حرف و عمل آمریکا یکی نیست ایران نباید اعتماد کند
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 119
بازدید دیروز : 81
بازدید هفته : 717
بازدید ماه : 22435
بازدید کل : 987866
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:41 |
معاون اسبق وزارت خزانه‌داری آمریکا:

حرف و عمل آمریکا یکی نیست ایران نباید اعتماد کند

معاون اسبق وزارت خزانه‌داری آمریکا با بیان اینکه ایران باید با دولتی توافق و به آن اعتماد کند که هرگز عهدشکنی نکرده و همواره به حرف خود عمل نموده است، تاکید کرد که در طول تاریخ، واشنگتن ثابت کرده است که حرفش و عملش قابل اعتماد و اتکا نیست و تاکنون به هرکسی که با آن توافق کرده خیانت کرده است.


«پاول رابرتز» نویسنده آمریکایی و معاون اسبق وزارت خزانه‌داری آمریکا  گفت: در یک دهه گذشته نه تنها دستگاه‌های اطلاعاتی ایالات متحده و بلکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز که مسئول بازرسی از سایت‌های غنی‌سازی ایران است، هیچ نشانه‌ای از یک برنامه تولید سلاح‌های هسته‌ای در ایران را گزارش نداده است.
رابرتز افزود: ایران باید با دولتی توافق و به آن اعتماد کند که هرگز عهدشکنی نکرده و همواره به حرف خود عمل نموده است.در طول تاریخ واشنگتن قطعی ثابت کرده است که حرفش و عملش قابل اعتماد و اتکا نیست. تاریخ نشان داده که واشنگتن نسبت به آنچه روی برگه وعده می‌دهد قابل اعتماد نیست. آمریکا تاکنون به هرکسی با آن توافق کرده خیانت کرده است.
 عهدشکنی آمریکا .

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: حرف, عمل, آمریکا , یکی , ایران , نباید اعتماد, معاون, اسبق وزارت, خزانه‌داری, آمریکا, پاول رابرتز, ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 10:0 |

بایدن:

در صورت ادامه درخواست ایران مبنی بر لغو یک‌جای تحریم‌ها، هیچ توافقی صورت نخواهد گرفت .

 

 

 
معاون رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد: در صورتی که مقامات ایران درخواست خود را مبنی بر لغو یک‌جای تحریم‌ها ادامه دهند، هیچ توافقی با این کشو ر صورت نخواهد گرفت.

  آسوشیتدپرس، جو بایدن،معاون رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد:در صورتی که مقامات ایران درخواست خود را مبنی بر لغو یک‌جای تحریم‌ها ادامه دهند، هیچ توافقی با این کشور صورت نخواهد گرفت.

 
به گفته بایدن، "مقامات ایران همچنان انتظار دارند همه تحریم‌ها یا بخش عمده آن به صورت یکجا لغو شوند. در صورت ادامه این روند، هیچ توافق نهایی با این کشور صورت نخواهد گرفت. این چیزی است که خود آنها باید به دست بیاورند."
 
وی در ادامه افزود:"اوباما توافقی را که شامل بازرسی‌های سرزده نشود، امضا نخواهد کرد. در ادامه نیز برخی تحریم ها علیه ایران لغو خواهند شد."
 
ایا براستی هدف اصلی استکبار جهانی در صورت عدم توافق ایجاد یک شوک فرجام کسیخته
یا مدیریت شده در همه ابعاد و شاخصه ها در ایران است
کاری که نحریم ها قادر به انجام ان نشدند ؟؟
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: درخواست, ایران, مبنی, یک‌جای, تحریم‌ها, هیچ , توافقی, صورت, نخواهد , گرفت,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:20 |
 
مقامات و رسانه‌های آمریکایی و اروپایی سند مورد توافق لوزان را در غیاب فکت‌شیت ایرانی مطابق خواست خود تفسیر می‌کنند و با توجه به خودداری غیرقابل توجیه وزارت امور خارجه کشورمان از انتشار برگه تفسیری -فکت‌شیت- ایران و برشمردن «داده»ها و «ستانده‌»ها این نگرانی در مردم پدید می‌آید که اظهارات حریف تا چه اندازه واقعیت دارد و آیا این اظهارنظرها برگرفته از توافق لوزان است یا ادعاهای بی‌اساس؟><امات آمریکایی در ادامه زیاده‌خواهی و بهانه‌جویی‌های خود، کاهش تحریم‌ها علیه ایران را مشروط به دسترسی به مراکز نظامی کشورمان عنوان می‌کنند.

ظاهراً آمریکایی‌ها قصد ندارند به کارشکنی و بهانه‌جویی و باج‌خواهی‌های خود پایان دهند. موضوعی که این روزها از زبان اغلب مقامات بلندپایه آمریکایی شنیده می‌شود، موضوع دسترسی به مراکز نظامی ایران است. موضوعی که از سوی مقامات رسمی کشورمان خط قرمز اعلام و به شدت رد شده است.
در آخرین مورد از این اظهارنظرها معاون وزیر امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای آمریکا، موضوع کاهش تحریم‌ها را مشروط به دسترسی به مراکز نظامی ایران دانسته است.
«وندی شرمن» در جمع خبرنگاران اسرائیلی گفت: حمله نظامی به ایران تنها 2 سال برنامه هسته‌ای این کشور را به عقب خواهد راند.
شرمن افزود: شما نمی‌توانید دانش هسته‌ای را بمباران کنید و آنها خواهند توانست که همه چیز را مجددا بسازند. جایگزین‌هایی وجود دارد اما بهترین گزینه راه حل مذاکره شده دیپلماتیک است.
به گزارش مهر به نقل از «جروزالم پست» وی در ادامه مدعی شد: تفاهم ایجاد شده در سوئیس تا تاریخ ۳۰ ژوئن نهایی می‌شود و ما درخواست تل آویو مبنی بر اینکه ایران، اسرائیل را به رسمیت بشناسد را در آخرین مرحله مطرح می‌کنیم.
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: وندی شرمن, دسترسی , مراکز نظامی, شرط, کاهش, تحریم‌ها , لوزان, امریکا, اعتماد, عاشوراییان,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 2:0 |

«قاطعیت و انقلابی بودن رهبر ایران موجب شده طرف غربی برخی توقعات اولیه خود را کنار بگذارد».

روزنامه آمریکایی سیاتل تایمز با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات هسته‌ای نوشت: از این سخنان می‌توان فهمید رهبر ایران هنوز آمریکا را دشمن اصلی خود می‌داند، دوم اینکه غرب بیش از (آیت‌الله) خامنه‌ای خواستار رسیدن به توافق است؛ زیرا وی گفت: «من هرگز در مورد مذاکره با آمریکا خوشبین نبوده‌ام».
این روزنامه می‌نویسد: مواضع رهبر ایران به هیچ وجه تغییر نکرده است. این موضوع نشان می‌دهد چرا مذاکره‌کنندگان غربی مجبور بودند بسیاری از مطالبات اولیه  خود را کنار بگذارند. آمریکا از ابتدا بر پایان برنامه هسته‌ای ایران و تعلیق غنی‌سازی اصرار داشت، اما برای اینکه ایران از مذاکرات خارج نشود واشنگتن در این مورد تسلیم شد.
سومین درس از سخنان رهبر ایران این بود که (آیت‌الله) خامنه‌ای خواستار اعتماد تمام و کمال غرب بود در حالی که در عوض بیشترین میزان نارضایتی را نشان می‌دهد.
روزنامه آمریکایی می‌افزاید: او در سخنانش احساس برتر بودن مذهبی را نسبت به غرب دارد و بارها گفته که غرب باید به کلی همه تحریم‌ها را در روز امضای توافق  لغو کند و هیچ ناظری نمی‌تواند تأسیسات نظامی ایران را بازدید کند.
سیاتل تایمز خاطرنشان کرد: چهارمین نکته در سخنان رهبر ایران این بود که آمریکا و ایران واقعیت‌های متفاوتی را می‌بینند و آمریکایی‌ها دروغ می‌گویند.
این روزنامه در پایان نوشت: اوباما تصور می‌کند ایران تغییر کرده اما آمریکا معمولاً هرگز به درستی جریانات را در خاورمیانه پیش‌بینی نکرده است. دولت‌های قبلی آمریکا چه دموکرات و چه جمهوری‌خواه همواره منتظر نقطه عطف در خاورمیانه بوده‌اند اما خورشید آمریکا هرگز طلوع نمی‌کند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: قاطعیت, انقلابی, رهبر , ایران, آمریکا , وادار, عقب‌نشینی 5+1, لوزان, روزنامه آمریکایی, سیاتل تایمز,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 11:19 |

اگر می خواهید آواره و سرگردان باشید و اگر پولتان زیادیه .... بانک انصار

را برایتان توصیه می کنیم 

توضیحات تکمیلی و و اعمال عینی در قالب یک گزارش این به اصطلاح

بانک بزودی منتشر می شود .

اگر بازی آموزشی ستاره داود  را می خواهید به این بانک مراجعه نمایید

 

شرمتان باد با این کستاخی مادر در ایران کس نزاییده ............

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: بانک انصار , اعمال غیر قانونی, گزارش, بانک انصار, شرم آور ترین تبلیغ, رباخواری,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 19:43 |

یک مقام بلندپایه یمنی اعلام کرد رژیم آل‌سعود از قبایل یمنی خواسته با میانجیگری نزد انصار الله آتش بس را بپذیرند، این درخواست عربستان ناشی از ترس آنها از پاسخ انصار الله به تجاوز آنها به یمن میباشد. یک مقام بلندپایه سیاسی در صنعا خبر داد: عربستان با برخی قبایل یمنی هوادار خود تماس گرفته و از آنها خواسته با میانجیگری نزد انصار الله از این جنبش بخواهند پایان یافتن جنگ را پذیرفته و از هر گونه پاسخی به تجاوز عربستان در آینده نزدیک پرهیز کند.

عربستان عقب نشست

این مقام سیاسی یمن که خواست نامش فاش نشود، گفت: عربستان پس از ناکامی در رسیدن به اهداف خود از به راه انداختن عملیات طوفان قاطع و ناکامی در جلب مشارکت ارتش پاکستان در ائتلاف متجاوزان علیه یمن و حتی تردید مصر و اردن درباره ورودشان به جنگ زمینی مجبور به درخواست برای پادرمیانی قبایل یمنی شده است.

این در حالی است که یک منبع یمنی خبر داد عبد ربه منصور هادی در حال رایزنی با عربستان و رژیم های عربی حاشیه خلیج فارس برای تعیین «خالد بحاح»، نخست وزیر سابق به عنوان معاون خودش است و احتمالا تصمیم در این باره طی ساعات آتی اعلام خواهد شد.

از سوی دیگر خبرنگار فارس از  استان مارب در شرق یمن گزارش داد ارتش و کمیته‌های مردمی انصار الله در درگیری شدیدی با عناصر القاعده و حزب الاصلاح (اخوانی‌ها) به سر می‌برند.

در جریان این درگیری‌ها عناصر تروریستی متحمل خسارات سنگینی مالی و جانی شده و اجساد ده‌ها تن از آنها در مناطق مختلف درگیری پراکنده است.

آماده شدن لانچرهای پرتاب موشک نیروهای ارتش یمن

براساس گزارشها یگانهای موشکی ارتش یمن آماده هدف قرار دادن اهداف مورد نظر شدند .

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: عربستان, خواستار, میانجیگری , پذیرش, آتش‌بس , عاشوراییان, بسیچبان, مستقل , امام خامنه ای,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 17:46 |

اتحادیه اروپا تحریم‌های لغو شده یک بانک و 32 شرکت ایرانی را بازگرداند

تحریم‌های دوباره اولین دستاورد توافق لوزان!

با گذشت تنها چند روز از توافق لوزان، اتحادیه اروپا تحریم‌های خود علیه یک بانک و ۳۲ شرکت مرتبط با کشتیرانی ایران را بازگرداند.


در حالی که کمتر از یک هفته از توافق لوزان می‌گذرد و برخی‌ها با ذوق‌زدگی از دستاوردهای تاریخی! این توافق و نتایج آن می‌گویند، دادگاهی در اتحادیه اروپا، تحریم‌های این اتحادیه علیه یک بانک و 32 شرکت مرتبط با کشتیرانی ایران را بازگرداند.
این در حالی است که در ماه ژانویه 2015 دومین دادگاه عالی اتحادیه اروپا بلوکه کردن دارایی‌های بانک تجارت و 40 شرکت کشتیرانی ایران را به دلیل عدم ارائه مدارک کافی از سوی اتحادیه اروپا لغو کرده بود.
این اقدام در حالی انجام می‌شود که ایران و گروه 1+5 متشکل از کشورهای اروپایی و نماینده این اتحادیه هفته گذشته در لوزان سوئیس بر سر کلیات توافق جامع هسته‌ای ایران به تفاهم رسیدند و قرار است طی سه ماه آینده متن جزئیات این توافق نوشته شده و همزمان با اجرای این توافق تحریم‌ها علیه ایران لغو شود!
رئیس سیا هم شگفت‌زده شد!
در همین حال جان برنان رئیس سازمان سیا در اولین سخنرانی رسمی خود پس از توافق لوزان در دانشگاه هاروارد  به تشریح دستاوردهای آمریکا از این توافق پرداخته و اعلام کرد که از امتیازاتی که طرف ایرانی در این مذاکرات داده، واقعا شگفت‌زده شده است.
رئیس سیا در سخنان خود منتقدین چارچوب توافق (اصطلاح طرف آمریکایی برای نامیدن توافق لوزان) انجام شده در مذاکرات هسته‌ای سوئیس را دورو خواند و تاکید کرد؛ توافق لوزان محدودیت‎هایی برای برنامه هسته‌ای ایران ایجاد می‎کند که قبلا برای ما یک آرزوی دست‌نیافتنی بود.
وی مدعی شد در نتیجه توافق لوزان ۹۸ درصد برنامه هسته‌ای ایران برای مدت ۱۵ سال حذف می‎شود.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: تحریم‌های, دوباره, اولین , دستاورد , توافق , لوزان, بسیجان, مستقل, عاشورایی, ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 2:6 |
ادعای قابل بررسی گاردین با استناد بهPMD

بازرسی مراکز نظامی ایران بخشی از توافق لوزان است

روزنامه انگلیسی گاردین در تحلیلی نوشت؛ توافق لوزان به بازرسان آژانس اجازه می‌دهد از مراکز نظامی ایران بازرسی بعمل آورند.


واکنش‌ها و ارزیابی‌ها از توافق لوزان همچنان ادامه دارد. در همین زمینه روزنامه انگلیسی گاردین در یادداشتی نوشته است که پس از اجرای تعهدات ایران در توافق جامع هسته‌ای، اغلب تحریم‌های ایران برداشته می‌شود، اما این امر می‌تواند 6 تا 8 ماه زمان ببرد.
گاردین به نقل از دیپلمات‌های غربی نوشته است که براساس تفاهمی که هفته گذشته در شهر لوزان سوئیس میان ایران و 1+5 شکل گرفت، ایران از همه تحریم‌های اقتصادی و مالی رها خواهد شد، اما این اتفاق تنها زمانی روی می‌دهد که تهران به لیستی شامل شرایطی دقیق عمل کند؛ امری که انتظار می‌رود دستکم 6 ماه زمان ببرد.
به نوشته گاردین، این دیپلمات‌های غربی هم‌چنین اذعان کردند، فرآیند اجرای این شرایط می‌تواند طولانی‌تر هم بشود و این خطر را دارد که عموم مردم ایران نسبت به این تفاهم دچار سرخوردگی و ناامیدی شوند.
یک مقام اروپایی در این رابطه به گاردین گفته است: «بخواهیم واقع‌بین باشیم، باید بگوئیم که حداقل چندین ماه لازم است تا ایران گام‌های هسته‌ای را بردارد که به ما اجازه دهد تحریم‌ها را کاهش دهیم. وقتی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تایید کند که ایران این اقدامات لازم را انجام داده است، اتحادیه اروپا فورا به تحریم‌های اقتصادی و مالی خود پایان خواهد داد.»
بازرسی از مراکز نظامی ایران
به گزارش فارس، در ادامه یادداشت به مسئله پیچیده‌تری اشاره شده که بازرسی‌های آژانس در مورد مسئله ابعاد نظامی احتمالی (PMD) است. گاردین نوشته است بازرسان آژانس برای این کار می‌بایست به قرارگاه‌های نظامی و سپاه پاسداران دسترسی داشته باشند و با افرادی در این سازمان‌ها گفت‌وگو کنند. امری که به اذعان گاردین، می‌تواند با مخالفت شدید در داخل ایران مواجه شود. از سوی دیگر بخش زیادی هم به تفسیر آژانس از سطح اطاعت پذیری ایران بستگی دارد.
جولیان بورگر نویسنده این مطلب افزوده است: مذاکره کنندگان غربی تایید کردند که امیدوارند در طول دورانی که این توافق اجرا می‌شود، جامعه و رویکردهای ایران دچار تحول شود.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: بازرسی, مراکز نظامی, ایران, بخشی, توافق, لوزان, عاشوراییان, بسیجیان, نیویورک‌تایمز, آلبرایت , تحریم‌,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 2:1 |
رئیس شورای روابط خارجی آمریکا تأکید کرد: زمان‌بندی لغو تحریم‌های اقتصادی در جریان توافق نهایی ایران و غرب همچنان لاینحل مانده است.


ریچارد هاس که درباره بیانیه لوزان گفته بود «به گونه‌ای خوشاینده از این بیانیه حیرت‌زده شدم و دستاورد این بیانیه از آنچه انتظار داشتم، اساسی‌تر و قابل توجه‌تر است»، در پراجکت سیندیکیت نوشت: متن بیانیه در کنار اینکه چندین مسئله را حل کرده، چندین سؤال را هم بی‌پاسخ گذاشته است. در حقیقت هنوز موضوعات مهمی باید حل شود. ما به این حقیقت که بحث واقعی درباره توافق هسته‌ای ایران شروع شده است، نزدیک شده‌ایم. اولین مشکل در 90 روز بعدی خودش را نشان می‌دهد. آن چه که در چارچوب موقت اعلام شده است، توافق نهایی و جامع قرار است در پایان ماه ژوئن به دست بیاید. ممکن است مذاکره کنندگان زمانی که به کشورشان برمی‌گردند حس و ذهنشان به آسانی تغییر کند چون با انتقادات دولت‌ها و افکار عمومی‌شان رو به رو می‌شوند. در حال حاضر هم تفاوت معناداری میان آنچه که ایالات متحده و طرف ایرانی بر سر آن مذاکره کرده‌اند، وجود دارد.
وی می‌نویسد: دومین نگرانی درباره مسائلی است که همچنان لاینحل باقی مانده‌اند. شاید دشوارترین آنها زمان‌بندی لغو تحریم‌های اقتصادی است که بزرگترین نگرانی ایران است. اما این تحریم‌ها بزرگترین اهرم علیه رفتار ایرانی‌ها بوده است. این مسئله به این معنا است که بسیاری از افراد در ایالات متحده و اروپا می‌خواهند این تحریم‌ها تا زمانی که ایران به بزرگترین تعهداتش عمل کند، بر سر جای خود باقی بمانند.
هاس می‌افزاید: سومین عامل شک و نگرانی طرفین متفاوت، در موافقت با هرگونه توافق بلندمدت است. عدم قطعیت در ایالات متحده بیشتر است.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: ریچارد هاس, امتیازات, مهمی , لغو, تحریم‌ها, بلاتکلیف, حیرت‌زده, ترکمنچای روحانی, ظریف, 5+1,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 13:52 |

 

گزارش آژانس از یکسو مشروط به آن است که از تولید موشک‌های بالستیک دست بکشیم و موشک‌های تولید شده را نابود کنیم و از سوی دیگر تعلیق تحریم‌ها مشروط به همین گزارش آژانس خواهد بود و از آنجا که آژانس موشک‌های بالستیک را تحت گزاره PMD ارزیابی می‌کند! 

 

 
۱- سال ۱۳۹۴ در نخستین روزهای خود با رخدادهای سرنوشت‌سازی همراه بود. بیانات رهبرمعظم انقلاب در حرم رضوی(ع) که باید از آن با عنوان «نقشه راه جمهوری اسلامی ایران» نه فقط برای سال ۹۴ بلکه برای همه سال‌ها یاد کرد و سه رویداد بزرگ دیگر که هر یک از آنها به‌تنهایی می‌تواند در فهرست وقایع تاریخ‌ساز دنیای امروز جای گیرد. اول؛ حمله وحشیانه راهزنان شترسوار آل‌سعود با جنگنده‌های اهدایی آمریکا و اجاره‌ای اسرائیل به مسلمانان مظلوم یمن که در ادامه آرزوی برباد رفته اجدادشان، ابولهب و ابوجهل و ابوسفیان صورت گرفته است. دوم؛ قلع‌و قمع تروریست‌های تکفیری داعش در سوریه و عراق که نطفه حرام آنها در رحم اجاره‌ای و مشترک غربی، عبری و عربی بسته شده بود و فرزندان روح‌الله در سوریه و عراق و لبنان با قلع و قمع آنها داغشان را بر دل والدین حرامی آنان گذاردند و سوم؛ مذاکرات هسته‌ای در لوزان که متأسفانه نتیجه آن کام ملت را تلخ کرد. چرا که حریف به فریب و خدعه، خواسته‌های نامشروع خود را که طی ۱۲ سال گذشته بر زمین مانده بود به ایران اسلامی تحمیل کرد و کلاه ‌گشاد توافق ژنو را در پوشش بیانیه مطبوعاتی بر سر فعالیت هسته‌ای کشورمان گذاشت. در ادامه یادداشت پیش‌روی شرح بیشتری از این ماجرا خواهیم داشت.
 
۲- سه رخداد یاد شده و بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب اگرچه ممکن است در نگاه اول چهار موضوع جداگانه تلقی شوند ولی با نگاهی دقیق‌تر می‌توان رشته‌ای را دید که هر چهار رویداد مورد اشاره را به یکدیگر گره زده است به گونه‌ای که فقط در یک جغرافیا و فضای واحد قابل ارزیابی هستند.
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: دستاوردها , ست‌داده‌ها‌, وندی شرمن, لوزان, 5+1, اعجاب , امریکایی ها, نابودی موشکها, دست کل ظریف,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان