دام های جنسی تکفیری ها +تصاویر
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 93
بازدید هفته : 659
بازدید ماه : 22377
بازدید کل : 987808
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 16:24 |
فقدان یک عقبه منسجم تئوریک در میان گروه های مختلف مخالف دولت سوریه، موجب شکل گیری یک جبهه چند تکه و کاریکاتوری از مبارزات مسلحانه شده است. اگرچه سابقه شکل گیری گروه های تکفیری به پیش از وقوع ناآرامی در سوریه بر می گردد؛ اما مسلما وقوع بحران در سوریه، به تسریع زایش این پدیده کمک نمود. تکفیری ها که شاخص های متعددی در تشابه آنها با خوارج دوره علوی و دوره اموی وجود دارد، در حال حاضر با استفاده از مفتی های منحرف، به شدت در حال تخریب نام اسلام در جهان هستند و رسانه های غربی ضد اسلام، در طول این مدت بیشترین بهره ها را از نابسامانی اوضاع تکفیری ها در تقویت پایه های اسلام هراسی خود برده اند.
 
یکی از شئون تخریب نام اسلام توسط تکفیری ها، «مناسبات جنسی» است که در طول دو سال گذشته همزمان با شروع  ناآرامی ها در سوریه، به راحتی مسیری را که غرب در طول بیش از 40 سال پس از انقلاب جنسی آمریکا به سمت اضمحلال اخلاقی پیمود، در طول دو سال طی کرد.
 
مقابله و معارضه غرب با مقاومت اسلامی که با محوریت ایران مدیریت می شود، همواره بر اساس یک الگوی مبتنی بر منافع مادی شکل می گیرد. فقدان یک ایدئولوژی مقدس و مرتبط با وحی، به تفکر غربی اجازه نمی دهد که بتواند یک بسیج عمومی از مردم در مقابل جبهه حق ایجاد کند. از این رو، وجوه جذاب تفکر غرب برای گروهک های تروریست، به مفاهیم مادی و لذت آفرین خلاصه می شود تا با این عنصر تشویقی، در برابر محور مقاومت بایستند. قدرت و ثروت، دو عامل تشویقی در این منطق قلمداد می شود. علاوه بر این، در برخی از سناریوهای تخریبی، تکیه بر جذابیت های شهوانی و روابط جنسی نیز، می تواند یک شبکه اپوزیسیون را در برابر یک ملت، دولت و یا مکتب قرار دهد.
 
بهره برداری از جذابیت های جنسی در میان مبارزات میدانی مختلف، همواره تاثیر محسوسی بر جای گذاشته است. این جذابیت ها از یک سو موجب ایجاد انگیزه های کاذب برای عملگران میدانی می باشد و از سوی دیگر، می تواند سلامت و امنیت جامعه هدف را مورد تخریب قرار دارد.
 
 
در جریان انقلاب مصر، از طرف شبکه های لائیک، تصاویر برهنه یک دختر مصری در رسانه ها منتشر شد و جریانی ایجاد کرد تا انقلاب مصر و حضور خیابانی مردم را به سمت مسائل جنسی و آزادی های غیر مجاز سوق دهد. در آشوب های خیابانی تهران در سال 88 نیز، شبکه های براندازی، سرمایه گذاری قابل توجهی در بهره کشی از این جذابیت در میان معارضان انجام داده بودند و این رویکرد را در میان اقشار خاکستری جامعه نشر می دادند. در طول سه سال اخیر در سوریه، یکی از ویژگی های برجسته ای که در میان خط مشی تروریست های تکفیری فعال در آن کشور رسانه ای می شود، مسائل مربوط به روابط آزاد جنسی است که توسط فتاوای سفارشی مفتیان، در قالب جهاد نکاح، به ظاهر تئوریزه می شود.
 
مبتنی بودن ایدئولوژی جنگی بر مناسبات هیجانی، از جمله روابط آزاد جنسی، به همان میزان که برای قدرت هیجانی این نیرو می تواند خطرناک باشد، به همان میزان نیز قابلیت تبدیل شدن به خشم به عنوان وجه دیگر این نیرو را دارد. روانشناسان معتقدند: خشم و شهوت در صورتی که در جایگاه نامناسب خود بروز کنند، به یک معنا دو روی یک سکه محسوب می شوند. غلیان نیروهای جنسی از مسیر غیر مجاز در وجه دیگر خود، موجب غلیان خشم های غیر قابل کنترل می شود.
 
 
 
انچه که امروز در قالب بی بند و باری های جنسی در میان تروریست های سوری رواج یافته است، در همین زمره دسته بندی می شود. از همین رو، نه تنها این عناصر تشویقی نتوانستند موجب پیشرفت این گروهک ها در مقابله با دولت سوریه شوند، بلکه به دلیل بروز روی دیگر این رویکرد که همان خشم مفرط است، زمینه شکاف های عمیق تر میان گروه های مختلف تروریست در سوریه را فراهم ساخته است.
 
در جریان آخرین اختلافاتی که میان این تروریست ها صورت گرفت، با وجود آن که همه طرف ها در یک جهت و در مقابله با دولت سوریه قرار دارند؛ اما اتفاقات قابل تاملی از درگیری آنها با یکدیگر رخ داد. داعش وقتی وارد رقه شد و بر نیروهای جبهه اسلامی و جبهه النصره و ارتش آزاد پیروز گردید، زنان آنان را که حدود 30 نفر بودند اسیر نمود، سپس به آنان تجاوز کرده و آنان را به عنوان اسیر نگه داشت؛ زیرا داعش معتقد است: این زنان ملک داعش هستند و می توان آنها را نگه داشت و با آنان رابطه جنسی داشت و از خدمتکاری آنان استفاده کرد.
 
 
جبهه اسلامی و ارتش آزاد نیز، پاسخ این کار داعش را در حمص دادند. آنان در ریف حمص موفق به کشتن تعدادی از عناصر داعش شدند و زنان آنان و برخی مردانشان را اسیر گرفتند و سپس نیروهای این گروه، شروع به تجاوز به زنان نیروهای مهاجر داعش (از چچن و لیبی و افغانستان) در مقابل چشم شوهرانشان کردند و از این اقدام تصویربرداری کردند.
 
بر این اساس با توجه به انسجام ناپذیری تکفیری ها در سوریه، به دلیل تضاد طبیعی منافع میان حامیان این گروهک ها، روابط آزاد جنسی مهمترین عامل در فعال نگه داشتن آنها محسوب می شود. روابطی که رفته رفته خود به یک بحران در میان این گروهک ها تبدیل می شود.

تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

هدیه
ساعت12:21---23 تير 1393

ادم نمیدونه چی بگه دگ

 



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: جهاد , نکاح , سوریه, آزار جنسی , فتوای داعش, جهادنکاح , بی شرافتی , هرزه گی , حرامزاده,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان