عاشوراییان زنجان
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 9538
بازدید هفته : 12790
بازدید ماه : 28732
بازدید کل : 1016626
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 19:35 |

هانی زاده: ایران، پیروز نهایی بحران یمن است

عربستان متحمل شکست نظامی- اخلاقی شد

کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: عربستان از این پس روی آرامش را نخواهد دید وقبایل یمنی که شهدای بسیاری را تقدیم کرده اند، سرانجام انتقام خون شهدای خود را خواهند گرفت. حسن هانی زاده کارشناس مسائل خاورمیانه درباره اعلام آتش بس در یمن به  گفت: آتش بسی که در یمن اعلام شد، در واقع پرچمی سفیدی است که عربستان سعودی در مقابل ملت یمن بالا آورد و این یک شکست سیاسی، نظامی و اخلاقی برای رژیم آل سعود تلقی می شود. این رژیم 27 روز با استفاده از ده ها هواپیما و بهره گیری از تجربه جنگی رژیم صهیونیستی، مردم بی دفاع یمن را بمباران کرد. 

 

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: بحران, یمن , حسن هانی زاده , عربستان, سعودی, آتش بس, ایران , آل سعود, جنایت, بسیجیان مستقل عاشورایی,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 19:27 |
 
تحقق یک پیش بینی:

بینی سعودی به خاک مالیده شد/ناکامی تجاوز سعودی ها در بیست هفتمین روز شامگاه یک اردیبهشت، ائتلاف عربی پایان تجاوز هوایی به یمن را اعلام کرد و مقاومت مردم انقلابی یمن در جنگ 27 روزه به پیروزی رسید.

 کشورهای عربی ائتلاف به تاسی از تجاوزات صهیونیست ها به فلسطین و لبنان، حملات مداخله جویانه خود را از اوایل فرودرین علیه مردم یمن و جنبش انصارالله آغاز کردند. این تجاوزات که به بهانه درخواست منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن و دفاع از مشروعیت در این کشور صورت گرفته بود؛ تنها زیرساخت های یمن را نابود کرد و در حدود سه هزار یمنی شامل زنان و کودکان بیگناه را به خاک و خون کشید.

نکته جالب آنجاست که تجاوز سعودی ها با حمایت کشورهای غربی و آمریکا همراه شد و آنها نیز پشتیبانی اطلاعاتی و نظامی خود را از عملیات "طوفان قاطعیت" اعلام کردند. در همین بین صهیونیست ها نیز وارد میدان شدند و برخی گزارش دادند که جنگنده های اسرائیل نیز در این عملیات حضور دارند.

بر اساس این گزارش، عملیات "طوفان قاطعیت" به همان سرعتی که شروع شد به همان سرعت فرونشست و در حال حاضر عربستان در تلاش است تا با بهانه های مختلف، آبرومندانه خود را از بحران تجاوز نظامی به یمن خارج کند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: تحولات , یمن , آتش بس, عربستان سعودی, مقام معظم رهبری, انصارالله , موشک , عاشوراییان زنجان,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 19:16 |

رفیق حاج قاسم هم شهید شد+عکس

حرم حضرت زینب سلام الله علیها شهید شد.

شهید حسین بادپا از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس استان کرمان در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) به شهادت رسید.

شهید بادپا به همراه همرزم خود شهید هادی کجباف ظهر دوشنبه ـ پریروز ـ طی عملیاتی که در منطقه بصری الحریر استان درعا در سوریه صورت گرفت، به شهادت رسید.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: شهید, حسین بادپا , شهید, مدافع حرم , رفیق , حاج قاسم سلیمانی , دوست, یار, همرزم, واصل,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 19:5 |

علامه" برای کسانی است که 50 سال، در علوم مختلف مطالعه و تدریس داشته و در اغلب علوم متعارف حوزوی نیز صاحب نظرند. دقت علما در بر کار بردن عنوان قدر زیاد است که طی چند دهه گذشته شاید نتوان بیش از 10 نفر را ذکر کرد. ، چند روز پیش، در همایش بزرگداشت بانو خدیجه ثقفی، همسر امام خمینی (ره)، که با حضور اعضای بیت امام و برخی از مسئولین تشکیل شد، آقای هاشمی رفسنجانی نیز یکی از سخنرانان مراسم بودند و در اوایل سخنرانی خود از حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی این‌گونه تقدیر کرد: «علامه حجت الاسلام و المسلمین حاج حسن آقا خمینی مجتهد نمونه‌ای است که با هوش بالا به خوبی مسایل را تحلیل می‌کند و درس خارج ایشان در قم مورد توجه است و از جمله کارهای ایشان و برادرانشان سید یاسر و سید علی که تفاوت بین آنها نمی‌بینم این است که آثار امام و اسناد مربوط به ایشان را حفظ کنند.»

 
مشرق نوشت؛ اولین کلمه این عبارت باعث شد که بحث‌های زیادی شکل بگیرد و افراد زیادی نسبت به عنوانی که آقای هاشمی به کار بردند، اظهار تعجب کردند. در ادامه به نکاتی در این باره اشاره خواهیم کرد:
تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: سید حسن خمینی, علامه, مقایسه, مدارج علمی, علما , پاچه خواری,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 23:47 |

این رهبر انصار الله تاکید کرد که این عملیات ویژه با همکاری سرویس اطلاعات ارتش یمن انجام شده و فعلا هویت بازداشتی‌ها فاش نخواهد شد.

این مقام امنیتی با اشاره به اینکه مزدوران عربستان قصد منحرف کردن انقلاب و برهم زدن ثبات امنیتی بین کمیته‌های انقلابی با جنبش انصار الله را دارند، تاکید کرد: مزدوران دستگیر شده قصد داشتند با سیطره بر چندین فرودگاه و سایت نظامی در یمن عملیاتی نظامی را انجام دهند.

وی تاکید کرد: کمیته‎های انقلابی و مبارزان سپر بزرگی در برابر مزدوران و جاسوسانی هستند که برای عربستان و اسرائیل کار می‌کنند.

ده‌ها تروریست در عدن تسلیم شدند/سیطره مقاومت بر چندین منطقه و سایت نظامی شبه نظامیان هوادار هادی در استان عدن

از سوی دیگر مقاومت مردمی کنترل چندین منطقه از استان حضر موت در شرق یمن را بدست گرفت و ده‌ها تن از تروریست‌ها در عدن که شاهد درگیری‌های شدید بین تروریست‌ها و کمیته‌های انقلابی است، تسلیم شدند.

فرمانده گردان النصر در استان عدن تاکید کرد: پس از فرار تروریست ها و شبه نظامیان هوادار رئیس جمهور فراری یمن از چندین منطقه در استان عدن مقاومت کنترل این مناطق را بدست گرفت و از سوی دیگر کمیته‌های انقلابی کنترل مراکز ویژه در دیگر استان های کشور را نیز بدست گرفت.

در همین حال منابعی ویژه به خبرنگار فارس خبر دادند برخی تروریست‎ها و فرماندهان شبه نظامیان هادی به کنسولگری انگلیس در عدن گریختند.

منابعی ویژه هم گفتند برخی قبایل یمنی پایگاه‌های ویژه شبه نظامیان هادی را در چندین منطقه از استان عدن تحت کنترل خود گرفتند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: بازداشت , شماری , جاسوسان, عربستان , اسرائیل, یمن ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 23:41 |

ادامه چالش سفر وزیر خارجه استرالیا به ایران توهین یک عضو پارلمان استرالیا به ایران

خطر تبادل اطلاعاتی با تهران در پی سفر "جولی بیشاپ" به ایران و دستیابی به توافق اولیه در زمینه تبادل اطلاعاتی در مبارزه با داعش،"اندرو ویلکی" عضو پارلمان استرالیا، دولت فدرال را متهم به رقص با شیطان کرد.

 حاشیه های سفر وزیر خارجه استرالیا به پوشش او محدود نشد و به دنبال دستیابی به توافقی پیرامون تبادل اطلاعات میان استرالیاو ایران در زمینه مبارزه با ترورریسم و داعش، تندروهای داخلی استرالیا سیل انتقادات خود را آغاز کردند.

 بیشاپ پیش از سفر به ایران، توصیه های برای عدم رعایت پوشش روسری از سوی برخی از اطرافیانش دریافت کرده بود. حاشیه‌های روسری پوشیدن خانم وزیر خارجه، البته به پیش از سفر او به تهران ختم نشد و پس از بازگشت وی از تهران هم موضوع روسری برای برخی داغ بود و مجددا خانم وزیر خارجه را برخی با چالش روسری روبه رو ساختند، اما جولی بیشاب پاسخ قانع کننده‌ای برای آنان داشت.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: سفر, وزیر , خارجه , استرالیا , ایران , داعش, تبادل ا, طلاعاتی , عراق ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:51 |
اعمال ماه رجب

این الرجبیون

رجب نام نهرى است در بهشت که از شیر سفیدتر و از عسل شیرینتر است، هر کس یک روز از رجب را روزه بگیرد، البته از آن نهر بیاشامد

 نسیم ماه رجب در فضای شهر می‌پیچد و بار دیگر ماه بزرگ خدا، نویدبخش فصل جدیدی از بندگی در درگاه عبودیت است، مؤمنان و عارفان که مد‌ت‌ها برای این ماه لحظه شماری می‌کردند اکنون مشتاقانه برای ورود به این ماه لحظه‌ شماری می‌کنند، چرا که ماه رجب «ماه أصَبّ» است و رحمت خدا در این ماه بر امت فرو مى‌ریزد.
در اهمیت این ماه همین بس که پیامبر اکرم(ص) فرمودند :ماه رجب ماه بزرگ خداست و ماهى که حرمت و فضیلت به آن نمى‏رسد و جنگیدن با کافران در این ماه حرام است و رجب ماه خداست و شعبان ماه من است و ماه رمضان ماه امت من است کسى که یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، موجب خشنودى خدای بزرگ می‌شود و غضب الهى از او دور می‌شود و درى از درهاى جهنم بر روى او بسته شود.

امام موسی کاظم(ع) در یک روایتی در باب اهمیت ماه رجب‌المرجب فرمود: هر کس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، آتش جهنم یک سال، از او دور شود و هر کس سه روز از آن را روزه بگیرد، بهشت بر او واجب می‌شود، همچنین فرمود: رجب نام نهرى است در بهشت که از شیر سفیدتر و از عسل شیرین‏تر است، هر کس یک روز از رجب را روزه بگیرد، البته از آن نهر بیاشامد.

برای این ماه خدا اعمال مختلفی ذکر شده است که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود:

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: اعمال, ماه , رجب, این الرجبیون, شعبان, عبادات, ماه, رجب, شعبان,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:48 |

میلاد امام باقر العلوم مبارک باد

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: میلاد, امام , باقر العلوم , مبارکباد,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:41 |
معاون اسبق وزارت خزانه‌داری آمریکا:

حرف و عمل آمریکا یکی نیست ایران نباید اعتماد کند

معاون اسبق وزارت خزانه‌داری آمریکا با بیان اینکه ایران باید با دولتی توافق و به آن اعتماد کند که هرگز عهدشکنی نکرده و همواره به حرف خود عمل نموده است، تاکید کرد که در طول تاریخ، واشنگتن ثابت کرده است که حرفش و عملش قابل اعتماد و اتکا نیست و تاکنون به هرکسی که با آن توافق کرده خیانت کرده است.


«پاول رابرتز» نویسنده آمریکایی و معاون اسبق وزارت خزانه‌داری آمریکا  گفت: در یک دهه گذشته نه تنها دستگاه‌های اطلاعاتی ایالات متحده و بلکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز که مسئول بازرسی از سایت‌های غنی‌سازی ایران است، هیچ نشانه‌ای از یک برنامه تولید سلاح‌های هسته‌ای در ایران را گزارش نداده است.
رابرتز افزود: ایران باید با دولتی توافق و به آن اعتماد کند که هرگز عهدشکنی نکرده و همواره به حرف خود عمل نموده است.در طول تاریخ واشنگتن قطعی ثابت کرده است که حرفش و عملش قابل اعتماد و اتکا نیست. تاریخ نشان داده که واشنگتن نسبت به آنچه روی برگه وعده می‌دهد قابل اعتماد نیست. آمریکا تاکنون به هرکسی با آن توافق کرده خیانت کرده است.
 عهدشکنی آمریکا .

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: حرف, عمل, آمریکا , یکی , ایران , نباید اعتماد, معاون, اسبق وزارت, خزانه‌داری, آمریکا, پاول رابرتز, ,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:29 |
سناتور جمهوری‌خواه و نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 معتقد است آمریکا باید نگران پیامدهای حمله احتمالی به ایران باشد.

  "لیندسی گراهام" -- سناتور جمهوری‌خواه و نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا -- امروز در مصاحبه با "اینترسپت" در خصوص پیامدهای حمله احتمالی به ایران هشدار داد. سناتور ایالت کارولینای جنوبی پیامدهای این اقدام احتمالی را "بسیار خطرناک" توصیف کرد.

 

"گراهام" درباره پیامدهای اقدام نظامی احتمالی آمریکا علیه کشورمان گفت: "فکر می‌کنم حمله نظامی به ایران معضلات زیادی ایجاد می‌کند. باید در این مورد همیشه به بدترین‌ها فکر کنید، نه به بهترین‌ها. آنها (ایرانیها) می‌توانند به پایگاه‌های ما در منطقه حمله کنند. آنها می‌توانند تنگه هرمز را مسدود کنند. این اقدام، موضوعی مغشوش خواهد بود."

 

این در حالی است که "تام کاتن" -- سناتور جمهوری‌خواه -- پیشتر مدعی شده‌بود آمریکا می‌تواند در چند روز به تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند. همزمان با آماده شدن ایران و گروه 5 + 1 برای از سرگیری مذاکرات هسته‌ای، "بانگ جنگ" بیش از پیش از واشینگتن به گوش می‌رسد. "جان بولتون" -- نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل -- نیز جمعه مدعی شده بود رژیم صهیونیستی به دلیل تحویل سامانه موشکی اس‌300 روسیه به ایران، به سرعت خود را برای حمله به تأسیسات هسته‌ای کشورمان آماده می‌کند.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

برچسب‌ها: لیندسی گراهام, بمباران, ایران , معضلات , تام کاتن, آمریکا , در چند روز تأسیسات, هسته‌ای , ایران حمله,
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:20 |

 

رهبر جنبش انصارالله:

مشکل سعودی‌ها ایران نیست بلکه گرایش استقلال‌طلبی یمنی‌هاست

 رهبر جنبش انقلابی انصارالله یمن در سخنانی تصریح کرد آمریکا و رژیم صهیونیستی در صدر متجاوزان به ملت یمن قرار گرفته‌اند.

 عبدالملک الحوثی به تجاوزات جنگنده‌های سعودی اشاره و اعلام کرد این تجاوزات، روستاها و شهرها و همه زیرساخت‌ها و تأسیسات اقتصادی را هدف قرار داده‌اند، اما این تجاوزات، عزم این ملت را برای ایستادگی بیشتر کرده است.

وی تأکید کرد ثبات و ایستادگی ملت یمن بیشتر شده است و ملت یمن هرگز پرچم تسلیم را بالا نبرده است. هیچ ملتی نمی‌تواند در این سطح مقاومت کند، اگر ایمان به مسائل به‌حق خود نداشته باشد.

الحوثی از همبستگی مل های جهان با مردم یمن و از موضع متمایز جنبش حزب الله لبنان در حمایت از ملت یمن در برابر تجاوزات وحشیانه آل سعود تقدیر کرد.

رهبر انصار الله همچنین گفت: از مواضع تمام کشورها و ملتهایی که کنار ملت یمن مقابل این تجاوز قرار گرفتند، تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: این جنگ، مدارس، مساجد، فرودگاه‌ها و مردم بی‌دفاع و بیگناه را هدف قرار داده است. چگونه ادعا می‌کنند که این جنگ به‌نفع ملت یمن است، در حالی که تمام زیرساخت‌ها و تأسیسات اقتصادی و حیاتی آنها را ویران می‌کنند؟

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: رهبر , جنبش, انصارالله, مشکل , سعودی‌ها, ایران , گرایش, استقلال‌, طلبی, یمنی‌ها,
فرمانده معظم کل قوا در دیدار جمعی از فرماندهان، کارکنان و خانواده های شهدای ارتش:
 
 
آمادگی‌های نظامی و دفاعی خود را روز به‌روز افزایش دهید؛ این یک دستورالعمل رسمی است.
ایران در مقابل هر گونه تعرض مقتدرانه از خود دفاع خواهد کرد
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار جمعی از فرماندهان، کارکنان و خانواده های شهدای ارتش، نیروهای مسلح را به حفظ و تقویت بصیرت و جهت گیریهای دینی و انقلابی، و افزایش توان دفاعی و تسلیحاتی و آمادگی روحی توصیه موکد کردند و گفتند: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه تهدیدی برای منطقه و کشورهای همسایه نبوده و نخواهد بود اما در برابر هر گونه تعرضی کاملا مقتدرانه عمل خواهد کرد.
در این دیدار که همزمان با ایام گرامیداشت روز «ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی» برگزار شد، فرمانده کل قوا با تبریک این روز، نامگذاری 29 فروردین را بعنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ابتکارات بزرگ امام راحل(ره) در اوائل پیروزی انقلاب در مقابل تلاش برخی جریانها برای از بین بردن ارتش، خواندند و افزودند: با هوشمندی امام بزرگوار(ره) ارتش، باقدرت و قوت باقی ماند و بعنوان یک مجموعه انقلابی، در عرصه های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس، نقش ایفا کرد و برای کشور افتخار و حماسه آفرید.
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه 29 فروردین به معنای ایستادن ارتش به پای انقلاب و در مسیر خدمت به هدفهای مردم است، خاطر نشان کردند: یکی از خصوصیات ارتش جمهوری اسلامی، پایبندی به تعهدات و موازین دینی است.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

ادامه مطلب


برچسب‌ها: فرمان , مستقیم , فرمانده , گل قوا, نیروهای مسلح , ارتش, سپاه , بسیج,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان