اگر "طهرانی‌مقدم‌ها" نبودند موشکی از غزه شلیک نمی‌شد
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 12933
بازدید ماه : 28875
بازدید کل : 1016769
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 19:33 |

رضایی ضمن تحلیل اوضاع منطقه، همزمانی چند حادثه مهم را با محوریت سوء استفاده از شعارها و مظاهر دینی دانست که از جمله آن حمله صهیونیست‌ها به نوار عزه است و گفت: بهانه مشکوک صهیونیست‌ها در حمله به غزه دستگیری و کشته شدن سه یهودی در سرزمین های اشغالی به دست فلسطینیان است و دلیل بر این اتهام‌زنی واهی و بی‌سند و مدرک‌شان یک نوار صوتی است که اساسا در اینکه این نوار چطور به دست آنان رسیده تردید و ابهام جدی وجود دارد.

وی افزود: به همین بهانه امروز با گذشت ١٢ روز از حمله وحشیانه به غزه قریب ٤٠٠ شهید و ٢٧٠٠ زخمی برجای گذاشته‌اند که اکثر شهدا زنان و کودکان هستند و این جنایت را با شعار دین علیه دین مرتکب شده‌اند. درست مشابه همین جنایت، پنجشنبه گذشته حدود ٢٠٠ کیلومتر بالاتر در شمال فلسطین یعنی در منطقه حمص سوریه توسط تروریست‌های تکفیری صورت گرفت و آنان با یورش به یک منطقه گازی ٩٠ نفر از مردم را قتل عام کردند.

رئیس بنیاد فرهنگی صبح قریب افزود: در دیگر سو آمریکایی‌ها پس از دوهفته مذاکرات فشرده 1+5 به دلیل زیادی‌خواهی‌های‌شان مذاکرات را به تأخیر کشاندند و حتی اروپایی‌ها را نیز خسته کردند به نحوی که اروپایی‌ها به آمریکا اعلام کردند بیایید خودتان مستقیم با ایران مذاکره کنید و دست از سر ما بردارید و از طرفی چین و روسیه هم فقط به خاطر حفظ ظاهر مخالفت‌شان را با آمریکا علنی نکردند. علت اصلی مخالفت‌های آمریکا هم ترس از اسرائیل است و برای خشنود ساختن اسرائیلی‌ها منافع مردم خودشان و منطقه را زیر پا می‌گذارند و اسرائیل هم که سرآمد زیاده‌خواهان دنیاست مدعی است که دارای دین برتر است و باید دین خود را بر جوامع مسیحی و مسلمان حاکم کنند.

رضایی به تشریح همزمانی سیر اتفاقات اخیر در منطقه به موضوع افغانستان اشاره کرد و گفت: در افغانستان هم بحرانی در حال وقع بود که البته طی تواضع و فروتنی که کاندیداها باهم کردند از این بحران جلوگیری شد.

وی تاکید کرد: کل تحولات اخیر منطقه یک خط سیر را دنبال می‌کند و تکه‌های یک پازل است.

رضایی با اشاره به وضعیت اخیر غزه و شرایط اسرائیل در آن گفت: اسرائیل یک منطقه ٤٠٠ کیلومتر مربعی که در حدود شهر کرج است را از زمین و هوا آماج حملات وحشیانه خود قرار داده است و تانکها و نیروی زمینی اسرائیل هم جز قتل عام زنان و کودکان کاری از پیش نمی برند و تنها بهانه آنان پیدا کردن محل شلیک موشک های مقاومت است.

وی افزود: در این شرایط حتی یک سرباز صهیونیست جرات جداشدن از تانکها و تجهیزات زرهی مدرن و به اصطلاح " بروج مشیده" خود را ندارند و جنایات خود را با تاییدات اوباما و مرکل و در سایه سکوت سنگین مجامع بین المللی خصوصا شورای امنیت ادامه می‌دهند.

محسن رضایی ضمن دشوار و بی نتیجه خواندن شرایط فعلی منطقه برای جبهه دشمن گفت: هم اکنون استراتژی دشمن ایجاد رعب و وحشت در مردم است، وی گفت آنان چون بعد از سه سال نتوانستند حکومت اسد را ساقط و دمشق را تصرف کنند و لبنان و عراق و فلسطین هم وضعیت مشابه دارند در واقع با راهبرد ایجاد وحشت و با پخش فوری جنایات شنیع شان قصد شکستن مقاومت در مردم منطقه را دارند.

رضایی استراتژی شکستن مقاومت را از اساس غلط و محکوم به شکست خواند و گفت: وقتی رهبر و الگوی اساسی مقاومت امام حسین(ع) و پرچم دار آن حضر ابالفضل ع است اگر همه عالم هم جمع شوند نمی‌توانند مقاومت را بشکنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام رمز سعادت مندی بشر امروز را تنها مقاومت دانست و تاکید کرد: پشت پرده جنایت کاران در واقع سرمایه داران، کارتل های بزرگ نفتی صهیونیست و آمریکا و  کینه توزانی است که چشم دیدن پیشرفت جهان اسلام را در ندارند و در حقیقت می‌خواهند منابع انرژی و نفت گاز مسلمانان را چپاول کنند.

وی از پرچم داران مقاومت در مقابل دشمنان اسلام بعنوان کسانی که از اسلام ناب محمدی و دموکراسی و حقوق بشر واقعی و ارزشهای والای انسانی دفاع می کنند یاد کرد و افزود: امروز حق با تمام اصالت خود در مقابل باطل با تمام خباثت خود در کارزاری وارد شده‌اند که در مقابل افکار عمومی دنیا قرار گرفتند و ما در جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کنیم که در جبهه حق به پرچم داری امام حسین و شهید محراب حضرت علی (ع)  هستیم.

رضایی در بخش پایانی سخنان خود ضمن اشاره به نقش و جایگاه شهید حسن تهرانی مقدم در سربلندی ایران و جبهه مقاومت گفت: این شهید بزرگوار در جبهه امام حسین (ع) بود و در راه مقاومت و اعتلای ایران جانش را فدا کرد.

وی افزود: اگر تهرانی مقدم‌ها نبودند امروز موشکی از غزه شلیک نمی‌شد و هیچ فریادی از لبنان برنمی‌خواست و اساسا امروز مقاومت معنایی نداشت و حق کشته شده بود.

رضایی در پایان تصریح کرد: امروز دشمنان حتی صدای آزادی خواهانه ملت ایران را نیز نمی توانند تحمل کنند ولی به لطف و عنایت پروردگار متعال توطئه های دشمنان با شکست قطعی روبرو خواهد شد و پرچم این انقلاب از دست رهبر فرزانه انقلاب به دست صاحب اصلی انقلاب حضرت امام زمان ع داده خواهد شد و این انقلاب الگویی بی مثال برای ملت های آزاده در سوریه و لبنان و فلسطین و عراق خواهد شد و بزودی فرزندان عاشورا و کربلا به پیروزی های بزرگی در سرزمین های اسلامی خواهند رسید.

در پایان این مراسم احکام تعدادی از معاونان جدید بنیاد فرهنگی صبح قریب توسط رضایی اعطا شد و از سایت جدید بنیاد به نشانی www.s-q.ir و نیز شماره جدید نشریه سیاسی فرهنگی صبح قریب رونمایی شد.


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

هدیه
ساعت20:38---30 تير 1393
بله

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: تهرانی مقدم , غزه , شهید , دفاع, سپاه, محسن رضایی,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان