ائتلاف علیه داعش یا مقابله با تهران و دمشق؟!
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2832
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 2854
بازدید ماه : 39927
بازدید کل : 1059504
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 10:30 |
پایگاه اینترنتی ورلد سوسیالیست در گزارشی به قلم بری گری با عنوان جنگ 
برای تغییر رژیم در سوریه تاکید کرده است: داعش در واقع بهانه آمریکا برای
تغییر نظام سوریه است.



بری گری در این تحلیل می‌نویسد: با گذشت زمان این موضوع روشن‌تر می‌شود که هدف اصلی جنگ جدید دولت باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا، سرنگونی رژیم هوادار ایران و روسیه در سوریه و روی کار آوردن یک دولت دست نشانده آمریکایی است.
این پایگاه اینترنتی در تحلیل خود آورده است: گروه داعش که خود حاصل مداخلات امپریالیستی آمریکا در عراق، لیبی و سوریه است بهانه جدیدی را برای تجاوز آمریکا در خاورمیانه فراهم کرده است.
ورلد سوسیالیست در ادامه با تاکید بر این که تشکیل ائتلاف کشورها تحت سازماندهی واشنگتن با هدف مقابله با دولت بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه و متحد آن ایران دنبال می‌شود نوشت: این حقیقت با اظهارات روز جمعه گذشته جان کری وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر این که ما به دنبال خارج کردن ایران و سوریه از مذاکرات دیپلماتیک روز دوشنبه در پاریس هستیم، نمایان‌تر شد.
این پایگاه اینترنتی به میانداری عربستان سعودی در ماجرای مبارزه آمریکا با داعش نیز اشاره کرده و می‌نویسد: این موضوع در واقع اهداف واقعی جنگ ضد داعش را نشان می‌دهد [چرا که] سعودی‌ها جزء بزرگترین حامیان گروه داعش بوده‌اند و به همراه دیگر شیخ نشینان حوزه خلیج فارس و سیا به این گروه کمک مالی و تسلیحاتی قابل توجهی ارائه کرده‌اند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: ائتلاف, علیه داعش, یا مقابله, تهران , دمشق , محورمقاومت, یمن, ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 19:15 |

آیت‌الله جنتی: یکی از فتنه‌گران گفته مجلس را در دست می‌گیریم و آن زمان، هنگام آزادی موسوی و کروبی است

 آیت‌الله جنتی در همایش نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها در مشهد گفت: این همایش باید ابعاد معنوی داشته باشد چرا که در کنار بارگاه رضوی در حال برگزاری است. ما مشکلاتی در حوزه معنویت و اخلاق داریم، ما دارای نقدهای متعددی در این حوزه‌ها هستیم.

آیت‌الله جنتی گفت: از سال ۸۸ تا به امروز گفته شده که فتنه خط قرمز نظام است و رهبری نیز بارها به این موضوع اشاره کرده‌اند، اما چه طور می‌شود که برخی می‌خواهند از خط قرمز عبور کنند یا احیانا عبور هم کرده‌اند؟ چرا برخی نمی‌فهمند فتنه خط قرمز است؟ برخی تلاش دارند این خط قرمز را بشکنند، به نظر فتنه‌گران در حال حاضر راهشان بار دیگر باز شده، این افراد نقشه‌های بسیار بدی برای کشور دارند.

دبیر شورای نگهبان یادآور شد: یکی از فتنه‌گران اخیرا در جلسه‌‎ای آموزشی بیان کرده که به زودی و با حاصل شدن توافق هسته‌ای مجلس را در دست می‌گیریم و آن زمان، هنگام آزادی موسوی و کروبی است. بنده مستندات این صحبت‌ها را در اختیار دارم.

اینکه برخی بدون هیچ ترسی و علنا و بر خلاف خطوط قرمز رفع حصر فتنه‌گران را مطرح می‌کنند جای سوال است، چرا باید کار به اینجا برسد؟ البته فتنه‌گران خطر بزرگی نیستند اما به هر حال خطر کوچکی نیز نیستند، به هر حال باید این خطر را دفع کرد.

دقت کنید که گوش مردم با رسانه‌هاست.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: فتنه‌گران, مجلس, آزادی موسوی و کروبی, آیت‌الله جنتی, خط قرمز, آیت الله جنتی, نقشه‌های بد,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 11:22 |

به دنبال انتشار خبر ازدواج زهرا سید روحانی، نوه حضرت آیت الله العظمی سید محمدصادق روحانی (مدظله العالی)، با عماد هاشمی رفسنجانی که به طور گسترده‌ای در سایت‌ها و روزنامه‌های داخل و خارج از کشور منعکس شد،دفتر آیت الله روحانی راجع به کیفیت و محل و هزینه مراسم جشن مذکور توضیحاتی را ارائه کرده است.

لازم به ذکر است ، مراسم ازدواج عماد هاشمی رفسنجانی فرزند محسن هاشمی رفسنجانی و نوه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با زهرا سیدروحانی نوه آیت‌الله سیدمحمدصادق روحانی در روزهای اخیر در باشگاه فرمانیه تهران برگزار شده است.
 
 
متن کامل اطلاعیه رسمی دفتر آیت‌الله سیدمحمدصادق روحانی به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
به دنبال انتشار خبر ازدواج زهرا سید روحانی، نوه حضرت آیت الله العظمی سید محمدصادق روحانی (مدظله العالی)، با عماد هاشمی رفسنجانی که به طور گسترده‌ای در سایت‌ها و روزنامه‌های داخل و خارج از کشور منعکس شد، دفتر معظم له توضیحاتی را به اطلاع عموم مردم شریف ایران می‌رساند:
الف: پایه‌گذاری این وصلت از ابتدا بدون اطلاع و مشورت و بدون نظر مثبت جناب مهندس کاظم روحانی (پدر زهرا سید روحانی) انجام شده است و روند طی شده در این زمینه دارای اشکالات فراوان قانونی بوده که از طریق مراجع قضائی در حال پیگیری است و  فعلاً  از بیان توضیح بیشتر در این زمینه خودداری می‌کنیم.
 
ب: اعضای بیت معظم له از طریق رسانه‌ها در جریان خبر برگزاری مراسم جشن قرار گرفته‌اند، آن هم در شرایطی که حضرت آیت الله العظمی روحانی چندین روز است به دلیل کسالت در بیمارستان بستری هستند.
 
ج: فارغ از اشکالات وارده به اصل این ازدواج، باعث تأسف است در شرایطی که بسیاری از مردم در تنگنای اقتصادی قرار دارند این مراسم در باشگاهی گران‌قیمت و مجلل برگزار شده است. لازم به ذکر است انتساب ظاهری دختر به مقام مرجعیت و برگزاری جشن در چنین مکانی موجب اعتراض و انتقاد بسیاری از مؤمنین واقع شده که برای رفع هرگونه ابهامی تاکید می شود بیت معظم له هیچ گونه حضور و نقشی در برگزاری این مراسم نداشته‌اند.
 
دفتر حضرت آیت‌ الله العظمی روحانی (مدظله العالی)
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: خاندان هاشمی , باز هم گند , ازدواج بدون رضایت والدین دختر, ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 12:7 |

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح دیروز (یکشنبه) در دیدار دست‌اندرکاران حج امسال، حج را یک فرصت بزرگ برای بهره‌مندی امت اسلامی از الطاف

  معنوی سرزمین وحی و استحکام ارتباط خود با خدا و همچنین بحث و تبادل نظر با یکدیگر برای برطرف کردن مشکلات دنیای اسلام برشمردند و تأکید کردند: امروز یکی از مهمترین مسائل جهان اسلام، تلاش گسترده قدرت‌های بزرگ و عوامل آنها برای ایجاد اختلاف میان امت اسلامی است که باید با بهره‌گیری از فرصت کم‌نظیر حج، در جهت ایجاد اتحاد و تفاهم و برطرف کردن عوامل اختلاف و سوءظن‌‌ها اقدام کرد.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار با تبریک سالروز میلاد ثامن‌الحجج، حضرت امام رضا علیه‌السلام، مضجع شریف آن حضرت در خراسان را مایه برکت و مرکز ذکر و توجه و توحید خواندند و با اشاره به روش و برنامه مدبرانه آن حضرت برای مقابله با توطئه دستگاه سیاسی قاهر و ظالم آن زمان، گفتند: حضرت امام رضا علیه‌السلام با توکل بر خدا و با تدبیر الهی و نگاه نافذ ولایتی خود، توانستند نقشه خصمانه و زیرکانه‌ای را که برای ایشان کشیده شده بود، به ضد خود تبدیل و یک حرکت عظیم در جهت گسترش معارف قرآنی و منتسب به اهل بیت علیهم‌السلام در افکار دنیای اسلام ایجاد کنند.
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای سپس درخصوص موضوع حج، موسم حج را فرصتی بزرگ و مغتنم به منظور اصلاح امور دینی و معنوی و اصلاح مسائل مهم جهان اسلام دانستند و افزودند: مسلمانان باید در ایام حج، از معنویات این سفر الهی بهره کامل ببرند و رابطه خود را با خدا به‌گونه‌ای مستحکم کنند که بعد از سفر حج، تغییر حقیقی در حج‌گزار مشاهده شود.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: قدرت اسلام, قرآن, ایمان , امت اسلامی, دست کم نگیریم , می‌توانیم با ظلم نظام‌های مستکبر مقابله کنیم,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 12:3 |
وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی گفت یک هیئت اسرائیلی هفته آینده برای بحث و گفت‌وگو درباره برنامه هسته‌ای ایران به واشنگتن سفر می‌کند.



به گزارش خبرگزاری رویترز، اشتاینیتز اظهار داشت: «من هفته آینده در رأس هیئتی مهم برای بررسی آن چه که شاید آخرین جلسه مذاکرات پیش از توافقی باشد که قرار است در پایان ماه نوامبر اتفاق بیافتد به واشنگتن می‌روم.»
این مقام صهیونیست تصریح کرد: «ما درباره آن چه در مرکز برنامه هسته‌‌ای ایران قرار دارد یعنی غنی‌سازی اورانیوم از طریق سانتریفیوژها به بحث خواهیم پرداخت. ایرانی‌ها درباره این مسئله از خود هیچ نرمشی نشان نداده‌اند.»

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: رژیم جعلی, ارزو, انرژی اتمی, مذاکرات ژنو, تلاش رژیم جعلی,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 9:53 |

استاد دانشگاه تهران گفت: اگر بخواهیم بند بند توافقنامه ژنو را اجرایی کنیم میلیاردها تومان هزینه‌ای که کرده‌ایم از بین می‌رود و روز به روز عقب‌تر خواهیم رفت و حتی رویمان نمی‌شود که در آینده نامی از آن ببریم.

زیباکلام: اگر بند بند توافق ژنو را اجرایی کنیم روز به روز عقب‌تر می‌رویم

صادق زیباکلام استاد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران امروز -یکشنبه- در مناظره آینده مذاکرات هسته‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها که در محل موسسه دیدبان آمریکا برگزار شد، با بیان اینکه چیزی که بسیار مهمتر از جزئیات مفاد توافقنامه ژنو است تغییر و تحول اساسی و بنیادینی است که تیم جدید مذاکره‌کننده ایران شروع کرده است، گفت: تا قبل از دور جدید مذاکرات دولت روحانی نگاه مسئولان جمهوری اسلامی ایران به موضوع هسته‌ای نگاهی ایدئولوژیک با ابزار هسته‌ای است یعنی اینکه موضوع هسته‌ای در خدمت مبارزه ایدئولوژیک با غرب و آمریکا بود و هیچ‌وقت هم بنا نبوده که موضوع هسته‌ای حل شود.

زیبا‌کلام افزود: سال‌های مابین 1384 تا 1392 منحنی رو به افولی دارد که شکاف بین ایران و غرب بیشتر و بیشتر شده و بخشی از آن در قالب قطعنامه‌ها و تحریم‌ها و تهدید جدی نظامی علیه ایرانیان بود.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: اساس و بنای اصولگرایان در خصوص برنامه هسته‌ای نگاهی ابزاری و ایدئولوژیک به موضوعی هسته‌ای بود.

وی تصریح کرد: سیاست ایران در بین سالهای 82 تا 84 سیاست کج دار و مریز بود یعنی اینکه موضوع هسته‌ای پیشرفت کند، ولی نباید دنیا را در برابر خود قرار دهیم اما از سال 84 و از زمان روی کار آمدن احمدی‌نژاد سیاست‌ ایران در خصوص مسئله هسته‌ای تغییر کرد و ابزار پیشبرد سیاست خارجی ما قرار گرفت.

زیبا‌کلام خاطرنشان کرد: سیاست دولت نهم و دهم این بود که برنامه هسته‌ای را به هر شکل و به هر توان و سرعتی باید به جلو برد و غرب هم هر کاری که می‌خواهد انجام دهد و این امر استراتژی سال 84 تا 92 ایران بود که پرونده ما از شورای حکام از وین به شورای امنیت در نیویورک رفت.

استاد دانشکده علوم و حقوق سیاسی دانشگاه تهران گفت: تفکری که پشت ذهن اصولگرایان در خصوص برنامه‌ هسته‌ای است این بود که موضوع هسته‌ای خاکریز اول جنگ ما با غرب و موضوع هسته‌ای تنگه احد است.

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: انرژی هسته ای , زیبا کلام , روحانی , احمدی نژاد, توافقنامه, ژنو, ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 9:45 |

رهبر معظم انقلاب صبح امروز تحت عمل جراحی قرار گرفتند/ بحمدلله عمل با موفقیت به پایان رسید 

رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل عارضه پروستات صبح امروز در یکی از بیمارستان‌های دولتی،

تحت عمل جراحی قرار گرفتند که بحمدلله این عمل با موفقیت به پایان رسید.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: جراحی , رهبر, انقلاب, ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 23:39 |

دیروز خبرنگار کیهان در کنفرانس خبری رئیس‌جمهور محترم کشورمان با اشاره به تاکید اخیر رهبرمعظم انقلاب که «فتنه را خط قرمز نظام» دانسته و

توصیه کرده بودند وزرا با فتنه‌گران فاصله‌گذاری کرده و به تعهدات خود در جریان رأی اعتماد پایبند باشند، از جناب دکتر روحانی پرسیده بود دولت برای تحقق توصیه‌های رهبری چه برنامه‌ای دارد؟ و رئیس‌جمهور محترم در پاسخ، ضمن تاکید بر این که دولت برای عملیاتی کردن تمام نکات مورد نظر رهبر معظم انقلاب برنامه‌ریزی کرده است، اظهار داشتند: «ما در چارچوب قانون عمل می‌کنیم، معیار ما قانون خواهد بود و کسی اگر محکومیتی دارد و محکومیتش برای این است که طرف از حقوق اجتماعی محروم شود، یعنی دادگاه فردی را برای استفاده از حقوق اجتماعی محروم کرده، به قانون عمل می‌کنیم ولی تخیل این که آقایی در عکس بوده، حالا این که مال کی است؟ و به چه منظور بوده؟ و رفته تماشا کند یا چه جور شعاری بدهد را نمی‌پذیریم که کسی بخواهد بر مبنای توهمات، فردی را محکوم کرده یا به دولت بگوید این فرد از حقوق اجتماعی محروم است. محرومیت از حقوق اجتماعی حکم دادگاه می‌خواهد. ما هم طبق حکم دادگاه عمل می‌کنیم.»
تاکید رئیس‌جمهور محترم که دولت همه توصیه‌های رهبر معظم‌انقلاب را اجرایی و عملیاتی می‌کند، قابل تقدیر است و از ایشان غیر از این نیز انتظار نمی‌رفت و نمی‌رود. اما ظاهرا جناب دکتر روحانی در اظهارات یاد شده، از چند نکته حقوقی غفلت ورزیده و برخی از واقعیات ملموس و محسوس را نادیده گرفته‌اند. از جمله آن که؛
1- جرایم به دو نوع «جرم مشهود» و «جرم غیرمشهود» تقسیم می‌شوند. جرم غیرمشهود، جرمی است که انتساب آن به مجرم نیاز به اثبات دارد و تا قبل از تشکیل دادگاه و اعلام رأی و نظر قاضی، صرفا در حد یک اتهام است. در این حالت تشکیل دادگاه با دو هدف مشخص صورت می‌پذیرد. اول؛ اثبات جرم و دوم؛ تعیین مجازات آن. به عنوان  مثال، شخصی که از سوی شخص دیگری متهم به سرقت شده است و این سرقت دور از چشم و میدان دید این و آن صورت پذیرفته باشد، قبل از آن که اتهام او در دادگاه به اثبات برسد، «مجرم» تلقی نمی‌شود و نمی‌توان او را به صرف اتهام اثبات نشده مستحق مجازات دانست

.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: کیهان , شریعتمداری, شیخ حسن روحانی, جرم مشهود, رأی اعتماد, مجرم,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 21:53 |

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: میلاد امام رضا ( ع ) مبارک, میلاد امام رضا ( ع ) مبارک,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 20:44 |

بسم الله الرحمن الرحیم

...وَإِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنکَبُوتِ

مردم مظلوم غزه و فرماندهان شجاع جبهه مقاومت فلسطین!

سرانجام با مقاومت مظلومانه شما و استعانت حق تعالی، لانه عنکبوت در هم شکست. این پیروزی عظیم بر شما مبارک باد، یک افتخار بزرگ و ماندگار در تاریخ اسلام و مبارزات حق‌طلبانه مسلمانان که تا ابد باقی خواهد ماند.

ما در این مبارزه سخت و جانکاه، تنهایی شما را می‌دیدیم و هر آن شوق داشتیم کنارتان با دشمنان دیرینه اسلام بجنگیم و آرزو داریم این آرمان محقق شود.

بدون تردید این مقاومت 51روزه شما، نقطه آغازی برای فروپاشی رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی خواهد بود و می‌بایست برای این آینده روشن و نزدیک، آمادگی‌های همه‌جانبه را دوچندان ساخت.

امروز انقلاب شکوهمند اسلامی ما با روند شتابان خود، توجه مسلمانان عالم و آزادی‌خواهان جهان را به خود جلب کرد و این مقاومت و پیروزی شما عمق استراتژیک انقلاب اسلامی را در جغرافیایی گسترده‌تر افزایش داد، با وجود آنکه همه تلاش دشمنان در سال‌های اخیر بر این متمرکز بود که مسلمانان انقلابی را در منطقه با هم درگیر سازد تا از شما غافل شود اما با لطف الهی و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز، این توطئه راهبردی دشمن کشف و با اعلام هوشمندانه آن جبهه انقلاب اسلامی توانست با موفقیت از آن عبور کند و فلسطین همچنان به‌فرموده امام خمینی کبیر(ره) پاره‌تن اسلام باقی بماند.

بدانید ما تا آخر، از ایمان و آرمان شما، از عزت و استقلال شما و تا آزادی کامل همه سرزمین‌تان و با حاکمیت شما بر همه فلسطین اشغالی کنارتان خواهیم بود و از این آرمان‌های مقدس دفاع خواهیم کرد.

باید در این راه سخت و طولانی به سازماندهی نیروها استحکام بخشید، زیرساخت‌ها و توان دفاعی را هرچه بیشتر و به‌فرموده امام‌مان در کرانه باختری هم توسعه داد و بر حجم، برد و دقت موشک‌های خود بیفزاییم و با تکیه بر قدرت لایزال الهی و تقویت معنویت در همه ابعاد، همچنان بر هدف‌ها و آرمان‌های بلند خود پافشاری کنید تا همه جهانیان بیش از پیش به حقانیت قرآن و آیات نورانی آن ایمان آورده و با همه وجود باور کنند که اگر جامعه‌ای به این دستور الهی «وأعدّو لهم ما استطعتم من قوّة» عمل نمود و فشارهای دشمنان و سختی‌های مقاومت در راه خدا را تحمل کرد، آن‌وقت وعده الهی بدون تردید محقق خواهد شد: «إن تنصروا اللّه ینصرکم و...».

امروز همه انقلابیون می‌دانند که باید بیش از گذشته قدرشناس مردم صبور و باایمان غزه و همه فلسطینیان مقاوم و انقلابی باشند و بازسازی مناطق و خانه‌های آسیب‌دیده و رفاه اجتماعی مردم عزیز غزه در رأس امور و پشتیبانی‌ها قرار دارد.

مطمئن باشید مردم انقلابی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانند گذشته و بیش از آن، در همه زمینه‌های دفاعی و اجتماعی، شما را یاری خواهند کرد.

ما تا آخر کنار شما ایستاده‌ایم، علم جهاد در راه خدا را همچنان برافراشته نگاه دارید که عزت شما و همه مسلمانان در گروی این جهاد مقدس است و بدانید محو رژیم پوشالی و خونخوار صهیونیستی به‌یاری خداوند متعال بالاترین دستاورد پیمایش در این راه الهی است و پیروزی نهایی هم چندان دور نخواهد بود.

وما النصر إلّا من عند اللّه العزیز الحکیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: فرمانده, کل, سپاه , پاسداران, انقلاب, اسلامی, غزه, پیروزی, بردموشک, کلاهک موشک, ,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان