دو راهی باخت باخت!
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 365
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2632
بازدید ماه : 31735
بازدید کل : 1019629
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 3:29 |

1-فراخوان غیرمنتظره وزرای خارجه کشورهای 5+1 برای حضور مستقیم در مذاکرات که از

سوی خانم کاترین اشتون صورت پذیرفت و برخی از اخبار و گزارش‌های پیرامونی دیگر حکایت از آن دارند

که «وین 6»  آنگونه که حریف پیش‌بینی می‌کرد، پیش‌ نمی‌رود و محاسبات قبلی آنان با اختلال جدی روبرو شده است. چرا؟! چه اتفاق غیرمنتظره‌ای روی داده که خانم اشتون برای تصمیم‌سازی در برابر آن ناچار به دعوت فوری وزرای خارجه 5+1 شده است؟!
مطابق دستور کار قبلی قرار بود وزیران خارجه 5+1 به عنوان عالی‌ترین مقام تصمیم‌گیرنده در آخرین روز یا روزهای مذاکرات و بعد از آن که متن توافق جامع آماده شد، برای امضاء و تائید نهایی به تیم‌های مذاکره‌کننده خود در وین ملحق شوند. اما، فراخوان اشتون از اتفاق جدیدی خبر می‌داد که حضور فوری وزرای خارجه 5+1 را ضروری ساخته بود و خبرگزاری رویترز به نقل از دیپلمات‌های مذاکره‌کننده اعلام کرد؛ حضور وزرای خارجه 5+1 در وین به منظور امضای توافق جامع نیست، بلکه آنان برای عبور از بن‌بست غیرمنتظره‌ای که در جریان مذاکرات پدید آمده است به وین فراخوانده شده‌اند. کدام بن‌بست آنان را سراسیمه به وین کشانده است؟!
گفتنی است وزیران خارجه چین و روسیه به وین نرفتند. اولی برای عدم حضور خود به  دوری مسافت! و جدول کاری از قبل برنامه‌ریزی شده اشاره کرد و لاوروف ضرورت همراهی با پوتین در سفر آمریکای لاتین را پیش کشید! ولی گزارش‌ها حکایت از آن دارند که چین و روسیه با 4 کشور آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان درباره متن توافق نهایی اختلاف‌نظر دارند و محدودیت‌های اعمال شده را با توجه به شفافیت‌های خواسته شده از ایران، «متوازن» ارزیابی نمی‌کنند. ضمن آن که حدس می‌زنند در چالش هسته‌ای یازده ساله کشورمان، فصل جدیدی در حال ورق خوردن است.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: 5+1 , ایران , امریکا , اشتون , دو راهی , باخت , دوراهی باخت , انرژی اتمی , چالش در مذاکرات,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 16:57 |

شبکه سی ان ان در گزارشی مناطق درگیر میان ارتش عراق و تروریستهای وابسته به گروهک داعش و نقشه مناطق تحت نفوذ این گروهک راتشریح کرده است.

مناطقی که با رنگ سیاه مشخص هستند مناطق تحت سیطره داعش، مناطق قرمز مناطق فعالیت های داعش و خطوط صورتی رنگ مسیرهای پشتیبانی و امداد رسانی این گروهک را نشان می دهد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: مناطق, درگیری, عراق, نقشه, داعش, بحران , جنگ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 16:40 |

                     حجه الاسلام و المسلمین ناطق نوری، در صفحه ۵۱ جلد دوم کتاب خاطرات خویش در بخش ماجرای استیضاح به ‌عنوان وزیر کشور، می‌نویسد:

     «آقای سید‌مهدی طباطبایی شیرازی که حاکم‌شرع شهرداری تهران بود، زمین‌های اطراف تهران را به افراد بی‌بضاعت و نهادها واگذار می‌کرد. این کار آقای طباطبایی اعتراض وزارت مسکن را در پی داشت و آقای گنابادی که وزیر مسکن بود، مرتب به مجلسی‌ها می‌گفت: من این موضوع را به وزیرکشور می‌گویم ولی گوش نمی‌دهد… مجلس شورای اسلامی با امضای چند نفر نماینده مرا استیضاح کردند… روز استیضاح که به مجلس رفتم، آقای هاشمی خیلی نگران بود و گفت: آقای ناطق استیضاح‌کنندگان خیلی قوی برخورد می‌کنند. گفتم نگران نباشید… لیست اکثریت نمایندگان مجلس که زمین گرفته بودند یا با نوشتن نامه درخواست زمین کرده بودند را تهیه کردم. حتی اسم آقای هاشمی‌رفسنجانی هم بود… شروع کردم به خواندن اسامی نمایندگان… نمایندگان دیدند دارم اسامی همه را می‌خوانم و آبروریزی می‌شود. گفتند نخوانید. جاروجنجال مفصلی در مجلس به راه افتاد. عاقبت آقای هاشمی‌رفسنجانی گفت: اسامی را نخوانید… و عاقبت رای آوردم».

گفتنی است این خاطره مربوط به سال ۱۳۶۲ و دورانی است که مجموعه نیروهای انقلابی در حال مبارزه با منافقین و دفع تهاجمات رژیم بعثی بودند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: هاشمی , سودجویی, فرصت طلبی, جنگ و هاشمی , هاشمی رفسنجانی در جهاد, آل هاشمی,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:54 |

پایگاه خبری شبکه العالم، در ساختار تشکیلاتی "داعش" رسیدگی به امور مالی، سیاسی، نظامی، و برنامه ریزی برای چگونگی انجام حملات تروریستی و انفجارها، به افراد مشخصی واگذار شده است که تا پیش از این هویت آنان نامعلوم بود.

 
 ماموریت‌ها در ساختار تشکیلاتی داعش متنوع است که مسؤولیت هر بخش نیز به عهده یکی از معاونان "ابوبکر بغدادی" سرکرده اصلی داعش است؛ گروهی که به تازگی با اعلام "خلافت اسلامی"، بغدادی را "خلیفه" نامیده است.
 
روزنامه "دیلی تلگراف" چاپ انگلیس نوشت: نیروهای ارتش عراق در حمله به خانه "ابوعبدالرحمن البیلاوی" از سران گروه داعش در پنجم ژوئن گذشته در شهر موصل به اسنادی دست یافتند که ساختار تشکیلاتی "خلافت اسلامی" را مشخص کرده است.
 
این اسناد از هویت دو نفر پرده بر می دارند که کلید قدرت ابوبکر البغدادی هستند.
 
یکی از این دو نفر "ابو علی الانباری" است که سمت بالایی را در ارتش "صدام" دیکتاتور معدوم عراق داشت. دیگری "ابومسلم الترکمانی" است که سرگرد دستگاه اطلاعاتی رژیم صدام بود.
 
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: داعش , عراق , سوریه , سران , عکس , ابوبکر بغدادی , تروریست,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:44 |

براستی در دستگاه قضاء چه خبر است !!! آیا عدل علی(ع ) اینست؟؟؟؟ 

وکیل پرونده مهدی هاشمی از رسیدگی به پرونده موکل خود در ۱۱ مردادماه خبر داد و گفت: امیدواریم عادلانه به این پرونده رسیدگی شود. محمود علیزاده طباطبایی وکیل پرونده مهدی هاشمی عصر امروز (جمعه) در حاشیه مراسم ختم برادر مصطفی معین در جمع خبرنگاران درباره آخرین رسیدگی‌های پرونده موکل خودبه فارس  اظهار داشت: این پرونده بعد از اینکه بیش از یک سال برای رفع نقص به دادسرا رفته بود، بدون اینکه نقایصی برطرف شود به دادگاه برگشته و 11 مردادماه وقت رسیدگی به آن تعیین شده است.وی افزود: ما تنها امیدمان این است که این پرونده در دادگاه برخلاف دادسرا عادلانه رسیدگی شود چرا که در دادسرا همانطور که رئیس دادگاه آقای سراج اعلام کرده‌اند کیفرخواستی داده شد که ایرادات سنگینی داشت بنابراین امیدوارم دادگاه عادلانه رسیدگی کند.

وکیل پرونده مهدی هاشمی همچنین به اظهارات امروز آیت‌الله احمد جنتی خطیب موقت نماز جمعه تهران در مورد عدم رسیدگی به پرونده فتنه‌گران اشاره کرد و گفت: ما خودمان امیدواریم به این پرونده عادلانه رسیدگی شود، چرا که بنده از 4 سال پیش نیز که این اتهامات مطرح شد به صورت جدی به دنبال آن بودم. علیزاده همچنین در مورد پرونده های فائزه و فاطمه هاشمی گفت: فائزه هاشمی تبرئه شده و فاطمه هاشمی نیز به 6 ماه حبس تعلیقی محکوم شده استوی درباره شکایتش از رسایی نیز گفت: منتظر اقدام دادگاه ویژه روحانیت هستیم. شکایت از این نماینده انجام گرفته است و روند آن انجام شده ولی از ادامه کار هنوز اطلاعی نداریم.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: تبرئه, فتنه گران, آل هاشمی, خاندان, اتش افروزان , ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:14 |

عبدالرضا داوری چهره رسانه ای نزدیک به احمدی نژاد و مدیرمسئول سابق روزنامه شهروند در دولت دهم

در صفحه فیسبوک خود نوشت: "آقای روحانی عزیز، به امید خدا شما دولت دوازدهم را به دکتر ما تحویل خواهید داد. ما تنها باید ۱۱۱۰ روز منتظر بمانیم."

علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه ای احمدی نژاد و مدیر مسئول سابق خبرگزاری دولت نیز با اشاره به قسم جلاله چند روز پیش رئیس جمهور برای تکرار نشدن مشکلات هشت سال اخیر در کشور گفت: "سوگند آقای روحانی بیش از هر چیز خوف‌انگیز به نظر می‌رسد و این نگرانی را در میان مردم و صاحب نظران سیاسی به وجود آورده است که آیا دولت یازدهم به عنوان مجری انتخابات، از هم‌اکنون سرگرم برنامه ریزی و هدف گذاری‌های خاص در انتخابات آتی است؟ آیا می‌خواهد به هر قیمت ممکن از تحقق اراده و خواست مردم برای بازگشت دکتر احمدی نژاد به صحنه مدیریتی کشور جلوگیری کند؟ آیا سه بار سوگند جلاله رئیس دولت یازدهم برای تکرار نشدن دوران مشعشع دولت‌های نهم و دهم، شائبه برنامه ریزی دولت روحانی برای منحرف کردن اراده و خواست واقعی مردم و خدای ناکرده دست کاری در آرای مردم را به اذهان عمومی متبادر نمی‌سازد. (؟!)

وی در ادامه از اقبال مردم به احمدی نژاد گفت و اینکه با حاکمیت امروز اشرافیون، احمدی نژاد تخریب می‌گردد که آن‌ها به نمایندگی از آمریکا و اسرائیل، از احمدی نژاد انتقام می‌گیرند."

به نظر می‌رسد تیم رسانه ای آقای احمدی نژاد، بخاطر عکس العمل به سخنان رئیس جمهور، فعالیت انتخاباتی خود را زودتر آغاز نموده است اما این گفته‌ها فراتر از یک عکس العمل ساده به اظهارات رییس جمهور است.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: بازگشت, احمدی نژاد , قدرت , جوانفکر, مشایی , ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:44 |

دو سناتور جمهوری‌خواه تندرو در درخواستی خصمانه، قرار گرفتن نام رهبر معظم انقلاب و رییس‌جمهور ایران در لیست تحریم‌های آمریکا را خواستار شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از المانیتور، دو سناتور تندروی آمریکایی پیش‌نویس طرحی را برای تشدید تحریم‌های ایران و قراردادن نام رهبر ایران و حسن روحانی رئیس‌جمهور این کشور در لیست تحریم‌های آمریکا ارائه دادند.این مقامات آمریکایی در حالی که به پایان ضرب‌الاجل ۲۰ ژوئیه برای دستیابی ایران و گروه ۱+۵ به توافق نهایی نزدیک می‌شویم قصد دارند که با تصویب چنین طرحی رهبر و رییس‌جمهور ایران را هدف تحریم‌های آمریکا قرار دهند.سناتور مارک کرک و مارکو روبیو، دو سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی هستند که در طرح حقوق بشر خود تحریم رهبر و رئیس‌جمهور ایران به این بهانه که از زمان ریاست جمهوری حسن روحانی دولت باراک اوباما تنها یک مقام ایرانی را به اتهام نقض حقوق بشر تحریم کرده خواستار شده‌اند.سناتور روبیو در این باره گفت: امیدوارم توجه بیشتری به ایران شود و فکر می‌کنم چنین چیزی تنها در صورتی که آمریکا و هم‌پیمانانش در مذاکرات هسته‌ای به یک توافق رضایت‌بخش نرسند، بیشتر خواهد شد. اگرچه من پیش‌بینی می‌کنم که آنها می‌توانند.بر اساس این گزارش چند سناتور آمریکایی به رهبری رابرت منندز، سرپرست کمیته روابط خارجه سنا در ماه ژانویه طرحی را به منظور تحریم های جدید علیه ایران ارائه دادند که ۶۰ سناتور از آن حمایت کردند.این طرح با مخالفت کاخ سفید مواجه شد و باراک اوباما گفت که می تواند روند مذاکرات هسته ای ایران را تخریب کند.دولت آمریکا در سال‌های گذشته تعدادی از مقامات ارشد ایران را هدف تحریم‌های خود قرار داده‌ است.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: سناتور, تحریم, رهبر , رییس‌جمهور, ایران, امریکا, فراربه جلو, تاثیر, 5+1, ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 15:8 |

 

 شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد:

بسیاری از گردشگران خارجی رزرو خود را در هتل های اسرائیل به ویژه

هتل های تل آویو لغو کردند.

در پی به صدا درآمدن آژیر خطر، "بنیامین نتانیاهو" و تعدادی از اعضای

پارلمان رژیم صهیونیستی جلسه خود را ناتمام گذاشته و به سوی

پناهگاهها گریختند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: غزه , اسرائیل, خون , آتش, موشک, بمباران, گریختن, بنیامین نتانیاهو, فرار ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:34 |

بازی خطرناک هاشمی رفسنجانی وارد فاز جدیدی شد !!!

مولوی عبدالحمید که با پاسخ منفی مراجع تقلید سفر چندی قبل وی به قم ناکام ماند، تلاش می کند این بار با سفر به تهران با برخی چهره های نزدیک و تاثیر گذار دولت برای پیگیری برخی مطالباتش دیدار کند.

بر اساس برخی پیگیری های  جهان نیوز، مولوی عبدالحمید در این دیدار قرار است خواسته هایی را با آقای هاشمی رفسنجانی مطرح کند.

گفته می شود در راس این خواسته ها درخواست برای در اختیار گرفتن یک مسجد در تهران برای فعالیت مذهبی و استفاده از نزدیکان وی در پست های مدیریتی در سطح بالای کشور قرار دارد.

در حال حاضر برخی نزدیکان مولوی عبدالحمید در پست های مهم استانداری سیستان و بلوچستان و برخی مدیریت های مهم فعالیت می کنند.

گفتنی است پیش از این دولت به برخی خواسته های مولوی عبدالحمید پاسخ چندان مثبتی نداده و وی قرار است در این دیدار گلایه هایی را مطرح کند تا آقای هاشمی برخی مطالبات وی را از روحانی درخواست نماید.

این در حالی است که چندی قبل نیز پیگیری هایی توسط علی اوسط هاشمی، استاندار سیستان و بلوچستان به اتفاق تنی چند از نمایندگان این استان در مجلس صورت پذیرفت که مقدمات سفر آقای هاشمی رفسنجانی به این استان فراهم شود.

برخی گمانه زنی ها حاکی است که مولوی عبدالحمید در این دیدار برای سفر آقای هاشمی رفسنجانی به سیستان و بلوچستان نیز تلاش خواهد کرد.

در همین حال قرار است مولوی عبدالحمید دیداری با یونسی، معاون اقوام رییس جمهور و برخی مسؤولین دولت تدبیر و امید نیز در تهران داشته باشد.

آقای هاشمی رفسنجانی چند روز قبل با برخی نمایندگان ادوار سیستان نیز دیدار کرده بود.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: مولوی عبدالحمید, هاشمی رفسنجانی , دیدار, مشکوک, فعالیت مشکوک, مولوی, توهین , ایه ا, , , مکارم,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:24 |

براساس این اخبار منتشر شده، قرار بود دامنه اینترنتی آي.آر ایران  ظرف ده روز  مسدود شود و این یعنی تنها چند روز دیگر باقیست. اما بعد از انتشار این اخبار هیچ مرجع رسمی از جمله سازمان آیکان این اقدام را تائید نکرد.

 گفته می شود پس از اعلام حکم دادگاهی در کالیفرنیا آمریکا مبنی بر ضبط همه دامنه هاي اینترنتی ایران با پسوند ˈIRˈ، یک وکیل رژیم صهیونیستی پیگیري هاي حقوقی براي رفع مالکیت ایران بر دامنه آي آر را در مراکز دادگاهی آمریکا برعهده گرفته است.
 
 
علیرضا صالح رییس مرکز ثبت دامنه هايIR پژوهشگاه دانش هاي بنیادي وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوري در این زمینه می گوید: پس از انتشار این خبر پیگیري هاي لازم را از طریق کارگروه هایی که ایران در آن عضو است در حال انجام است و در صورت صحت موضوع فهرست وکلا را مشخص خواهیم کرد.

وي درعین حال افزود: تا کنون سابقه اي در زمینه قطع دامنه یک کشور از سوي سازمان آیکان اتفاق نیفتاده است اما در صورت صحت این خبر از مراجع حقوقی بین المللی اقدام می شود.

آیکان یکی از سازمان هاي بین المللی است که مدیریت شبکه جهانی وب یا «www» را برعهده دارد اما تابع قوانین ایالت کالیفرنیا است.

پیشتر یکی از مسوولان آیکان گفته بود: از سال آینده، با هیچ کشوري قرارداد نخواهیم بست و به صورت مستقل فعالیت می کنیم. این درحالی است که برخی گزارش ها بر این موضوع تاکید دارند که به دلیل تابعیت آیکان از قوانین کالیفرنیا دولت آمریکا می تواند راي به ضبط دامنه هاي اینترنتی ایران دهدکه البته چنین دستوري بی سابقه است و بازتاب بسیاري براي آمریکا خواهد داشت.

صالح با بیان اینکه این حکم که از سوي یک دادگاه محلی صادر شده است همچنین گفت: براساس قوانین بین المللی هر کشور حق استفاده از کد دو حرفی اینترنتی مانند آي. ار ایران را دارد و آیکان تاکنون این حق را از هیچ کشوري سلب نکرده است.
 
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: دامنه ، فناوری اطلاعات ، اینترنت ، آیکون, مسددود, ir, دامنه, تحریم,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان