"داعش" زمینه‌ساز نبرد آرماگدون است
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 401
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2668
بازدید ماه : 31771
بازدید کل : 1019665
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 2:5 |

پاپگاه خبری شبکه پرس تی وی، یک مفسر سیاسی بنام گوردون داف در مقاله‌ای در پایگاه اینترنتی پرس تی‌وی نوشت حمایت مستمر "باراک اوباما"، رئیس جمهور امریکا از شبه‌نظامیان تکفیری در عراق، زمینه را برای نبرد آرماگدون (جنگ سرنوشت) فراهم می‌کند.

"گوردون داف "در این مقاله تاکید کرد: "آنچه اوباما انجام می‌دهد کاملا احمقانه است. آیا احتمال دارد وی وارد راهبردی شده باشد که جدول زمانی "آرماگدون" را ارائه می‌کند در حالی که هنوز می‌توان جلوی آن را گرفت؟"
 اظهارات این تحلیل‌گر سیاسی در واقع به تعلیم و آموزشی اشاره دارد که گفته می‌شود واشنگتن به تروریست‌های گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) که هم‌اکنون در عراق فعالیت می‌کنند ارائه می‌دهد.
داف افزود امریکا تحت پوشش نیروهای ویژه‌ای که برای مقابله با تروریسم به عراق فرستاده است در حال ارائه آموزش‌های نظامی به شبه‌نظامیان داعش است.
 این مفسر سیاسی تصریح کرد: "این مبارزان در واقع کادر رهبری برای گسترش داعش هستند که برای کار با تسلیحات امریکایی آموزش دیده‌اند و قادرند بالگردها و تانک‌ها را هدایت کنند و از توپخانه سنگینی که در اختیار داعش قرار دارد و همچنین سایر تسلیحاتی که در اختیار این گروه قرار می‌گیرد و برخی از آنان در قالب محموله‌های مخفیانه از افغانستان ارسال می‌شود استفاده کنند."
 وی افزود بودجه ۵۰۰ میلیون دلاری که اوباما اخیرا درخواست کرد برای آموزش داعش در حمله به عراق صرف شده است.
 داف در ادامه این مقاله تاکید کرد: "امریکا به سوی اشتباه بزرگی پیش می‌رود که نه روسیه و چین می‌توانند آن را درست کنند و نه هیچ‌کس دیگری."
 اخیرا فاش شد شبه‌نظامیان داعش در سال ۲۰۱۲ توسط مدرسان امریکایی که در یک پایگاه مخفی در اردن فعالیت می‌کردند، آموزش دیدند.
 عراق در حال حاضر موجی از خشونت‌ها را شاهد است که در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.
 نیروهای مسلح عراق در چند روز گذشته با تروریست‌های داعش که بخش‌هایی از این کشور را تصرف کرده و از تشکیل به اصطلاح خلافت اسلامی در عراق خبر داده‌اند، به شدت درگیر شده‌اند.
 روحانیون برجسته مسلمان نیز جنایات داعش را محکوم کرده‌اند.
 
 
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: جنگ سرنوشت, داعش, آرماگدون, پایگاه مخفی, اموزش, عراق, سوریه,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 17:52 |

رادیو فرانسه، در گزارشی با عنوان «چراغ سبز ایران برای پذیرش شرایط غرب در دقیقه90» به بررسی مذاکرات هسته‌ای وین پرداخت. این رادیو گفت: در حالی که فقط 18 روز به پایان مهلت توافقنامه موقت ژنو باقی مانده، ششمین دور مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 5+1 به منظور نگارش توافقنامه نهایی از امروز در وین آغاز می‌شود. مذاکره‌کننده ارشد ایران اعلام کرده که ممکن است این کشور «به خاطر اعتمادسازی» محدودیت‌هایی را قبول کند.این گزارش می‌افزاید: در حالی که پیشتر گفته شده بود که این مذاکرات دو هفته به طول خواهد کشید، اما عراقچی اعلام کرده که «این بار سقفی برای مدت مذاکرات تعیین نشده» است. عراقچی گفته که اگر به خاطر اعتمادسازی محدودیت‌هایی را قبول کنیم برای یک دوره زمانی مشخص و موقتی خواهد بود.اعلام آمادگی برای پذیرش محدودیت‌های جدید در حالی است که تکلیف لغو تحریم‌ها همچنان در ابهام است و در خوشبینانه‌ترین شرایط قرار است، 5 تا 10 سال طول بکشد. به عبارت دیگر نسبت تعهدات ما و غرب، نسبت نقد و نسیه است. !!!!!!؟؟؟؟

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: چراغ سبز , پذیرش , شرایط غرب , دقیقه 90؟! , انرژی هسته ای, مذاکرات هسته ای, ارشد, هسته ای,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:24 |

  در پی حمله روز جمعه به یک گشت نیروهای امنیتی عربستانی در مرز مشترک با یمن و حادثه انفجاری انتحاری که امروز شنبه و در پی آن در منطقه «شروره» روی داد، واکنش‌های متعددی درباره دلیل وقوع این حادثه ایجاد شده است. در حالی که بسیاری از کارشناسان نظامی و ناظران سیاسی در منطقه بخصوص تحلیلگران عراقی و سوری، عربستان را از حامیان و صادرکنندگان اصلی تروریسم القاعده‌ای و تکفیری در جهان می‌دانند، برخی پایگاه‌های عربستانی با تیتر « تروریسم به عربستان هم رسید» این خبر را پوشش دادند.

«ابتسام العالی» (Ibtisam AlAali) یک کاربر عربستانی در صفحه توییتر خود نوشت که این حادثه ثمره دانه‌ای است که 20 سال پیش کاشته شده است، زمانی که خود را از دنیا دور نگه داشتیم و برای بریده شدن سرها در روسیه و دیگر کشورها کف زدیم.

کاربر دیگری گفته شاید، دلیل این حادثه قیام برخی از عشایر در این منطقه باشد و دیگری ضمن تأکید بر اینکه از «القاعده» حمایت نمی‌کند یادآور شد که این حادثه پیامدهای اقدامات عربستان است و به ریاض توصیه کرده که بهتر است رویکرد خود را تغییر دهد.

کاربر دیگری، عربستان را فتنه‌ساز نامید و گفت این نتیجه آن چیزی است که ریاض همواره حمایت و ترویج می‌کند.

«کوهیبا» (COHIBA) یک کاربر لبنانی در واکنش به این حادثه نوشته: شبکه (عربستانی) العربیه حالا چه می‌خواهد بگوید؟ انقلابی های سنی که یک مرکز وابسته به نیروهای ابو متعب را منفجر کرده‌اند... و یا اینکه این نوع تعابیر تنها برای سوریه و عراق کاربرد دارد.

«عبدالرحمن  الحویمیل» (abdulrahman alhwemil) یک کاربر دیگه نوشت: حادثه شروره باعث شده که بسیاری‌ها (در عربستان) در مواضعشان در قبال اتفاقات جاری در برخی کشورهای عربی (مانند عراق و سوریه) تجدید نظر کنند.. بعد از این حادثه متوجه شدید که نبود امنیت، فاجعه است.

در همین راستا پایگاه خبری یمنی «الخبر»، این حادثه را با تیتر «عربستان در شمال و جنوب در خطر است» منتشر کرد. این پایگاه خبری ضمن اعتراف به اینکه تعداد زیادی از افرادی که در داعش حضور دارند، تبعه عربستان هستند، نسبت به خطر بازگشت این افراد به کشور هشدار داده است.

در حالی پادشاه عربستان چندی پیش در پیام خود به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان ادعا کرد که در مبارزه با تروریسم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند، دولت عراق دو هفته پیش اعلام کرد که مسئول اصلی حمایت مالی و معنوی گروهک داعش در عراق عربستان سعودی است؛ امری که عربستان آن را رد کرد.

پایگاه خبری «المنار»، نیز اخیرا و در پی حمله تروریست‌های تکفیری به برخی شهرهای عراق گزارش داد که ماجرای حمله به عراق، طرحی سعودی است و عربستان به صورت تسلیحاتی و مالی از داعش حمایت کرده و به دنبال تقسیم کردن عراق به 3 کشور تجزیه شده است.

ریاض و در پی بحران اخیر عراق مدعی شده بود که از بیم تحرک داعش به سوی این کشور در آماده‌باش کامل است و از نیروهای امنیتی خود خواسته بود با قدرت با خطرات احتمالی داعش بر عربستان مقابله کنند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: داعش, عربستان, القاعده, آل سعود, وحشت در خانه , نوکرانی که شوریدن شورش , نوکران,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 16:42 |

  آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد در جوار ضریح منور رضوی اظهار کرد: امروز مصادف است با روز پذیرش ولایتعهدی امام رضا (ع) که در واقع روز شهادت ایشان محسوب می‌شود.

وی افزود: رنجی که امام رضا (ع) در روز ولایتعهدیشان کشیده‌اند از رنجی که در روز شهادتشان کشیدند بیشتر بود.

امام جمعه مشهد ابراز داشت: جایی که دشمن با فتنه وارد می‌شود به مراتب کوبنده‌تر از جایی است که با سرکوب وارد می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به دیدار دو روز گذشته مقام معظم رهبری با اساتید دانشگاه‌های کشور اظهار داشت: رهبری در این دیدار فرمودند‌ «برخی در خصوص استفاده از کلمه دشمن حساسیت دارند غفلت از دشمن بیرونی خطای عظیم است».

خطیب نماز جمعه مشهد گفت:‌ دشمن در حال توطئه می‌آید و اینکه بنا باشد ما فضا را برای دشمن آماده و زمینه‌ها را فراهم کنیم اگر نگویم ناجوانمردی است غفلت بزرگی است.

آیت‌الله علم‌الهدی ابراز کرد: ناهنجاری فرهنگی، بی‌بند و باری، بی‌حجابی و بی‌عفتی زمینه ورود دشمن به کشور است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد:‌ اخیرا در یکی از دانشگاه‌های بزرگ کشور که پسوند اسلامی هم دارد که ای کاش پسوند اسلامی را برمی‌داشتند مسئول حراست این دانشگاه طی بخشنامه‌ای به تمام حراست‌های شعبه‌های دانشگاه اعلام کرده که حق اعتراض به استاد و دانشجوی بی‌حجاب را ندارند.

امام جمعه مشهد اذعان کرد: درست است که دانشگاه آزاد است اما دانشگاه آزاد در بی‌دینی و لامذهبی که نیست.وی بی‌حجابی را یک ناهنجاری اجتماعی دانست و با طرح این پرسش که آیا حراست دانشگاه در مقابل بی‌حجابی مسئولیتی ندارد، اظهار داشت: دانشگاهی که یک میلیون دانشجو دارد اگر جولانگاه بی‌حجابی شود آیا این جز این است که یک راه برای دشمن باز و یک فضای آکادمیک را جلوی دشمن بگذاریم.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: پسوند, اسلامی , دانشگاه آزاد, آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی, مشهد , ناهنجاری فرهنگی, بی‌بند و باری, بی‌حجابی, بی‌عفتی,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 18:4 |

شهر حران در سال 661. ق نوزادی را به خود دید که هیچ‌گاه کسی

فکر نمی‌کرد 800 سال بعد تفکرات این شخص سبب آوارگی میلیون‌ها انسان و به خاک و خون کشیده شدن هزاران بی‌گناه شود. آن نوزاد که احمد بن عبدالحلیم نامش بود و بعداً به ابن تیمیه معروف شد با نوشتن کتاب‌های بسیار هشدار داد که اسلام دچار خرافات شده و باید اسلام بی‌آلایش را دوباره زنده کنیم و بازگردیم به  دین سلف یعنی دین پدران و اجدادمان که اسلام ناب را باید از پدرانمان بجویم. او شیعه و بسیاری از مذاهب اسلامی را کفرآمیز خواند و قتل آنان را واجب کرد. حدود چهار قرن بعد محمد عبدالوهاب با محمد بن سعود جدّ آل سعود پیمان بستند که عربستان را از لوث وجود اسلام خرافی پاک‌کرده و حکومتی سلفی را پایه‌گذاری کنند. پس از تجزیهٔ عثمانی با کمک انگلستان، سلفیان وهابی عربستان از سراسر شبه‌جزیره برخاستند و حکومت سعودی را پایه‌گذاری کردند تا امروز به بزرگ‌ترین کارخانه تربیت تروریست و افراد بی‌عقل منحرف بدل شود.

 انگلستان می‌دانست که تفکر افراطی سلفی دارای دو ظرفیت بسیار عظیم است. اول برپایی نیرویی از دل اسلام بر ضد اسلام و دوم به خاک و خون کشیدن مسلمانان باهدف دفاع از کشور جعلی صهیونیست‌ها و این‌که این جماعت تندخو و تندرو فقط حرف پول را می‌دانند و عربستان یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیاست و می‌تواند چنین نیروهایی را تربیت کند. طی 100 سال میلیاردها دلار خرج تربیت تروریست‌ها و گروهک‌هایی شد که با شعارهای اسلامی علیه اسلام ناب چه سنی و چه شیعه شمشیر کشیدند و دست به قتل‌عام زدند. پاکستان، افغانستان عراق و کشورهای شمال افریقا آبستن عملیات تروریست‌های به‌ظاهر مسلمان شد و همانند نقطه‌هایی که باید روزی به هم متصل شوند یک‌به‌یک به هم وصل شدند تا نظم و ثبات غرب آسیا برهم‌خورده و طراحی جدیدی از قرارگیری نیروها صورت گیرد که تماماً به نفع رژیم اشغالگر قدس است.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: داعش , تروریست های تکفیری , داعش در عراق, داعش و ترکیه , ترکیه در اتش ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 15:38 |

بسه دیگه بسه

شما را بخدا دیگر به صورت مادرمان سیلی نزنید !!!

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: سیلی , صورت , صدیقه کبرا , فاطمه , زهرا, دختر , شیعه, حجاب , بهجت , نزن,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:3 |

علی مطهری طرفدار امام یا نهضت آزادی و باند مهدی هاشمی؟!
«اینکه ریزش‌های انقلاب را فقط فرقان و منافقین بدانیم و چشم خود را به ریزش‌های دیگر که اهل فتنه هستند ببندیم، نوعی چشم‌بندی سیاسی است».
محمدکاظم انبارلویی سردبیر روزنامه رسالت ضمن تأکید بر مطلب فوق نوشت: تاریخ انقلاب و حقایق آن این چشم بندی را نوعی غفلت و جهل می‌داند. این بیان آقای مطهری برخورد امام با نهضت آزادی و باند تبهکاری مهدی هاشمی را تخطئه می‌کند.
امام(ره) در 30بهمن 1366 در پاسخ به نامه وزیر کشور وقت در خصوص    نهضت آزادی می‌نویسند: «1-نهضت به اصطلاح آزادی طرفدار جدی وابستگی کشور ایران به آمریکاست. 2-نهضت به اصطلاح آزادی صلاحیت برای هیچ امری از امور دولتی یا قانونگذاری یا قضائی ندارد و ضرر آنها به اعتبار آن که متظاهر به اسلام هستند و با این حربه جوانان عزیز ما را منحرف خواهند کرد... از ضرر گروهک‌های دیگر حتی منافقین، این فرزندان عزیز مهندس بازرگان بیشتر و بالاتر است. 3-نهضت به اصطلاح آزادی و افراد آن موجب گمراهی بسیاری از کسانی که بی‌اطلاع از مقاصد شوم آنان هستند، می‌گردند. با آنها باید برخورد قاطعانه شود و نباید رسمیت داشته باشند.»

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: علی مطهری, طرفدار , امام, نهضت آزادی , باند مهدی هاشمی, آل هاشمی رفسنجانی ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 11:8 |

                                       علی مطهری در اظهاراتی مغشوش به حمایت از منتظری و دیگر جریان‌های نفاق حذف شده از انقلاب پرداخت. وی اگرچه        پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهید بهشتی و یاران وی و نیز شهید محمد منتظری در نجف‌آباد سخن می‌گفت، به جای محکوم کردن منافقین تروریست، مدعی شد رویه حذف مخالفین چه در زمان حضرت امام و چه پس از آن از سیستم حکومت اشتباه و کار غلطی بوده است.
به گزارش ایسنا، وی در این مراسم گفته است: گاهی عده‌ای فرصت‌طلب می‌آیند و انقلاب را از صحنه خارج می‌کنند همان گونه که انقلاب مشروطه به همین سرنوشت مبتلا شد و پس از مدتی عین‌الدوله‌ها انقلابیون اولیه را به حاشیه راندند و کم‌کم انقلابی که برای حکومت مشروطه برپا شده بود به یک حکومت مستبد خشن تبدیل شد.مطهری با انتقاد از برخوردی که با منتظری شد خاطرنشان کرد: این رفتار تند با او ضرورتی نداشت.وی در ادامه به رابطه میان شهید مطهری و منتظری پرداخت و گفت: در قم شهید مطهری را به نام شیخ خراسانی و مرحوم منتظری را به نام شیخ اصفهانی می‌شناختند و 11 سال هم‌مباحثه‌ای همدیگر بودند. شهید مطهری اولین کسی بود که حضرت امام را کشف کرد و با همراهی مرحوم منتظری کلاس درس اصول و فقه امام را تشکیل دادند و مقدمات مرجعیتش را فراهم کردند .

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: علی مطهری , مجاهدین خلق , منتظری , جنگ مسلحانه , اسلحه , فتنه 88 , ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 10:27 |

سرانجام پدر خوانده تروریستهای منطقه به وحشت افتاد و از

دست پرورده های خود ابراز وحشت کرد

شاه سعودی: نگرانیم!
شاه سعودی به عنوان حامی اصلی داعش در عراق و سوریه، نسبت به حملات تروریستی این گروه در داخل خاک عربستان ابراز نگرانی کرد.
به گزارش ایسنا، «عبدالله بن عبدالعزیز» شاه سعودی در نشست شورای امنیت عربستان نسبت به تهدیدات تروریستی داعش در این کشور ابراز نگرانی کرد. عبدالله در این جلسه به همه مسئولان امنیتی دستور داد برای محافظت از عربستان در برابر داعش همه تدابیر لازم امنیتی را اتخاذ کنند.
شاه عربستان در این جلسه همچنین اظهار داشت که عناصر گروه تروریستی داعش به سمت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در حال پیشروی هستند.
عربستان در حالی در مورد داعش ابراز نگرانی می‌کند که مقامات آمریکایی از جمله سناتور «جان مک کین» تاکید می‌کنند که دولت‌ عربستان بزرگ‌ترین حامیان مالی گروه‌های تروریستی منطقه (از جمله داعش) است.
روزنامه «تایمز» لندن نیز پنجشنبه نوشت: عربستان با حمایت از تروریست‌ها، امنیت انگلیس را تهدید می‌کند.
در درگیری‌های جاری عراق نیز تاکنون ده‌ها خودروی متعلق به داعش که دارای شماره پلاک سعودی بوده‌اند، کشف شده‌اند.
کارشناسان از قبل پیش‌بینی می‌کردند که حمایت سعودی‌ها از داعش، رژیم عربستان را بالاخره به دردسر خواهد انداخت.
علاوه بر مناطق مرزی عراق و عربستان، عناصر داعش از مسیرهای گوناگون می‌توانند خود را به داخل خاک عربستان برسانند.

آیا بزودی موج تلاطم به شبه کشور های حاشیه خلیج فارس خواهد رسید و یا رسیده !!!

آیا داعش  به یک دگردیسی فکری و عقیدتی رسیده یا در شرف اضمحلال است ؟؟

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: شاه عربستان , وحشت , داعش , زلزله در کاخ های ستم , سرکشی داعش , بنیان گذار و حامی,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 13:26 |

سردار سرلشکر "سیدحسن فیروزآبادی" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به صدور حکم اعدام عالم شیعی شیخ باقر النمر توسط عربستان سعودی، اظهار داشت: اخباری از عربستان می‌رسد که بسیار نگران‌کننده است.

وی افزود: از کشوری مانند عربستان که حکامی محاسبه‌گر دارد بسیار بعید به نظر می‌رسید که برای عالم بزرگ شیعی جناب شیخ النمر حکم اعدام صادر کنند و این برای ما بسیار نگران‌کننده است و از حکام کشور مسلمان و برادر که خود را خادم الحرمین الشریفین می‌نامند قابل قبول نیست که خون عالم بزرگ شیعی را بخواهند بریزند.

براساس این خبر به نقل از سپاه نیوز؛ سرلشکر فیروزآبادی تأکید کرد: این خون در قلوب ده‌ها میلیون شیعه و در بین مسلمانان جهان خواهد جوشید و هزینه آن برای عربستان بسیار سنگین خواهد بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: امیدواریم در دادگاه تجدید نظر در این حکم غیرعادلانه و تفرقه‌انگیز تجدید نظر اساسی صورت پذیرد.

وی افزود: علمای شیعه عامل وحدت، برادری، آرامش و حکمت در میان مسلمانان هستند و قدردانی وجود آنان مایه خیرات و برکات برای مردم وطن‌شان است.

سرلشکر فیروزآبادی در ادامه اظهار داشت: ما دعا می‌کنیم که شیخ النمر به سلامت باشد و مقامات سعودی از انتساب جرایم بی‌معنا به آن عالم بزرگ جلوگیری کنند. امت اسلام در آستانه ماه مبارک رمضان در انتظار اینگونه تصمیمات خداپسندانه است که فرموده‌‌اند:«الملک یبقى مع الکفر و لا یبقى مع الظلم».

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: شیخ باقر النمر, هشدار ایران, عربستان سعودی, آل سعود, حکم عدام , هشدار , شدید, ایران , ,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان