مواضع هاشمی در راستای گزارش‌های احمد شهید است
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 129
بازدید دیروز : 188
بازدید هفته : 839
بازدید ماه : 22557
بازدید کل : 987988
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:58 |

مواضع هاشمی در راستای گزارش‌های احمد شهید است

 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات هاشمی رفسنجانی در همایش بانوی انقلاب، اینگونه موضع گیری‌ها را در راستای اهداف دشمن و شبیه گزارش‌های احمد شهید دانستند.

اظهارات روز یکشنبه «هاشمی‌رفسنجانی» رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش «بانوی انقلاب» که به منظور تجلیل از مقام و خدمات همسر مرحومه حضرت امام(ره) برپا شده بود، واکنش نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در پی داشت.
«فاطمه آلیا» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار کیهان گفت: رویکرد کلی صحبت‌های آقای هاشمی نشان می‌دهد که ایشان عصبانی هستند و با حالت انتقام جویی مسائل را مطرح می‌کنند.
آلیا افزود: وقتی این قبیل موضوعات کذب از سوی شخصیت‌های خودمان مطرح می‌شود، چه نیازی به «احمد شهید» داریم؟!
احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران است که هر از چندگاهی گزارش‌های مغرضانه و سراسر دروغ علیه ملت ایران را منتشر می‌کند.
 هاشمی در موضوع حجاب
 به دنبال تبرئه خویش است
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه اظهار داشت: حال سوالی پیش می‌آید و آن اینکه آیا مخاطبان آقای هاشمی مردم خارج از کشور هستند و اینگونه اظهارات به منزله چراغ سبز به آن هاست و یا اینکه این موضع گیری‌ها خطاب به ملت ایران است؟ اگر خطاب به ملت ایران است که باید بگوییم که ملت ما بارها موضع روشن خود را درخصوص ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب بیان کرده‌اند. چرا آقای هاشمی به جای مظلوم از ظالم دفاع می‌کنند؟ در حقیقت سخنان ایشان شبیه و همراستا با گزارش‌های احمد شهید است.
آلیا همچنین با اشاره به آن بخش از اظهارات هاشمی درخصوص حجاب که گفته بود: «آدم‌های خشکه مقدس، جاهل و نادان نیز هستند که معتقدند امروز همه مصیبت این است که چند زن بدحجاب در خیابان باشد، بله این مصیبت است، اما مسئله این است که بقیه مسائل مانند زندان‌ها، ظلم ها، سرکوب‌ها و حق‌هایی که از مردم ضایع می‌شود چه می‌شود؟» خاطرنشان کرد: آقای هاشمی با این‌گونه اظهارات در مورد حجاب و عفاف به نوعی در پی تبرئه خویش است. ایشان در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن در بحث حجاب کم لطفی کردند اتفاقا یکی از موضع گیری‌های آقای هاشمی چندی پیش در سایت شخصی ایشان منتشر و سپس حذف شد. حالا متاسفانه ایشان برای توجیه آن قضیه فرار به جلو می‌کنند. اصل قضیه این است که مردم فرهیخته حرفشان این است که با افرادی که ناهنجاری ایجاد می‌کنند و برای به سخره گرفتن حجاب مأموریت دارند و با ساختارشکنی از خط قرمز عبور می‌کنند برخورد قانونی صورت گیرد. هدف این است که اینگونه اشخاص در نهایت مطابق هنجارهای اجتماعی و ارزش‌های دینی رفتار کنند.
 انفعال هاشمی در دفاع از عربستان
نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: ما راضی نیستیم که شخصی چون آقای هاشمی که از نیروهای اصلی انقلاب بوده‌اند و سابقه طولانی مبارزاتی داشته‌اند در فهرست ریزش‌های انقلاب قرار بگیرند. چرا باید کار به جایی برسد که ایشان به امثال احمد شهید کد بدهد. ضمنا اظهارات ایشان همزمان با اقدامات ددمنشانه عربستان در یمن و حادثه تاسف‌انگیز فرودگاه جده نشان می‌دهد که آقای هاشمی در دفاع از عربستان دچار انفعال شده است.
 دلگیری عمیق از رد صلاحیت
و بررسی پرونده یکی از نزدیکان
«احمد بخشایش اردستانی»  نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با خبرنگار کیهان درخصوص آن بخش از اظهارات هاشمی در همایش بانوی انقلاب که گفته بود: «در سال 84 یک موی بدنم راضی نبود کاندیدا شوم. چرا که دولت آقای خاتمی بود و من گفتم نمی‌آیم، همسر امام مرا خواست و به من گفت: امام این انقلاب را به دست شماها سپردند. آیا شما می‌دانید اینها چه کسانی هستند؟ همین صحبت‌های همسر امام سبب شد من قبول کنم و پذیرفتم»گفت: در اینکه آقای هاشمی از نیروهای انقلاب هستند هیچ جای شکی نیست؛ ولیکن گزاره‌های ذهنی ایشان به دو مسئله برمی گردد.
اردستانی افزود:اولین مسئله دلگیری عمیق ایشان از ردصلاحیت در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 است.‌ای کاش آقای هاشمی در روزگاری که همسر امام(ره) در قید حیات بودند این مباحث را مطرح می‌کردند. اینکه انسان پیروزی خود را به خودش منتسب کند و شکست را به دیگری منتسب کند رفتار پسندیده‌ای نیست.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: دومین مسئله پرونده فرزند ایشان در قوه قضائیه و سیر محاکمه وی است. نظام ما بر پایه مردم سالاری دینی بنا نهاده شده است. حضرت امام(ره) فرمودند: اگر فرزندان من در مقابل انقلاب بایستند من از آنها عبور می‌کنم.
 عده‌ای به دنبال جمع کردن سبد آراء هستند
«محمد حسن آصفری» نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با خبرنگار کیهان گفت: اشخاصی همچون آقای هاشمی از جمله کسانی هستند که در طول انقلاب مسئولیت‌های زیادی بر عهده داشتند؛ بنابراین چرا باید به خودشان اجازه بدهند که برای اقبال یک جمع کوچک، این نظام را زیر سوال ببرند و یک جمعی را به سوی خودشان سوق بدهند. این ظلم به نظام است و مطمئنا این افراد در فردای قیامت نمی‌توانند پاسخگو باشند.
آصفری خاطرنشان کرد: این گونه اظهارات جنبه تبلیغاتی دارد و با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس، عده‌ای به دنبال جذب آرای خاکستری هستند و بر همین اساس مسائل را مطرح می‌کنند که هیچ سندیتی ندارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: اگر عده‌ای به دنبال جمع کردن سبد آراء هستند بهتر است راه دیگری پیدا کنند زیرا مردم به این شیوه‌ها توجه نمی‌کنند و ملت ایران بارها ثابت کرده‌اند که پیوندشان با نظام جمهوری اسلامی ایران گسستنی نیست.
وی افزود: چرا امروز که پرونده‌های افراد خاص در قوه قضائیه در حال بررسی است، موضوع زندان‌ها مطرح شده است؟ بهتر است این اشخاص از اینگونه اظهارنظرها دست بردارند و بدانند که این قبیل اقدامات نه تنها خیانت به آرمان‌های امام راحل(ره) است بلکه می‌تواند به ابزاری در دست دشمنان جهت سواستفاده تبدیل شود.
 یادآوری توصیه امام(ره) در بیان نقل قول ها
«سید باقر حسینی» نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با خبرنگار کیهان گفت: حضرت امام(ره) فرمودند که «حتما باید نوشته‌ای از من باشد یا ضبط شده باشد یا حتما بقیه شنیده باشند». حال ما تکذیب نمی‌کنیم ولیکن امام(ره) فرمودند که غیراز این را نپذیرید.
حسینی خاطرنشان کرد: به نظر بنده بهتر است که آقای هاشمی از بیان مواردی که به ایشان و اعتقاد مردم خدشه وارد می‌کند خودداری کنند زیرا ما برای نظام هزینه‌های زیادی داده ایم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به آن بخش از اظهارات هاشمی که گفته بود: «آدم‌های خشکه مقدس، جاهل و نادان نیز هستند که معتقدند امروز همه مصیبت این است که چند زن بدحجاب در خیابان باشد...» تصریح کرد: در قرآن به صراحت آمده است که «رعایت نکردن حجاب زمینه ساز دیگر مفاسد در جامعه است» ولی من تاکنون نشنیده‌ام که کسی همه مصیبت کشور را مسئله حجاب عنوان کرده باشد. به نظر من تخطئه کردن مسائل منطقی ، منصفانه نیست.
 بغض خطرناک نسبت به جریان ارزشی
سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه پاسداران در گفت‌وگو با تسنیم، در واکنش به برخی سخنان مطرح شده در همایش بانوی انقلاب، گفت: وقتی نظام اسلامی می‌خواهد عدالت را جاری کند و دانه‌درشت‌ها را در محکمه افکار و وجدان عمومی محاکمه کند، معلوم است که صدای وااسلاما، دادخواهی و تظلم از کسانی که در معرض محاکمه هستند و وابستگان آنها بلند می‌شود. اینها می‌خواهند جای ظلم و عدل را عوض کنند!!
وی افزود: امروز همه می‌دانند اینکه فردی خود را معیار حق بداند و حریم دائمی برای خود ایجاد کند در نظام ما منسوخ شده و مردم همه را در برابر قانون برابر می‌دانند.
سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: اینکه دلسوزان انقلاب و کسانی را که بیشترین شهید را داده‌اند و هنوز زخم میدان‌های جهاد بر جسم و روح‌شان باقی است، به‌عنوان خشکه‌مقدس‌های اذیت‌کننده‌ امام معرفی کنیم به چه معنی است؟! این یک بغض خطرناک نسبت به جریان ارزشی انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) است که ریشه در خاستگاه همین مردم ارزشی و آرمان‌خواه دارد و البته بی‌توجهی آنان نسبت به این‌گونه افراد!!
فرمانده کل سپاه پاسداران در واکنش به بخش دیگری از سخنان مطرح شده در همایش بانوی انقلاب، تأکید کرد: بدانیم همین دلواپسان با شنیدن این اظهارات، از این‌گونه افراد محکم‌تر، مؤمنانه‌تر و هوشیارانه‌تر در همه صحنه‌ها همچنان از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و شهیدان دفاع خواهند کرد و ادامه این سخن‌پراکنی‌ها تنها موجب افزایش نفرت جامعه از آنها می‌شود و این سیاه‌نمایی‌ها فقط بذر تردید در دل مسئله‌دار‌های انقلاب می‌پاشد و مردم مؤمن و انقلابی ما آن‌قدر آگاه هستند که بتوانند قضاوت‌های دقیقی داشته باشند. آنها خالق 9 دی بوده‌اند، در 22 بهمن‌های انقلاب حماسه‌های باشکوه آفریدند و قبلاً طراحان این‌گونه سیاه‌نمایی‌ها را منزوی کرده‌اند، همان‌گونه که نمایندگان خبره آنها اخیراً چنین کردند.
سرلشکر جعفری در پایان تصریح کرد: آیا نباید از تاریخ صدر اسلام و حتی تاریخ نزدیک خودمان و حوادث درس‌آموز انقلاب اسلامی به‌ویژه فتنه 88 عبرت گرفت؟! هرگز در این‌گونه موضع‌گیری‌ها علاقه‌مندی به آرمان‌های امام، نظام و خیراندیشی برای امت اسلامی دیده می‌شود؟!


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: مواضع , هاشمی , راستای , گزارش‌های, احمد شهید, عاشورایان, مستقل, بسیجی,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان