مهمترین جمله رهبر انقلاب در سال ۹۳ انتخاب شد
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 12941
بازدید ماه : 28883
بازدید کل : 1016777
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 23:17 |
«ملت، عاشق مبارزه‌ى با صهیونیستها است.» این جمله حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار شرکت‌کنندگان در «کنگره‌ى جهانى‌ جریانهاى افراطى و تکفیرى از دیدگاه علماى اسلام» به عنوان مهمترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله رهبر انقلاب اسلامی در سال ۹۳ از نگاه مردم انتخاب شد.

در نظرسنجی‌ای که از هفدهم تا بیست‌و‌ششم اسفندماه توسط پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR با موضوع مهمترین جمله سال رهبر انقلاب از دید کاربران برگزار شد، مردم، جملات گوناگونی را انتخاب کردند. مجموع حدود ۵هزار پیامک و ۴هزار و پانصد نظر دریافت شده نشان میدهد سه جمله‌ی پرتکرار زیر در میان پاسخ‌ها، مهمترین جملات رهبر انقلاب از نظر کاربران در سال نود و سه هستند:

سومین جمله برتر به انتخاب مخاطبان، جمله‌ای از بیانات رهبر انقلاب در اولین روز سال ۱۳۹۳ در حرم مطهر رضوی بود: «چشم‌مان به دست دشمن نباشد که کی این تحریم را برمیدارد، کی فلان نقطه را موافقت میکند؛ به درک! نگاه کنیم ببینیم خودمان چه کار میتوانیم بکنیم.»

دومین جمله منتخب مخاطبان، واکنش رهبر انقلاب به گره زدن «مسئله امنیت اسرائیل» به مذاکرات هسته‌ای توسط یکی از طرف‌های مذاکره بود: «امنیت اسرائیل تأمین نخواهد شد چه توافق هسته‌اى بشود و چه نشود.»

و اما مهمترین جمله سال ۹3 از نظر مردم:
رهبر انقلاب در دیدار شرکت‌کنندگان در «کنگره‌ى جهانى‌ جریانهاى افراطى و تکفیرى از دیدگاه علماى اسلام» ضمن اینکه یکی از وظایف علمای جهان اسلام را  اهتمام به قضیّه‌ى فلسطین خواندند، دولت و ملت ایران را در مسئله دفاع از فلسطین هم‌زبان دانستند و گفتند: «گاهى بعضى از جوانهاى ما که مراجعه میکنند و جوابى نمی‌شنوند، به من نامه مینویسند و التماس میکنند که اجازه بدهید ما برویم در صفوف مقدم با رژیم صهیونیستى بجنگیم. ملت، عاشق مبارزه‌ى با صهیونیست‌ها است.»

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: مهمترین, جمله, رهبر, انقلاب, سال, ۹۳ , انتخاب , 1393, امام خامنه ای,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 23:12 |

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با دفاع پرس ضمن تشریح جزئیات مقابله با تهدید داعش در خرداد ماه سال جاری اظهار داشت: امروز چهره تهدیدات عوض شده و ما در سطح منطقه با جنگ‌ها نیابتی و مشارکتی روبرو هستیم؛ لذا سعی کردیم متناسب با نوع تهدیدات ظرفیت‌های لازم را ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه در این رابطه در دو حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فعالیت‌های لازم را جهت ایجاد پوشش امنیتی مناسب انجام داده ایم، تصریح کرد: ما در حوزه سخت‌افزاری متناسب با نوع تهدیدات تسلیحات جدیدی را ساخته‌ایم که در 29 فروردین از آن رونمایی می‌شود، و همچنین در حوزه نرم‌افزاری تاکتیک‌های نوین را علاوه بر تاکتیک‌های کلاسیک دوران دفاع مقدس مورد بررسی قرار داده، و در یگان‌های رزمی خود عملیاتی کرده‌ایم. 

** نقشه‌ای که داعش برای ایران کشیده بود

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به توانمندی این نیرو در مقابله با هر نوع تهدید و خصوصا مدل‌های نوینی از جنگ در سطح منطقه (نیابتی و مشارکتی) اظهار کرد: در اوایل سال جاری شاهد پیشروی‌های گروه تروریستی داعش در خاک کشور عراق بودیم، که تروریست‌ها به سمت شرق عراق و مرزهای کشورمان نزدیک شدند، و جالب است که بدانید همانطوری که صدام هنگام تجاوز به کشورمان نقشه جغرافیایی جدیدی را برای خود متصور شده بود و طبق آن برخی از استان‌های ایران اسلامی همچون خوزستان را ضمیمه خاک عراق کرده بود، داعش هم به تأسی از همین خیال باطل، هنگامی که در حال نزدیک شدن به مرزهای ما بود نقشه‌هایی را در فضای مجازی منتشر کرد که در آن بخش‌هایی از کشورمان را جزو تصرفات خود به حساب آورده بود.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: فرار, داعش, مرزهای, ایران‎, عراق, عملیات, طرح وعملیات, نظامی, ولایتمداری, ارتش, سپاه, بسیج,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 22:52 |

تعیین والی برای منطقه خراسان ( متشکل از افغانستان، مناطق شمال شرقی ایران و آسیای مرکزی ) از سوی خلیفه خود خوانده داعش شاید در ابتدا از سوی ناظرین بین المللی بدیده ی تردید آمیز نگریسته می شد، اما افزایش فعالیت عناصر این گروه تروریستی بر نگرانی جامعه بین المللی و افغان ها افزوده است.

نیکلاس هیثم نماینده سازمان ملل متحد روز گذشته و در پایان نشست شورای امنیت درباره اوضاع افغانستان گفت: اطلاعاتی دریافت کرده‌ایم که نشان می دهد عناصر داعش در افغانستان حضور دارند اما حضور آنان در راستای تبلیغات جهانی این گروه است و عناصر داعش در این کشور ریشه‌های مستحکمی ندارند. وی افزود: «ارزیابی ما نشان می‌دهد که حضور این گروه (داعش) در افغانستان نگران کننده است، اما اهمیت داعش در افغانستان مربوط به توانایی‌های ذاتی آن در این کشور نیست، بلکه این ظرفیت داعش در گرد‌آوری گروه‌های انفرادی شورشی زیر یک چتر است که نگرانی بیشتری ایجاد می کند

در گزارش دبیرکل سازمان ملل هم آمده است که شماری از فرماندهان طالبان وفاداری خود را به داعش اعلام کرده اند و تعداد فزاینده‌ دیگری از آنها نیز در تلاش کسب حمایت مالی و همکاری با داعش هستند. از سوی دیگر ظاهر طنین نماینده افغانستان در سازمان ملل نیز در پایان این نشست گفت: عناصر داعش برای نفوذ در دیگر مناطق از جمله افغانستان انگیزه دارند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: داعش , افغانستان, طالبان, ایران, مرزهای شرقی, حضور, بسترسازی, عاشوراییان, پاسخ کوبنده,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 20:28 |

در چند روز گذشته عراق صحنه آغاز عملیات پاکسازی استان صلاح‌الدین و مرکز آن تکریت بوده است. این عملیات که در نوع خود بی‌سابقه و بسیار پراهمیت است دارای نکات و پیامدهای ویژه‌ای خواهد بود که اجمالاً به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

1.این عملیات که با حضور بیش از 30 هزار نیرو و با رمز لبیک یا رسول الله آغاز شده است نمادی از پیوند حکومت و مردم و همچنین اتحاد قومی و مذهبی در عراق است. حضور گسترده نیروهای بسیج مردمی در کنار ارتش و همچنین به میدان آمدن بیش از 8000 مبارز اهل سنت و عشیره‌های منطقه و پیش‌مرگه‌های کرد در این عملیات حاکی از اوج اتحاد و همبستگی جامعه و حکومت عراق می‌باشد. این یکپارچگی زمانی ارزش بیشتری پیدا می‌کند که تمام ظرفیت‌های رسانه‌های ارتجاع منطقه و استکبار جهانی سعی داشته و دارند فتنه‌های قومی و مذهبی را در عراق دامن زده و از این رهگذر به تضعیف جبهه مقاومت اسلامی و کاهش نفوذ آن بپردازند.

2.یکی از اتفاقات مهم دیگر این عملیات عدم درخواست ارتش عراق و نتیجتاً عدم پشتیبانی نیروهای به‌اصطلاح ائتلاف جهانی علیه داعش به رهبری آمریکا بوده است. کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم فقط و فقط نظاره‌گر این عملیات گسترده می‌باشند و در این شرایط پیروزی‌های پی‌درپی ارتش و مردم در پاکسازی بیش از 70 درصد استان صلاح‌الدین و تکمیل محاصره تکریت و تصرف بخش‌های مهمی از زادگاه صدام ملعون، مانور بزرگ قدرتنمایی محور مقامت در منطقه است. بعد از پایان این عملیات قطعاً دستاوردهای شیرین آن مؤید دست برتر و عمق نفوذ منطق انقلاب اسلامی در منطقه خواهد بود و معادلات میدانی و سیاسی را به نفع جبهه اسلام تقویت و تثبیت خواهد کرد. نقش پررنگ ایران به عنوان محور جبهه گسترده مقاومت در این عملیات که رهبران کشورهای منطقه و دنیا را به موضع گیری نیز وادار کرده است نشانگر افزایش بیش از پیش عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در منطقه است. مدیریت تحولات سوریه، لبنان و یمن در کنار سایر ظرفیت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و امروز نیز ایفای نقش در این عملیات گسترده با وجود تحریم‌های کم نظیر و فشارهای اقتصادی تحمیلی غرب نشانگر اوج صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی است که بعد از پیروزی در این عملیات به صورت مضاعف نیز افزایش خواهد یافت.

3.پاکسازی و بازپس‌گیری میدان‌های بزرگ نفتی در استان صلاح‌الدین یکی دیگر از اهداف این عملیات بزرگ است چرا که علاوه بر استفاده دولت و مردم عراق از عواید استخراج این منابع خدادادی، یکی از شاهرگ‌های اقتصادی داعش نیز قطع شده و امکان فروش و ارتباطات اقتصادی و نفتی آن با برخی دولت‌های منطقه کاهش می‌یابد.

4.با توجه به انبوه بمب‌گذاری‌ها و حملات انتحاری در عملیات تکریت، پیشروی ارتش و نیروهای مردمی به کندی صورت می‌گیرد، چرا که اساساً جنگ شهری دارای پیچیدگی‌ها و سختی‌های فراوانی است. البته تجربه جمهوری اسلامی در دفع منافقین در اوایل انقلاب و همچنین مقاومت سه‌ساله در سوریه تجربه‌های گران‌سنگی را درپی‌داشته است، لیکن می‌توان ادعا کرد عملیات اخیر به نوعی یک عملیات آموزشی بزرگ برای رزمندگان عراقی تلقی می‌گردد تا بعد از فتح تکریت با تجربه، آمادگی و روحیه مضاعف به سوی موصل بتازند و فتح الفتوحی دیگر را رقم بزنند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: عراق, آستانه, فتح الفتوحی, دیگر, داعش, پاکسازی, صلاح الدین,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 20:7 |

پایگاه اینترنتی روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن در گزارشی به قلم «مناف العبیدی» نوشت: هادی العامری، نماینده پارلمان عراق و دبیرکل سازمان بدر که در قالب بسیج مردمی فعالیت می‌کند، گفت: حضور مشاوران ایرانی همراه نیروهای بسیج مردمی در جنگ‌های صلاح‌الدین مایه افتخار ما است.
به گزارش العالم وی افزود: چرا برخی‌ها این احساس را در قبال مشاوران ایرانی دارند، در حالی که می‌دانند بیش از ۴ هزار مشاور آمریکایی در عراق حضور دارند.
العامری در گفت‌وگو با الشرق الاوسط در جبهه صلاح‌الدین و نزدیک تکریت، جایی که نیروهای مردمی سازمان بدر را فرماندهی می‌کند، خاطرنشان کرد: مشاوران ایرانی در میدان جنگ ما را همراهی می‌کنند و بهترین مشورت را به ما می‌دهند و ما به آنها افتخار می‌کنیم. پس از آزادسازی تکریت و کرکوک، آنها به همراه ما در آزادسازی کامل نینوا و الانبار سهیم خواهند بود.
وی افزود: هر کس درباره مشاوران ایرانی حرف می‌زند باید به احترام آنها بایستد. اگر آنها نبودند و اگر برادر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران نبود سراسر عراق اکنون تحت سلطه داعش قرار می‌گرفت و عراقی‌ها باید برای قدردانی، تندیس این قهرمان را بسازند.
عامری تصریح کرد: دولت عراق با دولت آمریکا برای خرید تسلیحات مختلف از جمله تانک قرارداد بست اما آمریکا شرط کرد  از این سلاح در جنگ‌های صلاح‌الدین استفاده نشود و فقط باید در جنگ آزادسازی موصل از آن استفاده شود. علت واضح است و آن حضور نیروهای بسیج مردمی در اینجا است و گویی مردم استان صلاح‌الدین و الانبار عراقی نیستند.
دبیرکل سازمان بدر هشدار داد: برادران ما در صلاح‌الدین، الانبار و موصل به نیروهای آمریکایی اعتماد نکنند زیرا آنها نمی‌توانند حتی یک روستا از زمین عراق را آزاد کنند. امروز این فرزندان شما هستند که می‌توانند اراضی را از لوث وجود داعش آزاد کنند.آمریکایی‌ها برعکس ایران، در ازای پول به ما اسلحه می‌دهند
وی از مشورتهای «برادران» در جمهوری اسلامی که بدون هیچگونه چشم‌داشتی صورت می‌گیرد، تجلیل کرد و گفت: آمریکایی‌ها در ازای پول به ما اسلحه می‌دهند و بعد از آن هزاران شرط می‌گذارند. از جمله به ما می‌گویند اگر نیروهای بسیج مردمی از این سلاح استفاده کنند ما مهمات این تسلیحات را در اختیار شما قرار نمی‌دهیم، در حالی که این تسلیحات متعلق به ما است. این شرط نشانه تنفر دولت آمریکا از مردم الانبار و صلاح‌الدین است.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: پاسخ, دندان‌شکن, فاتح, تکریت , یاوه‌گویی‌ , آمریکاو عربستان,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 19:51 |

نیروهای امنیتی وابسته به ارتش عراق 17 عنصر تکفیری وابسته به گروه تروریستی تکفیری «داعش» را در محور دیالی – صلاح الدین بازداشت کرد که با پوشش لباس‌های زنانه قصد داشتند، از صحنه درگیری‌ها و نبردهای جاری در این منطقه فرار کنند.

شبکه‌های مجازی اینترنتی ضمن انتشار تصاویری از این تروریست‌ها، به نقل از «صادق الحسینی» رئیس کمیته امنیتی شورای استانداری دیالی توضیح دادند که نیروهای امنیتی با همکاری نیروهای داوطلب مردمی مستقر در محور دیالی – صلاح الدین ظرف 10 روز گذشته 17 تکفیری داعشی را در جریان آزادسازی مناطق حمرین و العلم و البو عجیل تا حوالی تکریت در پوشش زنانه دستگیر کردند که قصد داشتند، به این طریق از میدان نبردهای جاری در این مناطق فرار کنند.

الحسینی افزوده بود: تمام تروریست‌های بازداشت شده برای بازجویی به بازداشتگاهها منتقل شدند و برخی از آنها هنگام بازجویی اطلاعات مهمی را افشا کردند که مهمترین آنها دادن نشانی گورهای جمعی قتل عام پایگاه نظامی «اسپایکر» در موصل بود که ژوئن گذشته توسط داعش کشتار شدند و از این جنایت صدها قربانی برجای مانده است.

الحسینی در اظهارات خود تاکید کرده بود که رسانه‌ای مغرض تلاش دارند، جنایات و خسارات بزرگ وارد شده به داعش طی نبردهای آزادسازی صلاح الدین و فرار عناصر این گروه تکفیری در پوشش زنانه را مخفی کنند، اما حقیقت روشن و آشکار است و افکار عمومی می‌داند که پایان داعش نزدیک است.

داعشی‌های فراری در لباس زنانه+تصاویر

 

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: داعشی‌ها, فرار, لباس, زنانه,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:26 |

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی از پایان عملیات لبیک یا رسول الله(ص) برای آزادی تکریت خبر داد و اعلام کرد این شهر آزاد شد.

 نیروهای امنیتی عراق با پشتیبانی نیروهای داوطلب مردمی، پرچم عراق را به جای پرچم گروه تروریستی داعش بر فراز اداره پلیس شهر تکریت، مرکز استان صلاح الدین به اهتزاز در آوردند.

«خالد جسام» نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی از پایان عملیات لبیک یا رسول الله(ص) برای آزادی تکریت خبر داد و اعلام کرد این شهر آزاد شد.

وی تصریح کرد: عملیات آزاد سازی تکریت با ورود نیروهای امنیتی، داوطلب مردمی و جنگجویان عشایری به مرکز شهر تکریت پایان یافت، عملیاتی که هفته گذشته آغاز شده بود با آزادی العلم، الدور و تکریت به پایان رسید.

جسام افزود: این پیروزی را به مردم عراق، مرجعیت دینی و دولت مرکزی تبریک می‌گویم، پیروزیی که با سرعتی بی‌سابقه با کشتار و فراری دادن تروریست‌های داعش از مناطق تحت اشغال آنان به دست آمده است.

خوشحالی مردم تکریت از حضور نیروهای ارتش عراق

با ورود نیروهای ارتش عراق و نیروهای مردمی به تکریت، مردم این شهر خوشحالی خود را نشان دادند.

برای مردم این شهر، بازپس گیری تکریت پایانی بر ماه‌ها مصیبت و رنج بود. بسیاری از مردم تکریت می‌گفتند اکنون که داعش از شهرشان رفته است بسیار خوشحال هستند. اما معضل این شهر فعلا حل نشده است. بر اساس منابع خبری نظامی، بیش از هشت هزار بمب دست ساز و مواد منفجره در مکان مختلف این شهر کار گذاشته شده است.

«گوتیه ریبیسنیکی» کار‌شناس مسائل خاورمیانه درباره اهمیت این پیروزی می‌گوید این شهر زادگاه «صدام حسین» بود و اگر دقت کنیم فامیلی صدام، صدام حسین التکریتی بود. به همین علت تصرف این شهر بیشتر از آنکه اهمیت راهبردی داشته باشد اهمیت نمادین دارد.

وی افزود: اهمیت دیگر این پیروزی آن است که ارتش عراق توانست بار دیگر قدرت نمایی کند.

ارتش عراق بعد از ۱۰ روز وارد شهر تکریت شدند و این شهر را از نیروهای داعش پس گرفتند. اما نبرد برای ارتش عراق در اینجا به پایان نمی‌رسد بلکه آغاز راه است. زیرا بعد از تکریت، نوبت موصل است که از کنترل نیروهای داعش در آید.

ادامه درگیری در برخی مناطق تکریت

درگیری‌های شدید در بعضی از مناطق شهر تکریت بین نیروهای عراقی و تروریست‌های داعش همچنان ادامه دارد.

نیروهای عراقی پس از تسلط بر بعضی محله‌های شهر تکریت، برای بیرون راندن کامل تروریست‌های داعش از این شهر تلاش می‌کنند.

یکی از نیروهای عراقی شرکت کننده در عملیات تکریت گفت: ما به خانواده‌هایی که از شهر تکریت آواره شده‌اند مژده می‌دهیم که در نزدیک‌ترین زمان ممکن به این شهر باز خواهند گشت.

 

پرچم عراق در اداره پلیس تکریت بالا رفت + تصاویر

  پرچم عراق در اداره پلیس تکریت بالا رفت + تصاویر

   پرچم عراق در اداره پلیس تکریت بالا رفت + تصاویر

پرچم عراق در اداره پلیس تکریت بالا رفت + تصاویر

  پرچم عراق در اداره پلیس تکریت بالا رفت + تصاویر 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: پرچم, عراق, اداره پلیس, تکریت , تصاویر,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 19:18 |

شبکه الفرات نیوز، رسول فالح مسئول محور کرکوک نیروهای پیشمرگه از شروع عملیات گسترده برای پاکسازی منطقه الریاض از توابع الحویجه خبر داد و افزود: نیروهای پیشمرگه روستای تل الورد و جاده کرکوک به موصل را پاکسازی کرده‌اند.

یک منبع امنیتی در استان کرکوک نیز اعلام کرد: نیروهای پیشمرگه دو پل مهم ارتباطی به شهرهای کرکوک و تکریت را به تسلط خود درآوردند و دو تک‌تیرانداز را در مناطق جنوب غرب کرکوک به هلاکت رساندند. داعش بیست تروریست خود را به‌سبب فرار از الحویجه اعدام کرده است.

این منبع افزود: نیروهای پیشمرگه به پاکسازی مناطق جنوب غرب کرکوک از داعش ادامه می‌دهند و روز گذشته موفق به آزاد سازی مناطق و روستاهایی در اطراف کرکوک از جمله روستای تل الورد، السلطان، سمایل اوی، الصخره، مرعی و ناحیه الملتقی واقع در شمال غرب شهر شدند. نیروهای پیشمرگه علاوه بر تسلط بر پل ارتباطی میان کرکوک و ناحیه الریاض در جنوب غرب شهر بر پل الفتحه میان صلاح الدین و الحویجه و استان نینوا مسلط شدند. تسلط بر این پل مهم است زیرا امداد رسانی به داعشی‌ها در الحویجه و تکریت را قطع می‌کند.

سرحد قادر از مسئولان امنیتی کرکوک نیز بیان کرد: نیروهای پیشمرگه تلفات سنگینی به داعش وارد کرده و موفق به آزادی مناطق استراتژیک ازجمله ناحیه الملتقی شده‌اند و دو تک‌تیرانداز داعش را که در بالای ساختمان‌ها بودند به هلاکت رساندند.

از سوی دیگر یک منبع در الحویجه اعلام کرد: داعش بیست تروریست خود را در الحویجه اعدام و از بالای یکی از پلها در این منطقه آویزان کرده است و این به‌علت درگیری‌های جاری در استان صلاح الدین و فرار آنها به‌سوی الحویجه است. این منبع افزود: تلاش‌های داعش برای ورود به کرکوک دفع شده است.

منابع وابسته به نیروهای پیشمرگه از دفع حمله داعش به روستای عسا شامی از توابع منطقه خازر در استان نینوا خبر دادند و افزودند:‌ تلفات سنگینی به داعشی‌ها وارد شده است. داعشی‌ها چندین بار منطقه بعشیقه را با موشک دوشکا و خمپاره هدف قرار داده‌اند اما هم اکنون به‌علت فروپاشی روحیه و ترس نمی‌توانند عملیاتی انجام دهند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: تسلط, پیشمرگه‌, جاده, کرکوک , موصل, کرد, داعش, عقب نشینی,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 10:45 |

یک مسئول کردستان عراق گفت: عملیات آزاد سازی شهر تکریت مرکز استان

صلاح الدین از دست تروریست های داعش، با نظارت مستقیم سردار سلیمانی

فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران انجام می گیرد.

به گزارش فرهنگ نیوز ، مصطفی جورش، مسئول نیروهای پیشمرگه در حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق در این باره گفت: فرماندهان پیشمرگه چندین نشست با سردار سلیمانی برگزار کرده اند و ایشان در آزادسازی شهر مخمور و مناطق اطراف آن نقش بزرگی داشته اند.
 
وی افزود: با توجه به تجربیاتم بر این باورم که در صورت موفقیت سردار سلیمانی در بازپس گیری شهر تکریت و استان الانبار، عملیات آزادسازی موصل نیز تحت فرماندهی ایشان و با همکاری نیروهای تحت فرمانش و نیروهای مردمی انجام خواهد شد.
 
وی در پاسخ به سؤالی درباره مشارکت نیروهای پیشمرگه در عملیات آزادسازی موصل گفت: نیروهای پیشمرگه در جریان جنگ علیه گروهک تروریستی داعش هزار شهید و پنج هزار زخمی داده اند، با این وجود ارتش عراق، در جریان حمله داعش، هیچ گونه کمکی به منطقه کردستان ارائه نکرد.
 
وی تصریح کرد: با این وجود هر گونه تصمیم درباره شرکت نیروهای پیشمرگه در عملیات آزادسازی موصل، نیازمند تصمیم گیری سیاسی [مقامات منطقه کردستان در این باره] است.
منبع: العالم
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: سردار سلیمانی, فرمانده, عملیات, آزادسازی تکریت , عراق, داعش, ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 10:41 |

رسانه ها از شنیده شدن صدای بلند از محوطه کاخ سفید خبر داده که در پی آن صدای آژیرهای خطر در اطراف کاخ سفید به صدا در آمده است.

 منابع خبری از شنیده شدن صدایی قوی از محوطه کاخ سفید خبر دادند که در پی آن آژیرهای خطر به صدا در آمدند.

رسانه‌ها اعلام کردند که بالگرد اوباما در همان زمان قصد بلندشدن از کاخ سفید را داشته است.

گزارش شده است که خیابان ۱۵ در جنوب کاخ سفید مسدود شده است.

رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که صدای قوی ناشی از آتش گرفته شدن یک کامیون بوده و آتش‌سوزی در بیرون کاخ سفید اتفاق افتاده است.

شاهدان عینی گفتند که خودروی یکی از دستفروشان در اطراف کاخ سفید آتش گرفته است و دود و صدای بلند ناشی از آن بوده است.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: انفجار, مهیب, اطراف, کاخ سفید +عکس , ,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان