عاشوراییان زنجان
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 150
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 672
بازدید ماه : 22390
بازدید کل : 987821
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 21:21 |

حديثى از منابع اهل سنت، از حضرت على (ع) نقل شده است كه فرمود: خوش به حال طالقان، خداوند متعال داراى گنجهايى در آنجاست كه نه از طلاست و نه از نقره امّا در آن خطّه مردانى وجود دارند كه خدا را آنطور كه شايستۀ معرفت است شناختهاند و آنان، ياران مهدى در آخر الزمان مىباشند.

خدای مهربانم! برای آمدن خلیفه ات، ما؛ شیعیان حالا دیگر کارمان به ماه شماری و روز شماری رسیده!

پروردگارم! می دانیم که درک زندگی در حضور معصوم علیه السلام آن هم بعد از گذشت این همه قرن محرومیت، امتیازی است که «تو» برای مردم زمان ظهور مقرر داشته ای و ما شایسته ی این امتیاز ویژه نیستیم.

امّا ... یارب! سر ما منت بگذار و اجازه بده با همه نواقص و کمبودهای ایمانی و تقوایی مان ، با همه ی جهالتمان نسبت به «تو» که خدای مایی و نسبت به «ولّیت» که صاحب الامر ماست، دوران ظهور حضرت (عج) را که ابتدای زندگی سعادتمند انسان در این دنیاست وبه برکت «حکومت صالحان » آغاز عنایت خاص «تو» بر زمین و زمان ، درک کنیم. اللهم عجل لولیک الفرج .

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: علائم, حتمی , ظهور, منظور, یاران, خراسانی, ایرانی‌ها, یمنی , حتما , یمن, خروج ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 19:13 |

پیام  شریعتمداری به روحانی 

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در واکنش به اظهارات حسن روحانی در شیراز که سیاست

خارجی دولت یازدهم را پیروی از حافظ دانسته بود در پیامک کوتاهی تصریح کرد حسین شریعتمداری

مدیرمسئول روزنامه کیهان در واکنش به اظهارات حسن روحانی در شیراز که سیاست خارجی دولت یازدهم

را پیروی از حافظ دانسته بود در پیامک کوتاهی تصریح کرد:

پیروی آقای روحانی از حافظ در سیاست خارجی خیلی خطرناک است چون به قول یکی از دوستان،

حافظ به خاطر یک خال هندو حاضر بود سمرقند و بخارا را از دست بدهد آنجا که می‌فرماید:

اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را

به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را!

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: پیام, شریعتمداری, روحانی, پیروی, آقای روحانی, حافظ , سیاست خارجی, خیلی خطرناک ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 18:33 |

ذبح رزمنده نجفی به دست جلاد داعش + عکس(۱۸+)

یکی از رزمندگان عراق امروز به دست جلاد گروه تروریستی داعش در شمال بغداد به شهادت رسید. عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش روز پنج‌شنبه یکی از رزمندگان عراق را در شمال بغداد سر بریدند.گروه تروریستی داعش اعلام کرد که عناصرش «نبیل عبید محمد شعلان الزبیدی» را در منطقه النباعی در جنوب تکریت و شمال بغداد ذبح کرده‌اند.این رزمنده از اهالی استان نجف اشرف بوده است.

داعش سه تصویر از این جنایت خود منتشر کرده که پس از بازجویی از رزمنده عراقی جلاد داعش سر وی را در یک منطقه جنگی از بدنش جدا می‌کند.گروه داعش به تازگی و همزمان با پیشروی‌های چشمگیر نیروهای ارتش و مردمی در شمال عراق به جنگ روانی و تبلیغاتی دست زده است.

فتح تکریت بزرگ‌ترین پیروزی برای نیروهای عراقی پس از حمله‌ برق‌آسای داعش به عراق در ماه ژوئن بود. نخست وزیر عراق پس از فتح این شهر اعلام کرده بود مرحله بعدی در بازپس گیری مناطق از دست رفته، ‌فتح الانبار است که بزرگ‌ترین استان از ۱۸ استان عراق است و بخش اعظم آن در دست داعش است.

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: گر مرد, رهی , میان خون, باید, رفت, تصویر+18, رزمندگان عراق, داعش, شهادت, نبیل عبید محمد شعلان الزبیدی,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:41 |

نیروی دریایی آمریکا اعلام کرده است که تمام کشتی‌های این کشور در آب‌های خلیج فارس را در حین عبور از تنگه هرمز اسکورت خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، نیروی دریایی آمریکا اعلام کرده است که از بیم متوقف شدن کشتی‌های تحت پرچم این کشور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام این کشتی‌های را در تنگه هرمز همراهی می‌کند.

شبکه خبری سی‌ان‌ان با اعلام این خبر افزود که اسکورت این کشتی‌ها می‌تواند به تمام نقاط خلیج فارس نیز گسترش یابد. چند روز پیش یک کشتی باری با پرچم جزایر مارشال توسط نیروی دریایی ایران متوقف شده و به بنادر کشورمان هدایت شد. مقامات ایرانی اعلام کرده‌اند که این کشتی با شکایت شاکی خصوصی و با دستور دادگاه متوقف شده است.

وزارت خارجه کشورمان نیز اعلام کرده که توقیف این کشتی مطابق با قوانین ایران و نیز قانون‌های بین‌المللی بوده و پس از جبران زیان وارده به شاکی رفع توقیف خواهد شد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: اسکورت , کشتی‌های, آمریکایی , تنگه‎هرمز, سپاه پاسداران, وزارت خارجه , بسیجیان عاشورایی,
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور:

کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست، در داخل کشور است/ دولت هرگونه مصرف کالاهای خارجی را در صورت وجود مشابه داخلی، بر خود حرام بداند/ مسئولان جلوی فساد را به معنای واقعی کلمه بگیرند/تقویت تولید داخلی ستون فقرات حل مشکلات کشور است

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور با تبیین وظایف مسئولان، دستگاهها و عناصر مختلف مرتبط با تولید داخلی و تأکید بر مبارزه واقعی با فساد و قاچاق، خاطرنشان کردند: کلید حل مشکلات اقتصادی مردم و معضلات جامعه کارگری، نه در خارج بلکه در داخل و «تقویت و رونق تولید داخلی» است.
رهبر انقلاب اسلامی، با تبریک میلاد امیرمؤمنان و حضرت جواد الائمه (ع) هدف از دیدار با کارگران را تجلیل از «کار و کارگر» و برجسته تر شدن ارزش کار در ذهن مسئولان و جامعه خواندند و افزودند: بوسه پیامبر بر دست کارگر، یک تعارف نیست بلکه تعلیم است.
ایشان با تجلیل از استحکام، هوشیاری و نجابت جامعه کارگری در مقابل تحریکات مستمر داخل و خارج کشور در سه دهه اخیر، خاطرنشان کردند: مجموعه کارگری با تحمل همه سختی‌ها و مشکلات و تلاش بی‌وقفه در راه پیشرفت کشور، حقاً و انصافاً امتحان خوبی داده است و مسئولان باید این فداکاری و نجابت را با تلاش بیشتر برای حل مسائل کارگران، قدرشناسی کنند. 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به مشکلات موجود در حوزه های کارگری، نظیر اخراج کارگران، بیکاری، تعویق‌ها و مشکلات معیشتی تاکید کردند: این مشکلات با حرف حل نمی‌شود بلکه اقدام و ابتکار می‌طلبد.
ایشان تقویت تولید داخلی را ستون فقرات «حل مشکلات کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی» برشمردند و افزودند: برخی می‌گویند در شرایط تحریم و فشار، رونق تولید داخلی امکان پذیر نیست، بدون شک تحریم‌های ظالمانه در بروز مشکلات تاثیر داشته است اما تحریم‌ و فشار، بدون تردید نمی‌تواند جلوی «تلاش عمومی، سازمان یافته و برنامه‌ریزی شده» را برای رونق تولید داخلی بگیرد.  
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای اثبات ناتوانی تحریم‌ها در سد کردن تلاش‌های داخلی، به پیشرفت‌های شگرف ایران در زمینه صنایع نظامی، زیست فناوری، سدسازی، نانو، صنایع دانش بنیان، هسته‌ای و دیگر زمینه‌ها اشاره کردند و افزودند: در برخی از این عرصه‌ها، فشارهای تحریمی بسیار بیشتر بوده است اما نتوانسته در مسیر تلاش و پیشرفت نیروهای داخلی مانعی ایجاد کند.
ایشان خاطرنشان کردند: البته اگر تحریم‌ها نبود احتمالاً در برخی از این زمینه ها، پیشرفت بیشتری داشتیم اما این احتمال نیز وجود دارد که در آن صورت، به پول نفت تکیه می کردیم و این پیشرفتها را بدست نمی آوردیم.
حضرت آیت الله خامنه ای، «توجه و تمرکز بر تولید» را علاوه بر حل مشکلات اقتصادی، موجب «احساس عزت و استغنای ملی» برشمردند و افزودند: استحکام ساختار داخلی قدرت از جمله در زمینه اقتصادی، موجب تقویت مذاکره کنندگان پشت میز هر مذاکره ای می شود والا طرف مقابل مدام شرط و شروط می گذارد و حرفهای مفت و بی ربط می زند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: کلید , مشکلات, اقتصادی, لوزان, ژنو, نیویورک, داخل کشور, دولت, کالاهای خارجی, ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:5 |

"محمد البخیتی" عضو شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن  در پاسخ به سؤالی در خصوص آخرین تحولات یمن و تجاوز رژیم سعودی به ملت یمن گفت: رفتارهای کودکانه "محمدبن سلمان" فرزند ملک سلمان باعث شد تا تصمیم‌های عجولانه‌ای گرفته شده و سعودی‌ها به‌صورت خطرناکی در یمن گرفتار شوند.

وی تأکید کرد، این مسئله باعث افزایش رنج یمنی‌ها و خشم آنها در برابر این تجاوزگری شده است؛ ملت یمن برای رویارویی با این اقدام تجاوزکارانه با یکدیگر متحد شد‌ه‌اند که این خود دستاورد بزرگی برای یمن بوده و نوید دهنده خروج کشور از سلطه آمریکایی ــ عربستانی است.

بخیتی افزود: نتیجه تصمیم‌گیری‌های اشتباه باعث بروز مشکل در رهبری عربستان شده و این کشور را در داخل و همچنین در سطح منطقه شکننده کرده است.

وی تصریح کرد که در صورت گسترده‌تر شدن مساحت درگیری‌ها، دولت عربستان مسئولیت پیامدهای آن را که به ملت‌های کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز خواهد رسید و آنان بزرگ‌ترین بازنده آن خواهند بود، به‌عهده خواهد داشت.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: پاسخ انصارالله , تجاوزات, عربستان, قطعی, محمد البخیتی, محمدبن سلمان, یمن, عربستان,

عاقبت اعتراض به شیخ حسن

در جریان سفر حسن روحانی به شیراز، عده ای از دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهای خواهان انتشار فکت شیت بودند که با ضرب و شتم نیروهای لباس شخصی همراه تیم روحانی مواجه شدند. به نقل از رسانه ها، دیروز صبح استقبال از حسن روحانی که به شیراز سفر کرده با حاشیه هایی همراه بود و در زمان استقبال از وی، عده ای از دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته های خواهان انتشار فکت شیت از سوی دولت بودند. اما در این میان برخی از نیروهایی که گمان می رود از همراهان تیم روحانی بودند، با مداخله در این امر، به دانشجویان حمله کرده و آنها را از مسیر خارج کردند.

گفتنی است بنا بر تصاویر، متاسفانه این تعداد از دانشجویان، مورد ضرب و شتم و توهین نیز قرار گرفته اند و پلاکاردهای آنها نیز پاره و جمع آوری شد. این دانشجویان با در دست گرفتن پلاکاردهایی با مضمون «محرمانه نداریم، منتظر فکت شیت ایرانی هستیم»، «مردم را از جزئیات مذاکره مطلع کنید» ، «فکت شیت آمریکا را تکذیب کنید» ، «انتشار فکت شیت ایرانی=همدلی دولت با ملت» که برگرفته از سخنان رهبری بود و با سردادن شعار «روحانی، روحانی، فکت شیت ایرانی» درخواست و مطالبه خود را با آقای روحانی درمیان گذاشتند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: حسن روحانی, سفر , شیراز , ضرب و شتم , دانشجویان , لباس شخصی, فکت شیت, دانش اموزان ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 19:42 |

سرکرده گروه تروریستی داعش به دلیل آسیب نخاعی قادر به حرکت نیست.

به گزارش پرس تی وی، "ابراهیم ثمری" معروف به "ابوبکر بغدادی،" سرکرده گروه تروریستی داعش که در حمله ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا زخمی شده بود اکنون به دلیل آسیب نخاعی قادر به حرکت نیست.

وبسایت "بیزنس اینسایدر" به خبرنگار روزنامه گاردین اعلام کرد: "بغدادی هنوز زنده است؛ اما به دلیل حمله هوایی ماه مارس (یک ماه گذشته) دچار آسیب نخاعی شده و قادر به حرکت نیست. وی اکنون تحت درمان پزشکان موصل است."

در گزارش دیگری که در روزنامه گاردین منتشر شده آمده است بغدادی در شهر "البعاج" عراق پنهان شده است. این سرکرده داعش در یک حمله ائتلاف ضد داعش در ماه مارس به شدت مجروح شده است. وی با وجود جدی بودن جراحات، به تدریج رو به بهبود است.

این خبر تاکنون بوسیله مقامات آمریکایی تایید نشده است.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: سرکرده, گروه تروریستی , داعش , دلیل آسیب, نخاعی , قادر , حرکت , فلج,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 2:24 |

شیخ حسن روحانی با بیان اینکه برخی فکر می‌کنند در مذاکرات فقط دنبال حل
مسئله هسته‌ای هستیم تاکید کرد: دلالان تحریم به فکر شغل دیگری باشند.




شیخ حسن روحانی رئیس‌جمهور روز گذشته در بیست و ششمین جشنواره ملی امتنان از جامعه کار و تولید که در ورزشگاه 12هزار نفری آزادی برگزار شد، اظهار داشت: کارگران قشر بزرگی هستند که بار تولید کشور بر شانه‌های آنها قرار دارد و شما کارگران جایگاهی دارید که پیامبر اسلام(ص) دست کارگر را به خاطر کار و تلاش در مسیر به دست آوردن نان حلال می‌بوسد.
عزت اسلامی روزی است که در این کشور فقیر نباشد
وی افزود: روزی که در این کشور بیکاری نباشد آن روز، روز عزت ایران و اسلام است. عزت برای خانواده ایرانی آن زمانی است که فرزندان این مرز و بوم بر سر کار و فعالیت باشند.
روحانی با بیان اینکه ما به جمهوری اسلامی ایران و به اسلام افتخار می‌کنیم،‌ گفت: عزت اسلامی روزی است که در این کشور فقیر نباشد، عزت ایران ما و اسلام ما با همبستگی، تلاش و کوشش محقق می‌شود و همه ما باید در صف واحد قرار بگیریم.
رئیس قوه مجریه با تأکید بر اینکه کارآفرینان، کارگران و دولت باید در یک صف واحد قرار بگیرند، ابراز داشت: ما در مسیر سه جانبه‌گرایی می‌توانیم به توسعه برسیم، مهم‌ترین ستون توسعه کشور کار و کارگر است اما آیا بدون کارآفرین فضای کار به وجود می‌آید و آیا بدون هماهنگی دولت و کارگر و کارآفرین می‌توانیم مسیر توسعه را بپیماییم؟
اقتصاد نفتی باید به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کند

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: موضع , قابل , تأمل , روحانی, مذاکرات, فقط , حل , پرونده هسته‌ای , ,
نیروهای مقاومت سوریه در منطقه جولان اشغالی با حمله به
یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی، پاسخ حملات اخیر اسرائيل را دادند.
 

نیروهای مقاومت سوریه با شلیک چندین موشک به پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در منطقه‌ای مقابل روستای «مجدل شمس»، دو صهیونیست را زخمی کردند.این حمله صهیونیست‌ها را غافلگیر و وحشت‌زده کرد و آژیر خطر در 27 شهرک صهیونیست‌نشین منطقه به صدا درآمد. پیش از این منابع صهیونیستی اعلام کرده بودند که راکت‌های فوق به شهرک صهیونیست‌نشین «عین زیفون» در جولان اشغالی اصابت کرده است.طی چند روز گذشته و در پی حمله جنگنده‌های صهیونیستی به منطقه «قلمون» سوریه که چهار کشته بر جای گذاشته بود، مقامات و رسانه‌های صهیونیستی نسبت به واکنش احتمالی جنبش حزب‌الله ابراز نگرانی می‌کردند. صهیونیست‌ها مدعی بودند در حملات روزهای دوشنبه و یکشنبه گذشته آنها، تعدادی از رزمندگان حزب‌الله لبنان کشته شده‌اند.جنبش حزب‌الله لبنان تاکنون هیچ واکنشی نسبت به حملات رژیم صهیونیستی به قلمون و حملات راکتی دیروز به یک پایگاه صهیونیستی نشان نداده است.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: نیروهای, مقاومت, سوریه, شلیک , موشک, پایگاه نظامی, رژیم صهیونیستی, منطقه‌ای, مجدل شمس,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 2:5 |

اعضاي گروه موسوم به رهبران جوان جهان «YGL» كه در ظاهر وظيفه بهبود رابطه ميان ايران و امريكا را برعهده دارند قرار است تا چند روز آينده(25 ارديبهشت) وارد ايران بشوند و همايش‌هايي را در تهران و اصفهان برگزار كنند.

برخي منابع خبري ديروز برنامه و جزئيات سفر اين گروه را به تهران فاش كردند؛ برنامه‌هايي كه نشان مي‌دهد برنامه‌ريزي گسترده‌اي براي حضور بدون دردسر اين شبكه در كشورمان تدارك‌ديده شده است.

 يكي از سايت‌هاي خبري در گزارش خود فاش كرد كه اين گروه قرار است در زمان حضور خود در تهران در همايشي با همكاري مركز مطالعات وزارت امور خارجه و سخنراني چهره‌هايي نظير هاديان و چگيني شركت كنند.

به گفته اين سايت اعضاي «YGL» قرار است در مدت حضور خود در ايران در كنفرانس‌هايي به دعوت سفارت‌هاي سوئيس و اسپانيا شركت كنند و همچنين با تجار و شخصيت‌هاي علمي و فرهنگي نيز ديدارهايي داشته باشند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: ورود , گروهی , مسئولیت, بهبود , روابط, ایران , امریکا, تهران ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:44 |

سخنان سردارسلیمانی درجمع نمایندگان مجلس

فرمانده سپاه قدس با مقایسه حمله عربستان به یمن با جنگ غزه گفت: عربستان در جنگ با یمن همچون رژیم صهیونیستی در حمله به غزه توفیقی به دست نخواهد آورد.

ایرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز نمایندگان مجلس با سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، اظهار داشت:‌ در این جلسه سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ضمن تشریح آخرین وضعیت منطقه عنوان کرد که عربستان از حمله به یمن توفیقی به دست نخواهد آورد و این حمله در واقع همانند حمله رژیم صهیونیستی به غزه بی‌نتیجه باقی خواهد ماند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: سردارسلیمانی, جمع , نمایندگان مجلس, فراکسیون, اصولگرایان, رهروان ولایت, یمن, رژیم صهیونیستی, قاسم سلیمانی , فرمانده سپاه قدس,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان