روزی که پارلمان عراق گریست
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 138
بازدید دیروز : 211
بازدید هفته : 138
بازدید ماه : 31719
بازدید کل : 1019613
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 12:27 |

نماینده کرد پارلمان عراق همانطور که اشک هایش سرازیر بود ، از روی ورقه می خواند : ˈ500 مرد جوان را قتل عام کرده وزنان را به اسارت برای بازار برده فروشان بردند ˈ ، و دیگر بار خواند ˈمی خواهم از یک نسل کشی سازمان یافته صحبت کنم که هم اکنون جریان دارد ˈ ودست آخر به تفکر خطرناک تکفیری ها تاخت وگفت: ˈ آنها زیر پرچمی که بر آن شعار لااله الاالله حک شده ، به نام دین مردم را کشتار کردندˈ.

چهره اکثر نمایندگان خیس بود وبعضی ها به شدت متاثر شده بودند. نماینده ادامه داد : در48 ساعت گذشته بیش از30 هزار خانوار ایزدی درکوه های سنجار آواره شده و درمحاصره تروریست های داعش هستند وتاکنون 70 کودک و50 تن از افراد سالخورده آنان ازگرسنگی وتشنگی جان داده اند.

یزیدیان ، ایزدی ها یا ایزدیان، اقلیت مذهبی هستند که به یکی از گویش های کردی سخن می گویند ودرشمال عراق، سوریه ، جنوب شرقی ترکیه وقفقاز زندگی می کنند. آیین شان آمیزه ای ازعقاید اسرارآمیز وادیان پیش ازاسلام وعقاید اسلامی ا ست. درعین حال آئین این اقلیت مذهبی ازیهودیت، مسیحیت، نسطوری، مزدیسنا و تصوف نیز تاثیر گرفته است.

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: روز , گریه, پارلمان, عراق, ایزدیان, داعش, جنایت, بنام اسلام ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 14:7 |

روزنامه نگار و کارشناس معروف امور خاورمیانه تأکید کرد که حمله رژیم صهیونیستی به

غزه با فرمان آمریکا و به هدف نابود کردن مقاومت فلسطین صورت گرفته است.

 "دیوید هرست" تأکید کرد: حمله به غزه، با فرمانی از سوی پادشاهی عربستان سعودی صورت گرفته است. این فرمان پادشاهی رازی اعلام شده در اسرانیل (رژیم صهیونیستی) است و مسؤولان سابق و فعلی این رژیم به راحتی از آن سخن می‌گویند.وی با اشاره به هم پیمانی رژیم صهیونیستی و رژیم حاکم در عربستان افزود: این ائتلاف سعودی اسرائیلی آغشته به خون فلسطینی ها است؛ به صورتیکه تعداد کسانی‌که یکشنبه گذشته در منطقه شجاعیه غزه خونشان به زمین ریخته شد، از مرز ۱۰۰ نفر گذشت. هرست خاطرنشان کرد که آمریکا از این خون ریزی‌ها متأسف نیست، زیرا هدف از این حملات حماس است.این روزنامه نگار تأکید کرد: "جان کری" وزیر خارجه آمریکا یکشنبه گذشته در شبکه "ای بی سی" (آمریکا) گفت: "اسرائیل حق دارد از خودش دفاع کند".هرست همچنین با اشاره به اینکه مصر هم از اوضاع غزه ناراحت نیست، خاطرنشان کرد: "سامح شکری" وزیر خارجه مصرحماس را به دلیل نپذیرفتن آتش بس، مسؤول کشته شدن شهروندان می داند.هرست: نتانياهو، بيش از مصر و آمريكا، به شريك سوم خود يعني عربستان سعودي اهميت مي دهد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: عربستان , غزه, نابودی, دستور, حمله, عزه, هرست, روزنامه نگار, کارشناس, خاورمیانه, جنگ نیابتی,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 3:39 |
حماس: از ایران به دلیل حمایت از موضوع فلسطین تشکر می‌کنیم

سخنگوی دولت حماس ضمن تشکر و قدردانی از ایران به دلیل حمایت از فلسطین اعلام کرد که هیچ کس تلاش های ایران برای حمایت از موضوع فلسطین را فراموش نمی‌کند. شبکه المیادین : ایهاب الغصین سخنگوی دولت حماس امروز طی سخنانی اعلام کرد که هنوز هیچ چیزی رسمی درباره تمدید آتش بس برای توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه وجود ندارد. الغصین در ادامه افزود: با وجود خونریزی ها و تحمل دردها و رنج ها از مطالبات خود که در راس آن لغو محاصره غزه قرار دارد، دست بر نمی داریم.

وی تاکید کرد: برخی کشورهای عربی برای خلع سلاح مقاومت با اسرائیل توطئه می کنند. سخنگوی دولت حماس گفت: مقاومت منحصر به حماس نیست بلکه به اصلی برای همه مردم فلسطین و حتی مردم عرب تبدیل شده است. الغصین در ادامه با تاکید بر اینکه هیچ کس تلاش های ایران برای حمایت از موضوع فلسطین را فراموش نمی کند، گفت: خواستار حمایت های بیشتر هستیم. وی همچنین اعلام کرد که مصر باید نقش عادی و معمولی خود را ایفا کند و حداقل باید گذرگاه رفح را بازگشایی کند. ایهاب الغصین گفت: مردم فلسطین تا آزادی سرزمینشان و رفع محاصره غزه به مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی ادامه می دهند. الغصین گفت: نیروهای اشغالگر در غزه پیشروی نداشت بلکه با مقاومت گروه های فلسطینی در مرزهای خود با غزه باقی ماندند. سخنگوی حماس افزود: از ایران به خاطر کمک هایش به مقاومت فلسطینی تشکر می شود و مصر باید ورود کمک های بشردوستانه به غزه را تسهیل کند.

وی ضمن تکذیب هرگونه ارتباط حماس با اخوان المسلمین مصر گفت: حماس ضرری را متحمل مصری ها نکرد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: حماس , تشکر, ایران, سخنگوی حماس, موشک , ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 15:54 |

 غمگین ترین مردم دنیا در کجا زندگی می‌کنند؟ شاید اگر این پرسش را در جمعی خودمانی مطرح کنید، کمتر کسی رای به حضور ایران در بالاترین رده‌های جدول بدهد. اما یک نظر سنجی منتشر شده توسط «گالوپ» نشان می‌دهد که مردم ایران پس از مردم عراق، غمگین ترین مردم دنیا هستند. اما این همه ماجرا نیست.

شرکت گالوپ، یک شرکت تحقیقاتی آمریکایی است که در سال 1935 توسط جرج گالوپ تاسیس شد. این شرکت به خاطر نظرسنجی‌های عمومی که انجام می‌دهد در دنیا شناخته شد. در حال حاضر این شرکت با آمریکا و دیگر شرکت‌های مختلف در سراسر دنیا همکاری می‌کند. گالوپ نزدیک به 40 دفتر در 20 کشور جهان دارد. اما دفتر مرکزی آن در واشنگتن قرار دارد. در حال حاضر مدیر این شرکت فردی به نام «جیم کلیفتون» است.

 * معیارهای گالوپ برای سنجش شادی چیست؟

گالوپ هر ساله میزان شادی در کشورهای جهان را در فهرستی منتشر می‌کند.

گفته می‌شود گالوپ از هزار نفر از مردم هر کشور که در این نظرسنجی شرکت می‌کنند 5 سوال ثابت از روزهای منتهی به همان روز می‌پرسد و طبق آن مشخص می‌کند کدام مردم شادتر هستند. این سوالات عبارتند از:

به خوبی استراحت کرده اید؟

مورد احترام قرار گرفته اید؟

موقعیت لبخند و خنده زیاد برایتان پیش آمده  است؟

موضوع جالب وتازه ای را یاد گرفته اید؟

شاد شده اید؟

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: شادی, غمگینی, شاد, غمگین, جهان, مردم, شادترین , غمگین ترین ایران, عراق, اسیا, اروپا, افریقا,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:57 |

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه الاخبار،‌مجتهد افشاگر مشهور عربستانی طی یادداشتی در شبکه اجتماعی تأکید کرد عربستان سعودی و امارات متحده عربی هزینه حمله زمینی به غزه را متقبل شده‌اند.
مجتهد یک شهروند عربستانی است که با انتشار اطلاعاتی درباره خانواده حاکم در کشورش مشهور شده است. مجتهد افزود، عربستان و امارات علاوه بر اینکه هزینه حمله زمینی به غزه را برعهده گرفته‌اند به بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تعهد دادند که سفارت آن رژیم در ریاض و ابوظبی افتتاح شود.
این افشاگر سعودی تأکید کرد، حمله زمینی به غزه هزینه زیادی دربر دارد و بخش عمده‌ای از آن با دلارهای عربستان و امارات تأمین می‌شود.
چند روز گذشته نیز روزنامه آمریکایی هافینگتون از نقش برخی کشورهای عربی و غربی از جمله مصر، آمریکا و عربستان سعودی در حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه پرده برداشته است.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: هزینه , جنگ , علیه غزه, عربستان , امارات , تقبل , خون اتش , خون, غزه,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 17:23 |

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: تقدیر, خداوند, فلسطین , آزاد,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 2:37 |

روزنامه کیهان نوشت: «علی‌علیه‌السلام در امر خلافت و حکومت‌داری و اداره کشور با هیچکس تعارف نداشت. جناح، گروه و خط برای او اهمیتی نداشت و معیار او در حکومت‌داری حق و عدل بود. به همین دلیل می‌گفت؛ اگر من خلافت را بپذیرم کسانی را که پیش از من در حکومت‌داری ظلمی به مردم کرده‌اند و از بیت‌المال برای خود هزینه کرده‌اند، رها نمی‌کنم و حساب آنها را هم می‌رسم... شخصی مسئولیتی را در کشور برعهده می‌گیرد- اشاره به آقای احمدی‌نژاد- و هر طور دلش خواست بیت‌المال را خرج می‌کند، آن وقت می‌گویند تا زمانی که بر مسند است، مصلحت نیست جلوی او را بگیریم وقتی هم که از مسندش کنار رفت می‌گویند حالا که رفته است و دیگر مرده را لگد نزنیم، پس کی و کجا می‌خواهیم حساب بیت‌المال را برسیم»؟

بخشی از سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری است که در مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت امام(ره) ایراد کرده‌اند. اظهارات آقای ناطق با استقبال گسترده رسانه‌های بیگانه و جریانات ضدانقلاب روبرو شد و روزنامه‌های زنجیره‌ای تیتر اول خود را همراه با عکس و تقدیر فراوان به نقل سخنان ایشان اختصاص دادند که طبیعی! بود و حق! داشتند. این نوشته اما، اظهارات آن شب جناب ناطق را از زاویه‌ای دیگر می‌نگرد، زیرا با توجه به سوابق آقای ناطق بر این باوریم که ایشان مثل همیشه حسن‌ ظن داشته‌اند و بی‌آن که متوجه باشند مورد سوءاستفاده یک جریان آلوده سیاسی قرار گرفته‌اند، وگرنه ارادت شناخته شده آقای ناطق به اسلام و انقلاب و امام(ره) نمی‌تواند ایشان را با طیفی همراه کند که نه فقط ارادتی به امام راحل(ره) ندارند بلکه سابقه‌ای سیاه از وطن‌فروشی و دشمنی با حضرتش در کارنامه آنان ثبت است... و در این‌باره گفتنی است که؛

1- بخشی از سخنان آقای ناطق به ادعای ایشان درباره حیف و میل بیت‌المال از سوی آقای احمدی‌نژاد اختصاص داشت که بدون قضاوت نسبت به صحت و سقم این اتهام باید گفت جناب ناطق از برخورد آقای احمدی‌نژاد در مناظره‌ انتخاباتی سال 88 به شدت برافروخته بود که چرا یکسویه به ایشان اتهام زده‌اند و حالا آقای ناطق‌نوری به همان روشی متوسل می‌شود که آن را بسیار مذموم و ناپسند معرفی کرده بود.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: ناطق نوری, ال رفسنجانی, کیهان کرسنت, خاطرات ناطق نوری, مهدی هاشمی,

به گزارش خبرگزاری‌ها، در فرانسه نیروهای پلیس با تظاهر کنندگانی که در پاریس در حمایت از مردم غزه دست به تظاهرات زده بودند درگیر شدند و 38 نفر از آنان را بازداشت کردند.
پلیس فرانسه برای متفرق ساختن معترضین از ماشین‌های آب‌پاش و گاز اشک‌آور استفاده کرد.
در شهرهای مختلف ترکیه نیز تظاهرات ضد اسرائیلی صورت گرفت و تظاهرکنندگان فریاد می‌زدند: آدم‌کش‌های اسرائیلی از غزه بیرون بروند.
تظاهرکنندگان پرچم اسرائیل را آتش زدند و با نیروهای پلیس که سعی در متفرق کردن تظاهرکنندگان داشتند درگیر شدند. همچنین در جریان اعتراضات مردم کشمیر نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی یک جوان به ضرب گلوله نیروهای پلیس کشته شد. پلیس با وخیم دانستن اوضاع این منطقه اعلام کرد که این تیراندازی سبب بروز خشم بیشتر مردم محلی شده و اعتراضات به بخش‌های دیگر کشمیر کشیده شده است.
در ژنو سوئیس نیز صدها نفر در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به مردم بی‌دفاع غزه مقابل مقر سازمان ملل تظاهرات کرده و خواستار پایان قتل‌عام در این منطقه شدند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: تظاهرات , ترکیه , فرانسه , خاک , خون , اسرائیل, ضد اسرائیل, استحاله انقلابها توسط ترکیه,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 19:33 |

 

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ضیافت افطاری بنیاد فرهنگی

صبح قریب که با حضور صدها فعال فرهنگی اجتماعی برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت علی(ع)، با اشاره به ایجاد خط انحرافی که از صدر  اسلام تاکنون با شعارهای اسلامی توسط جاهلان ایجاد شده، گفت: حضرت علی(ع) که تمام زندگی‌اش وقف اسلام و قرآن بود، بر محور صراط مستقیم حرکت می‌کرد توسط یک جاهل خوارجی با شعار لاحکم الا لله به شهادت رسید.

وی ضمن اشاره به تداوم این سیر تا زمان معاصر اظهار داشت: در اوایل انقلاب شهید مطهری هم با شعارهای اسلامی توسط یک جاهل منافق به شهادت رسید.

رضایی افزود: در حمله صدام به ایران و کویت نیز او با شعار الله‌اکبر به جنگ علیه دو کشور پرداخت و شعار الله‌اکبر که هم‌اکنون در پرچم عراق دیده می‌شود از زمان حزب بعث پایه‌گذاری شده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز در عراق و سوریه هم تکفیری‌های تروریست با شعارهای به ظاهر اسلامی مردم بی‌گناه را قتل عام می‌کنند. سرمنشا و اوج این خباثت‌ها را در عاشورا شاهد بودیم. اکثر افرادی که در عاشورا مقابل امام حسین (ع) ایستادند و جنایت کردند در اثر کثرت عبادت جای مهر بر پیشانی شان بود اما به دلیل جهالت و عدم بصیرت، امام جامعه را که جوهر ناب اسلام است با خباثت به شهادت رساندند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: تهرانی مقدم , غزه , شهید , دفاع, سپاه, محسن رضایی,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 17:17 |

 

آیا این دیدارها که به نظر میرسد امام جمعه زنجان هم حضور دارد اتفاقی است یا بخشی از یک پروژه بزرگ طراحی شده است ؟؟

ارتباط تنگاتنگ شیخ اکبر هاشمی با فتنه گران را چگونه می توان توجیه کرد !!!

روز گذشته (سه‌شنبه 24/4/93) جمعی از اصحاب رسانه با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار کردند که حضور «مهدی خزعلی» در این دیدار جای بسی تامل و تاسف است.

وی که ظاهرا از گردانندگان جلسه دیروز بوده است، پس از به کما رفتن آیت‌الله مهدوی کنی، طی یادداشتی موهن، مسائل توهین‌آمیز متعددی را به رئیس مجلس خبرگان رهبری نسبت داد. 

مهدی خزعلی که از فعالان فتنه 88 هم می‌باشد در یادداشت هتاکانه خود به قدری الفاظ ناپسند به کار برده است که ما از بازنشر حتی بخشی از آن هم معذور است. 

حال سوال اینجاست که رفسنجانی که همواره بر رعایت «اعتدال» تاکیده داشته و دوستان و اطرافیان خود را از «بدگویی» و «هرزه زبانی» بر حذر داشته‌اند چطور حاضر شده فردی را که هتاکانه به «همرزم انقلابی‌اش» نازسا گفته است را در این دیدار به حضور بپذیرد؟!

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: هتاک, مهدی خزعلی, دیدار با هاشمی, فتنه گران, منادی فتنه , آل هاشمی , شیخ اکبر هاشمی,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان