عاشوراییان زنجان
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3515
بازدید دیروز : 3703
بازدید هفته : 11589
بازدید ماه : 34981
بازدید کل : 1054558
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 20:13 |

شیخ مفید در 11 ذی القعده سال 336 هـ.ق تقریبا 7 سال بعد از غیبت کبری در سویقة ابن بصری از توابع عکبری شمال بغداد چشم به جهان گشود و در دامان پدر ومادری عاشق و دلباخته به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت پرورش یافت. 

 افرادی که شیخ مفید را درک کرده اند در سیمای ظاهری او چنین گفته اند: شخص لاغر اندام و  میان قامت و گندم گون بود. او با 5 واسطه نسبش به(سعید بن جبیر) می رسد که از شاگردان و پیروان امام چهارم بوده که با دریافت معارف از محضر امام سجاد(ع) دانشمندی بزرگ گردیده و  در   علم تفسیر قرآن چنان گشت که گفته اند:
 او نخستین کسی است که در(علم تفسیر) کتاب نوشته است. 
 شیخ مفید حدود 200 کتاب و رساله در فنون مختلفه به ویژه درعلم کلام و مناظره تالیف نموده و عده ای از آنها که از گزند روزگار محفوظ مانده در دست اعلام شیعه و  ارکان شیعه بوده و از آنها استفاده می کردند چنانچه مرحوم مجلسی در هنگام تدوین مجلدات بحارالانوار 18 کتاب از کتب او را دارا بوده و اسامی کتابها و رسائل نامبرده را نجاشی در رجال خود متجاوز از 170 مجلد یاد کرده و از کتب او آنچه مشهور است یکی ارشاد، دیگری اوائل المقالات، دیگری المجمل، دیگری مسار الشیعه و یکی هم مقنعه در فقه امامیه و امثال اینها. 
 
درباب شخصیت علیم و مقام والای شیخ مفید از نظر تقوی و ولایت اهل بیت، سلام الله علیهم اجمعین، هیچ گونه تردیدی برای دشمن وجود ندارد، چه رسد به دوستان، و به ویژه درباره ارتباط آن بزرگوار با وجود مقدّس حضرت بقیة الله فی الارضین،‌ ارواحنا له الفداء، نظر دارند.
 
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: نامه , امام زمان , ولی عصر, شیخ مفید, مهدی , امام غایب, بقیه الله , حجت خدا , ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 14:33 |

بدون شرح :

خبرگزاریها : سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳

** روحانی: قیمت ها نه تنها افزایش نداشته بلکه کاهش هم داشته است ؟؟!!

**نرخ‌های جدید لبنیات اعلام شد ؟؟؟ 

در پی اعلام افزایش ۱۵ درصدی نرخ لبنیات پس از افزایش نرخ خرید شیر خام از دامداران، صنایع لبنی

نرخ‌های جدید انواع فرآورده‌های لبنی را که قرار است از هفته آینده اعمال شود، اعلام کردند.

ولی تحلیل گران اقتصادی میزان افزایش را بیش از 33درصد اعلام کردند که رسما از امروز 10 تیر اعمال شد !!!!

 

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: دروغ , دروغگو , تورم , کاهش , افزایش, نرخ , لبنیات, 15 درصد,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 12:56 |

آیت الله روح الله قرهی مدیر حوزه علمیه امام مهدی(عج) حکیمیه تهران به

مناسبت ماه مبارک رمضان به شرح دعای ابوحمزه ثمالی پرداخته است که بخش نخست آن در ادامه میآید: تفاوتهای ضیافت دنیوی و ضیافت الهی چشیدن این حلاوت، نسبی است. یک عدّه نسبت به اعمال خودشان، در ماه مبارک رمضان، این حلاوت را خیلی میچشند. آنها کسانی هستند که در مقام نفس مطمئنّه و عبد حقیقی خدا هستند. طبیعی است که این ماه همان‌ طور که فرمودند: قَدْ أَقْبَلَ إِلَیْکُمْ شَهْرُ اللَّهِ‏ بِالْبَرَکَةِ وَ الرَّحْمَةِ وَ الْمَغْفِرَةِ»، برکات، رحمت و مغفرتش هم زیاد است، امّا نسبی است. نسبی بودن هم از ناحیه خداوند نیست، بلکه از ناحیه مردم است. پروردگار عالم رحمتش را در ماه مبارک دارد فراوان مرحمت می‌کند. این ما هستیم که باید ببینیم چقدر توانایی برداشت داریم. لذا اینکه اولیاء خدا در ماه رجب المرجّب و شعبان المعظّم خیلی مراقبه می‌کردند، به خاطر همین است.

پس این برداشت نسبی از ما است. در مثال مناقشه نیست، برای اینکه قریب به ذهن شود، چون ما با محسوسات و ملموسات کار داریم، این مثال را بیان می‌کنم. مثلاً در ضیافت ظاهری دنیا، یک عدّه نسبت به جسمشان، قدرت بیشتری در خوردن و برداشت از آن مجلس چرب و شیرینی که برایشان فراهم شده، دارند. منتها چرب و شیرین دنیا، یک خصوصیّت دارد که انسان را مریض هم می‌کند.

در ضیافت پروردگار عالم هم یک عدّه نسبت به آن روح خودشان، از این بریز و بپاشی که خداوند راه انداخته، برداشت می‌کنند. آنچه دنیوی است، سوء هاضمه به وجود می‌آورد، امّا این برعکس است و علوّ درجات مرحمت می‌کند و عشق انسان را به عبادت بیشتر می‌کند.

در طعام دنیا، بیش از حدّ آن، دلزدگی ایجاد می‌کند. مثلاً اگر کسی غذایی را که خیلی دوست دارد، زیاد از حد بخورد، دلش را می‌زند و دیگر آن را نمی‌خورد. باید تنوّع باشد. امّا در آنچه که از ناحیه خداوند در ضیافت الله عطا می‌شود، نه تنها دلزدگی ندارد، بلکه عطش و درخواست او را هم بیشتر می‌کند.

اگر شیرینی را یک مقدار بیش از حد بخوری، دیگر دلت را می‌زند؛ امّا شیرینی عبادت و آنچه که در این ضیافت‌الله مرحمت می‌کنند، دل را نمی‌زند. منتها برداشت آن، بستگی به روح ما دارد و این خصوصیّت ماه مبارک رمضان است. امّا همه می‌توانند برداشت کنند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: روزه , روزه داری, تاثیر روزه , جسم و روزه, ماه رمضان, روزه داری, افطار, خواب روزه دار, عبادت , ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:58 |

امام صادق(ع) فرمودند: رسول خدا(ص) به امام علی(ع) فرمود: اباالحسن! ماه رمضان نزدیک شده است، قبل از افطار دعا کن، جبرئیل پیش من آمد و گفت: یا محمد! کسى که در ماه رمضان با این دعا قبل از افطار دعا کند، خداوند دعاى او را مستجاب، نماز و روزه او را قبول و 10 دعاى او را مستجاب مى‌کند، گناه او را بخشیده، غم و غصه او را از بین برده، گرفتاری‌هایش را بر طرف کرده، حاجات او را برآورده کرده، او را به مقصودش رسانیده، عمل او را با عمل پیامبران و صدیقان بالا برده و در روز قیامت چهره او درخشان‌تر از ماه شب چهارده خواهد بود.

آن دعا این است:

اللَّهمَّ ربَّ النُّورِ العَظیم، ورَبَّ الکُرسیِّ الرَّفیع، ورَبَّ البَحرِ المَسجور، ورَبَّ الشَّفعِ الکَبیر، والنُّور العَزیز، ورَبَّ  التَّوراهِ والإنجیلِ والزَّبورِ، والفُرقانِ العَظیمِ. أنت إلهٌ مَن فی السَّمواتِ وإلهُ مَن فی الأرضِ لا إلهَ فِیهِما غَیرُکَ، وأنتَ جَبّارُ مِن فی السِّموات وجَبّار مَن فی الإرضِ لا جَبّار فیهِما غَیرُکَ، أنت مَلِکُ مَن فی السَّموات، ومَلِکُ مَن فی الأرضِ، لا مَلِکَ فیهما غَیرُکَ، أسألُکَ  بِاسمِکَ الکَبیرِ، و نُور وَجهِکَ المُنیرِ، وبمُلکِکَ القَدیمِ. یا حَیُّ یا قَیِّومُ، یا حَیُّ یا قَیُّوم یا حَیُّ یا قَیّوم، أسألُکَ بِاسمِکَ الّذی أشرَقَ بِهِ کُلِّ شَیءٍ، وبِاسمِکَ الّذی أشرَقَت  بِهِ السّمواتُ والأرضُ، وبِاسمِکَ الّذی صَلُحَ بِهِ الأوَّلونَ، وبِهِ یَصلُحُ الاخِرونَ.

یا حَیّاً قَبلَ کُلِّ حَیّ، ویا حَیّاً بَعدَ کُلِّ حَیّ، ویا حَیُّ لا إلهَ إلا أنت صَلِّ علی مُحَمّدٍ وآلِ مُحَمَّد، واغفِر لی ذُنُوبی، واجعَل لی مِن أمرِی یُسراً وفَرَجاً قَریباً، وثَبِّتنی علی دینِ مُحَمَّدً وآل محمد و وعلی هُدی مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّد، وعلی سُنَّهِ مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّد، علیه وعلیهِم السَّلام.

واجعَل عَملِی فی المَرفوعِ المُتَقَبِّلِ، وهَب لی کما وَهَبتَ لأولیائِکِ وأهلِ طاعَتِکَ، فانّی مُۆمِنٌ بِکَ، ومُتَوَکِّلٌ عَلیک،  مُنیبٌ الیکَ، مَعَ مَصیری إلیکَ، وَتَجمَع لی ولأهلِی وَلوِلَدَی الخَیرَ کُلَّهُ، وتَصرِف عَنّی وَعَن وَلَدی وأهلِی الشَّرَّ کُلَّهُ. أنتَ الحَنّانُ المَنّانُ بَدیعُ السّمواتِ والأرضِ، تُعطِی الخَیرَ مَن تَشاءُ، وتَصرِفُهُ عَمَّن تَشاءُ، فَامنُن علی بِرَحمَتِکَ یا  أرحَمَ الرّاحِمِینَ.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: دعا, لحظه, افطار, بنده , عرش , علی (ع) , امام صادق (ع) , پیامبر اکرم (ع) , قال , افطار , روزه,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 17:0 |

محققان انگلیسی در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده اند که روزه داری در ماه رمضان می تواند برای سلامتی بسیار مفید باشد. زمانی که بدن تشنه مواد غذایی است اما به دلیل اینکه فرد روزه دار نمی تواند هیچ گونه ماده غذایی را تا افطار میل کند، بدن سوزاندن چربی برای افزایش انرژی را آغاز می کند که می تواند منجر به کاهش وزن شود.
 
"رازن ماهروف"، از محققان دانشگاه آکسفورد می گوید: "ارتباط خوب و متناسبی میان رژیم غذایی و سلامت افراد وجود دارد. این ماه نه تنها برای مسلمانان دارای فواید معنوی است بلکه از لحاظ سلامت نیز به آنها کمک می کند. از ماه رمضان می توان به عنوان ماه منحصر به فردی برای برخورداری از موهبت های جسمی یاد کرد."
 
*منبع تامین انرژی روزه داران
روزه می تواند چربی های اضافی بدن که در نقاط مختلف ذخیره شده اند را سوزانده و به بدن فرصت جدیدی بدهد تا چربی های تازه تری را جایگزین نماید. اما نکته ای که در ماه رمضان حائز اهمیت است، شیوه تغذیه ای روزه داران است زیرا اگر روزه داران تغذیه مناسبی نداشته باشند، دچار ضعف جسمی شده که این ضعف می تواند بر فعالیت های روزانه آنها تاثیر سوء داشته باشد.
 
روزه باعث فعال شدن سیستم ایمنی بدن می شود
 
محققان معتقدند روزه گرفتن با کاهش دریافت ۲۰ تا ۴۰ درصدی مصرف غذا باعث فعال شدن سیستم ایمنی بدن می شود. در ادامه این گزارش آمده است: به کرات می توان از فواید روزه گرفتن سخن گفت. فوایدی مانند: حذف سموم ذخیره شده در بدن، دستگاه گوارش و سایر اعضای بدن که در هضم و جذب مواد غذایی نقش دارند در این ماه استراحت کرده تا پس از روزه داری به فعالیت های گذشته خود بازگردند.
 
روزه داران نباید در مصرف غذا زیاده روی کنند زیرا در زمان روزه داری، اسید معده به جای غذا به وسیله صفرا خنثی می شود و زخم معده را به دنبال نخواهد داشت. به همین دلیل داشتن برنامه غذایی صحیح در ایام این ماه می تواند برای روزه داران نقش اساسی را ایفا کند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: روزه , روزه داری, تاثیر روزه , جسم و روزه, ماه رمضان, روزه داری, افطار ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 16:34 |

یکی از اموری که در روز قیامت برای بسیاری از مردم اتفاق می افتد حسرت خوردن است؛ یکی حسرت ساعات عمرش را می خورد، یکی حسرت ایمان نیاوردن به وعده های الهی، یکی حسرت عباداتی که می توانست انجام بدهد و نداده و... اما بزرگترین این حسرت ها چیست؟
حضرت امیرمومنان علی(ع) در نهج‌البلاغه بزرگترین حسرت انسان در روز قیامت را بیان فرموده‌‌اند.


قال امير المؤمنين عليٌّ عليه‏السلام :
«إنَّ أعْظَمَ الحَسَراتِ يَومَ القِيامَةِ ، حَسْرَةُ رجُلٍ كَسَبَ مالاً في غَيرِ طاعَةِ اللّه ، فوَرِثَةُ رجُلٌ فأنْفَقَهُ في طاعةِ اللّه سُبحانَهُ ، فدَخَلَ بهِ الجَنّةَ ، ودَخَلَ الأوَّلُ بهِ النّارَ .»


امام على عليه ‏السلام:
«بزرگترين حسرت در روز قيامت ، حسرت مردى است كه مالى را در غیر رضای خداوند گرد آورده و آن را براى كسى بر جاى گذاشته که وارث  آن را در راه طاعت خداى سبحان خرج كرده باشد و به این  سبب به بهشت برود اما نفر اول به دوزخ می‌رود.» (نهج البلاغة؛ الحكمة ۴۲۹)

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: اقتصاد اسلامی , بزرگترین حسرت , صاحبان ثروت , مال اندوزی , حضرت علی (ع),
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 11:8 |

                                       علی مطهری در اظهاراتی مغشوش به حمایت از منتظری و دیگر جریان‌های نفاق حذف شده از انقلاب پرداخت. وی اگرچه        پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهید بهشتی و یاران وی و نیز شهید محمد منتظری در نجف‌آباد سخن می‌گفت، به جای محکوم کردن منافقین تروریست، مدعی شد رویه حذف مخالفین چه در زمان حضرت امام و چه پس از آن از سیستم حکومت اشتباه و کار غلطی بوده است.
به گزارش ایسنا، وی در این مراسم گفته است: گاهی عده‌ای فرصت‌طلب می‌آیند و انقلاب را از صحنه خارج می‌کنند همان گونه که انقلاب مشروطه به همین سرنوشت مبتلا شد و پس از مدتی عین‌الدوله‌ها انقلابیون اولیه را به حاشیه راندند و کم‌کم انقلابی که برای حکومت مشروطه برپا شده بود به یک حکومت مستبد خشن تبدیل شد.مطهری با انتقاد از برخوردی که با منتظری شد خاطرنشان کرد: این رفتار تند با او ضرورتی نداشت.وی در ادامه به رابطه میان شهید مطهری و منتظری پرداخت و گفت: در قم شهید مطهری را به نام شیخ خراسانی و مرحوم منتظری را به نام شیخ اصفهانی می‌شناختند و 11 سال هم‌مباحثه‌ای همدیگر بودند. شهید مطهری اولین کسی بود که حضرت امام را کشف کرد و با همراهی مرحوم منتظری کلاس درس اصول و فقه امام را تشکیل دادند و مقدمات مرجعیتش را فراهم کردند .

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: علی مطهری , مجاهدین خلق , منتظری , جنگ مسلحانه , اسلحه , فتنه 88 , ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 10:27 |

سرانجام پدر خوانده تروریستهای منطقه به وحشت افتاد و از

دست پرورده های خود ابراز وحشت کرد

شاه سعودی: نگرانیم!
شاه سعودی به عنوان حامی اصلی داعش در عراق و سوریه، نسبت به حملات تروریستی این گروه در داخل خاک عربستان ابراز نگرانی کرد.
به گزارش ایسنا، «عبدالله بن عبدالعزیز» شاه سعودی در نشست شورای امنیت عربستان نسبت به تهدیدات تروریستی داعش در این کشور ابراز نگرانی کرد. عبدالله در این جلسه به همه مسئولان امنیتی دستور داد برای محافظت از عربستان در برابر داعش همه تدابیر لازم امنیتی را اتخاذ کنند.
شاه عربستان در این جلسه همچنین اظهار داشت که عناصر گروه تروریستی داعش به سمت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در حال پیشروی هستند.
عربستان در حالی در مورد داعش ابراز نگرانی می‌کند که مقامات آمریکایی از جمله سناتور «جان مک کین» تاکید می‌کنند که دولت‌ عربستان بزرگ‌ترین حامیان مالی گروه‌های تروریستی منطقه (از جمله داعش) است.
روزنامه «تایمز» لندن نیز پنجشنبه نوشت: عربستان با حمایت از تروریست‌ها، امنیت انگلیس را تهدید می‌کند.
در درگیری‌های جاری عراق نیز تاکنون ده‌ها خودروی متعلق به داعش که دارای شماره پلاک سعودی بوده‌اند، کشف شده‌اند.
کارشناسان از قبل پیش‌بینی می‌کردند که حمایت سعودی‌ها از داعش، رژیم عربستان را بالاخره به دردسر خواهد انداخت.
علاوه بر مناطق مرزی عراق و عربستان، عناصر داعش از مسیرهای گوناگون می‌توانند خود را به داخل خاک عربستان برسانند.

آیا بزودی موج تلاطم به شبه کشور های حاشیه خلیج فارس خواهد رسید و یا رسیده !!!

آیا داعش  به یک دگردیسی فکری و عقیدتی رسیده یا در شرف اضمحلال است ؟؟

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: شاه عربستان , وحشت , داعش , زلزله در کاخ های ستم , سرکشی داعش , بنیان گذار و حامی,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 13:26 |

سردار سرلشکر "سیدحسن فیروزآبادی" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به صدور حکم اعدام عالم شیعی شیخ باقر النمر توسط عربستان سعودی، اظهار داشت: اخباری از عربستان می‌رسد که بسیار نگران‌کننده است.

وی افزود: از کشوری مانند عربستان که حکامی محاسبه‌گر دارد بسیار بعید به نظر می‌رسید که برای عالم بزرگ شیعی جناب شیخ النمر حکم اعدام صادر کنند و این برای ما بسیار نگران‌کننده است و از حکام کشور مسلمان و برادر که خود را خادم الحرمین الشریفین می‌نامند قابل قبول نیست که خون عالم بزرگ شیعی را بخواهند بریزند.

براساس این خبر به نقل از سپاه نیوز؛ سرلشکر فیروزآبادی تأکید کرد: این خون در قلوب ده‌ها میلیون شیعه و در بین مسلمانان جهان خواهد جوشید و هزینه آن برای عربستان بسیار سنگین خواهد بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: امیدواریم در دادگاه تجدید نظر در این حکم غیرعادلانه و تفرقه‌انگیز تجدید نظر اساسی صورت پذیرد.

وی افزود: علمای شیعه عامل وحدت، برادری، آرامش و حکمت در میان مسلمانان هستند و قدردانی وجود آنان مایه خیرات و برکات برای مردم وطن‌شان است.

سرلشکر فیروزآبادی در ادامه اظهار داشت: ما دعا می‌کنیم که شیخ النمر به سلامت باشد و مقامات سعودی از انتساب جرایم بی‌معنا به آن عالم بزرگ جلوگیری کنند. امت اسلام در آستانه ماه مبارک رمضان در انتظار اینگونه تصمیمات خداپسندانه است که فرموده‌‌اند:«الملک یبقى مع الکفر و لا یبقى مع الظلم».

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: شیخ باقر النمر, هشدار ایران, عربستان سعودی, آل سعود, حکم عدام , هشدار , شدید, ایران , ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 13:24 |

امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب طی بیاناتی در خطبه‌های نمازجمعه هفتم فروردین سال 71 فرمودند: 
 
امیرالمؤمنین علیه‌السّلام، تمام در آمد سالش را صدقه داد! پول دیگری هم نداشت که خیال کنیم زندگی را از آن طریق خواهد گذراند.
 
اینها افسانه نیست؛ واقعیّات است! برای این است که من و شما درس بگیریم که از دادن خمس مالمان، ربع مالمان، نصف مالمان، عشر مالمان، زکات واجبمان و انفاق برای مستحقّین، این قدر ابا داریم! این، آن نمونه عالی است. البته نه شما، نه بزرگترهای ما، نه انسانهای عالی مقام و نه ما، به حدّ امیرالمؤمنین علیه‌السّلام نمی‌رسند و نمی‌رسیم. این، امر واضحی است.

من یک وقت - چند سال قبل از این - در خطبه گفتم که «ما نمی‌توانیم مثل امیرالمؤمنین علیه‌السّلام باشیم.» یکی نامه نوشت: "خوب عذری پیدا کردید که می‌گویید «ما نمی‌توانیم مثل امیرالمؤمنین باشیم." نه؛ این عذر نیست. امام باقر علیه الصّلاة و السّلام - طبق روایت - کارهای امیرالمؤمنین، علیه‌السّلام را که نگاه کرد، گریست و فرمود: «چه کسی مثل این طاقت دارد؟» بعد فرمود: «تنها کسی که در میان اهل بیت می‌توانست خودش را شبیه علی کند، امام سجّاد بود.»

سیّدالساجدین، تازه شبیه امیرالمؤمنین! مگر کسی می‌تواند!؟ خود آن حضرت هم، طبق آنچه که در خطبه نهج‌البلاغه است، فرمود: «الا و انّکم لاتقدرون علی ذلک(3).» امّا این نقلها برای این نیست که ما مثل او باشیم و بگوییم: «خوب، ما که نمی‌توانیم!» بلکه برای این است که در این جهت حرکت کنیم. همه باید دراین جهت حرکت کنند

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: امام خامنه‌ای, نمازجمعه, سال 71, صدقه, تمام در آمد, امیرالمؤمنین, علی (ع), ما نمی‌توانیم, عذر,

چهارمین فرزند مولای متقیان از صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا حضرت ام کلثوم می باشد.
ترتیب فرزندان حضرت زهرا سلام الله علیها به شرح زیر است:
1-امام حسن مجتبی؛2-امام حسین سید الشهدا؛3-حضرت زینب کبری؛4-حضرت ام کلثوم صلوات الله علیهم اجمعین(1)
مشهور در تاریخ تولد حضرت زینب سال ششم هجرت(2) ولی نظر دقیقتر سال پنجم هجرت می باشد.(3)
میلاد مسعود حضرت ام کلثوم بدون تردید در عصر رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و در حیات پیامبر عظیم الشان اسلام اتفاق افتاده است.(4)
ذهبی گفته : ولادت ایشان در حدود سال ششم هجری بوده (5) برخی سال ششم (6) و برخی دیگر سال هفتم را برگیزده اند . (7) ولی سال چهارم نیز نقل شده است. (8)
اکثر مورخان حضرت زینب علیها السلام را بزرگترین دختر حضرت فاطمه علیها السلام دانسته اند ، جز اینکه "ما مطیری"(9) می نویسد:
اکبر بناته ام کلثوم؛
بزرگترین دختران امیرالمؤمنین علیه السلام ام کلثوم می باشد. (10) 
و در ادامه می نویسد :
آن عده از دختران امیرالمؤمنین علیه السلام که نسلشان ادامه یافت : ام کلثوم،زینب و ... می باشد.(11)

در ادامه گوشه ای از وجود حضور ایشان در منابع و کتابهای  اهل سنت و شیعه در موقعیت های مختلف تاریخی می آید:

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: دختر , حضرت علی, ازدواج, خلیفه دوم, حضرت زهرا س, فرزندان امام علی , ادعای جماعت تسنن,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 12:21 |

روزنامه فرامنطقه الحیات، از نزدیک شدن تروریست های وابسته به گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام به مرزهای عربستان و گذرگاه حیاتی "عرعر" خبر دادند.

منابع عراقی در استان کربلا اعلام کردند: گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام به دنبال تسلط بر گذرگاه عرعر در مرز عراق با عربستان سعودی است.

 از سوی دیگر برخی منابع نیز از نزدیک شدن تروریست های داعش به گذرگاه مرزی عرعر خبر دادند و اعلام کردند:عرعر شهری واقع در شمال عربستان سعودی با عراق  است و در واقع پایتخت اداری و مرکز تجاری مناطق شمالی عربستان است.

به گفته این منابع نزدیک شدن داعش به اراضی سعودی منبع تهدیدی برای ساکنان این  منطقه خواهد بود.

گذرگاه عرعر در شمال عربستان و 150 کیلومتری کربلا قرار دارد.

همزمان اخباری از کنترل داعش بر گذرگاه های میان عراق با سوریه و اردن مخابره شده بود اما نیروهای عراقی از بازپس گیری این گذرگاه ها خبر دادند. به اعتقاد ناظران هدف از تسلط داعش بر گذرگاه های مرزی عراق با دیگر کشورها فراهم آوردن امکان تدارکات برای ادامه جنگ است.

از دید کارشناسان سیاسی ، عربستان سعودی تلاش دارد تا این طور القاء کند که ارتباطی با گروهک تروریستی داعش ندارند و در واقع خود را تبرئه کند.  این در حالی است که در مناطق مختلف نیروهای عراقی خودروها و ادوات سعودی کشف کرده‌اند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: شاهرگ اقتصادی , عربستان , تروریست , داعش , اتش , مرز , عربستان,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان