آمریکا داعش را از نابودی نجات می دهد
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 137
بازدید دیروز : 93
بازدید هفته : 752
بازدید ماه : 22470
بازدید کل : 987901
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 15:39 |

 
آمریکا داعش را از نابودی نجات می دهد  

برخی کارشناسان معتقدند آمریکا تلاش دارد تا با استفاده از زنده ماندن گروه داعش به مدیریت آشوب در خاورمیانه بپردازد تا هم منجر به تقویت محور جمهوری اسلامی ایران نشود و هم با انحراف افکار عمومی از مشکلات اصلی منطقه و ایجاد موج اسلام هراسی، به گسترش تقابل های ایدئولوژیک منطقه دامن بزند و در یک چشم انداز دورتر زمینه تجزیه کشورهای منطقه را فراهم آورد.

به گزارش الف،حسین امیر عبداللهیان، معاون عربی و آفریقایی وزارت خارجه، ۱۰ دی ماه در گفت و گوی اختصاصی با رویترز گفته است: آمریکا برای از بین بردن داعش اقدام نمی‌کند. آنها حتی علاقه‌ای به تضعیف داعش ندارند؛ آن‌ها صرفا به دنبال مدیریت این گروه هستند. امیر عبداللهیان در ادامه عنوان کرده: در میدان نبرد، جایی که امریکا باید اقدامی جدی اتخاذ کند، هیچ اقدام جدی صورت نگرفته است. معاون وزارت خارجه افزوده آنها یک روز از داعش حمایت می‌کنند و روز دیگر علیه تروریسم اقدام می‌کند.

دیروز نیز هادی العامری، دبیر کل سازمان بدر عراق، گفته بود: هدف آمریکا و ائتلاف بین المللی نابود کردن تروریست ها نیست. من از روز نخستی که ائتلاف بین المللی تشکیل شد از ابراهیم جعفری وزیر خارجه عراق پرسیدم آیا این ائتلاف بین المللی که تشکیل شده هدفش از بین بردن داعش است یا کنترل داعش؟

او افزود: من معتقدم که این ائتلاف برنامه ی غرب برای کنترل داعش است. غرب می خواهد کاری کند که این تروریست ها به غرب بازنگردند. اشتباه های آمریکا و غرب در افغانستان طالبان و القاعده را ایجاد کرد. این آمریکا و کشورهای غربی بوده اند که این تروریست ها را ایجاد کرده و پرورش داده اند همین غربی ها به بهانه سرنگون کردن نظام سوریه از تروریست ها در سوریه حمایت مالی و تسلیحاتی کردند.

چند روز پیش نیز پایگاه اینترنتی گلوبال ریسرچ در گزارشی با اشاره به شکستهای اخیر داعش در عراق و سوریه اعلام کرد آمریکا از طریق هوا برای داعش محموله های تسلیحاتی می فرستد. این پایگاه خبری در این گزارش به قلم کورت نیمو نوشت نیروهای داوطلب مردمی در مناطق یثرب و بلد در استان صلاح الدین گزارش ها در باره ارسال محموله های کمکی آمریکا برای گروه داعش از طریق هوا را تایید کرده اند.

سازمان تحقیقات تسلیحاتی مستقر در لندن پیشتر گزارش داده بود تروریستهای داعش از مقادیر چشمگیری از تسلیحات از جمله تفنگ های ام ۱۶ استفاده می کنند که روی آنها جمله « اموال دولت آمریکا» درج شده است. در ماه اکتبر نیز یک محموله هوایی حامل کمکهای تسلیحاتی آمریکا در حومه کوبانی در سوریه برای نیروهای داعش ارسال شده بود. در ماه نوامبر نیز منابع اطلاعاتی در عراق اعلام کردند آمریکا فعالانه در تامین سلاح برای عناصر داعش نقش ایفا می کند.

در ماه ژوئن نیز آرون کلاین در مقاله ای در نشریه ورلد نت دیلی با استناد به منابع مطلع اردنی گزارش داد اعضای داعش در سال ۲۰۱۲ توسط مستشاران آمریکایی که در پایگاهی محرمانه در اردن دایر شده بود، آموزش داده شده بودند.

آمریکا به تجهیز و آموزش تروریست های داعش اذعان نکرده با این همه ژنرال مارتین دمپسی، رئیس ستاد مشترک فرماندهی ارتش آمریکا، در اظهاراتی در برابر کمیته خدمات نظامی سنای آمریکا اعتراف کرده بود متحدان عرب آمریکا در خاورمیانه داعش را تامین مالی می کنند.

ژنرال توماس مک اینرنی نیز ماه سپتامبر در مصاحبه با فاکس نیوز اعلام کرد عناصر داعش سلاح های مورد نیاز خود را از کنسولگری آمریکا در بنغازی لیبی که سپتامبر سال ۲۰۱۲ هدف قرار گرفت دریافت کرده اند. مک اینرنی در اعترافی گفت : کمکهای ما در مسیر صحیح و به افراد درست صورت نگرفته است بنابراین باید تاکید کنم که روش های کمک رسانی ما غلط بوده است.

در یکی از اسناد که توسط نیویورک تایمز فاش شد آمده است سازمان جاسوسی سیا دست کم از سال ۲۰۱۲ محموله هایی از سلاح را برای گروههای وابسته به القاعده در سوریه ارسال کرده است. این محموله ها در قالب بیش از ۱۶۰ پرواز هواپیماهای نظامی توسط نیروی هوایی اردن، عربستان سعودی و قطر صورت گرفته که در فرودگاهی نزدیک آنکارا و دیگر فرودگاهها در ترکیه و اردن به زمین نشسته اند. همچنین عوامل اطلاعاتی آمریکایی تلاش هایی را در جهت تجهیز جبهه النصره و دیگر گروههای جهادی صورت داده اند.

گفتنی است روزنامه گاردین انگلیس نیز چند وقت پیش با انتشار مقاله ای نوشت: داعش در زندان بوکا در جنوب عراق و زیر نظر آمریکا در زمان اشغال عراق بوجود آمد. درمقاله روزنامه گاردین آمده است: ابو احمد از زندانیان سابق بوکا که اکنون از سرکردگان داعش است، گفت که بوکا مکانی مناسب بود که ما و ایدیولوژی مان در آن شکل گرفت.

برخی معتقدند آمریکا تلاش دارد تا با استفاده از زنده ماندن گروه داعش به مدیریت آشوب در خاورمیانه بپردازد تا هم منجر به تقویت محور جمهوری اسلامی ایران نشود و هم با انحراف افکار عمومی از مشکلات اصلی منطقه و ایجاد موج اسلام هراسی، به گسترش تقابل های ایدئولوژیک منطقه دامن بزند و در یک چشم انداز دورتر زمینه تجزیه کشورهای منطقه را فراهم آورد.

لازم به یادآوری است آمریکا و برخی از متحدانش از چند ماه پیش در حال اجرای حملات هوایی علیه آن‌چه از آن به عنوان مواضع داعش در عراق نام می‌برند، هستند. برخی از اعضای ائتلاف تحت هدایت امریکا نیز در ماه سپتامبر بمباران «مواضع داعش» در داخل خاک سوریه را آغاز کردند. با این‌حال این حملات تاکنون در بیرون راندن این گروه تکفیری ناکام بوده است.

تروریست های داعش کنترل بخش‌هایی از خاک سوریه و عراق را در اختیار دارند. آنها در مناطق تحت کنترل خود به جنایت علیه بشریت پرداخته‌ و مردم همه جوامع اعم از شیعه، سنی، کرد و مسیحی را ترور و قتل عام کرده‌اند.


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: کارشناسان, آمریکا, تلاش, استفاده, زنده, گروه داعش, مدیریت آشوب, خاورمیانه, بپردازد,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان