عاشوراییان زنجان
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 282
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2549
بازدید ماه : 31652
بازدید کل : 1019546
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 15:19 |

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: استاد پناهیان, رسوایی, نفاق , پناهیان, رسوایی , نفاق ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 15:12 |
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:7 |

امام جماعت یک مسجد در عربستان سعودی با صدور فتوایی مدعی شد نوشیدن ادرار مجاهدان در سوریه باعث آمرزش گناهان آنها خواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از الخبر، "صالح المغامسی" مبلغ سعودی و امام و خطیب مسجد قبا در مدینه منوره با صدور فتوایی اعلام کرد: نوشیدن ادرار توسط مجاهدان (تروریست های ارتش آزاد و جبهة النصرة) باعث آمرزش و پاک شدن گناهان می شود.

در این فتوا که به فتوای جبهات الجهاد معروف شده و توسط برخی سایت های سعودی منتشر شده آمده است: دنیا مرحله گذر است و مؤمنان و مجاهدان به ویژه آنهایی که در سوریه هستند باید توشه‌ای از اعمال خیر برای خود برگزینند و گناهان خود را پاک کنند و اجرای حکم نوشیدن ادرار امتحانی برای این مجاهدان است تا گناهان خود را پاک کنند.

المغامسی درباره فتوای جهاد نکاح نیز گفت: شنیده ام که بسیاری از این فتوا انتقاد کرده اند اما نمی دانم مشکل آن چیست. این فتوا از یک عقیده ایمانی منبعث شده و من هم آن را تأیید می‌کنم!

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: ادرار ، نوشیدن ، حکم ، فتوا ، وهابیت ، وهابی ، تکفیری ، سوریه ، شام ، عربستان ، سعودی ، وهابیون,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 19:59 |

به گزارش عصر امروز، برخی خبرها حکایت از آن دارد که "یاسر هاشمی" فرزند هاشمی رفسنجانی چند روز گذشته را در عربستان سعودی به سر برده و به تازگی به ایران بازگشته است. بنا بر این گزارش خبر چند نکته اساسی در این زمینه وجود دارد که باید برای افکار عمومی مشخص گردد.


اولین سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا یاسر هاشمی به عنوان یک سفر فردی به عربستان رفته یا دارای ماموریتی از سوی دولت بوده است؟ دومین پرسشی که مطرح می‌شود این است که آیا این سفر با هدف‌های اعلامی دولت درباره تلاش برای بهبود روابط با عربستان و نقش آفرینی هاشمی رفسنجانی در این میان مرتبط است یا نه؟

 اما مهم‌ترین مسئله این است که این موضوع مطرح است که آیا برای آقای هاشمی و دولت روحانی صرف برقراری رابطه با سعودی‌ها اهمیت دارد یا اینکه این برقراری رابطه ابزاری است برای تغییر رفتار عربستان در منطقه و تصحیح سیاست‌های ضد شیعی و ضد اسلامی آن؟ به عبارت دیگر، آیا دولت هدف تغییر رفتار عربستان را تعقیب می‌کند یا اینکه صرفا در پی برقراری رابطه به هر قیمت است؟ و در پایان خوب است این سوال از دولت مطرح شود که اساسا برقراری رابطه و مذاکره با عربستان چه سودی برای منافع ملی ایران دارد؟

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: آل هاشمی , آل سعود , ارتباط مشکوک , یاسر رفسنجانی در عربستان , چه می کنند , ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 19:29 |

علت تشویش بیش از اندازه گروهی از دانش آموزان، عدم استفاده درست آنها از نیروی فکری - ذهنی شان است.

با فرا رسیدن ایام امتحانات، دلهره دانش آموزان هم شروع می شود. آنان در هر سن و سالی که باشند بازهم چون نگرانی های مختلف مربوط به درس خواندن در ذهن شان شکل می گیرد دچار اضطراب و ترس از امتحان می شوند. گروهی از دانش آموزان عصبانی، افسرده، پریشان، ناراحت و مضطرب می شوند و گروهی دیگر، چنان آشفته و نگران می شوند که پاسخ سوالات ساده را هم از یاد می برند.


داشتن کمی اضطراب و دلهره در ایام امتـحانات امری طبیعی و معقـول است چرا که مـوجب حرکت و انگیـزه بچه ها برای یادگیری و موفقیت می شود. اما اگر این نگرانی به حدی برسد که تاثیر منفی بر روند آموزش روزانه آنان بگذارد و مانعی برای پیشرفت آنها شود، غیرطبیعی و نامعقول است. علت تشویش بیش از اندازه گروهی از دانش آموزان، عدم استفاده درست آنها از نیروی فکری - ذهنی شان است. آنها می توانند با کمی تلاش، برنامه ریزی و به کارگیری روش های گوناگون کاهش اضطراب موفقیت خود را در امتحان ها تضمین کنند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: امتهان , کنکور , مقابله عملی با استرس , استرس , هیجان , فشار روحی , قبل از کنکور , بعد از کنکور,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 18:53 |

" ای اهل ایمان روزه بر شما مقرر شد چنانکه بر امت های گذشته مقرر شده بود، باشد که پرهیزکار شوید.....

 روزه و اثرات آن بر سلامت تن و روان 

از ابتدای تاريخ بشرتا کنون روزه با نگرش های متفاوت وجود داشته و در فرهنگ های مختلف به روشها وبا اهداف متفاوت اجرا می شده . " ای اهل ایمان روزه بر شما مقرر شد چنانکه بر امت های گذشته مقرر شده بود، باشد که پرهیزکار شوید. سوره بقره آیه 183".  

روزه عبارت است از امتناع از تمام یا بعضی از انواع غذاها در یک مدت زمان تعیین شده. روزه ممکن است با هدف غیر اعتقادات مذهبی ویا بر اساس اعتقادات مذهبی باشد. 

روزه با هدف غیراعتقادات مذهبی 

روزه با هدف غیراعتقادات مذهبی ممکن است به دو صورت اجرا شود. یا بصورت اجبار انجام میشود که بنام "روزۀ اجباری" خوانده میشود و به منظور کسب سلامت جسمی بدن است. مثل توصيه پزشک برای نخوردن بعضی غذاها بعلت ضرورت مداوا ی بعضی بيماری ها و یا عدم میل خود بيمار به غذا خوردن. در حقيقت اين واکنش طبيعی و غريزه وار بدن انسان به منظور بالا بردن قدرت دفاعی بدن وتنظيم ترشحات غدد داخلی وتنظیم سیستم خون و لنف بدن است. 

نوع دیگر روزه با هدف غیراعتقادات مذهبی وقتی است که بصورت دلخواه انجام میشود و به نام "روزه خوداگاه" نامیده میشود. هدف از انجام این روزه بازهم صرفاً کسب سلامت جسمی می باشد. البته با مقایسه با فرهنگ وتفسیر ما از روزه نباید آنرا بنام "روزه" تلقی کرد بلکه اطلاق لغت "رژیم غذایی" مناسب تر است. مثلا انسان چون تنها جانداری است که غذا را می پزد و یا آنرا از حالت طبیعی قبل از خوردن خارج می کند، ممکن است چندین روز از غذا های "خام" تغذیه کند تا باعث تعادل و سلامت جسمی شود. نوع دیگر این رژیم غذایی خوداگاه فقط "خوردن میوه و آب میوه (انگور بسیار تاکید میشود) و یا سبزیجات و آب سبزیجات" است که باعث استراحت اندامهای گوارشی شده، وضمن تأمین ویتامینها و آنزیم ها و مواد معدنی لازم به بدن، در راحتی انتقال مواد غذایی در روده ها و شستن و تمیز کردن کلیه ها نقش مهم دارد ، در حا لیکه همچنان مواد گلوکز و فروکتوز را نیز تأمین کرده و انرژی زیادی برای انجام فعالیت های بدن تولید می کند. اصولا سیستم فیزیولوژیکی ، آناتومی وساختمانی بدن و دستگاه گوارشی انسان منطبق با این نوع تغذیه است. این نوع روزه در شفای سرطان بسیاری از افراد به ثبوت رسیده و امروز مورد توجه است. نوع دیگر رژیم غذایی خوداگاه به منظور تعادل فیزیولوژیک و جسمی انسان "روزۀ آب" است که در آن فقط آب خورده می شود. این نوع روزه بهترین نوع روزه در تمیز کردن اندامهای گوارشی وکلیه ها وتخلیه مواد سمی بدن است ولی برای افرادی که سرطان دارند توصیه نمی شود. 

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: مشاور رژیم غذايي و تغذیه سالم با داروهای گیاهی , مشاور تفکر, آرامش اعصاب و سلامت روان,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 9:20 |

سوالی در ذهن متبادر می شود چرا عربهای کثیف وهابی از پول ما بر علیه استفاده می کنند

آیا ملت ایران شرافت و غیرت ملی را ندارد کالاهای عربستان را نخرد ؟؟

تا کی با پول ما حکام کثیف آل سعود کلوله خریده وشیعه کشی کنند ....

در سالهایی که خصومت و شقاوت وهابی ها علیه شیعیان به اوج خود رسیده، دومین برند سعودی هم در بازار کشور امام زمان جاباز می کند.

خیلی ها عادت دارند ساکنان حجاز را مردمی تنبل، علاف، مامولک خور، بیکار و بی عار تصور کنند یا نشان دهند، درحالی که واقعیت با این تصور ذهنی ما فرق دارد...

ده سال پیش برای ساخت مستندی با عنوان بازار مشترک اسلامی، چند روزی در جده با تجار و فعالان اقتصادی عربستانی ملاقات و مصاحبه می کردم (اتفاقا نهار و شام معمولا در همین البیک، مرغ می خوردیم).

برخلاف انتظارم، حجازی ها را آدمهایی جدی، پرکار و باشم تجاری بالا یافتم. شاهد آنکه بعد از "رانی" که الان در همه مغازه ها در دورافتاده ترین روستاهای ایران هم یافت میشود، دومین برند عربستانی هم دارد در تهران رشد می کند؛ حال آنکه تقریبا هیچ کالا با برند ایرانی در بازار عربستان وجود ندارد(همان اوایل دهه ۸۰کمی زمزم به آنجا صادر شد اما دولت عربستان بهانه مغایرت با قانون آن کشور دال بر ممنوعیت استفاده از نامهای دینی در امور تجاری، جلوی ورود زمزم به بازارشان را گرفت).

نمی خواهم کارآفرینان و صادرکننده های ایرانی را بی عرضه تصور کنید، اینها عرضه دارند اما مقررات و رویه های اجرایی در جمهوری اسلامی برعکس پادشاهی سعودی، به شدت ضد تولیدی است.

همین یک مثال برای اهل نظر کافیست: یک پاکستانی به عنوان مدیر شرکت تجاری در جده با کنایه به من ایرانی می گفت: در اینجا ماموران حکومت، هرگز رشوه نمی گیرند و بجای حسودی به کارآفرینان و تجار و اذیت آنها، به آنها کمک می کنند تا بیشتر تولید و صادر کنند...

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: تحریم کالاهای سعودی , کالا , سعودی , پول شیعه کشی , رانی,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 9:5 |

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: من دیپلمات نیستم, من انقلابی هستم, حرف را صریح و صادقانه می گویم,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 6:6 |

یک مهمانی اشرافی در سال فرهنگ و اقتصاد با خزانه خالی در دولت راستگویان!!!

 ۱- همسر حسین فریدون داداش روحانی مدیر اجرا بوده (خود فریدون چیکاره است که زنش چیکاره باشه؟)
۲- به هر مهمان ۵ سکه دادن(خب خزانه خالی بوده وگرنه بیشتر میدادن)
۳- رقص لزگی (خب رقص حلال شده تو دولت کلید)
۴- شوی لباس (خب البته این خاصیت مهمانی های اشرافیه)
۵- کنسرت زنانه (دیگه دیگه)
۶- وضعیت اسفناک حجاب برگزار کنندگان شوی لباس (طوری که تا دم درب با اسکورت اومدن مبادا کسی ببینه ابروی ریاست جمهوری بره)
و…
هزینه هاش به کنار…
اینکه مردم باید از دریافت یارانه ام انصراف میدادن به کنار…
اینکه زن صالحی به نشانه اعتراض به غیر اسلامی بودن مراسم اونجارو ترک کرده هم به کنار…
اینکه رفتن جشن رو کاخ سعد اباد به سبک شاه برگزار کردن هم به کنار …
اما یه مرد این وسط پیدا شه بره از علما استفتا کنه دریافت یارانه در صورت نیاز نداشتن حرام تره یا پا گذاشتن رو شعائر دینی ؟!!!
مثل بچه آدم صادقانه به مردم می گفتی میخوای جشن بگیری و یکم ریخت و پاش کنی، استخر، سونا و جکوزی بزنی، بری صفرهای توریستی، ولی پول نداری، اونوقت مردم داوطلبانه انصراف میدادن که هیچ، یه پولی هم کمک میکردن!!!!
خب شما که دولت راستگویانی!!!!!

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: یک مهمانی اشرافی , همسر حسین فریدون داداش روحانی مدیر اجرا بوده, شوی لباس, به هر مهمان ۵ سکه دادن, خزانه خالی در دولت ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 21:17 |

از ابتدای روی کار آمدن دولت جدید برخی جریان‌های خاص  در داخل و خارج از کشور با طرح مجدد مسئله فتنه گران در حصر، به دنبال عمومی سازی مطالبات خود در زمینه رفع حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی هستند. این جریان تلاش دارد رفع حصر را یک درخواست ملی و اجتماعی جلوه داده و از این طریق زمینه ناآرامی مجددی را فراهم آورد.
این در حالی است که میرحسین موسوی و مهدی کروبی بعد از نرسیدن به نتیجه دلخواه در انتخابات ریاست جمهوری و با عدم تمکین به قانون و روش های قانونیِ اعتراض، بستری برای سوء استفاده گروههای معاند و برانداز را ایجاد کردند؛ هشت‌ماه ناآرامی در کشور، کشته شدن چند تن از هموطنان در ناآرامی‌ها، ضربه وارد شدن به سرمایه‌ اجتماعی، هزینه‌های مادی ناشی از آسیب به اموال عمومی، اخلال در روند مذاکرات و چانه‌زنی‌های دیپلماتیک و بواسطه‌ی آن تشدید تحریم‌های بین‌المللی حداقل آسیب‌هایی است که به واسطه‌ این بی قانونی به مردم ایران وارد آمد.
به نظر می‌رسد حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی بعد از گذشت یک سال و نیم از انتخابات و اصرار این دو به ادامه روش‌های غیرقانونی و اردوکشی‌ خیابانی در جریان ناآرامی‌های بهمن ماه 89، حداقل اقدامی باشد که مردم برای بازگشت آرامش و ثبات در کشور انتظار داشته باشند.

این جریان خاص با نزدیک شدن به سومین سالگرد حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی مانور تبلیغاتی و رسانه‌ای جدیدی را با صدور بیانیه‌ها و تشکیل انواع کمپین‌ها شروع کرند تا با تبدیل این درخواست به یک مطالبه عمومی، زمینه رفع حصر را فراهم آورند. با این حال این پروژه در همان فاز اول متوقف شد و با عدم اقبال عمومی در سطح حلقه خارج از کشور باقی ماند.

حال برای مشخص شدن نقطه اشتراک و اهداف مطرح کنندگان رفع حصر، به بررسی مختصر مطالب و اقدامات این افراد و رسانه‌ها می پردازیم:

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: فتنه گران , حصر , ازادی , فتنه گران , حصر , ازادی, وطن فروشانی به نام آزادی خواه , اپوزیسیون ایرانی,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 20:57 |

                                                                               شیخ هاشمی‌رفسنجانی رئیس هیئت موسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاد صبح امروز در دومین نشست دست‌اندرکاران حوزه علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد که در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی فرهیختگان برگزار شد، طی سخنانی تاکید کرد که "هر کسی می‌تواند سند بیاورد که ما یک بار هم در این سال‌ها کوچک‌ترین استفاده انتخاباتی از دانشگاه آزاد کردیم. هیچ؛ بنا هم نداریم".

این سخنان در حالی مطرح می‌شود که دانشگاه آزاد در دوره مدیریت عبدالله جعفرعلی جاسبی، از چهره‌های مورد حمایت و نزدیک به هاشمی‌رفسنجانی، همواره از سوی منتقدان به سوء استفاده از این دانشگاه در راستای مسائل انتخاباتی متهم بوده است و در این باره اسنادی نیز تاکنون در رسانه‌‌ها منتشر شده است.

یکی از اسناد مورد اشاره منتقدین درباره تلاش‌های انتخاباتی مسئولان دانشگاه آزاد، به صورتجلسه‌ای مربوط می‌شود که طی آن حسین امیدوار، مشاور عبدالله جاسبی و مدیرکل وقت تشکل‌های سیاسی دانشجویی دانشگاه آزاد، از اساتید و دانشجویان و تشکل‌های این دانشگاه می‌خواهد که در انتخابات 88 از میرحسین موسوی حمایت کنند.

ارائه اسناد در ادامه مطلب

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: دروغگو بزرگ شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی فاش شد , دروغگو , انکه آتش و دود فتنه را پیش بینی کرد, خاندانی که در فتنه نقش به سزایی داشتند ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 21:4 |

چند روز پس از خواستگاری خانواده بزرگوار حضرت‌آیت الله خامنه‌ای از دختر بنده، خدمت مقام معظم رهبری

رسیدم.

ایشان فرمودند:

آقای دکتر! اگر خدا بخواهد با هم خویشاوند می‌شویم.

عرض کردم چطور؟

فرمودند: آقا مجتبی و دختر خانم شما ظاهراً یکدیگر را پسندیده‌اند و در گفتگو به نتیجه رسیده‌اند.

حالا نظر شما چیست؟ عرض کردم: آقا اختیار ما هم دست شماست!

آقا فرمودند: شما و همسرتان استاد دانشگاه هستید و زندگی شما با زندگی ما متفاوت است.

تمام زندگی ما غیر از کتاب‌هایم، یک وانت لوازم کهنه است.

خانه ما هم دو اتاق اندرونی دارد و یک اتاق بیرونی که مسئولان می‌آیند و با من دیدار می‌کنند.

من پولی برای خرید خانه ندارم. خانه‌ای اجاره کرده‌ایم که قرار است، در یک طبقه آن آقامصطفی و در طبقه

دیگر آقامجتبی زندگی کنند.

ما زندگی معمولی داریم و شما زندگی خوبی دارید، مثل ما زندگی نکرده‌اید.

آیا دختر شما حاضر است با این وجود زندگی کند؟!

زیبایی و دقت سخن رهبر معظم انقلاب برای من بسیار جالب بود.

موضوع را به دخترم گفتم و او با روی باز استقبال کرد.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: ازدواج , پسر رهبر انقلاب , زهد و سادگی , عروسی پسر رهبرانقلاب با دختر حداد , ساده زیستی,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان