همه چیز در مورد طلسم و چشم زخم و سحر و جادو
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 2308
بازدید ماه : 31411
بازدید کل : 1019305
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 20:56 |

اغواگری : ایجاد تلقین کاذب در مخاطب و خوب نمایاندن چیزها و رفتارهایی که در حقیقت خوب نیستند ... تغییر در باور افراد و تغییر در اولویت آنها

 

اغواگری یک مسله ساده جریان نیروهای شر و شیطانی برای برهم زدن تعادل و آرامش انسانی است حال این مسائل می تواند توسط ابزارها و موقعیت ها و سطح شخصیتی و شناختی افراد دارای کیفیت و پیچیدگی متفاوتی باشند . مثلا اکنون شما به رنگ نارنجی علاقه مند هستید ولی قبلا به رنگ قرمز ولی این رنگ نارنجی شما را ارضا و تامین روانی نمی کند و در جدال این هستید که به شمت همان رنگ قرمز بروید ولی یک چیزی در درون مانع است و با توجیهاتی مثل رنگ تکراری ... امل و عقب مانده بودن برگشت به عقب و ... با پیامهای منفی شما را باز می دارد این تغییر ذائقه و نظر شما توسط خودتان رویه و روش این جریان است که مشخصا می بینیم که سودجویان نیز با ایجاد فضا سازی های کاذب و تنوع پردازی رسانه ای چه میزان در عادتهای ما و سبک مصرفی و زندگی مان تغییر ایجاد کرده اند به نفع و سود خودشان.

 

روش : تـــلـــقــیـــن = اولویت شدن و خوب نمودن یک کاری

 

شیطان بر اساس وسوسه و ارسال انرژی ها انحرافی برای تغییر نظر و باور انسان که این رویه را همراه می کند با ایجاد شرایط مختلف دیگر که ممکن است توسط انسانها یا جو جامعه به وجود آید و رساندن فرد به این باور که این کار اشتباه چه قدر خوب و نیکو است و در نظرش خوب جلوه می کند و یک مورد منطقی و در نهایت ضروری است پس باید اولویت من باشد = پس همین کار را میکنم (فرد تصمیم گرفت و کاری که شاید کوچک و غیر ضروی بود و یا اشتباه و آسیب رسان برای خود یا دیگران احساس که ناچار است همین کار را انجام دهد و هیچ گزینه بهتری و مناسبتری وجود ندارد و سریع وفورا باید اقدام کند [نکته : هر وقت به این ضرورت و احساس رسیدیم که کاری را فورا و با عجله باید انجام دهیم قدری تامل کنیم و بعد مجددا در مورد آن فکر کنیم و تصمیم بگیریم چون شیاطین یک شرایطی را ایجاد می کنند برای به خطا راندن انسان اگر کمی صبر کنیم آن شرایط برهم می خورد به همان دلایلی که عرض تاثیرات انرژی ها و مقدرات دیگر و امکان خطای ما کمتر می شود - به همین سادگی ])

 

انرژی درمانی دروغ یا واقعیت

سوء استفاده ها از عنوان و ناآگاهی افراد در مورد انرژی درمانی (روانکاوی با عنوان دیگر)

 

یکی از ویژگی های افراد موفق ایجاد انگیزه و انرژی در خود است . بسیاری افرادی که دارای مسله خفیف و یا مزمن افسردگی هستند توجهشان به سمت انرژی درمانی جلب می شود و لی در حقیقت آنها نیاز به یک مشاور با کیفیت همجنس خودشان دارند تا به کمک آن آسیبهای روحی و شخصیتی خود را ابتدا بشناسند و سپس بر اساس معیارها و فرمول مناسبی رفع و درمان کنند.

انرژی درمانی

 

افراد ظاهرا متخصص که در گذشته در این مورد بعضا برخورد می شد فاقد تحصیلات پزشکی بودند و بر اساس نیازی که در افراد می دیدند و شرایط روحی نامناسب پیشنهاد می دادند حالا که راه های دیگری را تست کردید و جواب نگرفتید بیایید این مرود را هم تجربه کنید. در حقیقت یک گونه ای سودجویی از وضعیت نامناسب و مستاصل افراد است برای تامین اهداف مادی و یا بیماریهای اخلاقی خود که مشاهده می شود اخبار هر چند روز چنین به ظاهر پزشکانی با این عنوان از حضور مخصوصا خانمها برای آزار و تجاوز بهره می برند. روش کار این پزشکان خیلی پیچیده نیست آنها به خاطر اطلاعاتی که در مورد زندگی و نیازهای افراد بدست آورده اند و مشکلات آنها را به سادگی با طرح چند سوال در مییابند و به نوعی روانکاوی می کنند و مثلا در صورت گمان خوب به این افراد چند جلسه را برای آن فرد درنظر گرفته و در کنار آن برای اینکه جلسات مفید جلوه کند به  فرد مشاوره روانشناسی داده و سعی می کنند روشهای ساده اصلاح شناختی و شخصیتی را پی بگیرد و یکسری اقداماتی را انجام دهد مثلا ورزش کردن و یا خوردن داروهای گیاهی یا بعضا شیمیایی که از نظر بیولوژیکی هم فرد در درون خودش احساس تغییر می کند و به ادامه جلسات تمایل پیدا می کند. متاسفانه به خاطر ضعف در سیستم نظارت بر عملکرد پزشکان و اعتبار سنجی آنها اگر ما یک مطبی را ببنیم و فردیکه یک روپوش پزشکی بر تن دارد به خاطر شخصیت خوش گمان با شعور و با شخصیت مان او را یک پزشک تلقی می کنیم ولی نیاز است  تا شرایط بهتری در مدیریت اجتماعی بوجود آید احتیاط بیشتری کنیم. (در حقیقت شما انرژی کسب کردید با مشاوره روانکاوی و اگر فرد آموزش مناسبی در مورد مهارتهای فردی و زندگی بیاموزد , می داند در زمانهایی که احساس خستگی روحی و نشاط نمی کند باید برای جبران آن چه اقداماتی را انجام دهد)

اینکه می گویند خانم ها ترجیحا از طلا استفاده کنند و برای آقایان حرام است و به مردان توصیه شده که از انگشترهای عقیق که یک سنگهای خاصی هستند(از لحاظ انرژی) به همین دلیل است.

 

فال و طالع بینی

 

فال ها و طالع بینی ها یکی از مسائلی است که بعضی از افراد به خواندن آنها علاقه داشته و برای برخی صرفا سرگرم کننده است ولی متاسفانه برخی از آنان در امور مهم زندگی خود استفاده می کنند.

ولی در حقیقت فال هیچ مبنای درست علمی و منطقی ندارد و تقریبا غیر قابل اتکا و استناد است ولی شیوه ارائه آن چون بر اساس زندگی (اصول و برنامه سبک زندگی عمومی) و علاقه مندی های انسان است جذاب و باورپذیر جلوه می کند ولی حتما تجربه کرده اید که یک فال خوبی در فلان روز برای شما ارائه شد ولی اتفاقات جالب و خوبی در آن روز برایتان پیش نیامد.

واقعیت و اثر فال ها : فال ها به نوعی آرزو و خواسته هایی است که به دو صورت فرد برای خود و یا برای دیگران در دل یا زبان خود جاری می کند و در صورتیکهاین خواسته نیک و خیر باشد یک دعا محسوب می شود. فال ها و طالع بینی ها بیشتر اثر روانی داشته و می تواند به این صورت در زندگی فردی و جمعی اثر گذارد باشد و به صورت مستقیم اثر ندارد. فال نیک می تواند موجه امید و نشاط و روحیه و انرژی شود برای حرکت و پیشرفت و برعکس فال بد مایه نا امیدی و یاس که یکی از عوامل شکست همین خستگی و سرخوردگی روحی است. پس بهتر است فالهای نیک را به صورت دعا برای خود و دیگران داشته باشیم.

در واقع اثر یک فال در همین تحریک انرژی درونی فرد است که چه مقدار به باور می رسد و این عامل محرک در او سبب ایجاد انرژی مثبت و پویا می شود و یا از انرژی و شوق و روحیه مایل به موفقیت می کاهد.

امام صادق (علیه السلام ) فرمود: «فال بد اثرش به همان اندازه است . که آن را می‌پذیری . اگر آن را سبک بشماری , کم اثر خواهد بود و اگر آن را محکم بگیری , پر اثر (اثر روانی )خواهد بود و اگر به آن بی اعتنا باشی , هیچ اثری نخواهد داشت».

فال / طالع بد :

در حدیثی از پیامبر(صلی الله علیه وآله ) نقل شده :«تفألوا بالخیر تجدوه ; کارها را به فال نیک بگیرید که آن را می‌یابید». اما فال بد که به آن (طیره ) یا(تطیر) می‌گویند, به شدت مذمت شده است . پیامبر(صلی الله علیه وآله ) فرمود:«الطیره شک ; فال بد زدن در حد شرک به خدا و مذموم است ».

فال ماه های افراد : یکی از مسائلی که مشاهده می کنیم خلق و خو ها و شرایط تقریبا مشابه متولدین یک ماه خاص می باشد که اگر الگوها و سبک زندگی و علاقه مندی های آنها را دسته بندی کنیم می بینیم می توان یکسری اشتراکاتی در آنها یافت ولی این اشتراکات به صورت کلی بهم شباهت دارد و نمی توان به همه نسبت داد.

طلسم / طلسم در ازدواج در انتهای مطلب

سحر و جادو

سحر و جادو واقعیت دارد؟

 

  دعا و نفرین و نوشتن آن‌ها بر کاغذ برای بستن بخت دختر یا پسر صحّت ندارد، خداوند چنین دعاهایی را مستجاب نمی‌کند، ولی سحر و جادو از اموری است که واقعیت دارد البته یادگیری و یاد دادن آن حرام است. وجود چنین نیروها به مقتضای نظام دنیا می‌باشد که تزاحم میان زشتی‌ها و پلیدی‌ها وجود دارد و همچنان که انسان‌های شیطان صفت و زشت کار وجود دارد جن‌های پلید و آزاردهنده نیز وجود دارد. و چگونگی سحر و جاد هم در اختیار هر کسی نیست و اگر کسی از آن بهره ببرد بارز و مشخص می شود و اصول آفرینش و خلقت از جانب پروردگار که بر اساس نظم و ثبات می باشد چنین سودجویی را نمی پذیرد و از اقدامات آنها جلوگیری می کند.

در مورد دعا نویسی برخی از مدعیان آن افراد حرفه‌ای هستند که چندان اعتمادی به گفته‌هایشان نیست. اگر کسی خواهان دعاست باید با زبان خویش و با کمال توجه به مفاهیم و مضامین آن به درگاه خداوند دعا کند و از او حوائج خویش را طلب نماید یا از اهل دانش و بصیرت در دین دعاها و اذکاری را بپرسد.  اثر دعا و آیات قرآن در جهان هستی به دلیل همان انرژی خاصی است که سبب تحریک فطرت درونی و حس معنویت او دارند.

   آگاهی به غیب- در مرحله اول- اختصاص به خداوند عالم دارد و در مرحله دوم، از آن انبیا و ائمه و اولیای اوست که آن‌ها از خودشان استقلالا چیزی ندارند، بلکه خداوند عالم طبق مصالح، به اندازه‌ای که صلاح می‌داند، آگاهی از غیب را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. لذا فالگیری و کف بینی و طالع شماری که نوعاً کار افراد شیاد است.

 

چشم زخم

 

اول تاثیر در دفع انرژی منفی بر اساس ایجاد ممانعت درونی و محیطی در برابر و دوم خاصیت فیزیکی و علمی (مادی) اسفند در برابر نیروهای نامطلوب و چشم زخم ها انرژیهای شری که ممکن است وجود داشته باشند.

اما در مورد اسفند (اسپند) باید در نظر داشته باشیم که نه تنها خرافه نبوده بلکه در روایات آمده است که شیاطین را دور مى‏کند (چون ضدعفونى کننده خوبى است و در اخبار از عناصر مضر گاهى به شیطان تعبیر شده است). دود آن و خودآن اگر در خانه باشد، باعث محفوظ ماندن خانه و اهل آن از شیاطین است و براى چشم‏زخم بى‏تأثیر نیست، (بحارالانوار، ح 62، ص 233)

همچنین از پیامبر(ص) نقل شده که بر هر یک از برگ و دانه درخت اسفند ملکی موکل است و با آنها هست تا آن که بپوسد و ریشه اش و شاخه اش غم و سحر را بر طرف می کند و در دانه اش، شفای هفتاد درد است پس مداوا کنید به اسفند و کندر و در روایت دیگری در مورد اسفند آمده است: شیطان ملعون هفتاد خانه را گرفتار و مبتلا می سازد ولی خانه ای که در آن اسفند است از او مصون است. اسفند شفای هفتاد بیماری است که آسانترین آنها جذام(خوره) است پس از آن غفلت نورزید. در کتاب مکارم الاخلاق آمده است که خوردن اسفند ترس را برطرف و شجاعت را زیاد می کند.   (رجوع کنید به سفینه البحار، ج1، ص587، انتشارات آستان قدس رضوی)

******************

راه های جلوگیری از چشم زخم و انرژی های منفی

همراه داشتن یک قرآن کوچک

استمرار در خواندن روزی 50 آیه از قرآن + معنی

استمرار در خواندن چهار قل (سوره های کوتاه قرآن توحید,کافرون,فلق,ناس) مخصوصا در هنگام خواب

مداومت در ذکر تسبیهات اربعه (34 الله اکبر,33 الحمدالله,33 سبحان الله)

خواندن آیة‌الکرسی و در منزل نصب نمایید.

چگونگی تاثیر این روشها در باز شدن طلسم و دفع آثار سوء چشم زخم

همان طور که بیان شد این انرژیهای منفی و نامطلوب سبب ایجاد یکسری تغییرات در زندگی افراد به صورت غیر مستقیم می گردند و برخورد این انرژیهای منفی با شرایط زندگی یک فرد و سبک زندگی او می تواند غالب گردد و یک فضای مره و یاس را برای او و خانواده اش ایجاد کند تا با حس نامیدی شروع می شوند و با گمان های منفی و یاس و افکار شکست و خستگی روحی ادامه پیدا می کند تا جایی که فرد باور می کند که دچار بسته شدن بخت و طلسم و ..... می شود و این رویه را به سادگی با یک همت درونی در قدم اول و کمک گیری با عناصر مناسب و تایید شده خارجی می توان وزن نیروها و انرژیهای فردی و جمعی را بالاتر برد تا هم سطج اجتماعی ارتقا یابد که به جای لعن و نفرین نسبت به هم دعای خیر داشته باشند و امید و زندگی اگاهانه را درپیش بگیرند و آرامش و نشاط عمومی حاکم گردد.

*********************

در حدیث دیگری از امیرالمومنین (ع) آمده است که پیامبر برای امام حسن(ع) و امام حسین (ع) رقیه گرفت و این دعا را خواند: «  اعيذ كما بكلمات الله التامات وأسمائه الحسنى كلها عامة من شر السامة والهامة ومن شر كل عين لامة ومن شر حاسد إذا حسد ـ» یعنی : شما را می سپارم به تمام کلمات و اسمای حسنای خداوند از شر مرگ و حیوانات موذی و هرچشم بد و حسود آنگاه که حسد ورزد. سپس پیامبر نگاهی به ما کرد و فرمود « حضرت ابراهیم (ع) این چنین برای اسماعیل و اسخاق (ع) تویذ کرد.»

****************

شفا یافتن و مسله دعا برای درمان دردها جسمی

مسله مهم اول اینکه در این جهان هیچ چیزی به اراده خود و به صورت مستقیم نمی تواند تاثیری در امور زندگی و آفرینش داشته باشد مگر به اذن پروردگار که قبلا با ایجاد یکسری اصول و قوانینی مجرای تعاملات و برهم کنشهای خلقت را تبیین کرده است.

پس اگر بیان می شود که فلان فردی شفا پیدا کرده است و یا فلان دعا را بخوانید برای مثلا درد پــــا بدین صورت است که به یک تمرکزی برسیم برای درک موضوع که چه می خواهیم و از درون از خالق خود با اوج بندگی بخواهیم و چنین مواردی را طلب کنیم و  یا بخواهیم تا وسائل و مجرای تامین آنرا برایمان فراهم سازد و یا توانی به ما بدهد تا خود مجرا و مسیر را بشناسیم و در آن برای رفع حاجت و نیاز حرکت کنیم. قدم دوم حرکت فیزیکی و مادی است اینکه دعا کنیم فرضا خداوندا من گرسنه هستم مرا سیر بگردان و منتظر باشیم که چون ما دعای ویژه و مناسبی داشتیم با شرایط بالای عبادی گرسنگی ما رفع شود. در قدم دوم نیاز است تا با همان تمرکز و خواهشی که داشتیم بر اساس آن عمل کنیم و در مسیر صحیح حرکت کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم. یکی از مسائلی که در قدم اول برای ارتباط انرژی درونی فرد با عالم بالا که به مدیریت نظام هستی می پردازد بحث توسل است. که در مکانهایی خاص مانند مساجد و یا خانه کعبه و یا زیارتگاه ها می توان به یک اخلاص و برقراری این ارتباط درونی رسید که اگر این ارتباط واقعی , بی ریا و غل و غش باشد به خاطر اینکه مسله انرژی درونی انسان هم یکی از مجراهای تاثیر گذار در زندگی انسانی است می تواند به حرکت درآمده و تغییراتی ایجاد می شود.

 

طلسم در ازدواج / به جای در یاس ماندن و احساس بد از فکر کردن در مورد طلسم بهتر است به سمت چگونگی یک انتخاب آگاهانه و مناسب برای خود حرکت کنیم تا در آن هنگا ببینیم یکسری مسیرها و الگوهای در کنار ما وجود دارد که می توانند آرامش ما را برآورده کنند(ازدواج مناسب).

 

عوامل سادی طبیعی و انسانی نه مسائل ماورایی و شانس و بخت بد و ....

عدم توفیق در امر ازدواج و یا ازدواجها ناموفق حتما به معنی طلسم شدن و بسته شدن بخت نیست.

همان طور که در ابتدای مطلب اشاره شد برای اتفاق افتادن یک رویداد یکسری شرایطی لازم است و اگر آن شرایط مهیا شد بسته به کیفیت آن رخداد خوب یا بدی را می بینیم.اگر فضا و مجالی و فرصتی برای ازدواج در جامعه کم است به دلایل مشخصی مرتبط است و اگر فرد در انتخابها خود اشتباه می کند و یا افراد و گزینه های پیش روی او دارای کیفیت و مطلوبیت بالایی نیستند هم مشخص است که دلیل آن چیست اینه اهمین ارتقای سطح کیفی و کمی شخصیتی و توان مدیریت فردی و جمعی بسیار اهمیت دارد در همین امور نتایج آن مشخص می شود.

 

عدم اجابت دعا

امیر مؤمنان (ع) می‌فرماید: «دیر اجابت نمودن خدا، ‌تو را ناامید نکند که بخشش، ‌بسته به مقدار درخواست است. چه بسا در اجابت دعای تو تأخیر رخ دهد تا درخواست تو طولانی‌تر گردد و بخشش خدا کامل‌تر شود. چه بسا چیزی را از خدا خواسته‌ای آن را به تو نداده ، ولی بهتر از آن را در دنیا یا آخرت به تو داده است و یا بهتر آن بوده که آن را از تو باز دارد. چه بسا چیزی را طلب نمودی که اگر به تو می‌داد، ‌تباهی دین و دنیای خود را در آن می‌دیدی»

اگر بر فرض، موردی پیدا شد که سحر یا طلسمی در کار بود، می‌توان از راه‌های زیر برای بطلان آن اقدام کرد:
1. اعوذ بالله من الشیطان الرجیم را زیاد بگویید و در آغاز انجام هر کاری به خدا توکل کنید و از شر شیطان به خدا پناه ببرید.
2- خواندن سوره‌های فلق و ناس.
3. خواندن آیه51 و 52 سوره قلم (یعنی از: «و إن یکادالّذین...») و همچنین خواندن "آیت الکرسی".
3. در روایتی از امیر مؤمنان و امام صادق - علیهما السلام - نقل شده: جهت بطلان سحر، این دعا را بنویسید و همراه خود نگه دارید: «بسم الله و ما شاء الله، بسم الله و لا حول و لا قوّة إلاّ بالله». همچنین آیات و 82 سوره یونس: «قال موسی ما جئتم به السحر إنّ الله سیبطله إنّ الله لا یصلح عمل المفسدین و یحقّ الله الحقّ بکلماته و لو کره المجرمون». بعد از آن، آیات 27 تا 46 سوره نازعات، یعنی: «أَ أَنْتُمْ أَشَدُّ خَلْقاً أَمِ السَّماءُ بَناها (27)رَفَعَ سَمْكَها فَسَوَّاها (28)وَ أَغْطَشَ لَيْلَها وَ أَخْرَجَ ضُحاها (29)وَ الْأَرْضَ بَعْدَ ذلِكَ دَحاها (30)أَخْرَجَ مِنْها ماءَها وَ مَرْعاها (31)وَ الْجِبالَ أَرْساها (32)مَتاعاً لَكُمْ وَ لِأَنْعامِكُمْ (33)فَإِذا جاءَتِ الطَّامَّةُ الْكُبْرى‏ (34)يَوْمَ يَتَذَكَّرُ الْإِنْسانُ ما سَعى‏ (35)وَ بُرِّزَتِ الْجَحيمُ لِمَنْ يَرى‏ (36)فَأَمَّا مَنْ طَغى‏ (37)وَ آثَرَ الْحَياةَ الدُّنْيا (38)فَإِنَّ الْجَحيمَ هِيَ الْمَأْوى‏ (39)وَ أَمَّا مَنْ خافَ مَقامَ رَبِّهِ وَ نَهَى النَّفْسَ عَنِ الْهَوى‏ (40)فَإِنَّ الْجَنَّةَ هِيَ الْمَأْوى‏ (41)يَسْئَلُونَكَ عَنِ السَّاعَةِ أَيَّانَ مُرْساها (42)فيمَ أَنْتَ مِنْ ذِكْراها (43)إِلى‏ رَبِّكَ مُنْتَهاها (44)إِنَّما أَنْتَ مُنْذِرُ مَنْ يَخْشاها (45)كَأَنَّهُمْ يَوْمَ يَرَوْنَها لَمْ يَلْبَثُوا إِلاَّ عَشِيَّةً أَوْ ضُحاها» (46) و بعد از آن، آیات 118 تا 122 سوره اعراف، یعنی: «فوقع الحقّ و بطل ما کانوا یعملون فغلبوا هنالک و انقلبوا صاغرین وألقى السحرة ساجدین، قالوا آمنّا بربّ العالمین ربّ موسى و هارون» نوشته شود.
4. همچنین از حضرت روایت شده است که جهت محفوظ ماندن از سحر و جادو و مانند آن ، شب ها پس از نماز و روزها پیش از نماز هفت مرتبه بخوانید: «بسم الله و بالله" سنشدّ عضدک بأخیک و نجعل لکما سلطاناً فلا یصلون إلیکما بآیاتنا أنتما و مَن اتّبعکما الغالبون»


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: باز کردن بخت, طلسم کردن دیگران, دعا نویسی برای باز شدن بخت, چشم زخم, سحر و جادو , انرژی درمانی دروغ یا واقعیت,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان