نيروی زمينی و هوايی عربستان عمليات گسترده عليه داعش را آغاز کرد
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 585
بازدید ماه : 22303
بازدید کل : 987734
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 8:50 |

عاقبت نوکری عربها :

عربستان سعودی و قطر سر انجام بعد از بهره کشی از تکفیریها عملیات انهدام انها را به ظاهر آغاز کردند !!!

پایگاه خبری «شفق نیوز»، مشاور سابق امنیت ملی عراق تاکید کرد نیروی زمینی و هوایی عربستان سعودی عملیات گسترده‌ای را علیه گروه تروریستی داعش در خاک این کشور آغاز کرد. 

موفق الربیعی گفت: نیروهای زمینی عربستان با پشتیبانی جنگنده‌های این کشور عملیات گسترده را برای قتل تروریست‌های داعش در داخل خاک این کشور و نزدیک پاسگاه السویف در منطقه مرزی «عرعر» نزدیک مرزهای عراق آغاز کردند. 
 
الربیعی در بیانیه‌ای که دفتر او صادر کرد افزود: نیروهای عربستانی در عملیات خود از سلاح های مختلف استفاده کردند که باعث وارد آمدن تلفات سنگین به این گروه تروریستی شد. 
 
وی خاطرنشان کرد: گروه داعش به علت پیشروی‌های مستمر نیروهای ارتش عراق، در شرایط وحشت و انتظار به سر می‌برد.
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: عاقبت , نوکری, عربها, عربستان سعودی , قطر , بهره کشی, تکفیریها, عملیات, انهدام, ظاهرا ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 8:45 |

چهار ذکر اثرگذار در زندگی

خداوند در قرآن برای از بین بردن مسائل فکری در زندگی اذکاری را برای بندگان قرار داده است که اگر به این اذکار دقت کافی و عقیده داشته باشیم و از ته دل آنها را بیان کنیم؛ بدون تردید در آرامش ذهن و زندگی ما اثرگذار است.
 
امام صادق (ع) در این زمینه فرموده است: در شگفتم برای کسی که از چهار چیز بیم دارد، چگونه به چهار کلمه پناه نمی‌برد!
 
در شگفتم برای کسی که ترس بر او غلبه کرده، چگونه به ذکر "حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ" (آل عمران ایه 171) پناه نمی‌برد.
 
در صورتی که خداوند به دنبال ذکر یاد شده فرموده است: پس (آن کسانی که به عزم جهاد خارج گشتند و تخویف شیاطین در آنها اثر نکرد و به ذکر فوق تمسک جستند) همراه با نعمتی از جانب خداوند (عافیت) و چیزی زاید بر آن (سود در تجارت) بازگشتند و هیچگونه بدی به آنان نرسید.
 
در شگفتم برای کسی که اندوهگین است چگونه به ذکر "لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِین" (سوره انبیاء آیه 87) پناه نمی‌برد.
 
زیرا خداوند به دنبال این ذکر فرموده است: "پس ما یونس را در اثر تمسک به ذکر یاد شده، از اندوه نجات دادیم و همین گونه مومنین را نجات می‌بخشیم." (سوره انبیاء آیه 88)
 
در شگفتم برای کسی که مورد مکر و حیله واقع شده، چگونه به ذکر "افوض امری الی الله، ان الله بصیر بالعباد" (سوره غافر آیه 44)... پناه نمی‌برد.
 
زیرا خداوند به دنبال ذکر فوق فرموده است: "پس خداوند (موسی را در اثر ذکر یاد شده) از شر و مکر فرعونیان مصون داشت." (سوره غافر آیه 45)
 
در شگفتم برای کسی که طالب دنیا و زیبایی‌های دنیاست چگونه به ذکر "ماشاءالله لا قوه الا بالله" پناه نمی‌برد.
 
زیرا خداوند بعد از ذکر یاد شده فرموده است: "مردی که فاقد نعمت‌های دنیوی بود، خطاب به مردی که از نعمت‌ها برخوردار بود" فرمود: اگر تو مرا به مال و فرزند، کمتر از خود می‌دانی امید است خداوند مرا بهتر از باغ تو بدهد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: چهار , ذکر , اثرگذار , در زندگی , افوض امری الی الله, ان الله بصیر بالعباد, افوض امری الی الله, ان الله بصیر بالعباد,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 18:54 |

شهدا فراقانونی نیستند؛ خود قانون هستند


۱- اساسا قانونی تحت عنوان ممنوعیت تدفین اموات در اماکن تاریخی وجود ندارد و بر همین اساس نمی‌توان هیچگونه استنادی به این مورد را دارای محلی از اعراب دانست.

۲- ماده ۵۶۶ قانون مجازات اسلامی می‌گوید: «هر کس نسبت به تغییر نحوه استفاده از ابنیه و اماکن و محوطه‌های مذهبی فرهنگی و تاریخی که در آثار ملی ثبت شده‌اند، برخلاف شئونات اثر و بدون مجوز سازمان میراث فرهنگی کشور اقدام نماید علاوه بر رفع آثار تخلف و جبران خسارات وارده، به حبس از ۳ ماه تا ۱ سال محکوم می‌شوند.» حالا خود خوانندگان محترم قضاوت کنند که آیا ایجاد یک فضای زیارتگاهی کوچک در محوطه میدان امیرچخماق (نه خود عمارت که جزو میراث فرهنگی است)، منجر به تغییر کاربری و نحوه استفاده این مجموعه می‌شود؟

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: شهدا, فراقانونی, , قانون هستند, ممنوعیت تدفین اموات, میدان امیرچخماق یزد, رویکرد ظاهرفریب مسئولان, سازمان میراث فرهنگی,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 6:20 |

شکایت وزیر اطلاعات از رسایی وارد نیست 

هیأت نظارت بر عملکرد نمایندگان مجلس شکایت وزیر اطلاعات از رسایی نماینده تهران را وارد ندانست.

 هیأت نظارت بر عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی موضوع شکایت محمود علوی وزیر اطلاعات از حمید رسایی نماینده تهران را مورد رسیدگی قرار داده و در نهایت به این جمع‌بندی رسیده که «این شکایت وارد نیست».

پیگیری‌های فارس از برخی اعضای هیأت نظارت بر عملکرد نمایندگان حاکی از آن است که گویا با توجه به وارد نبودن شکایت مذکور، قرار است علوی شکایت خود را از رسایی پس بگیرد و به قولی موضوع به صورت «مسالمت‌آمیز» به پایان برسد.

وزیر اطلاعات چندی پیش پیرو 2 مصاحبه حمید رسایی درباره جلسه وی با حزب مشارکت و همچنین طرح موضوع  فرزند معنوی آقای وزیر، از رسایی به هیأت نظارت بر عملکرد نمایندگان شکایت کرده بود.

این در حالی است که موسی غضنفرآبادی نماینده بم و عضو هیأت نظارت بر عملکرد نمایندگان مجلس اعلام کرد به دنبال حل و فصل موضوع به صورت مسالمت‌آمیز هستیم و هفته آینده انشاءالله در این زمینه به نتیجه قطعی می‌رسیم.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: رسایی , مجلس, هیأت, نظارت , عملکرد, نمایندگان, مجلس, شکایت, وزیر اطلاعات, نماینده تهران,

نماینده مردم تهران در مجلس از برگزاری اولین جلسه دادگاه شکایت خانواده هاشمی رفسنجانی از وی خبر داد.

حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و نایب‌رئیس کمیسیون اصل 90 خانه ملت درباره نتیجه شکایت خانواده هاشمی و پرونده شکایت وزیر اطلاعات از وی، به فارس گفت: این شکایت‌ها مسیر قانونی خود را طی می‌کنند.

وی درباره ادعای وکیل مهدی هاشمی مبنی بر اینکه شکایت خانواده هاشمی از رسایی رسیدگی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: مگر اسم پدر من «اکبر» است که هیچ شکایتی از بنده رسیدگی نشود.

رسایی در این باره گفت: در مورد شکایت خانواده هاشمی ـ عفت مرعشی، محسن، فاطمه، فائزه، مهدی، یاسر همسر و فرزندان اکبر هاشمی رفسنجانی ـ در دادگاه ویژه روحانیت حضور یافته‌ام و پرونده در حال حاضر، بعد از مراحل بازپرسی به دادگاه رفته اما در جلسه اول دادگاه فقط محسن هاشمی به وکالت از بقیه حاضر شده بود که قاضی با توجه به عدم ارائه وکالت رسمی محسن، فقط به ادعای شکایت محسن هاشمی رسیدگی کرد.

رسایی افزود: محسن هاشمی هم در این جلسه دادگاه فقط به کلی‌گویی اکتفا می‌کرد و مدعی بود که بنده به آنها توهین کرده‌ام ولی حتی نطق بنده را نخوانده بود تا بگوید کجای نطقم توهین است و در پاسخ به قاضی که می‌پرسید از کدام قسمت نطق رسایی شاکی هستید فقط به‌صورت کلی می‌گفت که همه جای نطق رسایی توهین به خانواده هاشمی است.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: رسایی, خانواده هاشمی, وزیر اطلاعات, نتیجه, انتقام جویی, خاندان فتنه, آل هاشمی,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 14:19 |

خسارت‌های اقتصادی وارد شده به شهر تهران موضوع گفت‌وگوی ما با مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران شد و وی در مورد خسارت‌های اقتصادی به شهر تهران و تأثیر آن بر رفاه مردم با خبرنگاران به گفت‌وگو نشست.

طلایی در مورد خسارت‌های اقتصادی فتنه 88 گفت: از نظر مادی در حدود 324 میلیارد تومان به کشور خسارت وارد شد، اگر افکار عمومی دقت کنند، با این رقم چیزی حدود 2 میلیون و 160 شغل می‌توانستیم تولید کنیم و این خسارت جفایی است که جریان فتنه در حق مردم و کشور کرد، اگر با این منظر نگاه کنیم، چیزی حدود 2 میلیون فرصت شغلی را جریان فتنه از بین برد اما خسارات وارده در سطح شهر تهران 63 میلیارد تومان بود که به اموال عمومی شهر تهران وارد شد.

عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: همچنین 11 بانک بود که به صورت کامل در آتش سوخته بودند که هم بانک خصوصی بودند هم دولتی. برآورد حاصله خسارت وارده به هر بانک چیزی به طور میانگین حدود 500 میلیون تومان بود. اطلاعات دیگری که از خسارات اقتصادی آن موقع داشتیم، 8 میلیارد تومان دیه‌ای بود که باید برای 22 شهید در فتنه 88 پرداخت می‌کردیم.

وی در مورد تأثیر تحریم‌ها در خدمات رسانی به شهر تهران برای رفاه مردم نیز گفت: در کنار این‌ها خسارات سطح بالاتری هم ماننده تحریم‌ها در محاسبات بود. بخشی از تحریم‌هایی که بعد از حوادث سال 88 و به تبع آن حوادث بر کشور تحمیل شد، اعم از عدم وصول درآمدهای نفتی و گازی بود، به عبارت دیگر در تراز تجاری و بازرگانی ما در سطح کشور، چیزی حدود 100 میلیارد دلار خسارت به کشور وارد شد.

طلایی خاطر نشان کرد: بخشی از تجهیزات مربوط به حمل و نقل و مترو را ما وارد می‌کردیم، بعد از حوادث 88 گرفتار تحریم شد. پارک پرندگان که در لویزان احداث کردیم، بخشی از تورهایی که باید برای آن باغ تهیه می‌کردیم خریداری شده بود ولی بعد از آن حوادث 88، تحریم شدیم و به مشکل خورد. خیلی موارد را در حوزه خدمات شهری داشتیم که تحریم شدیم و اجرای آن طرح‌ها به تعویق افتاد که در ارتباط مستقیم با رفاه مردم بود.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: خسارات, 100میلیارد, دلاری, فتنه, بخشی, اقتصاد, کشور , فتنه, فتنه گران, خاتمی , موسوی , هاشمی , خاندان هاشمی,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 14:7 |
در طول سال‌های گذشته بارها در رابطه با آن چه که در فتنه 88 بر این ملک و ملت گذشت مطالعه کرده و از شاهدان بسیاری که ناظر خیانت‌ها و جنایت‌های اصحاب فتنه بودند از جمله هتک حرمت آنان به عاشورای حسینی شنیده بودم مضاف بر آن که در آن برهه نیز خود خبرنگار بودم و از نزدیک شاهد وقایعی که امروز به بخشی از تاریخ انقلاب بدل شده است.

با این وجود زمانی که با حامیان فتنه سخن می‌گویم آنان با رد واضحات و زیر سوال بردن مستندات مدعی می‌شوند هتک حرمت مقدسات موضوعی است که تبلیغات حکومتی بر ذهن شما حک کرده و واقعیت خارجی ندارد و طبیعی است که چنین بحثی هرگز به سرانجام نمی‌رسد.
سه‌شنبه گذشته همزمان با سالگرد یوم الله 9 دی توفیقی شد تا با یکی از شاهدان عینی جنایات اصحاب فتنه سخن بگویم، همه در باب آتش زده شدن مسجد لولاگر شنیده‌ایم ولی کمتر کسی است که از جزئیات آن حادثه شوم خبری داشته باشد، شاید عده‌ای نیز در طرفداری از فتنه‌گران بگویند آتش زدن مسجد موضوعی است که واقعیت نداشته و حکومت بر طبل آن می‌کوبد، ولی باید پای صحبت کسانی نشست که در آن روز در مسجد لولاگر بودند و به نماز ایستاده بودند که فتنه‌گران ریختند و مسجد را به آتش کشیدند.
 عصر روز 9 دی امسال به مسجد لولاگر رفتم؛ از ایستگاه متروی شهید نواب صفوی که پیاده می‌شوی راهی تا مسجد نیست، داخل مسجد می‌شوم نماز را می‌خوانم و با عزیزی که قرار است سخن بگویم تماس می‌گیرم، با گشاده‌رویی می‌آید و بعد از احوال‌پرسی مستقیم سر اصل مطلب می‌روم که چه شد؟!
آیا واقعا مسجد را آتش زدند یا آن چه گفته می‌شود کار ژورنالیستی است همانند آن چه که بسیاری در نشریات زنجیره‌ای می‌کنند؟!
حسین رحمانی دوست عزیز ما که آن روز در مسجد بود سخن را آغاز می‌کند و تو گویی وسط معرکه هستی و تصور می‌کنی که باید بلند شوی و از خانه خدا دفاع کنی...
می‌گوید بعد از ظهر شنبه پس از انتخابات درست روز بعد از خطبه‌های آقا، عازم مسجد بودم، به دلیل آن که مترو فعالیت خود را تعطیل کرده بود جمعیت بسیار زیادی در بیرون مترو و در نزدیکی مسجد تجمع کرده بودند، حدود 30 نفری اما از این جمعیت سرگردان نبودند و برنامه داشتند، شعار می‌دادند و تحریک می‌کردند.
سخن را به نقل از آقای رحمانی پی می‌گیرم و خود شاهد آن چه که روی داده است می‌شوم...

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: سربازان, آخر‌الزمانی, ابرهه, مسجد, لولاگر, 9دی, فتنه, فتنه گران, روایت, شاهد, عینی, از , فتنه 88,

 بحرینی ها روز پنج‌شنبه با برگزاری تظاهرات گسترده در

 بحرین با دبیر کل جمعیت الوفاق اعلام همبستگی کردند


تظاهرکنندگان در منطقه عالی در جنوب منامه پرچم انگلیس و آمریکا را لگدمال کرده و آتش زدند، برخی‌ها نوشتند، به آتش کشیدن پرچم انگلیس در این کشور برای اولین بار صورت می‌گیرد و پیش از این تظاهرکنندگان فقط پرچم آمریکا را آن هم در جریان حمایت از فلسطین آتش می‌زدند.
معترضان بحرینی آذرماه امسال نیز با راهپیمایی گسترده خیابانی مخالفت خود را با تصمیم انگلیس مبنی بر ایجاد یک پایگاه نظامی در کشورشان اعلام کردند.
بازداشت شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین، متهم شدن انگلیس به حمایت از رژیم آل‌خلیفه و تشویق این رژیم به اعمال خشونت و سرکوب مخالفان سبب افزایش خشم مردم آن کشور علیه لندن شده و به همین دلیل است که معترضان بحرینی پرچم انگلیس را به آتش کشیدند. تظاهرکنندگان در مناطق مختلف این کشور با سردادن شعارهای ضدحکومتی خواستار سرنگونی رژیم آل خلیفه و پادشاه این کشور شدند.
حمله به تظاهرکنندگان
نیروهای آل خلیفه اما با تظاهرکنندگان بحرینی درگیر شدند و به دلیل استفاده از گاز اشک‌آور و گلوله‌های پلاستیکی تعدادی را مجروح کردند.
نیروهای امنیتی رژیم بحرین همچنین شمار زیادی از معترضان را بازداشت کردند.
مزدوران آل خلیفه همچنین شهر منامه پایتخت بحرین را به پادگان نظامی تبدیل کرده و به مساجد و محل تجمع‌شهروندان حمله و با گاز اشک‌آور سعی در متفرق کردن معترضان را داشتند که در این میان تعداد زیادی دچار حالت خفگی و مسمومیت شدند با وجود همه این اقدامات، مردم بحرین همچنان تاکید کردند که به اعتراض‌های خود ادامه می‌دهند.روز گذشته نیز مردم بحرین با فراخوان گروه‌های مخالف بحرینی به خیابان‌ها آمدند و پس از برگزاری نماز جمعه تظاهرات گسترده‌ای برپا کردند.
مردم بحرین تاکید کردند که تا آزادی شیخ علی سلمان خیابان‌ها را ترک نخواهند کرد.
شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین یکشنبه گذشته به اتهام «تحریک مردم» علیه آل خلیفه بازداشت شد. وکیل شیخ علی سلمان پس از دیدار با وی اظهار داشت: شیخ علی سلمان هنگام بازجویی در دادستانی کل گفته که به دلیل اینکه روحانی شیعه و دبیرکل جمعیت الوفاق است بازداشت شده است.
در پی بازداشت شیخ علی سلمان نهادها، سازمان‌ها و شخصیت‌های مختلف جهانی واکنش نشان دادند و خواستار آزادی وی شدند. این در حالی است که رژیم آل خلیفه بی‌توجه به خواسته‌های جهانی همچنان وی را در بازداشت نگاه داشته است.
مردم بحرین از فوریه سال 2011 تاکنون در حال برگزاری تظاهرات و راهپیمایی‌‌های مسالمت‌آمیز برای تحقق خواسته‌های انقلابی خود هستند.
رژیم آل خلیفه نیز بدون درنظر گرفتن خواسته‌های قانونی و مشروع مردم بحرین با حمایت نظامیان خارجی با  انقلابیون و معترضان مقابله کرده و آنها را سرکوب می‌کند.

تحلیل گران معتقد هستند انقلاب بحرین کم کم به فاز قهر آمیز تغییر جهت خواهد داد بخصوص با مرگ ملک عبدالله امرای بحرین هم به صورت حتم سقوط خواهند کرد لذا سناریوهای مختلفی را اجراء یا در حال اجرا هستند ....

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: شهروندان, بحرینی, پنج‌شنبه, برگزاری, تظاهرات, گسترده , مناطق , بحرین, دبیر, کل, جمعیت الوفاق, اعلام همبستگی , خواستار, آزادی, فوری, ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 13:36 |

تحقیق و تفحص از بنیاد شهید به کجا رسید؟‬ 

در حالی که نمایندگان مجلس اعلام کردند تا نیمه آبان گزارش نهایی

تحقیق و تفحص از بنیاد شهید به مجلس ارائه می شود اما گرد

فراموشی بر پرونده تحقیق و تحفص ریخته شد.

نزدیک دو سال پیش بود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به دلیل برخی شکایات و اعتراضات

مردمی از بنیاد شهید و همچنین آشکار شدن برخی اختلاس ها، از جمله ماجرای ۱۷۰۰ میلیارد ریالی و انتقال آن به خارج از

کشور، تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در مجلس شورای اسلامی را کلید زدند.

اما بنیاد شهید از همان آغاز زمزمه طرح تحقیق و تفحص، تلاش کرد آنگونه که برخی از نمایندگان مجلس گفتند، با فرستادن برخی معاونت‌ها‌ی خود به مجلس شورای اسلامی و رایزنی با نمایندگان، از انجام این طرح جلوگیری کنند که با مخالفت و مقاومت نمایندگان طرح روبه‌رو شد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: تحقیق , تفحص , بنیاد شهید, اختلاسها, ممنوع, المصاحبه, اعضای, کمیته, تحقیق, تفحص, ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 9:0 |

کدام یک با انقلاب اسلامی سازگارتر است 

ژئوپلیتیک «شیعه» یا ژئوپلیتیک «مقاومت»؟

کدام یک با انقلاب اسلامی سازگارتر است ژئوپلیتیک یا ژئوپلیتیک دهندگان ابتدایی هلال شیعی» نسبتی با تشیع نداشته و از قضا هدف‌شان از تکرار این اصطلاح، شیعه ‌هراسی و ایران‌ هراسی بود. این مساله خیلی زود مورد توجه تحلیل‌گران و اندیشمندان برجسته جهان قرار گرفت.

 
به گزارش فرهنگ نیوز ، «هلال شیعی»؛ این اصطلاح تولیدی شیعیان نبود. اولین بار  در پائیز 1383 ملک عبدالله دوم پادشاه اردن ادعا کرد که نتیجه اصلی جنگ در عراق شکل‌گیری یک «هلال شیعی» تحت سلطه ایران بوده است. چند ماه بعدتر، سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان در سفر به آمریکا از نگرانی دولت متبوعش در مورد آن چیزی که وی آن را تحویل عراق به ایران در نتیجه حمله آمریکا به این کشور نامید سخن‌ گفت. منظور او همان «هلال شیعی» بود. بعد از این اظهارات حسنی مبارک رئیس جمهور وقت مصر در مصاحبه با شبکه العربیه ضمن این ادعا که بیشتر شیعیان ساکن کشورهای عربی به ایران وفادارترند تا کشور خود، مدعی شد شیعیان عراق تحت نفوذ ایران قرار دارند.

رصد نیوز نوشت: ترویج‌‌دهندگان ابتدایی «هلال شیعی» اما نسبتی با تشیع نداشته و از قضا هدف‌شان از تکرار این اصطلاح، شیعه‌هراسی و ایران‌هراسی بود. تکرار این محور روانی که عراق در دامان ایران افتاده، بیش از هر چیزی می‌توانست هیزمی باشد بر آتش اختلافات مذهبی در منطقه. این مساله خیلی زود مورد توجه تحلیل‌گران و اندیشمندان برجسته جهان قرار گرفت که سال‌ها خاورمیانه و جهان اسلام را مورد بررسی قرار داده بودند. ولی‌رضا نصر که خود متولد ایران و فرزند حسین نصر سنت‌گرا است، در کتاب «خیزش شیعی: چگونه درگیری‌ها در اسلام، آینده را شکل خواهد داد؟» کوشید آمریکا را متوجه این موضوع سازد که خطر ایران شیعه، به مراتب بیشتر از بنیادگرایانی نظیر القاعده است. او بر خطر هلال شیعی و اتحاد تمامی مسلمانان در سایه این هلال پرداخت.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: کدام , انقلاب اسلامی, سازگارتر , ژئوپلیتیک , شیعه, ژئوپلیتیک, مقاومت, ,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان