70درصد مردم ایران با تعلیق نیمی از سانتریفیوژها مخالفند
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 563
بازدید ماه : 22281
بازدید کل : 987712
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 11:34 |


70 درصد مردم ایران با تعلیق نیمی از سانتریفیوژها مخالفند

محافل سیاسی و رسانه‌ای غرب معتقدند مردم ایران برنامه هسته‌ای را غرور ملی خود می‌دانند و بر سر آن تسلیم نخواهند شد.روزنامه نیویورک تایمز در تحلیلی به قلم دیوید سانگر نوشت: مذاکرات پیش‌رو فقط مربوط به توانایی هسته‌ای نیست، بلکه غرور ملی و اعتماد متقابل را نیز شامل می‌شود. ایرانی‌ها می‌خواهند به عنوان قدرت بزرگ منطقه‌ای با آنان رفتار شود.این روزنامه با اذعان به خرابکاری‌های آمریکا و اسرائیل نوشت: متخصصان هسته‌ای ایران ترور شدند که به اسرائیل نسبت داده شد. آمریکا همچنین با مشارکت اسرائیل، تلاش برای خرابکاری سایبری را اجرا کرده است. این خرابکاری توسط دولت بوش آغاز شد و در دوره اوباما شتاب گرفت.

در این گزارش آمده است: بسیاری از کشورها برنامه هسته‌ای دارند ولی چرا ما در مورد ایران نگرانیم؟ باید گفت پنج کشور اعلام کرده‌اند سلاح‌های هسته‌ای در اختیار دارند. آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه و چین. پاکستان، هند و کره شمالی هم بمب‌های هسته‌ای را آزمایش کردند. اسرائیل نیز هر چند اعلام نمی‌کند، اما به طور گسترده‌ای مشخص شده است زرادخانه‌ای با بیش از 100 سلاح هسته‌ای در اختیار دارد. دهها کشور فاقد سلاح هسته‌ای با دانش پیشرفته هسته‌ای مانند ژاپن، با ذخائر هسته‌ای بزرگ و تخصص علمی زیاد وجود دارند که اگر بخواهند می‌توانند سلاح بسازند، اما اسرائیل و عربستان نگران قدرت منطقه‌ای ایران هستند.هانس‌بلیکس رئیس سابق بازرسان آژانس نیز در مصاحبه با راشا تودی تأکید کرد: نگرانی غرب از برنامه هسته‌ای ایران ساختگی است و احتمالاً هدف جلوگیری از قویتر شدن ایران از نظر اقتصادی باشد.

وی افزود: ایرانی‌ها می‌گویند که لازم است خودکفا باشند، زیرا از زمانی که در ایران انقلاب شد، تحویل فناوری هسته‌ای و سوخت هسته‌ای به ایران از طرف غربی‌ها متوقف شد. بنابراین ایرانیها هم می‌گویند ما نمی‌توانیم به کسی وابسته باشیم، مجبوریم این صنعت و سوخت را خودمان تولید کنیم. آنها افتخار می‌کنند که در انجام این کار موفق بوده‌اند. ایرانیها بسیار افتخار می‌کنند که این دستاوردها را داشته‌اند و آن را بخشی از غرور ملی خود می‌دانند و بعید است به آسانی از این برنامه عقب‌نشینی کنند. آنها نمی‌خواهند غرور خود را زیر پا بگذارند.مارک فیتز پاتریک تحلیلگر انگلیسی نیز در وبسایت مؤسسه بین‌المللی مطالعات راهبردی با اشاره به اینکه ایران، آمریکا را شیطان بزرگ می‌داند، نوشت: بسیاری در آمریکا و اسرائیل تصور می‌کنند تحریم‌های بیشتر می‌تواند ایران را وادار به تسلیم کند اما این تصور نشان دهنده فقدان شناخت از ذهنیت ایرانی است. لازم نیست کسی کارشناس ملت ایران باشد تا بداند آنها تسلیم را افتخار نمی‌دانند.

از سوی دیگر مجله آمریکایی فارین‌پالیسی در گزارشی تأکید کرد: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد افکار عمومی ایران با اقدامات در حوزه ایجاد شفافیت و اعتمادسازی همراهی می‌کند، ولی با محدودیت بر قابلیت‌های هسته‌ای ایران موافق نیستند. مرکز افکار عمومی دانشگاه تهران و مرکز مطالعات بین‌الملل و امنیتی دانشگاه مریلند در تابستان امسال، از نمونه‌ای 1037 نفری از ایرانیان درباره دیدگاه‌های آنها درباره یک توافق احتمالی هسته‌ای نظرسنجی کرده است. این تعداد از افراد از نظر آماری نماینده‌ای مناسب از افکار عمومی در ایران محسوب می‌شود.فارین پالیسی افزود: با در نظر گرفتن ابعاد دیگر یک توافق هسته‌ای، اکثریت بزرگ 79 درصدی افراد با پذیرش این تعهد که ایران هرگز سلاح هسته‌ای تولید نخواهد کرد، موافق بوده‌اند. 76 درصد پرسش شوندگان با ادامه نظارت و بازرسی‌های فعلی بین‌المللی و 62 درصد با اقدامات شفافیت‌ساز بیشتر موافق بوده‌اند. اما در عین حال اکثریت قابل توجه70 درصدی با برچیدن نیمی از سانتریفیوژهای فعال فعلی ایران و 75 درصد مردم هم با پذیرش محدودیت بر فعالیت‌های تحقیق و توسعه ایران مخالف بوده‌اند.

مجله آمریکایی نوشت: فقط یک اقلیت کوچک 15 درصدی حاضرند محدودیت بی‌قید و شرط بر سر ذخایر اورانیوم غنی شده کشورشان را بپذیرند، همچنان که فقط 16 و 19 درصد با پذیرش محدودیت بر سر کیفیت و تعداد سانتریفیوژهای ایران موافق بوده‌اند.از سوی دیگر روزنامه کریستین ساینس مانیتور در تحلیلی نوشت: ایرانی‌ها به آمریکا اعتماد ندارند و توازنی که مورد توافق دو طرف باشد، در مذاکرات دیده نمی‌شود. دو مانع اصلی، ظرفیت غنی‌سازی و زمان‌بندی لغو تحریم‌هاست.


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: 70درصد, مردم ایران , تعلیق, نیمی , سانتریفیوژها , مخالفند, مخالفت مردمی , انرژی صلح امیز هسته ای,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان