ورود انقلابیون یمن به خاک عربستان
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 12935
بازدید ماه : 28877
بازدید کل : 1016771
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 8:21 |

 

ورود انقلابیون یمن به خاک عربستان

18 نظامی سعودی کشته و بقیه فرار کردند

به دنبال حمله انقلابیون یمن به مواضع نیروهای ارتش سعودی در خاک عربستان، و کشته شدن18 نظامی این کشور، مرزهای سعودی کاملا ناامن شدند.


«با اولین غرش شیران یمنی، ببر کاغذی سعودی‌ها پا به فرار گذاشت.» حکایت سعودی‌ها، حکایت خنده‌داری است.
 سال‌ها به لطف دلارهای نفتی انواع تسلیحات نظامی پیشرفته را خریداری کرده‌اند اما توانایی لازم و نیروی انسانی لایق و متخصص برای بهره‌برداری از این سلاح‌ها را ندارند. حجم تسلیحاتی که در اختیار سعودی‌ها است در صورتی که در کنار سایر جنبه‌ها و ابعاد قدرت قرار بگیرد می‌تواند هر کشوری را به قدرتی بزرگ تبدیل کند. اما نباید فراموش کرد که تسلیحات فقط یکی از ابعاد قدرت است و سعودی‌ها در زمینه مشروعیت، نیروهای متخصص، قدرت نرم و مسائل فرهنگی و انسانی به شدت در موضع ضعف قرار دارند.
امروز در حالی نوزدهمین روز تجاوز سعودی‌ها به یمن آغاز شد که صدها غیرنظامی قربانی این حملات شده‌اند.
 مردم یمن در نخستین واکنش عملیاتی به این تجاوز، دیروز به یک پایگاه نظامی ارتش عربستان حمله کردند.
 این حمله که تنها  از سوی افراد یک قبیله انقلابی صورت گرفت سعودی‌ها را بدجور به زحمت انداخته است، چرا که درگیری‌های یمن برای اولین بار به طور جدی به خاک عربستان کشیده شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، منابع رسانه‌ای خبر دادند که شماری از افراد قبیله انقلابی «طخیه» در شمال یمن با حمله به مواضع نیروهای ارتش عربستان 18 نظامی سعودی را کشتند.
نیروهای قبیله طخیه با حمله به پایگاه نظامی «المناره» در جنوب عربستان و نزدیک مرز یمن، توانستند به مقادیر قابل توجهی از اسلحه و تجهیزات نظامی سعودی‌ها نیز دست پیدا کنند و کنترل این پایگاه را به دست گیرند. سایر نیروهای سعودی حاضر در این پایگاه نیز فرار کردند.
 این در حالی است که «احمد العسیر» سخنگوی ائتلاف عربی متجاوز به خاک یمن در نشست خبری ضمن تایید این حادثه مدعی شد فقط 3 نظامی سعودی در این درگیری‌ها کشته شدند.
در همین حال شبکه تلویزیونی المنار در خبری فوری گزارش داد، نیروهای سعودی تلاش‌های گسترده‌ای را برای پس گرفتن این پایگاه آغاز کرده‌اند اما تاکنون موفق نشده‌اند. خبرهای رسیده حکایت دارند که تانک‌های سعودی از ترس پیشروی بیشتر انقلابیون در 300 متری مرز یمن مستقر شده‌اند.
دیروز همچنین عربستان برای اولین بار به کشته شدن نیروهایش در درگیری با نیروهای یمنی اذعان و اعتراف کرد که درگیری‌ها به داخل خاک عربستان کشیده شده است. از سوی دیگر منابع نظامی اعلام کردند که در هجدهمین روز تجاوز عربستان به یمن، برای نخستین‌بار از بالگردهای آپاچی برای هدف قرار دادن برخی مواضع در بخش «سنحان» واقع در صنعا و محل تولد «علی عبدالله صالح» رئیس‌جمهور پیشین یمن استفاده شده است.
 این در حالی است که با وجود تشدید حملات سعودی‌ها، نیروهای انصارالله همچنان به پیشروی خود در استان‌های جنوبی ادامه می‌دهند. نیروهای ارتش یمن و کمیته‌های مردمی دیروز از منطقه صرواح به سمت استان مارب پیشروی کردند و وارد بزرگ‌ترین اردوگاه القاعده در اطراف این شهر شدند.
شماری از عناصر القاعده بعد از درگیری با نیروهای ارتش یمن و کمیته‌های مردمی کشته و زخمی شدند. القاعده در کنار نیروهای سعودی در حال قتل‌عام مردم بی‌گناه یمن است.
«حسین العزی» یکی از رهبران جنبش انصارالله و عضو دفتر سیاسی این جنبش اما در اظهاراتی از «اختلافات شدید در داخل خاندان حاکم آل سعود بر سر جنگ یمن» خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس، «العزی» گفت: «در پی تجاوز سعودی علیه یمن، مناطق متعدد عربستان شاهد ناآرامی‌ و ناامنی‌ شده است و نشانه‌های تشدید این ناآرامی‌ها وجود دارد.»
این رهبر انصارالله گفت: «پارلمان پاکستان با دخالت نظامی در خاک یمن مخالفت کرده و ترکیه هم از ورود به ائتلاف صرف نظر کرد و در داخل مصر نیز مخالفت‌های شدید و قوی علیه موضع رئیس جمهور این کشور در قبال یمن شکل گرفته است.
 «احمد عسیری» سخنگوی ائتلاف سعودی علیه یمن نیز در یک کنفرانس خبری گفت: «از ابتدای شروع حملات تا کنون 1200 پرواز علیه یمن انجام گرفته است.» عربستان از روز ششم فروردین ماه،‌ حملات هوایی به نقاط مختلف یمن را آغاز کرده که در نتیجه آن تاکنون نزدیک به 1000 نفر از مردم یمن کشته و بیش از 1500 نفر مجروح شده‌اند.
منافع اسرائیل
 از تجاوز به یمن
در همین حال موسسه صهیونیستی «مطالعات امنیت ملی اسرائیل» در گزارشی با موضوع «عملیات عربستان سعودی در یمن»، از این حملات استقبال کرده و آن را به «نفع تل‌آویو» دانسته است.
بنابر گزارش این موسسه اگرچه عملیات ائتلاف اعراب علیه یمن در نخستین مراحل خود به سر می‌‌برد، اما می‌توان به پیش‌‌بینی نتایج این حملات و دستاوردهای آن برای رژیم صهیونیستی پرداخت. این اندیشکده صهیونیستی موفقیت در اقدام نظامی علیه انصارالله در یمن و حامیان آن‌ها را مقدمه‌‌ای برای عملیات‌‌های نظامی موفقیت‌آمیز در آینده دانسته است.
این گزارش  در ادامه ضمن انتقاد از عدم مطرح کردن موضوع درگیری‌های یمن و حمایت ایران از انصارالله در مذاکرات هسته‌ای، موضع‌گیری ایالات متحده در مورد حوادث یمن را «ضعیف» خوانده و درگیری نظامی آن را ناکافی دانسته است.
این موسسه صهیونیستی همچنین به تمجید از پادشاهان کشورهای حاشیه خلیج فارس پرداخته و مدعی شد: «اگرچه این کشورها هنوز به حمایت سیاسی و نظامی کشورهای قوی‌تری، همچون مصر نیاز دارند، اما با آغاز تحولات سیاسی در جهان عرب اقتدار کشورهای حوزه خلیج فارس افزایش یافته است!»
جنایت جنگی آمریکا
از سوی دیگر «بلقیس میلی» مسئول میز یمن و کویت سازمان دیده‌بان حقوق بشر در گفت و گو با خبرگزاری فارس، با بیان اینکه «آمریکا باید عربستان را برای کاهش تلفات غیرنظامیان در حمله به یمن تحت فشار قرار دهد،» تصریح کرد: «پشتیبانی آمریکا از عملیات ضد یمنی، این کشور را در برابر موارد نقض قوانین جنگی مسئول می‌کند.»


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

T.khs
ساعت15:23---24 فروردين 1394
Okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: ورود, انقلابیون, یمن , خاک , عربستان , 18 نظامی, سعودی , کشته , بقیه فرار , عاشوراییان, مستقل,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان