جازه هیچگونه بازرسی از هیچ‌یک از مراکز نظامی داده نخواهد شد/ من اجازه نمی‌دهم بیگانگان از دانشمندان
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 142
بازدید دیروز : 81
بازدید هفته : 740
بازدید ماه : 22458
بازدید کل : 987889
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
 
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه افسری امام حسین(ع):
اجازه هیچگونه بازرسی از هیچ‌یک از مراکز نظامی داده نخواهد شد/ من اجازه نمی‌دهم بیگانگان از دانشمندان و فرزندان عزیز این ملت بازجویی کنند/ مسئولان باید پیام عظمت ملت ایران را در مذاکرات نشان دهند/ پاسخ ایران به هر گونه شیطنت بسیار سخت خواهد بود (۱۳۹۴/۰۲/۳۰ - ۱۳:۴۷)

در آستانه روز پاسدار و همچنین سوم خرداد سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر، صبح امروز (چهارشنبه) مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) با حضور حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به میدان، با حضور بر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه، برای شهدای دفاع مقدس علوّ درجات را مسألت کردند.
فرمانده کل قوا سپس از یگانهای حاضر در میدان سان دیدند.
حضرت آیت الله خامنه ای همچنین جانبازان سرافراز حاضر در میدان را مورد تفقد قرار دادند.
حضرت آيت الله خامنه اي در اين مراسم در سخناني با اشاره به «گفتمان نوين اسلامي» و «گفتمان جاهليت» به‌عنوان دوگفتمان اصلي دنياي امروز، نزديکي و آشتي اين دوگفتمان را غيرممکن دانستند و با اشاره به زياده خواهي هاي جديد در مذاکرات هسته اي از جمله درخواست براي بازرسي از مراکز نظامي و گفتگو با دانشمندان ايراني، تأکید کردند: اين اجازه مطلقا داده نخواهد شد و دشمنان بدانند که ملت و مسئولان ايران در مقابل زياده خواهي ها و زورگويي ها بهيچ وجه کوتاه نخواهند آمد.
فرمانده کل قوا همچنين با اشاره به اخباري مبني بر تلاش بدخواهان ملت و برخي مسئولان منطقه خليج فارس براي کشاندن جنگ هاي نيابتي به مرزهاي ايران، گفتند: اگر شيطنتي صورت بگيرد، واکنش جمهوري اسلامي ايران بسيار سخت خواهد بود.
رهبر انقلاب اسلامي در اين مراسم، رويکرد انجام کارهاي نو، ابتکاري، و پرمغز را در همه مسايل مورد تأکید قرار دادند و با اشاره به وجود اين ويژگي ها در مراسم امروز دانشگاه امام حسين (ع)، خاطرنشان کردند: بايد از انجام کارهاي سطحي در همه مسايل پرهيز کرد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: جازه, هیچگونه, بازرسی, مراکز نظامی , من اجازه, نمی‌دهم , بیگانگان, دانشمندان, فرزندان , بازجویی ,

ابوالفضل ابوترابی حقوقدان و عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اعلام رأی دادگاه مهدی هاشمی و عملکرد قوه قضاییه زیر فشار و جوسازی‌های نزدیکان وی گفت: عملکرد قوه قضاییه در روند بررسی و صدور حکم مهدی هاشمی قابل تقدیر است زیرا تحت فشارها و هجمه‌های سنگین توانستند بدون تأثیر پذیری این امر مهم و این آزمون سرنوشت‌ساز را به پایان رسانده حکم نهایی را صادر کنند، اگر در سال‌های گذشته به روند بررسی  و صدور احکام پرونده‌های مفاسد اقتصادی نگاه کنیم، دستگاه قضا کارنامه قابل قبولی از خود به جای گذاشته است.

وی در ادامه اضافه کرد: اتهام مهدی هاشمی اتهامات سنگینی است، قاضی پرونده باید مجازات سنگین‌تری را در نظر می‌گرفت اما باید این را بدانیم که حکم قاضی بر مبنای کیفرخواست صادر می‌شود و قاضی باید با توجه به کیفرخواست ارائه شده حکم نهایی را صادر کند، در خصوص کیفرخواست مهدی هاشمی، حرف و حدیث‌هایی مطرح است که کمیسیون قضایی در مجلس شورای اسلامی پیگیری آنها را خواهد کرد، امیدواریم در مرحله تجدید نظر نیز فشار‌ها و هجمه‌های اطرافیان متهم بر رأی نهایی تأثیرگذار نباشد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس در خصوص شبهات پرونده مهدی هاشمی و نکات مبهم در این پرونده اظهار داشت: در پرونده مهدی هاشمی سه نکته مبهم وجود دارد که باید به آنها پاسخ داده شود، نخست آنکه وزارت اطلاعات گزارشی در خصوص فعالیت‌های مهدی هاشمی در انگلستان ارائه می‌دهد که پس از مدتی این گزارش پس گرفته می‌شود، باید از وزیر اطلاعات بپرسیم که چرا این اتفاق افتاده و نباید با تغییر وزیر، نظام تصمیم‌گیری در یک وزارت‌خانه تغییر کند.

ابوترابی در ادامه گفت: نکته دوم که باید به آن پاسخ داده شود، این است که طبق قانون اگر اتهام فرد مبنی بر اخلال نظام اقتصادی در دادگاه اثبات شود، حکم آن اعدام است، تبرئه مهدی هاشمی از این اتهام باید برای افکار عمومی و تمامی مردم بیان شود، که چرا وی از اتهام اخلال در نظام اقتصادی تبرئه شده است، از طرفی یک نکته بسیار شفاف وجود دارد و آن این است که مهدی هاشمی در فتنه 88 جزو فعالان این اغتشاشات بوده و چگونه است حکم صادره منطبق با وقوع جرایم وی نیست.

وی در پایان با تأکید بر پاسخ گویی قوه قضاییه مبنی بر ابهامات موجود در پرونده اظهار داشت: اگر از موارد ذکرشده بگذریم، عملکرد دستگاه قضا در برخورد با دانه‌درشت‌ها امری مثبت و قابل توجه است و نشان داد کسی که مرتکب جرمی شده است در جمهوری اسلامی در حاشیه امن قرار ندارد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: وزارت اطلاعات, گزارش , فعالیت‌های , مهدی هاشمی, انگلیس, را پس گرفت ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 2:20 |
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:22 |

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز  در دیدار وزیر و مسئولان آموزش و پرورش و جمع زیادی از معلمان سراسر کشور ضمن تبیین جایگاه بی بدیل آموزش و پرورش و همچنین نقش بسیار مهم و تأثیرگذار معلم در تربیت نسلی با ایمان، دانا، روشن بین، دارای اعتماد به نفس، پرنشاط و امیدوار، تحقق چنین اهداف والایی را در گرو اجرای منسجم و کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانستند و تأکید کردند:

مسئولان دولت بویژه مسئولان اقتصادی باید نسبت به آموزش و پرورش و مسائل معیشتی معلمان نگاه ویژه و فراتر از دستگاههای دیگر داشته باشند و بدانند هرگونه هزینه در این مجموعه، سرمایه گذاری برای آینده و ایجاد ارزش افزوده است.

ایشان همچنین با اشاره به تهدیدهای اخیر مقامات رسمی آمریکا همزمان با برگزاری مذاکرات هسته ای تأکید کردند: من موافق مذاکره زیر شبحِ تهدید نیستم.

مسئولان سیاست خارجی و مذاکره کنندگان باید خطوط قرمز و اصلی را به دقت رعایت کنند و همزمان با ادامه مذاکرات، باید از عظمت و هیبت ملت ایران نیز دفاع کنند

و زیر بار هیچ تحمیل، زور، تحقیر و تهدیدی نروند.

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: دستور, امام خامنه ای , مذاکره کننده ها, موافق , مذاکره, شبحِ , تهدید , حمله نظامی, اولاً غلط می کنید, دوران بزن و در رو تمام شد,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 12:4 |

اندک اندک پردها کنار می رود

اهم صحبتهای جکاب لو وزیر خزانه داری آمریکا
 
                                                     در اندیشکده واشنگتن، 29 آپریل 2015

۱- ما در خزانه داری آمریکا با همکاری کنگره و متحدان بین المللی خود توانستیم موثرترین، پیچیده ترین و خلاقانه ترین برنامه تحریمهای اقتصادی طول تاریخ را علیه ایران اعمال کنیم.

 ۲- در ابتدا عده ای در آمریکا معتقد بودند که تحریمها کارایی ندارد و کشورهای دیگر نظیر هند و چین به تحریمهای آمریکا محل نمیگذارند.

 ۳- این اعتقاد اشتباه بود و تحریمها دسترسی ایران به نظام مالی بین المللی را قطع کرد و صادرات نفت ایران را بیش از نصف کاهش داد و امکان دستیابی ایران به ذخائر ارزی خارجی و نفتی اش را کاهش داد و کاملا اقتصاد ایران را متاثر کرد.

 ۴- در نوامبر ۲۰۱۳ ما به یک توافق اولیه رسیدیم که در پی آن برنامه هسته ای ایران فریز شده و حتی به عقب بازگشت. برخی همان موقع انتقاد میکردند که این توافق موجب میشود فشار تحریمها بر ایران کاهش یابد. اما فشارها را حفظ کردیم تا ایران به تعهداتش عمل کند.

 ۵- چارچوبی که چند هفته قبل در سوئیس حاصل شد یک پایه مناسب برای یک توافق خوب است. چرا که همه مسیرهای ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای را از بین برده و شدیدترین رژیم بازرسی از برنامه هسته ای در کشورها را علیه ایران اعمال میکند. در مقابل و وقتی که ایران گامهای لازم را برداشت، جامعه جهانی مجموعه ای از تحریمهای مرتبط با برنامه هسته ای ایران را کاهش میدهد.


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: اهم , صحبتهای, جکاب لو, وزیر خزانه داری, آمریکا , اندیشکده, واشنگتن, 29 آپریل2015, تحریمها , توافق هسته ای,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 19:58 |

یک نشریه آمریکایی با اشاره به «مهارت ایران در امور نظامی و تدابیر راهبردی» نوشت:

ایرانی‌ها همواره راهبرد و تاکتیک نوینی داشته و حال حاضر نیز نحوه حملات دریایی خود

را در تنگه هرمز بهبود بخشیده‌اند.


 روزنامه آمریکایی «آبزرور» در گزارشی در زمینه برخورد چند روز گذشته در تنگه هرمز نوشت: ایران و آمریکا در حال انجام بازی «بتل فیلد» هستند و در این بین ایران قادر به رصد اقدام‌های ما می‌باشد ولی آمریکا تنها اقدام‌های این کشور را حدس می‌زند.
آبزرور با اشاره به اهمیت جهانی تنگه هرمز نوشت: باید درک کرد که تنگه هرمز آبراهی بسیار مهم می‌باشد و 20 درصد نفت جهان روزانه از این مسیر عبور می‌کند. این آبراه از یک سو در قلمروی دریایی ایران و از سوی دیگر در سمت عمان و امارات متحده عربی قرار گرفته است و براساس معاهده سازمان ملل متحد در زمینه قوانین دریایی، عبور و مرور برای همگان در این منطقه آزاد می‌باشد.
آبزرور سپس در ادامه با اشاره به مختصات جغرافیایی تنگه هرمز  نوشت: اگر ایران تنگه هرمز را مسدود کند، آنگاه به معنای واقعی کلمه جهان را به زانو درخواهد آورد. بنابراین غرب و به ویژه آمریکا باید بطور حتمی مانع از وقوع چنین رویدادی شوند. در این میان و در حالی‌که آمریکا در تنگه هرمز حضور دارد اما نشان داده که در واکنش دادن به چنین حوادثی مشکل دارد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: ایرانی‌, راهبرد , تاکتیک نوینی, حملات دریایی, تنگه هرمز, مختصات, جغرافیایی, مسدود, ایران آمریکا,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 10:4 |

برداشت غیر مجاز پولهای مردم توسط بانک انصاراقدامات فرا قانونی بانک انصار همچنان ادامه دارد .

بانک انصار در راستای سود بیشتر بانکی و الوده شدن هر چه بیشتر ، اقدام به برداشت غیر قانونی

و بدون مدرک و سندی از پولهای مردم می کند .

بانکی که خود را منتسب به سپاه می داند و باید مقررات شرعی و قانونی را در اولویت کارهای

خود قرار دهد چگونه و با چه مجوزی پولهای مردم را سرقت و وامها را به پولهای ربوی آلوده می کند.

اطلاعات عینی بزودی با سند و مدرک منتشر می شود .

از همه دوستان که دعوی همکاری نمودند و قربانی پول های در گرو نگه داشته شده بدون مدرک

هستند خواهشمندیم در راستای یک اقدام قانونی با ما تماس بگیرند .

ضمنا از سایر دوستان هم کمال تشکر را داریم .

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: برداشت, مجاز , پولهای , مردم, توسط, بانک انصار, ربا , شکستن , حریم قانون,
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور:

کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست، در داخل کشور است/ دولت هرگونه مصرف کالاهای خارجی را در صورت وجود مشابه داخلی، بر خود حرام بداند/ مسئولان جلوی فساد را به معنای واقعی کلمه بگیرند/تقویت تولید داخلی ستون فقرات حل مشکلات کشور است

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور با تبیین وظایف مسئولان، دستگاهها و عناصر مختلف مرتبط با تولید داخلی و تأکید بر مبارزه واقعی با فساد و قاچاق، خاطرنشان کردند: کلید حل مشکلات اقتصادی مردم و معضلات جامعه کارگری، نه در خارج بلکه در داخل و «تقویت و رونق تولید داخلی» است.
رهبر انقلاب اسلامی، با تبریک میلاد امیرمؤمنان و حضرت جواد الائمه (ع) هدف از دیدار با کارگران را تجلیل از «کار و کارگر» و برجسته تر شدن ارزش کار در ذهن مسئولان و جامعه خواندند و افزودند: بوسه پیامبر بر دست کارگر، یک تعارف نیست بلکه تعلیم است.
ایشان با تجلیل از استحکام، هوشیاری و نجابت جامعه کارگری در مقابل تحریکات مستمر داخل و خارج کشور در سه دهه اخیر، خاطرنشان کردند: مجموعه کارگری با تحمل همه سختی‌ها و مشکلات و تلاش بی‌وقفه در راه پیشرفت کشور، حقاً و انصافاً امتحان خوبی داده است و مسئولان باید این فداکاری و نجابت را با تلاش بیشتر برای حل مسائل کارگران، قدرشناسی کنند. 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به مشکلات موجود در حوزه های کارگری، نظیر اخراج کارگران، بیکاری، تعویق‌ها و مشکلات معیشتی تاکید کردند: این مشکلات با حرف حل نمی‌شود بلکه اقدام و ابتکار می‌طلبد.
ایشان تقویت تولید داخلی را ستون فقرات «حل مشکلات کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی» برشمردند و افزودند: برخی می‌گویند در شرایط تحریم و فشار، رونق تولید داخلی امکان پذیر نیست، بدون شک تحریم‌های ظالمانه در بروز مشکلات تاثیر داشته است اما تحریم‌ و فشار، بدون تردید نمی‌تواند جلوی «تلاش عمومی، سازمان یافته و برنامه‌ریزی شده» را برای رونق تولید داخلی بگیرد.  
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای اثبات ناتوانی تحریم‌ها در سد کردن تلاش‌های داخلی، به پیشرفت‌های شگرف ایران در زمینه صنایع نظامی، زیست فناوری، سدسازی، نانو، صنایع دانش بنیان، هسته‌ای و دیگر زمینه‌ها اشاره کردند و افزودند: در برخی از این عرصه‌ها، فشارهای تحریمی بسیار بیشتر بوده است اما نتوانسته در مسیر تلاش و پیشرفت نیروهای داخلی مانعی ایجاد کند.
ایشان خاطرنشان کردند: البته اگر تحریم‌ها نبود احتمالاً در برخی از این زمینه ها، پیشرفت بیشتری داشتیم اما این احتمال نیز وجود دارد که در آن صورت، به پول نفت تکیه می کردیم و این پیشرفتها را بدست نمی آوردیم.
حضرت آیت الله خامنه ای، «توجه و تمرکز بر تولید» را علاوه بر حل مشکلات اقتصادی، موجب «احساس عزت و استغنای ملی» برشمردند و افزودند: استحکام ساختار داخلی قدرت از جمله در زمینه اقتصادی، موجب تقویت مذاکره کنندگان پشت میز هر مذاکره ای می شود والا طرف مقابل مدام شرط و شروط می گذارد و حرفهای مفت و بی ربط می زند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: کلید , مشکلات, اقتصادی, لوزان, ژنو, نیویورک, داخل کشور, دولت, کالاهای خارجی, ,

عاقبت اعتراض به شیخ حسن

در جریان سفر حسن روحانی به شیراز، عده ای از دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهای خواهان انتشار فکت شیت بودند که با ضرب و شتم نیروهای لباس شخصی همراه تیم روحانی مواجه شدند. به نقل از رسانه ها، دیروز صبح استقبال از حسن روحانی که به شیراز سفر کرده با حاشیه هایی همراه بود و در زمان استقبال از وی، عده ای از دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته های خواهان انتشار فکت شیت از سوی دولت بودند. اما در این میان برخی از نیروهایی که گمان می رود از همراهان تیم روحانی بودند، با مداخله در این امر، به دانشجویان حمله کرده و آنها را از مسیر خارج کردند.

گفتنی است بنا بر تصاویر، متاسفانه این تعداد از دانشجویان، مورد ضرب و شتم و توهین نیز قرار گرفته اند و پلاکاردهای آنها نیز پاره و جمع آوری شد. این دانشجویان با در دست گرفتن پلاکاردهایی با مضمون «محرمانه نداریم، منتظر فکت شیت ایرانی هستیم»، «مردم را از جزئیات مذاکره مطلع کنید» ، «فکت شیت آمریکا را تکذیب کنید» ، «انتشار فکت شیت ایرانی=همدلی دولت با ملت» که برگرفته از سخنان رهبری بود و با سردادن شعار «روحانی، روحانی، فکت شیت ایرانی» درخواست و مطالبه خود را با آقای روحانی درمیان گذاشتند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: حسن روحانی, سفر , شیراز , ضرب و شتم , دانشجویان , لباس شخصی, فکت شیت, دانش اموزان ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 12:26 |

شریعتمداری،فکت شیت افراطی گری را منتشر کرد >آیا منافقین، بهایی‌ها، سلطنت‌طلب‌ها، کومه‌له، فدائیان خلق، حزب دموکرات کردستان، عبدالمالک ریگی و... را که دست‌های آلوده به خون مردم مظلوم دارند، افراطی نمی‌دانید؟ اگر پاسخ منفی نیست- که نیست- چرا با این جرثومه‌های فساد و تباهی برای مقابله با مردم وطن خود ائتلاف کرده بودید؟

 حسین شریعتمداری در یادداشتی با عنوان "فکت‌شیت افراطی‌گری" نوشت:

۱- این لطیفه - که بعید نیست واقعیت هم داشته باشد - در میان زندانیان سیاسی رژیم شاه، دهان به دهان نقل می‌شد. ماجرا درباره شعبان جعفری - معروف به شعبون بی‌مخ - بود. یکی از اوباش مزدور که در جریان کودتای ۲۸ مرداد، اراذل چاقوکش و چماقدار را در حمایت از رژیم طاغوت به خیابان‌ها آورده بود و از آن پس لقب «تاج‌بخش»! گرفته و با ثناگویی و کاسه‌لیسی دربار شاهنشاهی به آلاف و اولوف رسیده بود.

می‌گفتند روزی شعبان بی‌مخ وارد ساواک شده و دیده بود ساواکی‌ها یک جوان دانشجو را زیر مشت و لگد گرفته و به قصد کشت کتک می‌زنند. پرسیده بود؛ جرمش چیست؟ و ساواکی‌ها گفته بودند؛ شما خودتان از او بپرسید و جوان دانشجو گفته بود؛ شعبون خان! من هیچ جرم و گناهی مرتکب نشده‌ام. فقط درباره جنایت‌های یک آدم فاسد اعلامیه پخش کرده‌ام. شعبون بی‌مخ به ساواکی‌ها می‌گوید؛ خب! این بنده خدا که کار بدی نکرده و بعد رو به جوان می‌کند و می‌پرسد؛ حالا این جنایتکار فاسد کیست؟ و جوان دانشجو می‌گوید؛ او کسی است که در جنایت روی چنگیزخان مغول را سفید کرده، هر صدای مخالفی را در گلو خفه می‌کند. به جان و مال و ناموس هیچکس رحم نمی‌کند، برای آمریکا و اسرائیل نوکری می‌کند، آدمکش و خونریز است و... ناگهان شعبون بی‌مخ از کوره در می‌رود و به ساواکی‌ها می‌گوید؛ بزنید لت و پارش کنید، اعلیحضرت خودمان را می‌گوید!....

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: شریعتمداری, فکت‌شیت, افراطی‌گری, اصلاح طلب, عاشوراییان, فتنه گر, زنجان,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان