شبیخون مرگبار «کفن سفیدها» به عناصر داعش
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 220
بازدید دیروز : 93
بازدید هفته : 835
بازدید ماه : 22553
بازدید کل : 987984
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 12:9 |

علت نامیدن این گروه مسلح مردمی به کفن سفید این است که اعضای این گروه پس از قتل اعضای داعش آنها را در کفن سفید می پیچند. تروریسیم در زبان فارسی به هراس افکنی یا دهشت افکنی تعبیر می شود. تروریست‌ها با اعمال وحشت به اهداف خود می رسند، اهدافی که اغلب پیچیده است و در پس آن گاها دست‌های پنهان فراوانی دیده می شوند، دست‌هایی که منافع خود را در وحشت زایی و کشتار بی گناهان می بینند. در پس وحشت نیز ناامنی وجود دارد. احساس ناامنی و ترس دو برادر همزاد هستند. ترس که وارد می شود احساس ناامنی نیز خود به خود به وجود می آید. درواقع اگر امنیت وجود داشته باشد و احساس ناامنی و ترس به جامعه رخنه کند این خود عاملی برای از هم گسیختگی نظم جامعه و ناامنی می شود. آشفتگی و بی نظمی نیز در ایجاد ناامنی تاثیر بسزایی دارد.

 همه این موارد از اهداف پنهان تروریست است. تروریست‌ها بمبگذاری می کنند،‌ حملات انتحاری انجام می‌دهند، سر می برند و ... تا وحشت ایجاد کنند. داعش نیز در این زمینه به خوبی نقش خود را ایفا می کند. داعش سعی دارد با ترس و وحشتی که ایجاد می کند سد مقاومت را بشکند و بدون رقیب به تسخیر مکان های مختلف بپردازد. ماجرای تسخیر موصل و فرار ارتش عراق نیز از این نظر حائز اهمیت است. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که فرار ارتش عراق از مقابل داعش یک توطئه سازمان یافته بوده است.

 اینکه ارتش عراق با ان همه ادوات نظامی از یک گروه تروریستی به این شکل شکست خورد و حتی سربازان با پای برهنه فرار کردند خود مساله پیچیده و مرموزی است که امروزه در پس مساله جنگ علیه داعش پنهان مانده است. البته بسیاری از کارشناسان توطئه و خیانت بازماندگان حزب بعث عراق در ارتش این کشور را عامل اساسی این شکست بر می‌شمارند اما همین موضوع سبب شد تا به اصطلاح داعش میخ وحشت را در عراق بکوبد و وحشتی ایجاد کند تا کمتر کسی دل و جرات مبارزه با این گروهک تروریستی را به خود راه دهد.

گروگانگیری یکی دیگر از حربه‌های گروه‌های تروریستی همچون داعش است. گروهک ترویستی داعش در این روند با ربودن افراد مختلف ترس و وحشت را در دل مردم مستولی می کند. این روش تروریستی البته مختص داعش نیست و گروهک‌های تروریستی دیگری که وابستگی به کشورهای مرتجع منطقه دارند نیز با این روش سعی در ایجاد ناامنی دارند. گروهک جیش العدل و گروهک جند الشیطان نیز در این زمینه تحرکاتی داشته اند و گروگانگیری ۵ سرباز ایرانی در مرزهای سراوان نیز در این زمینه قابل توجه است.

اگر نگاهی به تحولات نظامی شهر کوبانی بیندازیم موضوع ایجاد وحشت و جنگ روانی وحشت توسط تروریست‌های داعش قابل توجه است. گرچه خبرهای امیدوارکننده‌ای از پیروزی مردم این شهر در جنگ علیه داعش به گوش می رسد اما خطر داعش هنوز از بین نرفته است. گزارش‌‌های میدانی از وحشیگری گروهک تروریستی - تکفیری داعش در شهر عین العرب (کوبانی ) حکایت دارد. گزارش ها حاکیست که عناصر این گروهک تروریستی، ده ها نفر را در شهر عین العرب اعدام کرده و سرشان را بریده‌اند.

اجسادِ بی سر شهروندان کرد سوری در مناطق مختلف شهر عین العرب دیده می شود و سرهائی نیز برای ترساندن شهروندانی که مناطق خود را ترک نکرده اند، توسط عناصر داعش آویزان شده است تا تراژدی وحشت برای فراری دادن مردم از خانه و کاشانه‌شان و شکست مقاومت علیه داعش رقم بخورد. اما این تمام ماجرا نیست.

به تازگی اخباری از یک گروهک مردمی به گوش می رسد که قصد دارد راهبرد وحشت تروریست‌های داعش را با وحشت انگیزی در میان آنها پاسخ دهند. تعدادی از جوانان عین العرب گروه های مسلحی را تشکیل داده اند که به مبارزه با تروریست های داعش پرداخته اندو عناصراین گروهک تروریستی را با حملات خود دچار رعب و وحشت کرده اند.

این گروه های مسلح مردمی "کفن سفید" نام دارد که در شمال سوریه فعال است و ۳۰۰ عضو دارد و اکثر اعضایش تا ورود داعش به سوریه سلاح به دست نگرفته بودند؛ علت نامیدن این گروه مسلح مردمی به کفن سفید این است که اعضای این گروه پس از قتل اعضای داعش آنها را در کفن سفید می پیچند.

این گروه های مسلح مردمی که در نوع خود کوچک هستند، با برنامه ریزی قبلی بهعناصر داعش حمله می کنند و تاکنون توانسته اند شمار قابل توجهی از آنها را به هلاکت برسانند، هر چند می دانند که نمی توانند مناطق تحت تصرف داعش را آزاد کنند، ولی می خواهند تا حد امکان عناصراین گروهک تروریستی را به وحشت بیندازند.

عضو یکی از این گروه های مسلح مردمی اخیراً با موتورسیکلت به یکی از پست های بازرسی داعش در شهر المیادین در استان دیرالزور در شرق سوریه تیراندازی کرد و ۱۰ تروریستداعش را به هلاکت رساند.

عناصر داعش برای در امان ماندن از حملات گروه های مسلح مردمی سوریه پیوسته محل استقرار نیروهای خود راتغییر می دهند و آنها را از محلی به محل دیگر منتقل می کنند.

روزنامه آلمانی "زود دویچه" گزارش داده است که این گروه پارتیزانی در استان دیرالزور سوریه تاسیس شده و هدفش ایجاد هراس در میان اعضای جریان تروریستی "داعش" و نابودی آن‌هاست.

به گزارش دویچه وله، روزنامه انگلیسی "دیلی میل" نیز در این باره نوشته است که اعضای این گروه با شبیخون به اعضای دولت اسلامی آن‌ها را یکی پس از دیگری به قتل می‌رسانند و تا کنون موفق شده‌اند ۱۰۰ نفر از آن‌ها را بکشند.

یکی از فرماندهان گروه "کفن سفید" اعلام کرده که افراد داعش به خاطر هراس از این گروه دیگر به تنهایی در محلی دیده نمی‌شوند.

با این حال به نظر می‌رسد ترکیدن حباب وحشت داعشی‌ها اولین گام شکست این گروه تروریستی است. یورش داعش‌ به عین العرب که با مقاومت مردم این شهر مواجه شد نیز می تواند در این زمینه گره گشا باشد. از سوی دیگر داعش برای برخی از جوانان جاهل عرب نیز نماد یگ گروه موفق و شکست ناپذیر است و داعش نیز از این حربه برای جذب آنان استفاده می کند. از بین رفتن هیمنه پوشالی داعش می تواند از این موضوع نیز پیشگیری کند و از گسترش تروریزم در منطقه بکاهد.


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

پوریا
ساعت12:45---27 مهر 1393
سلام بیا از وبلاگت پول در بیار از تبلیغات پاپ اپ استفاده کن
بیشترین نرخ در پاپ اپ ایران رو داره فقط یک روز استفاده کن ببین چقد خوبه هرچقد بازدیدت بیشتر باشه بیشتر پول در می یاری
میری رو لینک زیر ثبت نام میکنی بعد یک کد هست اونو میزاری تو قالب وبلاگت
فقط یک بار امتحان کن ببین چقد خوبه
http://20popup.com/ref:4683
هر نفر بهش بین 9 تا 12 تومن پول میده
اگه باور نداری یک روز بزار تو وبلاگت
پاسخ: سلام خواهشا ویروس نفرست خیر نمی خواهیم شر نرسانید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: شبیخون, مرگبار, کفن سفیدها, داعش, عملیات روانی, ایجاد رعب , وحشت, کفن پوشان, عاشوراییان , سفید,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان