واکنش وزیر دفاع ایران به تهدید نظامی آمریکا
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 200
بازدید دیروز : 81
بازدید هفته : 798
بازدید ماه : 22516
بازدید کل : 987947
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 3:34 |

 

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران گفت: تهدید وزیر دفاع آمریکا به گزینه نظامی همزمان با مذاکرات تأیید دیگری بر بیاعتمادی به آمریکا است.اگر اشتون کارتر شکستهای گذشته و اخیر آمریکا را به خاطر میآورد، از بیان اظهارات پوچ پرهیز میکرد.

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا مبنی بر اینکه اگر مذاکرات به توافق خوب منجر نشود گزینه نظامی قطعاً روی میز باقی خواهد ماند، گفت: این‌گونه اظهارات توخالی که همواره از سوی برخی مقام‌های آمریکایی تکرار می‌شود از موضع انفعال و بی‌ارزش است.

وی افزود: این‌گونه اظهارات مقام‌های آمریکایی آن هم در جریان مذاکرات حساس و پیچیده هسته‌ای که جمهوری اسلامی عزم خود را برای رفع اتهام‌های بی‌اساس جزم کرده است، نوعی فضاسازی خودساخته است که به‌منظور تحت تأثیر قرار دادن فضای منطقی مذاکرات صورت می‌گیرد.

وزیر دفاع تصریح کرد: اظهارات یادشده تأییدی بر نگاه بی‌اعتماد جمهوری اسلامی ایران به آمریکا است و البته هیچ تأثیری بر مواضع مستدل، منطقی و منصفانه جمهوری اسلامی در موضوع هسته‌ای ندارد.

دهقان اظهار داشت: جمهوری اسلامی همواره و در هر شرایطی آماده مقابله با هرگونه تهدید خصمانه از سوی متجاوزین است و پاسخ قاطع خود را در میدان عمل خواهد داد.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد وزیر دفاع آمریکا دچار بیماری آلزایمر شده است، گفت: اگر اشتون کارتر شکست‌های گذشته و اخیر آمریکا در منطقه و جهان را به خاطر می‌آورد، از بیان این‌گونه اظهارات پوچ پرهیز می‌کرد.

وزیر دفاع آمریکا: گزینه نظامی همچنان روی میز خواهد بود

به گزارش تسنیم، وزیر دفاع آمریکا در یک مصاحبه تلویزیونی تأکید کرد که در صورت عدم موفقیت در «توافق خوب»، گزینه نظامی همچنان روی میز خواهد بود.

وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه با برنامه «امروز» شبکه ان‌بی‌سی در پاسخ به سؤالی درباره مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 گفت که اگر مذاکرات به «توافق خوب» منجر نشود، «گزینه نظامی قطعاً روی میز باقی خواهد ماند».

اشتون کارتر افزود: «مشخص است که اگر توافق خوب وجود داشته باشد، ارزش صبر کردن برای آن و کامل کردن روند مذاکرات را دارد. البته یکی از وظایف من اطمینان از باقی ماندن همه گزینه‌ها روی میز است».

وزیر دفاع دولت باراک اوباما همچنین گفت: «هرگونه توافقی با ایران نمی‌تواند بر اساس اعتماد صورت گیرد بلکه باید مبتنی بر راستی‌آزمایی صورت گیرد».

اشتون کارتر که پیشتر از حملات عربستان به یمن حمایت کرده بود، در این مصاحبه تأکید کرد که صرف‌نظر از مذاکرات هسته‌ای با ایران و نتیجه آن،‌ آمریکا به سیاست خود در مقابله با تروریسم و القاعده ادامه خواهد داد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: وزیر , دفاع ایران, تهدید , نظامی, آمریکا , اشتون کارتر, توافق خوب, گزینه نظامی, روی میز ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 3:24 |

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: بیانیه یک سند توضیحی است و هیچ گونه تعهد و الزامی در پی ندارد و چنانچه مفاد آن تعهدآور باشد، دیگر بیانیه نیست بلکه نام آن توافقنامه است هر چند عنوان بیانیه را داشته باشد. حسین شریعتمداری  درباره بیانیه‌ای که آقایان ظریف وعراقچی از صدور آن در پایان دور اخیر مذاکرات هسته‌ای خبر داده‌اند به فارس گفت: وقتی مذاکرات به نتیجه مطلوب نمی‌رسد طرفین مذاکره‌کننده باید محصول و خروجی نشست‌های پی در پی و فشرده خود را با صدور بیانیه مشترکی به افکار عمومی اطلاع دهند و برای این منظور دو راه پیش رو دارند.

اولا که با صدور یک بیانیه به شکست مذاکرات اشاره کنند. انتخاب این گزینه به معنای توقف مذاکرات است ولی در صورتی که طرفین خواستار ادامه مذاکرات باشند گزینه بعدی را انتخاب می‌کنند که گزارشی درباره روند مذاکرات خواهد بود و در آن می‌توانند به پیشرفت‌های احتمالی و یا موانع پیش‌روی اشاره کنند و در هر دو حالت بیانیه نمی‌تواند برای هیج یک از طرفین تعهدآور بوده و اجرای مفاد آن الزامی باشد.

مدیرمسئول کیهان گفت: از اظهارات اخیر آقایان ظریف و عراقچی استنباط می‌شود که منظور مذاکره‌کنندگان هسته‌ای کشورمان همین گزینه دوم یعنی صدور یک بیانیه توضیحی است و در آن الزام و تعهدی نخواهد بود اما برخی اظهارنظرهای جانبی با آنچه در مصاحبه آقایان ظریف و عراقچی دیده می‌شود متفاوت است و چنانچه این اظهارنظرات جدی تلقی شود می‌تواند نگران‌کننده باشد.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس که خواستار نمونه‌ای از این اظهارنظرهای نگران‌کننده شده بود،‌ گفت: در برنامه دیشب گفت‌وگوی ویژه خبری میهمانان محترم این برنامه که به عنوان افراد نزدیک به دولت شناخته می‌شوند تعریفی از بیانیه ارائه کردند که با عرض پوزش از ایشان تعریف قابل قبولی نیست و با مفهوم حقوقی بیانیه فاصله دارد.

یکی از آقایان بیانیه را حاوی چارچوب بعدی مذاکرات دانست و در مورد بار حقوقی بیانیه و توافقنامه اظهار داشت: «بیانیه،‌چارچوب توافقنامه را مشخص می‌کند یعنی خلاصه همه مذاکرات و توافق‌هایی که تاکنون شده در بیانیه منعکس می‌شود و به عبارتی بیانیه پیش‌توافقنامه است» و میهمان محترم دیگر درباره تفاوت بیانیه و توافق اظهار داشت«تعهدآور بودن بیانیه کمتر از توافق است».

شریعتمداری اضافه کرد: حال آنکه اگر بیانیه در برگیرنده چارچوب‌های بعدی مذاکرات باشد دیگر بیانیه نیست بلکه توافق است و چارچوب‌های مطرح شده در آن الزام‌آور و غیرقابل بازگشت خواهد بود و اما درباره این دو اظهارنظر باید گفت اگر آنگونه که یکی از میهمانان محترم مطرح کرده است بیانیه در برگیرنده چارچوب‌های بعدی مذاکرات باشد، دیگر بیانیه نیست بلکه توافق است. چیزی شبیه توافقنامه ژنو که حاوی کلیاتی با موکول کردن جزئیات به مراحل بعدی بود و در این حالت چارچوب‌ها و قالب‌های مطرح شده در آن الزام‌آور و غیرقابل بازگشت تلقی می‌شود. و این دقیقا همان توافق دو مرحله‌ای است که قرار نبود بپذیریم.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: تعریف دیگر اینکه بیانیه را تعهدآور ولی سطح تعهد آن را پایین‌تر از توافق دانسته است، نیز یک برداشت غیرحقوقی است.چرا که گنجاندن  هر گونه تعهد در هر سطح و میزانی که باشد بیانیه را به توافقنامه تبدیل می‌کند. در صورتی که از اظهارات آقایان ظریف و عراقچی استنباط می‌شود که قرار نیست بیانیه مورد اشاره تعهدآور باشد. زیرا در این صورت مرحله اول از یک توافق دو مرحله‌ای خواهد بود که پذیرش آن خط قرمز اعلام شده است.

مدیرمسئول کیهان در پاسخ به این سؤال که اگر احیانا توافقی درمیان باشد این توافق چگونه قابل ارزیابی است، گفت: اصلی‌ترین معیار برای یک توافق قابل قبول، لغو تمامی تحریم‌هاست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما همچنان معتقد هستیدکه توافق محال است، گفت: این تحلیل بر اساس واقعیاتی نظیر بهانه بودن چالش هسته‌ای  و اینکه تحریم‌ها از نگاه آمریکا یک حربه جنگی است صورت گرفته بود و مشاهده می‌کنید که پیش‌بینی یاد شده تاکنون به قوت خود باقی است.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: شریعتمداری, بیانیه, تعهدآور, توافقنامه , غیرحقوقی, لغو تمامی تحریم‌هاست, توافق محال است,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 11:0 |

بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در نامه‌ای به حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران خواستار لغو سفر اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه به ایران شد.

متن این نامه به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

جناب آقای روحانی

بر کسی حمایت بی دریغ و همه جانبه اردوغان از کشتار بی رحمانه مردم مظلوم سوریه و عراق توسط تکفیری های خون آشام پوشیده نیست؛ یقینا بر شما نیز پوشیده نیست!!! و حالا همراهی در کشتار وحشیانه مردم انقلابی و مومن یمن نیز به کارنامه سیاه وی اضافه شده است؛ این هم بر شما پوشیده نیست!!! اردوغان به عنوان یکی از عاملان اصلی ریخته شدن خون زنان و کودکان بی دفاع سوریه و عراق و یمن، ثابت کرده است که در خون آشامی و حیوان صفتی چیزی کمتر از صهیونیست ها ندارد؛ و در واقع او بر خلاف رفتار های منافقانه سال‌های گذشته اش، نوکر صهیونیست هاست؛ این هم بر شما پوشیده نیست!!!

جناب آقای رئیس‌جمهور؛

کارنامه سیاه اردوغان و آلوده بودن دست وی به خون مظلومان منطقه و تلاش برای توهین به ملت ایران در ماه های گذشته و اظهارات بی ادبانه و توهین آمیز اخیر وی در جهت اتهام زنی به ایران اسلامی و توهین به نمایندگان ملت، بخشی از دلایلی است که سبب می شود از شما به عنوان کارگزار مردم، بخواهیم که به رهنمود بسیار مهم رهبری معظم انقلاب، امام خامنه ای(مد ظله) عمل نموده و در جهت هم زبانی با ملت، سفر این انسان گستاخ و هتاک و بی ادب و جانی را (در صورت عدم عذرخواهی از ملت عزتمند ایران) به نشانه اعتراض، یک طرفه لغو کنید.

لازم به ذکر است در صورت عدم لغو سفر و ورود وی به تهران، جنبش دانشجویی مسلمان و انقلابی و بصیر سکوت نخواهد کرد و بر اساس وصیت نامه امام راحل(ره)، انقلابی عمل خواهد نمود و سفر بسیار تلخی را برای اردوغان گستاخ رقم خواهد زد، تا هم وی و هم سایر مزدوران و منافقان بدانند که ملت انقلابی ایران به هیچ کس اجازه توهین و تحقیر خود را نمی دهند.

نصرمن الله و فتح قریب

بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: عدم لغو , سفر, اردوغان , جنبش دانشجویی, ساکت, عاشوراییان, بسیجیان مستقل,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 22:57 |

منصور حقیقت‌پور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی  با اشاره به اظهارت ضدایرانی رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه، گفت: وزارت خارجه باید متوجه باشد که این اظهارات آقای اردوغان متوجه همه ملت ایران است نه نمایندگان مجلس، بنابر این هرچه سریعتر سفر آقای اردوغان متوهم به ایران را لغو کند.

وی افزود: منفعل بودن وزارت خارجه باعث شد که آقای اردوغان نه تنها اظهارات خود را اصلاح نکند بلکه پایش را فراتر گذاشت و گفت که در مورد سفرم به ایران نمایندگان مجلس این کشور تصمیم نمی‌گیرند، بلکه ما خودمان تصمیم می‌گیریم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه امروز علیه ایران صحبت کردن و نوکر عربستان در منطقه شدن از افتخارات آقای اردوغان محسوب می‌شود،‌گفت: اردوغان توهم رجب پاشا شدن را گرفته و فکر می‌کند می‌تواند امپراطوری عثمانی را زنده کند. دست او به خون مردم سوریه آلوده شد و خیانت بزرگی را نیز در کشتار کردهای کوبانی مرتکب شده است.

حقیقت پور خاطرنشان کرد: نظر ملت ایران این است که کسی که علیه ایران صحبت کرده، نمی‌تواند مهمان ما باشد، لذا وزارت خارجه سفر اردوغان به ایران را لغو کند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: وزارت خارجه, سفر, اردوغانِ , متوهم, ایران , لغو , امپراطوری عثمانی, ایجادفتنه, هدف اردوغان, عاشوراییان زنجان,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 19:25 |

باز هم یک فضاحت و باز هم فرا فکنی! شوک سنگین در حاشیه مذاکرات هسته ای / خبرنگاران مسئله دار، سکانداران رسانه های دانشگاه آزاد +تصاویر

اعلام خبر پناهندگی سیاسیامیرحسین متقی شوکی سنگین در گیر و دار مذاکرات هسته ای بود که این بار هم چیزی جز فرافکنی از مسئولان آن رسانه محترم و سایر رسانه های اصلاح طلب دیده نشد. از جمله آسیب های جدی که همواره در بدنه اصلاح طلبان در سال های فعالیتشان قابل مشاهده و ملموس می باشد، پدید «پناهندگی سیاسی» در میان آنها است. این موضوع در سطوح مختلف این طیف سیاسی قابل ردیابی است و از کارگزران دولت اصلاحات(و افرادی چون عطاالله مهاجرانی، فریبا داودی و...) تا نمایندگان مجلس ششم و خبرنگاران روزنامه ها و رسانه های اصلاح طلب در این لیست دیده می شوند و هم اکنون تعدادی از آنها نیز به عنوان مجری و خبرنگار در سایت های معاند و ضد انقلاب فعالیت جدی دارند.

 
اما نکته قابل توجه اینجاست که با وجود این حجم پناهندگی، بسیاری از افراد مسئول در رسانه های اصلاح طلب، همواره از مسئولیت پذیری در این رابطه سر باز می زنند و طوری وانمود می کنند و گویی جذب چنین افراد و اقدامات بعدی آنها که موجب به بار آوردن هزینه های سنگینی می شود، هیچ ارتباطی با آنها ندارد.
 
اعلام خبر پناهندگی سیاسی«امیرحسین متقی» که هنوز هم کسی نمی داند این فرد دقیقا چه مسئولیتی در ایسکا نیوز(خبرگزاری رسمی دانشگاه آزاد اسلامی!) داشت، شوکی سنگین در گیر و دار مذاکرات هسته ای بود که این بار هم چیزی جز فرافکنی از مسئولان آن رسانه محترم و سایر رسانه های اصلاح طلب دیده نشد.
 
تصویری که متقی پس از درخواست پناهندگی از خود منتشر کرده است /عکس سلفی خبرنگار تلویزیون «سی سی تی وی» چین با امیر حسین متقی
 

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: دسته , گل , وزارت خارجه , وزارت اطلاعات , مذاکرات , هسته ای, 5+1, افتضاح, پناهندگی,

رئیس هیأت تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن تشریح آخرین وضعیت تفحص از بنیاد شهید، توضیحاتی را درباره دلایل طولانی شدن روند بررسی تحقیق و تفحص از این بنیاد ارائه کرد.

امیر خجسته در پاسخ به سوالی درباره علت طولانی شدن روند تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران و علت مطرح نشدن مسائل و مشکلات اختلاس بانک دی و سایر بانک ها در این رابطه، گفت: تحقیق و تفحص و هر گونه اظهار نظر باید به صورت دقیق و کارشناسی شده باشد، از این رو در این رابطه تا زمانی که نتیجه نهایی مشخص نشده، نباید اظهار نظری شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: من به عنوان رئیس هیأت تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام می کنم، حساس ترین بخش اقتصادی کشور، اعتبارات و سرمایه های بانک ها است، از این رو در این حوزه باید به طریقی عمل شود که التهاب به بخش های اقتصادی و بانکی وارد نشود.

او گفت: قطعا اگر در بنیاد شهید و امور ایثارگران و نظام بانکی سوال، ابهام و یا تخلفی وجود داشته باشد، باید نخست به اطلاعات مستند دست پیدا کرد و از مراجع ذی صلاح استعلام کرد و سپس موضوعات مطرح شود، بنابر این طرح مواردی که اثبات نشده آسیب جدی به نظام و اقتصاد کشور می زند و این موضوع موجب بی اعتمادی مردم به سیستم پولی کشور می شود.

خجسته ادامه داد: صدا وسیما و اصحاب رسانه باید برای مطرح نشدن اظهار نظرهای اثبات نشده تلاش کنند، تا به این وسیله در شرایط تحریم جامعه ملتهب نشود.

او ادامه داد: از طرف دیگر در این رابطه امام راحل فرمودند اگر من هم درباره بانکی اظهار نظر کردم، صدا و سیما تا زمانی که رئیس بانک مرکزی آن را تأیید نکرده، نباید آن مطالب را پخش کند، از این رو برای طرح موضوعات درباره بانک دی یا هر بانک دیگری باید دلایل منطقی داشته باشد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشورمجلس، گفت: به طور حتم طولانی شدن روند انجام تحقیق و تفحص از بنیاد شهید به خاطر دستیابی به دلایل مستند و قطعی است و همکاران من در کمیته تحقیق و تفحص اعلام کرده اند که تا به نتیجه نرسیدن مدارک از اظهار نظر خودداری می کنند.

خجسته گفت: چنانچه اصل فساد اقتصادی در هر تشکیلاتی ثابت شود نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شدت با آن برخورد کرده و از قوه قضائیه هم میخواهیم که برخورد ویژه داشته باشد.

او با اشاره به وظیفه اصلی نمایندگان در احقاق حقوق مردم گفت: در راستای پیگیری حقوق مردم از قوه قضاییه می خواهیم که پس از اثبات هر گونه مفاسد اقتصادی به شدت برخورد و دادگاه ویژه در این خصوص تشکیل داده شود.

او در پایان تاکید کرد: در مسیر بررسی مشکلات و مسائل مفاسد اقتصادی از هر گونه برخورد سیاسی و سیاسی کاری پرهیز شود.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: آخرین اخبار, تحقیق, تفحص , بنیاد شهید, چرا, اختلاس , بانک دی, ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 23:25 |

 به داشتن مرز مشترک با ایران افتخار می‌کنیم

پایگاه خبری الیوم السابع، ابراهیم جعفری وزیر خارجه عراق در مصاحبه با «وائل‌الابراشی» در شبکه ماهواره ای دریم 2 گفت که کشورش خواهان وطن عربی باثبات بدون جنگ است زیرا در هر جنگ چه پیروز و چه بازنده هر دو طرف زیان می بینند.

وی همچنین تصریح کرد که به شیعه بودن خود و داشتن مرز مشترک با ایران و ترکیه افتخار می‌کند.

جعفری اظهار داشت: منافع مشترکی با ایران، ترکیه و سوریه وجود دارد به گونه ای که رودخانه‌های دجله و فرات خاستگاه تمدن در جهان بوده است، من نیز شیعه هستم و به آن افتخار می کنم.

وی تصریح کرد: ما یک اصل راهبردی داریم... ما با منطق جنگ و دخالت در امور کشورها موافق نیستیم و این موضوع درباره یمن و هر کشور دیگری در جهان از جمله فلسطین صدق می‌کند.

وزیر خارجه عراق همچنین گفت که عراق حق دارد با این منطق سخن بگوید زیرا سابقه دخالت‌ها در عراق باعث شده که این مسئله را تجربه کند.

وی در ادامه تاکید کرد که عراق نسبت به باز شدن صفحه جدید مبتنی بر حل مشکلات بدون دخالت در امور دیگران حریص است.

اظهارات وزیر خارجه عراق در حالی است که عربستان از بامداد ششم فروردین، پس از شکست تمام طرح‌ها و سیاست‌هایش در یمن، به گزینه نظامی روی آورد و مناطق مختلف یمن را آماج حملات هوایی خود قرار داد، برخی کشورهایی که از نظر اقتصادی به کمک‌های عربستان نیازمند هستند، با عربستان در تجاوزات آشکار به یمن همراه شده اند.

بحرین، قطر، کویت و امارات، مغرب، سودان، اردن و مصر از جمله کشورهایی هستند که جنگ علیه یمن به عربستان پیوسته‌اند. این در حالی است که پاکستان نیز از آمادگی خود برای مشارکت در این جنگ خبر داده و ترکیه نیز اعلام کرده که در حال بررسی شرکت در عملیات نظامی موسوم به طوفان قاطع است.

از آغاز تجاوز عربستان به یمن ده‌ها تن از شهروندان یمنی که در بین آنها شمار زیادی زن و کودک دیده می‌شوند، به شهادت رسیده یا زخمی شده اند.

بر اساس اعلام منابع بیمارستانی یمن، از آغاز حملات عربستان تنها در شهر عدن  68 نفر به شهادت رسیده و 452 نفر زخمی شده اند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: وزیر خارجه, عراق, داشتن, مرز مشترک, ایران, افتخار ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 23:12 |

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پیش‌از ظهر امروز در حاشیه مراسم ختم همسر آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان در جمع خبرنگاران درباره اظهارات ضدایرانی رئیس‌جمهور ترکیه گفت: با توجه به اظهارنظرهای اردوغان علیه ایران باید سفر وی به تهران لغو شود تا متوجه شود که اگر سخنانی بی‌ربطی بزند با آن برخورد می‌شود. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا وزارت امور خارجه این سفر را لغو خواهد کرد، گفت: اگر هم وزارت امور خارجه سفر رئیس‌جمهور ترکیه به ایران را لغو نکند، مجلس هفته آینده این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: بررسی, سفر, اردوغان, تهران, جلسه, مجلس ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 21:55 |

شهر ادلب سوریه سقوط کرد +تصاویر

با پایان یافتن عملیات مخالفان مسلح سوری در شهر ادلب، این شهر بطور کامل از تسلط نیروهای ارتش بشار اسد خارج شد و نیروهای ارتش به سمت پادگان مسطومه و جسر الشغور و اریحا عقب نشینی کردند. به گزارش فرهنگ نیوز، با پایان یافتن عملیات مخالفان مسلح سوری در شهر ادلب، این شهر بطور کامل از تسلط نیروهای ارتش بشار اسد خارج شد و نیروهای ارتش به سمت پادگان مسطومه و جسر الشغور و اریحا عقب نشینی کردند.

حمله اخیر به ادلب، 5 روز طول کشید که در نهایت با شکست ارتش سوریه به اتمام رسید. البته ارتش عقب نشینی خود را تاکتیکی عنوان کرده است!

شهر ادلب از معدود شهرهای بزرگ سوریه است که بطور کامل در اختیار مخالفان است.

همچنین دو شهر شیعه نشین «فوعه» و «کفریا» نیز در نزدیکی ادلب به محاصره تروریست ها درآمده است و معلوم نیست در صورت سقوط این دو شهر کوچک، چه بر سر مردم بی دفاع آن خواهد آمد.

شهر ادلب سوریه سقوط کرد +تصاویر

شهر ادلب سوریه سقوط کرد +تصاویر

شهر ادلب سوریه سقوط کرد +تصاویر

شهر ادلب سوریه سقوط کرد +تصاویر

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: شهر , ادلب, سوریه , سقوط , تصاویر, ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 5:14 |

پایگاه های موشکی یمن در حال آمادگی برای هدف قرار دادن اهداف مورد نظر در عربستان و کشورهای متخاصم می باشد.

به نظر می رسد کشورهای شکمباره عرب از نبرد موشکی در هراس بوده و اقداماتی را شروع کردند هر چند کنبد آهنین هم نتوانست بر این مشکل فایق آید .

از سوی دیگر نیروهای کمکی داوطلب برای مبارزه با استکبار جهانی عازم یمن شده و در حال آمادگی بسر می برند.

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: وحشت , عربستان , کشورهای, متخاصم , آستانه, ضربات, موشکی, یمن,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان