتمادی به آمریکا است.اگر اشتون کارتر شکستهای گذشته و اخیر آمریکا را به خاطر میآورد، از بیان اظهارات پوچ پرهیز میکرد.

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا مبنی بر اینکه اگر مذاکرات به توافق خوب منجر نشود گزینه نظامی قطعاً روی میز باقی خواهد ماند، گفت: این‌گونه اظهارات توخالی که همواره از سوی برخی مقام‌های آمریکایی تکرار می‌شود از موضع انفعال و بی‌ارزش است.

وی افزود: این‌گونه اظهارات مقام‌های آمریکایی آن هم در جریان مذاکرات حساس و پیچیده هسته‌ای که جمهوری اسلامی عزم خود را برای رفع اتهام‌های بی‌اساس جزم کرده است، نوعی فضاسازی خودساخته است که به‌منظور تحت تأثیر قرار دادن فضای منطقی مذاکرات صورت می‌گیرد.

وزیر دفاع تصریح کرد: اظهارات یادشده تأییدی بر نگاه بی‌اعتماد جمهوری اسلامی ایران به آمریکا است و البته هیچ تأثیری بر مواضع مستدل، منطقی و منصفانه جمهوری اسلامی در موضوع هسته‌ای ندارد.

دهقان اظهار داشت: جمهوری اسلامی همواره و در هر شرایطی آماده مقابله با هرگونه تهدید خصمانه از سوی متجاوزین است و پاسخ قاطع خود را در میدان عمل خواهد داد.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد وزیر دفاع آمریکا دچار بیماری آلزایمر شده است، گفت: اگر اشتون کارتر شکست‌های گذشته و اخیر آمریکا در منطقه و جهان را به خاطر می‌آورد، از بیان این‌گونه اظهارات پوچ پرهیز می‌کرد.

وزیر دفاع آمریکا: گزینه نظامی همچنان روی میز خواهد بود

به گزارش تسنیم، وزیر دفاع آمریکا در یک مصاحبه تلویزیونی تأکید کرد که در صورت عدم موفقیت در «توافق خوب»، گزینه نظامی همچنان روی میز خواهد بود.

وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه با برنامه «امروز» شبکه ان‌بی‌سی در پاسخ به سؤالی درباره مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 گفت که اگر مذاکرات به «توافق خوب» منجر نشود، «گزینه نظامی قطعاً روی میز باقی خواهد ماند».

اشتون کارتر افزود: «مشخص است که اگر توافق خوب وجود داشته باشد، ارزش صبر کردن برای آن و کامل کردن روند مذاکرات را دارد. البته یکی از وظایف من اطمینان از باقی ماندن همه گزینه‌ها روی میز است».

وزیر دفاع دولت باراک اوباما همچنین گفت: «هرگونه توافقی با ایران نمی‌تواند بر اساس اعتماد صورت گیرد بلکه باید مبتنی بر راستی‌آزمایی صورت گیرد».

اشتون کارتر که پیشتر از حملات عربستان به یمن حمایت کرده بود، در این مصاحبه تأکید کرد که صرف‌نظر از مذاکرات هسته‌ای با ایران و نتیجه آن،‌ آمریکا به سیاست خود در مقابله با تروریسم و القاعده ادامه خواهد داد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: وزیر , دفاع ایران, تهدید , نظامی, آمریکا , اشتون کارتر, توافق خوب, گزینه نظامی, روی میز ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 3:24 |

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: بیانیه یک سند توضیحی است و هیچ گونه تعهد و الزامی در پی ندارد و چنانچه مفاد آن تعهدآور باشد، دیگر بیانیه نیست بلکه نام آن توافقنامه است هر چند عنوان بیانیه را داشته باشد. حسین شریعتمداری  درباره بیانیه‌ای که آقایان ظریف وعراقچی از صدور آن در پایان دور اخیر مذاکرات هسته‌ای خبر داده‌اند به فارس گفت: وقتی مذاکرات به نتیجه مطلوب نمی‌رسد طرفین مذاکره‌کننده باید محصول و خروجی نشست‌های پی در پی و فشرده خود را با صدور بیانیه مشترکی به افکار عمومی اطلاع دهند و برای این منظور دو راه پیش رو دارند.

اولا که با صدور یک بیانیه به شکست مذاکرات اشاره کنند. انتخاب این گزینه به معنای توقف مذاکرات است ولی در صورتی که طرفین خواستار ادامه مذاکرات باشند گزینه بعدی را انتخاب می‌کنند که گزارشی درباره روند مذاکرات خواهد بود و در آن می‌توانند به پیشرفت‌های احتمالی و یا موانع پیش‌روی اشاره کنند و در هر دو حالت بیانیه نمی‌تواند برای هیج یک از طرفین تعهدآور بوده و اجرای مفاد آن الزامی باشد.

مدیرمسئول کیهان گفت: از اظهارات اخیر آقایان ظریف و عراقچی استنباط می‌شود که منظور مذاکره‌کنندگان هسته‌ای کشورمان همین گزینه دوم یعنی صدور یک بیانیه توضیحی است و در آن الزام و تعهدی نخواهد بود اما برخی اظهارنظرهای جانبی با آنچه در مصاحبه آقایان ظریف و عراقچی دیده می‌شود متفاوت است و چنانچه این اظهارنظرات جدی تلقی شود می‌تواند نگران‌کننده باشد.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس که خواستار نمونه‌ای از این اظهارنظرهای نگران‌کننده شده بود،‌ گفت: در برنامه دیشب گفت‌وگوی ویژه خبری میهمانان محترم این برنامه که به عنوان افراد نزدیک به دولت شناخته می‌شوند تعریفی از بیانیه ارائه کردند که با عرض پوزش از ایشان تعریف قابل قبولی نیست و با مفهوم حقوقی بیانیه فاصله دارد.

یکی از آقایان بیانیه را حاوی چارچوب بعدی مذاکرات دانست و در مورد بار حقوقی بیانیه و توافقنامه اظهار داشت: «بیانیه،‌چارچوب توافقنامه را مشخص می‌کند یعنی خلاصه همه مذاکرات و توافق‌هایی که تاکنون شده در بیانیه منعکس می‌شود و به عبارتی بیانیه پیش‌توافقنامه است» و میهمان محترم دیگر درباره تفاوت بیانیه و توافق اظهار داشت«تعهدآور بودن بیانیه کمتر از توافق است».

شریعتمداری اضافه کرد: حال آنکه اگر بیانیه در برگیرنده چارچوب‌های بعدی مذاکرات باشد دیگر بیانیه نیست بلکه توافق است و چارچوب‌های مطرح شده در آن الزام‌آور و غیرقابل بازگشت خواهد بود و اما درباره این دو اظهارنظر باید گفت اگر آنگونه که یکی از میهمانان محترم مطرح کرده است بیانیه در برگیرنده چارچوب‌های بعدی مذاکرات باشد، دیگر بیانیه نیست بلکه توافق است. چیزی شبیه توافقنامه ژنو که حاوی کلیاتی با موکول کردن جزئیات به مراحل بعدی بود و در این حالت چارچوب‌ها و قالب‌های مطرح شده در آن الزام‌آور و غیرقابل بازگشت تلقی می‌شود. و این دقیقا همان توافق دو مرحله‌ای است که قرار نبود بپذیریم.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: تعریف دیگر اینکه بیانیه را تعهدآور ولی سطح تعهد آن را پایین‌تر از توافق دانسته است، نیز یک برداشت غیرحقوقی است.چرا که گنجاندن  هر گونه تعهد در هر سطح و میزانی که باشد بیانیه را به توافقنامه تبدیل می‌کند. در صورتی که از اظهارات آقایان ظریف و عراقچی استنباط می‌شود که قرار نیست بیانیه مورد اشاره تعهدآور باشد. زیرا در این صورت مرحله اول از یک توافق دو مرحله‌ای خواهد بود که پذیرش آن خط قرمز اعلام شده است.

مدیرمسئول کیهان در پاسخ به این سؤال که اگر احیانا توافقی درمیان باشد این توافق چگونه قابل ارزیابی است، گفت: اصلی‌ترین معیار برای یک توافق قابل قبول، لغو تمامی تحریم‌هاست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما همچنان معتقد هستیدکه توافق محال است، گفت: این تحلیل بر اساس واقعیاتی نظیر بهانه بودن چالش هسته‌ای  و اینکه تحریم‌ها از نگاه آمریکا یک حربه جنگی است صورت گرفته بود و مشاهده می‌کنید که پیش‌بینی یاد شده تاکنون به قوت خود باقی است.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: شریعتمداری, بیانیه, تعهدآور, توافقنامه , غیرحقوقی, لغو تمامی تحریم‌هاست, توافق محال است,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 11:0 |

بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در نامه‌ای به حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران خواستار لغو سفر اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه به ایران شد.

متن این نامه به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

جناب آقای روحانی

بر کسی حمایت بی دریغ و همه جانبه اردوغان از کشتار بی رحمانه مردم مظلوم سوریه و عراق توسط تکفیری های خون آشام پوشیده نیست؛ یقینا بر شما نیز پوشیده نیست!!! و حالا همراهی در کشتار وحشیانه مردم انقلابی و مومن یمن نیز به کارنامه سیاه وی اضافه شده است؛ این هم بر شما پوشیده نیست!!! اردوغان به عنوان یکی از عاملان اصلی ریخته شدن خون زنان و کودکان بی دفاع سوریه و عراق و یمن، ثابت کرده است که در خون آشامی و حیوان صفتی چیزی کمتر از صهیونیست ها ندارد؛ و در واقع او بر خلاف رفتار های منافقانه سال‌های گذشته اش، نوکر صهیونیست هاست؛ این هم بر شما پوشیده نیست!!!

جناب آقای رئیس‌جمهور؛

کارنامه سیاه اردوغان و آلوده بودن دست وی به خون مظلومان منطقه و تلاش برای توهین به ملت ایران در ماه های گذشته و اظهارات بی ادبانه و توهین آمیز اخیر وی در جهت اتهام زنی به ایران اسلامی و توهین به نمایندگان ملت، بخشی از دلایلی است که سبب می شود از شما به عنوان کارگزار مردم، بخواهیم که به رهنمود بسیار مهم رهبری معظم انقلاب، امام خامنه ای(مد ظله) عمل نموده و در جهت هم زبانی با ملت، سفر این انسان گستاخ و هتاک و بی ادب و جانی را (در صورت عدم عذرخواهی از ملت عزتمند ایران) به نشانه اعتراض، یک طرفه لغو کنید.

لازم به ذکر است در صورت عدم لغو سفر و ورود وی به تهران، جنبش دانشجویی مسلمان و انقلابی و بصیر سکوت نخواهد کرد و بر اساس وصیت نامه امام راحل(ره)، انقلابی عمل خواهد نمود و سفر بسیار تلخی را برای اردوغان گستاخ رقم خواهد زد، تا هم وی و هم سایر مزدوران و منافقان بدانند که ملت انقلابی ایران به هیچ کس اجازه توهین و تحقیر خود را نمی دهند.

نصرمن الله و فتح قریب

بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: عدم لغو , سفر, اردوغان , جنبش دانشجویی, ساکت, عاشوراییان, بسیجیان مستقل,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 23:7 |

ارتش یمن کنترل پایگاه نظامی در منطقه "دباب علی" در دریای سرخ را در دست گرفت.

همچنین یک منبع امنیتی خبر داد که پایگاه 17 ارتش یمن که مسئول حمایت از تنگه استراتژیک باب المندب را دارد، کنترل این پایگاه را بدون هیچ درگیری به انصارالله داده است.

از سوی دیگر عربستان یک مجتمع دولتی یمنی را در منطقه مرزی شدا موشک باران کرد و جنگنده‌های سعودی مناطق مرزی یمن را نیز بمباران کردند.

ششمین روز تجاوز به عربستان در حالی آغاز شده است که حمله جنگنده‌های سعودی به منطقه یریم در مرکز یمن 11 شهید و 35 زخمی برجا گذاشته است. زنان و کودکان بیشترین قربانیان این جنایت جدید را تشکیل می‌دهند.

جنگنده‌های سعودی همچنین در ششمین تجاور این کشور و هم پیمانانش به یمن مناطق مسکونی صنعا از جمله منطقه بنی حوات واقع در شمال این شهر را هدف قرار دادند که در پی آن ده‌ها تن شهید و یا زخمی شدند. همچنین منازل مسکونی این منطقه تخریب و شمار زیادی از مردم این منطقه آوره شدند.

جنگنده‌های عربستان همچنین منطقه مرر در استان صعده را نیز بمباران کردند که در پی آن یک زن به شدت زخمی شد که شدت جراحات وی وخیم گزارش شده است.

این در حالی است که جنگنده‌های سعودی روز گذشته مناطق مختلف یمن از جمله اردوگاه آوارگان یمنی در غرب این کشور را آماج حملات خود قرار دادند که بر اثر آن ده‌ها تن از مردم بی دفاع یمن به شهادت رسیده و یا زخمی شدند.

در حالی که تجاوزات عربستان به یمن همچنان ادامه دارد، ارتش و نیروهای کمیته های انقلابی مردمی همچنان به پیشروی خود در برخی مناطقی که تروریست های القاعده و شبه نظامیان وابسته به عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی فراری بر آن مسلط هستند، ادامه می‌دهند.

عربستان از بامداد ششم فروردین، پس از شکست تمام طرح‌ها و سیاست‌هایش در یمن، به گزینه نظامی روی آورد و مناطق مختلف یمن را آماج حملات هوایی خود قرار داد، برخی کشورهایی که از نظر اقتصادی به کمک‌های عربستان نیازمند هستند، با عربستان در تجاوزات آشکار به یمن همراه شده اند.

بحرین، قطر، کویت و امارات، مغرب، سودان، اردن و مصر از جمله کشورهایی هستند که جنگ علیه یمن به عربستان پیوسته‌اند. این در حالی است که پاکستان نیز از آمادگی خود برای مشارکت در این جنگ خبر داده و ترکیه نیز اعلام کرده که در حال بررسی شرکت در عملیات نظامی موسوم به طوفان قاطع است.

از آغاز تجاوز عربستان به یمن ده‌ها تن از شهروندان یمنی که در بین آنها شمار زیادی زن و کودک دیده می‌شوند، به شهادت رسیده یا زخمی شده اند.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای از ابتدای حملات عربستان به یمن تاکنون بیش از 100 تن شهید و 350 نفز نیز زخمی شدند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: ارتش, یمن, کنترل, پایگاه نظامی, دباب علی, دریای سرخ, در دست , انصارالله یمن, تنگه استراتژیک, باب‌المندب,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 23:3 |

پس از سیطره بر تکریت

نیروهای عراقی تا کناره رود دجله پیشروی کردند

ر اساس گزارش منابع خبری، نیروهای عراقی پس از سیطره بر تکریت تا کناره رود دجله پیشروی کردند.

همچنین نیروهای عراقی از محور غرب و از محور العوجه در جنوب پیشروی می‌کنند.

از سوی دیگر نیروهای عراقی در حال خنثی کردن بمب‌های کار گذاشته شده در منازل و ادارات دولتی در تکریت هستند.

شبکه خبری المیادین نیز خبر داد که ارتش در عملیات پاکسازی تکریت دو عضو برجسته داعش و چهار عضو دیگر آن را دستگیر کرد که دو نفر از بازداشتی‌ها کارت‌های شناسایی کشورهای عربی داشتند.

از سوی دیگر "کریم النوری" سخنگوی نیروهای داوطلب مردمی گفت که بعد از تکریب اول شرقاط و سپس موصل را آزاد خواهیم کرد.

وی افزود که تکریت آخرین مخفیگاه داعش بوده و این شهر دروازه آزادی موصل به شمار می‌آید.

کریم النوری گفت که آماده استقبال از آوارگان عراقی هستیم که در جنایت‌های داعش مشارکت نداشته‌اند.

سخنگوی نیروهای داوطلب مردمی افزود: باید مناطق تکریت را از مین‌ها و تله‌های انفجاری احتمالی کارگذاشته شده توسط داعش پاکسازی کنیم.

ساعتی پیش حیدر العبادی، نخست‌وزیر عراق اعلام کرد که شهر تکریت به‌طور کامل آزاد شده و پرچم عراق بر فراز ساختمان استانداری صلاح‌الدین برافراشته شد.

آزادی این شهر پس از دست‌کم یک‌ماه نبرد و با مشارکت هزاران تن از نیروهای داوطلب مردمی، ارتش عراق و پلیس این کشور حاصل شد.

دلیل اصلی به درازا کشیدن عملیات آزادسازی تکریت، وجود هزاران بمب و تله انفجاری کار گذاشته شده از سوی تروریست‌های داعش در نقاط مختلف این شهر و استفاده آن‌ها از مردم به‌عنوان سپر انسانی بود.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: سیطره , تکریت, نیروهای, عراقی , کناره رود , دجله, پیشروی, فداییان رهبری, زنجان,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 22:57 |

منصور حقیقت‌پور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی  با اشاره به اظهارت ضدایرانی رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه، گفت: وزارت خارجه باید متوجه باشد که این اظهارات آقای اردوغان متوجه همه ملت ایران است نه نمایندگان مجلس، بنابر این هرچه سریعتر سفر آقای اردوغان متوهم به ایران را لغو کند.

وی افزود: منفعل بودن وزارت خارجه باعث شد که آقای اردوغان نه تنها اظهارات خود را اصلاح نکند بلکه پایش را فراتر گذاشت و گفت که در مورد سفرم به ایران نمایندگان مجلس این کشور تصمیم نمی‌گیرند، بلکه ما خودمان تصمیم می‌گیریم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه امروز علیه ایران صحبت کردن و نوکر عربستان در منطقه شدن از افتخارات آقای اردوغان محسوب می‌شود،‌گفت: اردوغان توهم رجب پاشا شدن را گرفته و فکر می‌کند می‌تواند امپراطوری عثمانی را زنده کند. دست او به خون مردم سوریه آلوده شد و خیانت بزرگی را نیز در کشتار کردهای کوبانی مرتکب شده است.

حقیقت پور خاطرنشان کرد: نظر ملت ایران این است که کسی که علیه ایران صحبت کرده، نمی‌تواند مهمان ما باشد، لذا وزارت خارجه سفر اردوغان به ایران را لغو کند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: وزارت خارجه, سفر, اردوغانِ , متوهم, ایران , لغو , امپراطوری عثمانی, ایجادفتنه, هدف اردوغان, عاشوراییان زنجان,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 22:20 |

رژیم خونخوار صهیونیست : موشک یاخونت در اختیار حزب الله است

برخی منابع نظامی اسراییلی ادعا کردند که موشک روسی پیشرفته "یاخونت" از سوریه به لبنان منتقل شده و اینک در اختیار حزب الله است. منابع نظامی اسراییلی اظهار کردند که حزب الله اینک موشکهای پیشرفته از نوع یاخونت در اختیار دارد که این امر ارتش اسراییل را وادار می کند تا راهبردهای خود را تغییر داده و به مواضع پیشین خود بازگردد و برای جنگ آتی با حزب الله آماده شود.

شبکه یک العبریه به نقل از منابعی تاکید کرد که موشک بسیار پیشرفته روسیه از سوریه به لبنان رسید.دستگاه های اطلاعاتی اسراییل تا این لحظه از تعیین تعداد موشکها ناتوان هستند و نمی دانند که آیا این موشکها محدود و یا دهها عدد از آنها وجود دارد. این نوع از موشک ها که به دقت و رادارگریزی معروف هستند، تهدید راهبردی گسترده ای برای ناوگان دریایی اسراییل و نیز تاسیسات اقتصادی رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه به شمار می آید.

سرهنگ دیوید سلامی فرمانده پایگاه دریایی حیفا در ارتش رژیم اشغالگرگفت: ناوگان دریایی در ارتش، با منطقه شمالی یعنی سوریه و لبنان به عنوان تهدیدی احتمالی برای شلیک موشکهای یاخونت برخورد می کند. ارتش اسراییل بر اساس این فرضیه اطلاعاتی عمل می کند که تمام آنچه که اسراییل را از جانب سوریه تهدید می کرد، اینک در اختیار حزب الله قرار گرفته و "ایران که به سوریه سلاح می فرستد، سلاح ها را همچنین به حزب الله لبنان ارسال می کند".

وی تصریح کرد که جنگ آتی با حزب الله بسیار متفاوت با جنگهای سابق خواهد بود، زیرا حزب الله در جنگ 2006 ابزارهای جنگی پیشرفته که تهدیدی بنیادی برای اسراییل به شمار می آید، در اختیار نداشت اما امروز از این توانمندی برخوردار شده است. موشکهای زمین به دریا در سالهای اخیر از لحاظ تعداد و از لحاظ کارآمدی نزد سوریه و حزب الله افزایش پیدا کرد که  نه تنها شناورهای اسراییلی بلکه سکوهای گازی در دریای مدیترانه را نیز تهدید می کند.

یاخونت نه فقط یک سلاح دریایی است بلکه می تواند موشکی علیه اهداف و مواضع زمینی نیز باشد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: رژیم خونخوار, صهیونیست , موشک, یاخونت , اختیار, حزب الله, ایران, روسیه, موشک یاخونت, سلاح دریایی , زمینی,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان