عاشوراییان زنجان
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3244
بازدید دیروز : 2950
بازدید هفته : 3244
بازدید ماه : 44778
بازدید کل : 1064355
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 23:45 |

علم فضایی در سال‌های گذشته در کشورمان رو به رشد بود و پرتاب ماهواره‌ها و حتی موجود زنده به فضا شاهد این ادعاست ولی سال گذشته این روند متوقف شد و شاهدیم پرتاب ماهواره‌های آماده نیز به دلایل سیاسی متوقف شد.این وضعیت بی شک با تدابیر جدید رییس جمهور می تواند به سوی روندهای مثبت تغییر مسیر دهد.

 علم فضایی در سال‌های گذشته در کشورمان رو به رشد بود و پرتاب ماهواره‌ها و حتی موجود زنده به فضا شاهد این ادعاست ولی در سال گذشته این روند متوقف شده و شاهد این مسئله هستیم که حتی پرتاب ماهواره‌های آماده شده در دانشگاه‌ها نیز به دلایل سیاسی متوقف می‌شود.

* روند رشد علم فضایی در کشور در سال‌های گذشته، آغاز با امید

روند رشد علم فضایی در کشورمان به نوعی با پرتاب ماهواره امید آغاز شد و در سال 87 ایران به جمع هشت کشور صاحب تکنولوژی برتر طراحی، ساخت و پرتاب ماهواره به فضا راه یافت این در حالی است که تنها سه کشور توانسته‌اند به این فناوری دست یابند.

ماهواره ملی امید در تاریخ 14 بهمن 1387 توسط پرتابگر بومی داخلی سفیر 2 با موفقیت کامل به مدار پرتاب و ماموریت خود را آغاز کرد که مطابق محاسبات می‌بایستی در نیمه اول اردیبهشت 1388 عمر مداری آن به سر می‌آمد.

به کمک علم مکانیک ‌مدارهای فضایی و مشاهدات روزانه موقعیت‌ مداری ماهواره، محدوده ورود ماهواره به جو غلیظ مناطق غربی آمریکای جنوبی و اقیانوس آرام گزارش شد و عدم مشاهده ماهواره بعد از اردیبهشت سال 88 نشانگر پایان عمر مداری ماهواره در این تاریخ بود.

ماهواره ملی امید یک ماهواره تحقیقاتی پژوهشی با وزن 27 کیلوگرم و ابعاد 40×40×40 سانتیمتر مکعب و با ماموریت مخابراتی بوده است. این ماهواره تمام ماموریت‌های محوله خود را بخوبی انجام داد که آخرین دستاورد این پروژه عظیم ملی، مطالعات مداری و بررسی‌های محوله در خصوص تغییر ارتفاع ماهواره‌ها در مدارهای نزدیک زمین بوده است.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: فضا, تحقیقات فضایی, علم , ماهواره, ارسال موجود زنده, رکود , تحقیقات , فضایی, پرتابماهواره ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:36 |

«پهلوی آسیب‌پذیر» رژیم صهیونیستی

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gifhttp://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gif موضوع «تجهیز نظامی کرانه‌ی باختری» به‌عنوان یک راهبرد جدید از سوی رهبر انقلاب مطرح شده است. ایشان در خطبه‌های نماز عید فطر در این‌باره چنین گفتند: «رئیس جمهور آمریکا فتوا صادر کرده است که باید مقاومت خلع سلاح بشود! بله، معلوم است؛ می‌خواهید خلع سلاح شود تا همین مقدار ضربه‌اى را هم که در مقابل این‌همه جنایت وارد می‌کند، نتواند وارد کند؛ ما عرض می‌کنیم به‌عکس، همه‌ى دنیا و به‌خصوص دنیاى اسلام، موظفند هرچه می‌توانند به تجهیز ملت فلسطین کمک کنند.» بر همین اساس، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در گفت‌وگو با آقای حسین رویوران، کارشناس مسائل منطقه، ابعاد بیشتری از این موضوع را مورد واکاوی قرار داده است.
* تاکنون چه راهبردهایی برای حل مسأله‌ی فلسطین و آزادسازی سرزمین‌های اشغالی در جهان اسلام در پیش گرفته شده است؟
ما از ابتدای انتفاضه تاکنون شاهد سه راهبرد در جهت نابودی رژیم صهیونیستی از سوی مردم فلسطین و جهان اسلام بوده‌ایم که هر کدام از آن‌ها مختصات و نتایج خود را به همراه داشته است.  راهبرد نخست، راهبرد «قومی» بوده است که بر اساس آن دولت‌های عربی (عراق، عربستان سعودی، تونس، سودان، مراکش، الجزایر، لیبی و کویت) با یکدیگر متحد شدند و در قالب یک ارتش متحد به مواجهه با رژیم صهیونیستی رفتند.
 
نتیجه‌ی این جنگ‌ها که طی سال‌های ۱۹۴۸، ۱۹۶۷ و ۱۹۷۳ میان قوم عرب و اسرائیل درگرفت، چیزی جز شکست نبود و نه‌تنها فلسطین آزاد نشد، بلکه کنترل نوار غزه و صحرای سینا از دست مصر، قدس شرقی و کرانه‌ی باختری رود اردن از دست اردن و بلندی‌های جولان از دست سوریه خارج شد و در نهایت این راهبرد را محکوم به شکست کرد.
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: رژیم صهیونیستی؛ تروریسم دولتی؛ راه حل مسئله فلسطین , پاشنه اشیل رژیم جعلی,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 13:50 |

فصل: عاشقی بود از رفقای این بیچاره کبکی یافت او را بکوهسار برد و در مرغزار خرم بگذاشت و میگفت رفتار او برفتار یارم ماند جفا بود با او جفا کردن اما این در بدایت عشق بود و مدخول و معلول بود زیرا که محبوب را شبیهی طلب میکند برای سلوت و این از نقصان است واللّه که اگر عاشق را شعور بود بر آنکه کسی بمعشوق او ماند و یا در حسن با او مساوات دارد در عشق ناتمام بود در طلب سوخته نبود خام بود ای درویش آن شوقی که وصال ازو چیزی کم کند ناقص بود وجود شوق نبود تهمت بود و تهمتی کاذبه بود و وصال هیزم آتش شوق است او رادر شعله آرد تا بدان دمار از نهاد عاشق برآرد و این آن حال است که پروانه آتش میشود اگرچه لمحۀ بود اما باری بود و این را بزبان آن قوم بیخود اتحاد خوانند اگر میسر شود مقامی در عشق ازو عالیتر نبود:

خواهم که ز سرّ عشق آگاه شوم
گر او شوم ای یگانه بر خلق جهان
        بیخود بروم بنزد دلخواه شوم
بیزحمت بیخودی همه شاه شوم

                                                                               ٭٭٭
فصل: گریه در عشق از رعونات نفس است گریه در خلوت از برای سلوت بود و در صحبت از برای اظهار احتراق کند و این هر دو از رعونات نفس بیرون 

نیست لعمری تا عاشق بخود باز نیفتد نگرید و عاشق بی شعور باید تا از غیبت در حضور آید آن عزیزی بنزد پیری از پیران طریقت درآمد اهل پردۀ او زلف شانه میکرد خواست که سربپوشد پیر فرمود او درین زمان بی شعورست و در عالم حضورست از هر دو کون آگاهی ندارد و روی جز بعالم نامتناهی ندارد زمانی بود در گریه آمد پیر فرمود که سر بپوش که او حاضر شد و از دریچۀ طبیعت ناظر شد بخود باز افتاد و از هجردرگداز افتاد و این لطیفۀ لطیف است.

                                                                            
فصل: گریه از تأسف بود وتأسف از فوت محبوب بود چنانکه پیر کنعان از تأسف چندان بگریست که مردم  (مردمك) چشمش که خلیفۀ عالم بینائی بود از کسوت عیانی بیرون آمد و جلباب سفید حسرت درخود کشید یا اَسفَی عَلی یوسُفَ و ابْیضّت عَیناهُ مِنَ الحُزْنِ اما روندگان این راه را اسف و حزن نباشد زیرا که ایشان را خوف فقد محبوب نبود، پیری بنزد مریدی آمد او را یافت که در فوت محبوبی میگریست گفت ای پسر دل بمحبوبی میبایست داد که فوت بر او روا نبودی تا بقلق و حزن و ضجرت و بکا گرفتار نشدی:

رو دل بکسی ده که نمیرد با تو
 از درد فراق او نگریی باری

٭٭٭

فصل: آنچه دیدۀ عاشق در گریه بود آن از غیرت حقیقت وجود اوست برو و حقیقت وجود او که عشق صفت اوست از غیرت میخواهد تادیدۀ او از گریه سفید شود و از دیدن ناامید شود زیرا که داند که آن دیدار بدین دیده دریغ بود:

خوناب از آن همی ببارد چشمم
    کاهلیّت دیدنت ندارد چشمم


و روا بود که از آن گرید تا خیره شود و نظر بر جمال آن دلربای نیفکند زیرا که بترسد که آن روی از نازکی بدین نظر مجروح شود چنانکه گفته اند:
                                                       من تیز در آن روی نیارم نگریست
                                                        ترسم که ز نازگی جراحت گردد

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: گریه در عشق, دیدۀ عاشق, سرّ عشق, لوایح, عین القضاه همدانی, خوناب, دیدنت,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 12:23 |

چرا جناب روحانی برخلاف توصیه اکید و حکیمانه خداوند تبارک و تعالی،

ابراز دوستی‌های خود را نثار دشمنان تابلودار نظام می‌کنند و خشم و عصبانیت

 خویش را به سوی دوستان می‌فرستند؟!

 حسین شریعتمداری نوشت: «اینکه با فرافکنی مشکلات را به دیگران نسبت دهیم و به دیگران لجن‌پراکنی کنیم که کاری ندارد. ادبیات رئیس جمهور باید همراه با اخلاق و ادب باشد و نباید بی‌دلیل به دیگران تهمت بزنیم... وقتی افرادی که مسئولیت‌های سنگین دارند اخلاق را زیر پا می‌گذارند، آنوقت اعتماد عمومی از بین می‌رود... ما باید آستانه تحمل خود را افزایش داده و از نقد و انتقاد نهراسیم و...»

اگر تصور می‌کنید این پند و اندرزهای عاقلانه و دلسوزانه را شماری از افراد خیرخواه و نیک‌اندیش از باب نصیحت خطاب به رئیس جمهور محترم ادا کرده و ایشان را به خاطر اظهارات توهین‌آمیز نسبت به منتقدان دولت ملامت کرده‌اند، باید گفت؛ حق با شماست! ولی اشتباه می‌کنید! حق با شماست چرا که اظهارات آقای دکتر روحانی علیه منتقدان، در خور ملامت است و اما، از سوی دیگر، تصور شما اشتباه نیز هست! زیرا جملات یاد شده فقط بخشی از انبوه اظهارنظرهای قبلی جناب آقای روحانی است که بارها و بارها در «مذّمت فرافکنی»، «نسبت دادن مشکلات به دیگران» و به قول ایشان «لجن‌پراکنی علیه منتقدان»، «تهمت بی‌دلیل به این و آن»، «ضرورت افزایش آستانه تحمل مسئولان»، «نیاز دست‌اندرکاران نظام به اخلاق مداری» و... ایراد کرده‌اند! (۱۸‌اردیبهشت و ۱۵ خرداد ۹۲ و...).

درباره اظهارات موهن و به دور از انتظار رئیس جمهور محترم که در جمع سفیران و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده‌اند، گفتنی‌هایی هست که از آن میان به چند نکته بسنده می‌کنیم.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: روحانی , به جهنم , شریعتمداری , نفاق, حرکت , بازی, منافقانه, توهین, استدلال روحانی, منطق روحانی,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 12:44 |
یک کارشناس صهیونیست در مسائل راهبردی با اشاره به اینکه ارتش صهیونیستی همه کشورهای عربی را یکجا شکست داد اما از پس رزمندگان فلسطینی برنیامد، تأکید کرد: گردانهای قسام شاخه نظامی جنبش حماس، ارتش اسرائیل را شکست داد.


به گزارش پایگاه اینترنتی گردانهای شهید عزالدین (قسام شاخه نظامی حماس) یوآف شارونی از فیلمی که گردانهای شهید عزالدین قسام هفته گذشته درباره حمله رزمندگان حماس به موضع نظامی «ناحال عوز» در شرق غزه منتشر کرد ابراز شگفتی و حیرت کرد و در کنفرانس امور امنیتی و نظامی در شهر هرتزیلیا در شمال فلسطین اشغالی گفت: «تأثیر فیلم عملیات ناحال عوز از شلیک هزار موشک به تل‌آویو بیشتر بود.»
وی در مقاله‌اش به این کنفرانس که در روزنامه‌های صهیونیستی با عنوان «شکست ارتش لوس و نازپرورده ما» منتشر شد افزود «ارتش ما بدون پیشروی نیز می‌خواهد پیروز شود. ما ارتشی داریم که در سطح جهان بیشترین بودجه برای آن هزینه و میلیاردها دلار برای حمایت از سربازان پرداخت می‌شود و به سامانه‌های پیشرفته‌ای مجهز است که فوق تصور عقلهای بشری است.»
وی گفت: «ارتش ما در این اواخر با پدیده‌های ننگین و شرم‌آوری روبروست که در نهایت فاجعه‌آفرین خواهد بود مانند اجازه به همجنس‌بازان برای خدمت در یگانهای رزمی و همچنین گردانهای مختلط‌زن و مرد از جمله این پدیده‌هاست علاوه بر اینکه مجالس خوشگذرانی و عیاشی و رقص و مسافرت و فساد و اختلاس گریبانگیر ارتش اسرائیل شده است.»
وی تصریح کرد «ارتش آخرین خط دفاعی ماست و در این جنگ در برابر حماس شکاف برداشته است. ارتش ما، سست‌ترین و نازک‌نارنجی‌ترین ارتشهای جهان است.» اسرائیل در این نبرد به وضوح شکست خورده است.
وی تصریح کرد: «این شکست سرهای سیاسی و نظامی بسیار زیادی را به باد خواهد داد اما آیا اصلاحاتی صورت خواهد گرفت؟ آیا عبرت گرفته خواهد شد؟ آیا سربازان ما به سربازانی که بازیهای رایانه‌ای نظامی خود را کنار بگذارند و اهل جنگ باشند تبدیل خواهند شد؟ آیا ارتش اسرائیل از ما در برابر فاجعه‌ای به نام حماس حمایت حمایت خواهد کرد؟»
شارونی تصریح کرد: جنگجوی ما جنگجویی سرسخت و شکست ناپذیر بود و به آرمانش افتخار می‌کرد ما همه کشورهای منطقه را شکست دادیم و آنان را به امضای پیمانهای صلح مجبور کردیم اما فاجعه‌ای که درباره آن هشدار می‌دادیم به وقوع پیوسته و زمان نیز از دست رفته و ارتش ما از ارتشی خشن و محکم به ارتشی بزدل و ترسو تبدیل شده است و به جای آنکه سرباز اسرائیلی به صلابت و استواری خود اتکا کند به استحکام تانک ضد گلوله‌اش تکیه کرده و موشکهای کورنیت حماس نیز این تانک را دریده است. جنگجوی اسرائیلی به دیوارهای بتنی تکیه کرده که حماس زیر آن تونل زده است و خرابکاران حماس در صحنه‌ای هالیوودی از تونلها در می‌آیند و به مواضع ما حمله می‌کنند و ظرف کمتر از دو دقیقه ده سرباز نخبه ما را مانند گوسفندهای لرزان می‌کشند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: هزار موشک , تل‌آویو, تحقیر اسرائیل , حماس, جهاد اسلامی,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 12:16 |

سردار سلامی ضمن احترام به شهدای فلسطینی گفت: بدون تردید سال‌هاست،

سیاست‌های خاورمیانه‌ای و استراتژی آمریکایی‌ها در جهان اسلام در گروگان سیاست‌های رژیم صهیونیستی است که این بدان معناست که بخش عمده‌ای از نگاه آمریکا به خاورمیانه، جهان اسلام و دنیای عرب از پنجره نگاه صهیونیست‌هاست و این واقعیت باعث شده که بسیاری از تحولات سیاسی و امنیتی که در فضای این منطقه رخ داده دقیقاً بر منطق راهبردی رژیم صهیونیستی منطبق شود.

وی تصریح کرد: رژیم‌صهیونیستی یک رژیم کوچک و ضعیف محصور شده در باریکه‌ای درون جهان اسلام و دنیای عرب است که از دید صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها این رژیم هنگامی قدرتمند است که همسایگان و دشمنان او ضعیف باشد و این منطق باعث شده تمام سیاست‌های منطقه‌‌ای آمریکا به میزان بسیار زیادی حول این ایده شکل بگیرد که چگونه دولت‌های بزرگ اسلامی و عربی در مقابل رژیم صهیونیستی ضعیف و ناتوان شوند که این مسئله در نقاطی به شکل استراتژیک‌های نظامی و ناامن‌ساز ظهور و تجلی دارد و در جاهایی به شکل تضعیف سیاسی نظام‌های حاکم بر کشور‌های اسلامی و مهار و تسلط سیاسی بر این کشورهاست.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه، آنچه که در کشور سوریه به عنوان حلقه محور جریان مقاومت اتفاق افتاد تابع معادله امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی است، گفت: ایجاد یک معمای امنیتی در جهان اسلام و برقراری موازنه قدرت به نفع خود در برابر جمهوری اسلامی ایران، هدف اصلی اتفاقاتی است که در سوریه رخ داد تا سوریه که حلقه‌ اتصال ژئوپلتیک نظام مقاومت در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی است را به عنوان حلقه محوری از سیستم مقاومت خارج شود و به همین دلیل آمریکا به همراه متحدین خود در منطقه یک استراتژی منطبق با نیازهای رژیم صهیونیستی تضعیف و یا براندازی به حاکمیت نظام سوریه را در دستور کار قرار دادند تا ضلع اصلی و محوری مقاومت را از بین ببرند.

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: تسلیح , کرانه باختری, نبرد, انتفاضه, سلاح بجای سنگ, فلسطین, قیام جهانی , ارض مقدس,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:42 |

«در حالی که گروه سلفی داعش هیچ کمکی به حماس در جنگ غزه نکرد، ایران در کنار فلسطینی‌ها ایستاد و ثابت کرد می‌تواند همزمان با موفقیت در چند جبهه بجنگد».
وبسایت آمریکایی المانیتور با انتشار این تحلیل نوشت: قاسم سلیمانی فرمانده نیروی ویژه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اخیرا فعالیت‌های شاخه نظامی حماس، گردان عزالدین قسام، تیپ شهدای الاقصی، گردان ناصر صلاح‌الدین، تیپ ابوعلی مصطفی، جهاد اسلامی و همه گروه‌های مقاومت را ستود. تجلیل آقای سلیمانی از حماس قابل توجه است. سال 1391 که روابط حماس با سوریه به تیرگی انجامید، روابط با ایران و حزب‌الله لبنان نیز به سردی گرائید.
المانیتور افزود: «ایران اذعان کرده که ابزاری در اختیار دارد که به واسطه آن می‌تواند موازنه خاورمیانه را- حتی در مناطقی که دولت‌های مخالف بر آن مسلط هستند - بر هم بزند. اوضاع غزه و سوریه نشان می‌دهد که ایران توان جنگیدن در دو جبهه به طور همزمان را دارد.»
المانیتور می‌نویسد: تغییر سیاست‌های منطقه‌ای ممکن است عواقبی برای اسرائیل دربر داشته باشد؛ تأثیر مخرب پیوند دوباره حماس و حزب‌الله با ایران برای اسرائیل این خواهد بود که تهران و دو متحدش به یکدیگر نزدیک شده و فرصتی برای تجدید پیمان با یکدیگر پیدا کرده‌اند.
وبسایت آمریکایی درباره شجاعت رزمندگان مقاومت نوشت: «رزمندگان مسلح از داخل تونل‌ها یا بخش‌هایی از غزه ناگهان ظاهر می‌شوند و نیروهای دفاعی اسرائیل را با مین‌های مخفی یا موشک‌های ضدتانک و تونل‌های انفجاری به وحشت می‌اندازند.»
المانیتور تصریح کرد: گروه داعش در طول حملات ارتش اسرائیل به غزه، به حماس پیشنهاد کمک نکرد. البته انتظاری جز این نمی‌رفت، چون داعشی‌ها سلفی هستند، و اولویت‌ آنها امروز مبارزه با دشمن اصلی - به زعم آنها شیعیان - است. داعش شیعیان را «منافق»، «مرتد» و «دشمن نزدیک» می‌خواند. داعش در روزهای اخیر حتی پرچم فلسطینی‌ها را هم سوزاند، دنیای اسلامی باید تحت لوای «خلافت اسلامی» یکپارچه باشد.
از سوی دیگر در سوریه، مردم حلب خود را برای آنچه که می‌تواند جنگ آخر و سرنوشت‌ساز دولت با شورشیان باشد آماده می‌کنند. کشته شدن یکی از رهبران شورشیان به نام شیخ نجار و سقوط مناطق استراتژیک شهر، راه را برای نیروهای اسد باز کرده تا به سمت غرب پیشروی کنند؛ و حلب را که تقریبا دو سال در دست شورشیان بود، بازپس بگیرند. در صورتی که ارتش کنترل تپه‌های اطراف مناطقی را که اکنون به دست آورده کند، در دست بگیرد، تصرف مجدد این مناطق برای شورشیان بسیار دشوار یا حتی محال خواهد بود.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: المانیتور, ایران, جنگ همزمان, در 2 جبهه , سوریه و غزه, پیروزی , ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 17:34 |

رئیس جمهور آمریکا فتوا صادر کرده است که باید مقاومت خلع سلاح بشود! بله، معلوم است؛

می خواهید خلع سلاح شود .

تا همین مقدار ضربه اى را هم که در مقابل این همه جنایت وارد میکند، نتواند وارد کند؛ ما عرض

می کنیم به عکس، همه ى دنیا و بخصوص دنیاى اسلام، موظفند هرچه میتوانند به تجهیز ملت

فلسطین کمک کنند

با توجه به وقایع اخیر فلسطین و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رهبر انقلاب در بیانات

اخیرشان به تحلیل اوضاع فلسطین پرداختند.

مسئله مقاومت مردمی و لزوم رساندن سلاح به فلسطین و کرانه باختری، دو مسئله‌ای بود که مورد تأکید

امام خامنه‌ای قرار گرفت در این مطلب به چرایی این دو مسئله براساس بیانات رهبر انقلاب

پرداخته شده است:

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: رهبری انقلاب, مسلح کردن , فلسطینیان , تأکید , کرانه باختری, نبردمسلحانه, استراتژی نبرد,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 12:58 |

 ابومجاهد سخنگوی کمیته‌های مردمی مقاومت فلسطین در ابتدا در پاسخ به سوال اول مجری برنامه مبنی  بر اینکه  در این 30 روز بر مقاومت چه گذشت که سبب

ناکامی رژیم صهیونیستی شد گفت: مقاومت در 30 به اشغالگران داد که خود آنها اعتراف به شکست کردند به گونه‌ای که جنگ با اشغالگران تا برآورده شدن همه خواسته‌های ما ادامه می‌یابد.
 
* صهیونیست‌ها باید از نو حساب‌وکتابشان را بازخوانی کنند

وی با بیان اینکه سلاح رزمندگان مقاومت فلسطین سلاح ایمان است گفت:‌ کمک‌های جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان به مقاومت فلسطین در تاریخ خواهد درخشید.
 ابومجاهد با تاکید بر اینکه ‌اگر شرایط و درخواست‌های ما اجرا نشود آتش بسی در کار نیست ادامه داد: مقاومت توانست به رژیم صهیونیستی ضربه سنگینی بزند به طوری که باید آنها از نو به بازخوانی حساب و کتاب‌های خود بپردازند.
 سخنگوی کمیته‌های مردمی مقاومت فلسطین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا مقاومت هم چنان از قدرت موشکی برخوردار خواهد بود خاطرنشان کرد: ما معادلات را در نبرد با اشغالگران برعکس و آنها را فرسوده کردیم.
 ابومجاهد با بیان اینکه اسراییلی‌ها به هیچ آتش بسی پایبند نیستند ادامه داد:‌ در هر لحظه که بخواهیم می‌توانیم در سرزمین‌های اشغالی عملیات انجام دهیم و اسارت نظامی صهیونیستی قدرت رزمی مقاومت فلسطین را نشان می‌دهد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: ابومجاهد, سردارسلیمانی , پیام , دریافت پیام, سلاح‌های جدید, مقاومت, ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 12:27 |

نماینده کرد پارلمان عراق همانطور که اشک هایش سرازیر بود ، از روی ورقه می خواند : ˈ500 مرد جوان را قتل عام کرده وزنان را به اسارت برای بازار برده فروشان بردند ˈ ، و دیگر بار خواند ˈمی خواهم از یک نسل کشی سازمان یافته صحبت کنم که هم اکنون جریان دارد ˈ ودست آخر به تفکر خطرناک تکفیری ها تاخت وگفت: ˈ آنها زیر پرچمی که بر آن شعار لااله الاالله حک شده ، به نام دین مردم را کشتار کردندˈ.

چهره اکثر نمایندگان خیس بود وبعضی ها به شدت متاثر شده بودند. نماینده ادامه داد : در48 ساعت گذشته بیش از30 هزار خانوار ایزدی درکوه های سنجار آواره شده و درمحاصره تروریست های داعش هستند وتاکنون 70 کودک و50 تن از افراد سالخورده آنان ازگرسنگی وتشنگی جان داده اند.

یزیدیان ، ایزدی ها یا ایزدیان، اقلیت مذهبی هستند که به یکی از گویش های کردی سخن می گویند ودرشمال عراق، سوریه ، جنوب شرقی ترکیه وقفقاز زندگی می کنند. آیین شان آمیزه ای ازعقاید اسرارآمیز وادیان پیش ازاسلام وعقاید اسلامی ا ست. درعین حال آئین این اقلیت مذهبی ازیهودیت، مسیحیت، نسطوری، مزدیسنا و تصوف نیز تاثیر گرفته است.

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: روز , گریه, پارلمان, عراق, ایزدیان, داعش, جنایت, بنام اسلام ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 12:13 |

فصل: در مبادی عشق عاشق را ریائی بود با خلق و با خود و با معشوق اما خلق چنان بود که عشق در دل دارد و برای سقوط جاه اظهار نکند و از آن معنی خفی که چون آتش در باطنش افتاده است کس را اخبار نکند اخبار برخلاف حال کند اگرچه بباطن در آتش بود بظاهر خرم و خوش بود:

تا جان دارم عشق تو در جان دارم
از درد تو من ننالم ای مایۀ عمر
        وز خلق جهان بجمله پنهان دارم
چون درد ترا بجای درمان دارم


و ریای با خود چنان بود که عشق را بی خودی شمارد و از قوت نفس زخم عشق بمرهم بردارد و حال خود از خود بپوشد با نفس جامۀ صبردرپوشد و از درد نخروشد و این دشوارتر بود و نفس درین حال بیدارتر بود و ازخودی بیزارتر بود و روا بود که نفس لوامۀ وی باقوت بود دلش را ملامت کند گوید در بیخودان نظر کن پس در عالم بی خودی سفر کن سرمایۀ ایشان را در نظر آر پس دل از نقد خود بردار نباید که کیسۀ وجود تهی شود و کنار ازو پرنگردد و در این بندگی بماند چنانکه بیشتر نگردد:

می ترس دلا از آن که سرمایۀ عمر
        از دست تو کم شود تو مفلس مانی


و روا بود که نفس لوامه گوید ای تر دامن دم درکش و سر در گریبان حیرت کش قدر خود بشناس و اندازۀ عشق او بدان تو ذرۀ و او آفتاب اگرچه ذره را آفتاب سبب ظهورست فاما او را طاقت مقاومت آن نورست او پادشاه است و تو گدا و گدا را بر پادشاه عشق آوردن موجب هلاکی باشد و از غایت بی باکی باشد:

او پادشهست و تو گدائی زنهار
        تا سر نکنی در سر کارش هشدار


و ریا با معشوق چنان بود که عشق را ازو نهان دارد و درد در میان جان دارد در خلا دیده او چون دیدۀ گریان بود و در ملالبش چون لب برق خندان بود و این عظیم دشوار بود اما زود پرده دریده شود اگر بمثل موئی شود در زلف معشوق هم نهان ماند و انگشت نمای شود زیرا که رنگ معشوق دیگر بود و رنگ عاشق دیگر و آنچه در کتاب سوانح گفته است بدین معنی قریب است:

چون زرد بدید رویم آن شیرین کار
زیرا که تو صد منی شدی در دیدار
        گفت او که دگر بوصلم امید مدار
تو رنگ خزان داری و من رنگ بهار


و درین هر سه مقام عاشق بهستی خود موصوف بود و بخود معروف و چون هستیش در پرتو انوار معشوق روی به نیستی آورد علت برخیزد عاشق را درین مقام با کسی روی نباید و از لوث ریا بکلی پاک گردد و عیار و بی باک گردد و آن را که در مقام اتحاد مقر شود او را چه جای روی و ریا بود:

با من بودم بخود ریا بود مرا
با دل گفتم چو از خودی رسته شدم
        وز دست غمت بسی بلا بود مرا
کان روی و ریا بگو چرا بود مرا
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: عشق , عاشق معشوق, وصال, عین القضاه, اسرار, تمهیدات, نفس لوامه, غفلت , پرده, کمال,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 20:44 |

مقدمه

در این مقاله دیدگاههای فقهی، کلامی، سیاسی و... فقیهان و مسؤولان عربستان گزارش شده است، قضاوت دیدگاههای فقیهان و گاه متناقض بودن آن جالب توجه است. تکیه ناهوشمندانه و سطحی نگرانه فقیهان آن دیار بر «بدعت» و هر چیز نو را با تیغ «بدعت» گردن زدن شگفت انگیز است. این گونه گزارشها در بر نمودن و منع فرهنگی و سیاسی آن دیار سودمند تواند بود.

شیخ عبدالعزیز بن عبداللّه آل شیخ نایب مفتی کلّ سعودی، در پاسخ این پرسش که: اگر در کنار قبر میتی دو رکعت نماز بخوانیم و در نماز برای میت دعا کنیم، حکمش چیست؟ می گوید: نماز در گورستان جایز نیست و از نشانه های شرک است. تنها نماز میت است که می شود در کنار قبر خواند.

(هفته نامه «المسلمون» شماره 614 ، مورخ 27 جمادی الاخر، 1417 برابر با 18/8/1375)

* * *

مصطفی مشهور رهبر اخوان المسلمین: «زیارت قبور به همان کیفیتی که در اسلام وارد شده، سنتی است مشروع، لیکن کمک خواستن از مردگان و صدازدن آنها بدین منظوردرخواستِ برآوردن حاجت از آنان، از نزدیک یا دور، یا نذر برای آنها و ساختن قبور آنان و... اینها همه از گناهان بزرگی است که باید با آن جنگید و اصلاً اینها قابل توجیه نیست...[!]»

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: فتاوای وهّابیان, فتوا , وهابیت,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان