توافق روی کلیات همان کلاه گشاد ژنو است
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3016
بازدید دیروز : 9538
بازدید هفته : 15792
بازدید ماه : 31734
بازدید کل : 1019628
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 10:49 |

توافق دو مرحله‌ای که این روزها به آن اشاره می‌شود و بعید نیست 

 

در حاشیه اجلاس امنیتی مونیخ مقدمات آن کلید بخورد، همان کلاه‌گشادی

 

است که حریف در توافقنامه ژنو برای فعالیت هسته‌ای کشورمان

 

تدارک دیده و به اجرا گذاشت.

 

 

حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان چهارشنبه شب در مراسم جشن انقلاب که در مسجد چهارمردان قم برپا شده بود گفت؛ داستان پر ماجرای ما از آنجا آغاز شد که به همت امام راحل(ره) و با خیزش الهی مردم، اسلام ناب محمدی(ص) از عرصه تئوری و اوراق کتاب‌ها بیرون آمده و بر کرسی حاکمیت نشست و از آنجا که اسلام ناب ظلم‌ستیز است به طور طبیعی وقتی به نسخه حکومتی تبدیل می‌شود، نظام سلطه‌جهانی در مقابل آن به دشمنی برمی‌خیزد و این درگیری از ماهیت طرفین درگیر ریشه می‌گیرد بنابراین فقط هنگامی پایان می‌پذیرد که یکی از دو طرف درگیر تغییر ماهیت بدهد. یا جمهوری اسلامی ایران از اسلام ناب در حاکمیت دست بکشد و یا نظام سلطه خوی استکباری و غارتگری خود را کنار بگذارد و به قول حضرت امام آمریکا از خر شیطان

پیاده شود. شریعتمداری در ادامه گفت؛ کسانی که نسخه رابطه و نزدیکی با آمریکا را می‌پیچند باید توضیح بدهند که آیا آمریکا تغییر ماهیت داده است؟ و یا قرار است ایران با اسلام ناب محمدی(ص) خداحافظی کند و اگر هیچیک از دو طرف تغییر ماهیت نداده‌اند که می‌بینیم نداده‌اند، نسخه رابطه و نزدیکی با آمریکا جز دست کشیدن از اسلام و یا روی آوردن به اسلام آمریکایی مفهوم دیگری ندارد.
مدیرمسئول کیهان در توضیح اسلام آمریکایی گفت؛ اسلام آمریکایی همه ظواهر اسلام مانند نماز و روزه و خمس و طهارات را دارد ولی ظلم‌ستیز نیست و به عنوان مثال از وهابیت در عربستان و جریاناتی نظیر گروه منحرف سیدصادق شیرازی یاد کرد که امروزه با بهره‌گیری از 17 شبکه ماهواره‌ای که انگلیس و آمریکا در اختیار این جریان قرار داده است اسلام آمریکایی به جای تشیع علوی تبلیغ و ترویج می‌شود.
وی در ادامه گفت؛ بعد از پذیرش قطعنامه و پایان جنگ تحمیلی برخی از جریانات سیاسی به طعنه می‌پرسیدند؛ پس شعار «جنگ‌جنگ تا رفع فتنه» چه شد؟ و مگر امام(ره) نمی‌گفت تا مبارزه هست، ما هستیم؟! آنها نمی‌دانستند و یا نمی‌خواستند بدانند که جنگ تمام نشده، بلکه فقط میدان درگیری تغییر یافته و از عرصه جنگ سخت به جنگ نرم تغییر فاز داده است. مدیرمسئول کیهان در بخش دیگری از سخنان خود گفت؛ اگر از علت اصلی تقابل آمریکا با جمهوری اسلامی ایران غافل باشیم، نقشه راه را گم می‌کنیم و نتیجه آن که به بیراهه می‌رویم. باید این واقعیت غیرقابل تردید را در محاسبات خود جدی بگیریم که موجودیت نظام اسلامی ایران، موجودیت نظام سلطه را به مخاطره انداخته و مخصوصا طی دو دهه اخیر، بسیاری از عقبه‌های استراتژیک آن را در منطقه تسخیر کرده است. از این روی دشمن براندازی جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک هدف استراتژیک دنبال می‌کند و به چیزی کمتر از آن نمی‌اندیشد.
شریعتمداری چالش هسته‌ای را بیرون از فرمول ظاهری آن که ابراز نگرانی از تولید سلاح هسته‌ای است، ارزیابی کرد و گفت: چند روز قبل، خبرنگار روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال که برای مصاحبه به کیهان آمده بود، پرسید؛ چرا شما معتقدید که ایران و آمریکا هرگز به توافق هسته‌ای نمی‌رسند؟ و چالش هسته‌ای پایان نمی‌پذیرد؟ به ایشان گفتم؛ برای اینکه وقتی نمایندگان آمریکا و اروپا دور میز مذاکرات می‌نشینند، اگرچه نگاهشان به میز مذاکره است ولی افکار و حواسشان به لبنان، فلسطین، عراق، افغانستان، یمن، عربستان، آمریکای لاتین است و به کابوسی که از شکل‌گیری قطب قدرتمند اسلام با پرچمداری جمهوری اسلامی ایران پدید آمده و رو به گسترش است می‌اندیشند.
مدیرمسئول کیهان افزود؛ آمریکا به چالش هسته‌ای برای تحمیل تحریم‌ها نیاز دارد بنابراین هرگز به هیچ توافقی که نتیجه آن رفع تحریم‌ها باشد تن نمی‌دهد و کشدار شدن مذاکرات فقط به همین علت است. لغو تحریم‌ها تنها شاخصه‌قابل قبول برای یک توافق است  و خاطر نشان کرد؛ که به همین دلیل می‌توان پیش‌بینی کرد که نتیجه مذاکرات پیش روی «تمدید مذاکرات» خواهد بود، یعنی همان ادامه چالش هسته‌ای با هدف ادامه تحریم‌ها.
مدیر مسئول کیهان گفت؛این روزها آمریکا از یک طرح دو مرحله‌ای برای مذاکرات آینده سخن می‌گوید و متأسفانه این زمزمه در اظهارات برخی از مسئولان هسته‌ای کشورمان نیز شنیده می‌شود. و در توضیح گفت؛ براساس این طرح، مرحله اول توافق روی کلیات است و مرحله دوم، توافق روی جزئیات. شریعتمداری گفت؛ توافق روی کلیات و ادامه چالش درباره جزئیات، دقیقا همان کلاه‌گشادی است که در توافق ژنو برای فعالیت هسته‌ای‌مان تدارک دیده و به اجرا درآوردند. چرا که چالش اصلی درباره جزئیات است و بحث درباره کلیات معنی ندارد توافق روی کلیات که در ژنو صورت پذیرفته بود. ایران حق غنی‌سازی دارد، حق تحقیق و توسعه دارد، حق برخورداری از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای دارد و ... خب! این حقوقی که تماما در معاهده NPT آمده است و نیازی به تاکید ندارد. ولی وقتی سخن از گام دوم و سوم توافق ژنو و بحث درباره جزئیات شد، پای درصد غنی‌سازی، محل غنی‌سازی، میزان غنی‌سازی، چگونگی تحقیق و توسعه، نوع سانتریفیوژ‌ها، تعداد سانتریفیوژ‌ها و... به میان آمد و در تمامی این موارد، حق مسلم و قانونی ایران به چالش جدی کشیده شد.
شریعتمداری در ادامه با اشاره به لیست بلند بالای کینه‌توزی‌ها، باج‌خواهی‌ها، خونریز‌ی‌ها و غارتگری‌های آمریکا علیه ایران اسلامی گفت؛ معلوم نیست برادران مذاکره‌کننده کشورمان فرمول «برد-برد» را بر چه اساسی طراحی کرده‌اند؟ مگر ما به آمریکا‌یی‌ها بدهکاریم که قرار است در فرمول برد-برد، طلب آنها را بپردازیم؟!
فرمول برد-برد، کارکرد وارونه دارد. در این فرمول، دشمن کینه‌توز و بدهکار به رقیب تبدیل می‌شود و در ادامه بیم آن است که این رقیب به شریک تبدیل شده و به جای بدهکار در جایگاه طلبکار بنشیند. یعنی همان خطای بزرگی که متأسفانه در مذاکرات هسته‌ای یکسال و چند ماهه اخیر اتفاق افتاده است.
مدیرمسئول کیهان در بخش دیگری از سخنان خود به زمزمه لغو تحریم صدور گاز ایران به اروپا اشاره کرد و گفت؛ روسیه در یک اقدام مقابله به مثل صدور گاز به اروپا را متوقف کرد و کشورهای اروپایی که 39 درصد گاز مصرفی خود را از روسیه تأمین می‌کردند با بحران جدی روبرو شدند. اکنون 5+1 در پی آن است که با لغو تحریم صدور گاز ایران به اروپا این نیاز مبرم و حیاتی کشورهای اروپایی را در قالب امتیاز به ایران بفروشد. شریعتمداری یادآوری کرد که در اردیبهشت‌ماه امسال وقتی یکی از مسئولان کشورمان از آمادگی ایران برای تأمین گاز تحریم شده کشورهای اروپایی سخن گفت، طی یادداشتی نوشتیم، این حرکت شما مثل آن است که در جنگ تحمیلی برای تأمین سوخت تانک‌های دشمن اعلام آمادگی کنید!
در ادامه این مراسم که با حضور انبوه مردم قم همراه بود، شریعتمداری به برخی از پرسش‌های حاضران پاسخ گفت. وی درباره رفع حصر سران فتنه با اشاره به مستنداتی از ماجرا اعلام کرد؛ با جرأت می‌توان گفت که آقای روحانی با رفع حصر موافق  نیست و به عنوان رئیس‌جمهور می‌داند که حصر سران فتنه کمترین مجازات وطن‌فروشی آنهاست. وی در پاسخ به سوال دیگری درباره محاکمه مهدی هاشمی گفت؛ دیروز (سه‌شنبه) اعلام شد که فقط یک قلم از اتهامات وی دریافت رشوه 5 میلیون و 200 هزار دلاری از شرکت نروژی استات اویل بوده است و حضور وی در فتنه 88 و دهها اتهام دیگر نشان می‌دهد که ماجرا خیلی گسترده‌تر از آن است که مدعیان اصلاحات با انفجار نارنجک‌های دودزا در پی منحرف کردن اذهان عمومی از آن هستند. وی اظهار داشت؛ انتظار آن است که لااقل کیفرخواست چندصدصفحه‌ای علیه این متهم به اطلاع عموم برسد.
شریعتمداری در پاسخ به سوال یکی از حاضران درباره فضاسازی‌های اخیر گفت؛ از آنجا که رهنمودهای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب تابلوهای راهنمای نظام اسلامی است، تلاش برای مخدوش کردن این تابلوها در دستور کار برخی از جریانات سیاسی قرار گرفته، نظیر آن که حضرت امام(ره) هم موافق حذف شعار مرگ بر آمریکا بودند! و حال آن که تاکید امام راحل بر این شعار در آخرین نظرات ایشان به وضوح دیده می‌شود و یا اینکه امام حسین علیه‌السلام هم مذاکره کردند و این در حالی است که مذاکره در عرف سیاسی نوعی بده و بستان است. آیا امام حسین(ع) در سخنان خود به عمرسعد پیشنهاد عدول از اصول را داده بودند؟



تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: توافق دو مرحله‌ای, اجلاس امنیتی مونیخ , همان, کلاه‌گشاد, حریف, توافقنامه, ژنو , فعالیت, هسته‌ای, تدارک, دیده, ,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان