اوباما اشتباه می‌کند با توافق نمی‌توان ایران انقلابی را تغییر داد
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 112
بازدید دیروز : 93
بازدید هفته : 727
بازدید ماه : 22445
بازدید کل : 987876
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 23:56 |

 

واشنگتن پست:

 

اوباما اشتباه می‌کند با توافق نمی‌توان ایران انقلابی را تغییر داد

 

یک روزنامه آمریکایی در مقاله‌ای تحلیلی تاکید کرد که با توافق نمی‌توان ایران انقلابی را تغییر داد و اوباما در این خصوص دچار اشتباه شده است.


روزنامه «واشنگتن پست» در مقاله‌ای تاکید کرد پیش فرض اصلی توافق نهایی هسته‌ای با ایران این است که این توافق در 10 سال آینده از طریق فعال کردن یک سلسله نیروهای غربگرا در ایران، محیط داخلی این کشور را به سود آمریکا تغییر خواهد داد.
در ادامه مقاله آمده است: بیایید این سناریو را بررسی کنیم. ایرانی که تغییر نکند، صدها میلیارد دلار درآمد تازه از لغو تحریم‌ها به دست می‌آورد. ایران باز هم به دنبال سلطه بر خاورمیانه و از بین بردن اسرائیل خواهد بود. رئیس جمهور آینده و مقامات دولت آمریکا مجبور خواهند بود به همین راهبرد - تحریم، خرابکاری و تهدید نظامی - روی آورند که در حال حاضر اوباما پیشنهاد می‌کند کنار گذاشته شوند.

در عین حال، احتمال جلوگیری از هسته‌ای شدن ایران نسبت به اکنون بطور قابل توجهی بدتر خواهد بود.
حداقل می‌توان گفت بعید است رئیس جمهور آینده با این حرف موافق باشد که اوباما توافقی خوب کرده است.
بنابراین مهم‌ترین مسئله در مورد توافق این نیست که تحریم‌ها با چه سرعتی لغو می‌شود یا آیا بازرسی‌ها به اندازه کافی سختگیرانه است. مسئله،آن نیروهایی در ایران هستند که همانطور که اوباما به نیویورک تایمز گفت، معتقدند ما نیازی نداریم خود را کاملا از زاویه ماشین جنگی خود ببینیم و باید قوی‌تر شویم.
بیشتر کارشناسان غربی پانزده سال قبل می‌گفتند ایران می‌تواند به این وضعیت برسد. با این حال معلوم شد لیبرال‌های ایرانی و تحلیلگران غربی قدرت انقلاب اسلامی را دست‌کم گرفته اند؛ چنانکه رهبر معظم ایران هفته گذشته بر نفرت ابدی خود از غرب و هر آنچه نماینده آن باشد، تاکید کرد.
علاوه بر این، اگر[ آیت الله] خامنه‌ای فورا این توافق را از بین نبرد، نشان خواهد داد این توافق دستور کار «انقلابی» کشور را تغییر نمی‌دهد.
 محتوای مذاکرات هیئت آژانس انرژی اتمی در تهران
به گزارش تسنیم، هیئت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به‌ریاست معاون پادمانی آژانس بامداد چهارشنبه وارد تهران شد.
«بهروز کمالوندی» سخنگو و معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی هدف از سفر این هیئت را گفتگو درباره همکاری‌های ایران و آژانس در چارچوب برنامه مربوط به بیانیه مشترک دوجانبه دانست که آبان ۱۳۹۲ به امضا رسید.
کمالوندی افزود: براساس این بیانیه مقرر شد موضوعات مختلف در قالب خوشه‌های مختلف تحت عنوان گام به گام پیگیری شود که تاکنون دو گام را برداشته‌ایم و از گام سوم نیز که ۵ موضوع را در بر می‌گیرد فقط درخصوص دو موضوع در حال مذاکره‌ایم که البته از نظر ما اینها هم تمام شده است. وی درباره موضوعات مطرح در مذاکرات با هیئت آژانس تصریح کرد: مجموع سه مرحله همکاری‌های ایران و آژانس شامل ۱۸ موضوع بود که ۱۶ موضوع آن نهایی شده است. سخنگوی سازمان انرژی اتمی دو موضوع باقی‌مانده را شامل مقاله انتقال نوترونی و موضوع انفجارات قوی در منطقه مریوان مبتنی بر ادعای منابعی است که به آژانس ارائه شده ‌است.
وی گفت: این در حالی است که ما همواره از طرق کتبی و شفاهی به آژانس اعلام کرده‌ایم که می‌توانند بازرسانشان را برای بازدید از محلی که مدعی انفجارات قوی هستند بفرستند که تاکنون نفرستاده‌اند که این موضوع برای ما هم تعجب برانگیز است.
وی ابراز امیدواری کرد با توضیحاتی که ارائه و روشنگری می‌شود این دو موضوع نیز هرچه زودتر حل و فصل شود.
 تصویب لایحه‌ای که اوباما قول وتوی آن را داده بود
به گزارش خبرگزاری‌ها، در شرایطی که طبق یک تقسیم کار قابل حدس، همزمان با برگزاری مذاکرات هسته‎ای ایران و 1+5 نمایندگان کنگره آمریکا موضوع تشدید تحریم‎ها علیه ایران و نظارت بر توافق نهایی را در دستور کار قرار داده بودند، کاخ سفید اعلام کرد که دولت در مقابل اینگونه اقدامات می‌ایستد و رئیس جمهور مصوبات اینچنینی را وتو خواهد کرد.
با اینحال تنها ده روز پس از قرائت بیانیه لوزان، کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با طرح موسوم به قانون نظارت بر توافق هسته‌ای موافقت کرد.این طرح دولت اوباما را ملزم می‌کند در صورت حصول هرگونه توافقی با ایران، ظرف 5 روز آن را برای بررسی به کنگره ارائه دهد.تبدیل این طرح به قانون، به آن معنی است که دولت باراک اوباما حداقل تا 30 روز امکان برداشتن تحریم‌های ایران را نخواهد داشت.
نکته قابل توجه اینجاست که «جاش ارنست» سخنگوی کاخ سفید در واکنش به این اقدام و بر خلاف اظهارات پیشین درخصوص وتوی مصوبات توسط اوباما اعلام کرد: اوباما نسخه فعلی طرح نظارت کنگره بر توافق هسته‌ای را امضا می‌کند.
«جان کری» وزیر خارجه آمریکا نیز که برای شرکت در نشست وزرای خارجه «G7»به آلمان سفر کرده بود گفت: مطمئن است اوباما میتواند درباره توافق هسته‌ای ایران وارد مذاکرات نهایی شود.
در همین حال،«یووال اشتاینیتز» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی گفت: توافق میان دولت و کنگره آمریکا درباره نظارت قانون‌گذاران آمریکایی بر هر گونه توافق هسته‌ای با ایران دستاوردی برای سیاست اسرائیل است.
سناتور «کورکر» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنا نیز در جلسه رأی‌گیری درباره طرح نظارت کنگره بر توافق هسته‌ای گفت: رفع تحریم‌های ضد ایرانی بدون ارائه تمامی جزئیات توافق هسته‌ای ممکن نیست.
 لزوم دسترسی
 به سایت‌های نظامی
در توافق نهایی
به گزارش فارس، موسسه علوم و امنیت بین‌الملل آمریکا (ISIS) گزارشی را منتشر کرده و مدعی شده است که هرگونه توافق بلندمدت هسته‌ای با ایران باید شامل دسترسی به تأسیسات نظامی ایران شود.
در ابتدای این گزارش این‌گونه آمده است: از زمان حصول چارچوب توافق ایران و 1+5، اظهارنظرات زیادی از مقامات ایرانی شنیده‌ایم مبنی بر اینکه بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) اجازه بازرسی از تأسیسات نظامی در ایران را ندارند. این اظهارات ظاهراً در این زمان که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شواهدی از فعالیت‌های هسته‌ای اعلام نشده ایران در این مکان‌ها را دارد، نشانگر این مطلب است که ممکن است دلایلی داشته باشد.
این گزارش سپس ادعاهایی را درباره فردو مطرح کرد و نوشت: ایران پیش از این در حال ساخت تأسیسات هسته‌ای مخفیانه در پایگاههای نظامی مچ‌گیری شده بود. دقیقاً همان کاری که با سایت فردو کرد و ساخت مخفیانه این سایت را اوایل دهه 2000 آغاز کرد. حال سوالی مطرح می‌شود و آن اینکه چه مکانی برای مخفی کردن دستگاه سانتریفیوژ یا دستگاهی برای تولید سلاح هسته‌ای بهتر از سایت‌های نظامی وجود دارد؟


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: وباما , اشتباه, می‌کند, توافق , نمی‌توان, ایران انقلابی, تغییر , بسیجیان , مستقل, عاشوراییان زنجان,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان