لاریجانی: رفتار آمریکایی‌ها در مذاکرات اخیر بسیار تأسف‌بار بود
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 93
بازدید هفته : 705
بازدید ماه : 22423
بازدید کل : 987854
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:8 |

"آمریکایی‌ها در مذاکرات نمی‌توانند کلاه‌برداری سیاسی کنند"

لاریجانی: رفتار آمریکایی‌ها در مذاکرات اخیر بسیار تأسف‌بار بود

 رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفتار آمریکایی‌ها در مذاکرات بسیار تأسف‌بار بود، گفت: آمریکایی‌ها بدانند که نمی‌توانند در مذاکرات کلاه‌برداری سیاسی کنند.

 علی لاریجانی صبح امروز در نهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد، که در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه ملت ایران در صد سال اخیر دوران پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و پیروزی بر رژیم طاغوت را از نقاط عطف پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: تأثیر این انقلاب در جهان به‌ویژه دنیای اسلام بسیار چشمگیر بود، از همین رو باید منتظر حملات دشمنان به نظامی که بر پایه اسلام و با محوریت روحانیت شکل گرفته است باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از وقوع انقلاب اسلامی دسیسه مختلف اقتصادی و سیاسی و امنیتی از سوی دشمنان انجام شد تصریح کرد: ملت ایران قربانی اصلی ترور در آن زمان بودند و مدافعان مدافعان ضد تروریسم ساکت بودند چرا که به‌نفعشان نبود از انقلاب اسلامی و ملت ایران حمایت کنند.

وی با تأکید بر اینکه ملت و نظام اسلامی ایران توانست تمام این گردنه‌ها را با حمایت‌های رهبری نظام و اخلاص مردم پشت سر بگذارد عنوان کرد: آمریکایی‌ها نقش بسیار مهمی در جنگ افروزی علیه جمهوری اسلامی داشتند و این مسئله در رسانه‌های آن روز بسیار مشهود بود.

لاریجانی با اشاره به اسناد به دست آمده مبنی بر حمایت آمریکا از دشمنان ایران و جنگ افروزی اظهار داشت: بعد‌ها اسناد بسیار قوی به دست آمد که آمریکایی‌ها نقش مستمری در این قضیه داشتند، با این وجود آن چیزی که سبب رد شدن ما از این گردنه بود، حمایت امام(ره)، نقش روحانیت در صحنه و همبستگی سیاسی بین مسئولان و حضور نیروهای مردمی در جبهه‌ها بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران برای تقویت بنیه دفاعی خود فعالیت‌های بسیاری را پس از جنگ آغاز کرد گفت: پس از جنگ تجربیات بسیاری برای بازسازی اقتصاد کشور به‌ویژه در حوزه دانش‌های مختلف و فناوری‌های گوناگون به دست آورد. این مسئله سبب شد وزن ایران در منطقه و در صحنه بین‌المللی به‌نحوی شود که خطرات را به‌نوعی دفع کند.

وی با تأکید بر "امروز ایران، تهدید نظامی بالفعلی ندارد و در وزنی هستیم که تهدید نظامی را از خود دفع کرده و در پس مناقشات هسته‌ای نیز همین بحث‌ها را مطرح می‌کنند" تصریح کرد: امروز ما با چند مسئله مهم روبه‌رو هستیم که یکی از آنها همین مسئله مناقشه هسته‌ای است.

لاریجانی با بیان اینکه امروز باید با عقلانیت این مذاکرات را دنبال کرد و این دستاورد که ثمره پایداری کشور است حفظ شود، تصریح کرد: مذاکرات بسیار حساس و مهم است و فکر می‌کنم هیچ‌گاه جنس مذاکراتی مهم‌تر از این مذاکرات پس از جنگ تحمیلی نداشته‌ایم.

رئیس قوه مقننه با ابراز اینکه رفتار آمریکایی‌ها در مذاکرات بسیار تأسف‌بار بود، افزود: آنها که قابلیت کافی برای حل این موضوعات را ندارند باید بدانند؛ نمی‌توانند در این مسئله کلاه‌برداری سیاسی کنند؛ قطعاً در مذاکره سیاسی در این مسئله انعطاف‌ها وجود خواهد داشت، ولی هیچ‌گاه از این فناوری دست نمی‌کشد.

وی با اعلام "در حوزه مسائل اقتصادی بیماری‌های مزمنی در اقتصاد ما وجود دارد که این مسئله ریشه تاریخی دارد" گفت: ورود نفت به زندگی اقتصادی ما به یک سرمایه تولیدی تبدیل نشد، بلکه جایگزین بودجه جاری کشور شد و همین موضوع سبب شد به‌جای اینکه بخش تولید فعال شود، تکنولوژی‌هایی جایگزین شد.

لاریجانی با بیان اینکه سوء مدیریت‌ها سبب تنش در کشور شد، گفت: وقتی رشد نقدینگی در کشور ما هشت برابر شود همین مشکلات را فراهم می‌آورد، ما امروز 680هزار میلیارد تومان در کشور نقدینگی داریم که این رقم رشد نتیجه سوء مدیریت بود و ربطی به تحریم‌ها ندارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر "در سال 93 اگر با همین آهنگ آن را تمام کنیم 180هزار میلیارد تومان کل بودجه عمرانی و جاری ما است که 30هزار میلیارد عمرانی است" گفت: مشکل این است که آن‌قدر استخدام‌ها و فعالیت‌های جاری را زیاد کردیم که امروز نمی‌توانیم بودجه عمرانی را افزایش دهیم.

لاریجانی با اظهار "باید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم" تصریح کرد: تنها راهی که برای عبور از این گردنه داریم، این است که سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم، نقش علما در این زمینه بسیار زیاد است؛ دیگر امکان استخدام نداریم؛ باید کارآفرینی در کشور ایجاد شود؛ اگر می‌خواهیم روی آرمان‌ها بایستیم باید در این زمینه مولد باشیم و کارآفرینی کنیم.


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: لاریجانی, آمریکایی‌ها, مذاکرات, اخیر, تأسف‌بار, مذاکرات, کلاه‌برداری, سیاسی, اقتصاد مقاومتی, تنها راهی, زنجان,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان