حرف و عمل آمریکا یکی نیست ایران نباید اعتماد کند
تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي:
آرشيو مطالب
آخرین مطالب

درباره ما

این وب وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیست و از نظر فکری فقط از احکام شرعی و منویات امام خامنه ای تبعیت می کند .
همسنگران
» ضامن آهو
» شعرهای سیدناصر ولائی
» ياوران مهدي
» مباحث اخرالزمان
» ظهور نزدیک است
» شهدا شرمنده ایم
» امروز اولین روز از باقی عمر من است
» (وب مداحی کربلایی محسن احمدی)
» همراه رهبر
» کلبه ساده من
» معبری به آسمان
» نگاه
» گروه اسلام شیوا
» ذاکرین اهل بیت
» لبیک یا حسین
» هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
» پاتوق عاشقان علی اصغر (ع)
» گمنام
» پایگاه رسمی حزب الله لبنان
» هیئت بین الحرمین اندیمشک
» معبری به آسمان
» انصارالمهدی
» شهید چهارده سال بعد از انتظار
» حزب الله لبنان
» معبر سایبری اندیشه
» REZAHOOSHMAND
» وطنم قلعه سرچهاردانگه
» منتظران ظهور 313
» وبسایت رسمی شجره طیبه صالحین،حلقه شهیدمهدی مکاری شهر مشکات
» خادمین سرزمین نور
» کـلــبـه درویــــشـی
» اَین عمار!!!درجستجوی عمار...
» یالثارات
» سایت مداحی کربلایی محسن احمدی
» ♥♥ استاد رائفی پور ♥♥
» سنگر جنگ نرم
» مجمع فرهنگي رهپويان علوي سريش آباد
» تار نمای تخصصی حاج جواد دلیر
» وبلاگ فرهنگی و مذهبی لثارات الحسین (ع)
» مهدویت وآخرالزمان
» معبر سایبری اندیشه
» هیئت محبان امام جعفرصادق(ع) تربت جام
» معبر سایبری اندیشه
» مهدی موعود (عج)
» مـــنــتــظـران مـــهــــدی
» بسیج ما
» جاودانه ها
» جنگ 93
» هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
» بیرق عشق
» دغدغه
» دل خوشي های طلبه
» تفرش عصر مدرن
» یا اباصالح المهدی
» روستای شهید حسین چکی(روستای دشت آهو)
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» گرافیک کده
» سرباز سایبری سید علی
» بیتابان گربلا
» کانون جوانان بسیج شهرستان فریدن
» مولا مهدی گل یاس
» معبر سایبری ساوه
» مجله حقیقت
» مهدی مولا گل یاس
» بیرق عشق
» رزمنده سایبری
» هیئت بین الحرمین ساری
» مرشد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشوراییان زنجان و آدرس b-zanjan.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 137
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 659
بازدید ماه : 22377
بازدید کل : 987808
تعداد مطالب : 888
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1



روزشمار محرم عاشورا جنگ دفاع مقدس
 سید علی اگر لب تر کند جان را فدایش می کنیم کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نام‌ها  بازنده نگهداشتن عاشوراء کشور شما آسیب نخواهد دید السلام علیک یا ابا عبدالله بسیج لشگر مخلص خداست أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء شهید نظر می کند به وجه الله
+ نوشته شده توسط فداییان رهبری در و ساعت 1:41 |
معاون اسبق وزارت خزانه‌داری آمریکا:

حرف و عمل آمریکا یکی نیست ایران نباید اعتماد کند

 

معاون اسبق وزارت خزانه‌داری آمریکا با بیان اینکه ایران باید با دولتی توافق و به آن اعتماد کند که هرگز عهدشکنی نکرده و همواره به حرف خود عمل نموده است، تاکید کرد که در طول تاریخ، واشنگتن ثابت کرده است که حرفش و عملش قابل اعتماد و اتکا نیست و تاکنون به هرکسی که با آن توافق کرده خیانت کرده است.


«پاول رابرتز» نویسنده آمریکایی و معاون اسبق وزارت خزانه‌داری آمریکا  گفت: در یک دهه گذشته نه تنها دستگاه‌های اطلاعاتی ایالات متحده و بلکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز که مسئول بازرسی از سایت‌های غنی‌سازی ایران است، هیچ نشانه‌ای از یک برنامه تولید سلاح‌های هسته‌ای در ایران را گزارش نداده است.
رابرتز افزود: ایران باید با دولتی توافق و به آن اعتماد کند که هرگز عهدشکنی نکرده و همواره به حرف خود عمل نموده است.در طول تاریخ واشنگتن قطعی ثابت کرده است که حرفش و عملش قابل اعتماد و اتکا نیست. تاریخ نشان داده که واشنگتن نسبت به آنچه روی برگه وعده می‌دهد قابل اعتماد نیست. آمریکا تاکنون به هرکسی با آن توافق کرده خیانت کرده است.
 عهدشکنی آمریکا
در برابر روسیه و آلمان
وی تصریح کرد: ایران باید از رئیس جمهور سابق شوروی، گورباچف، این سؤال را ​​بپرسد: آیا وعده و حرف واشنگتن ارزشمند و معنادار و قابل اعتماد است یا نه؟ در اتحاد آلمان، واشنگتن به گورباچف قول داد که به‌ازای توافق گورباچف با اتحاد مجدد آلمان، ناتو یک اینچ هم به‌سمت شرق حرکت نخواهد کرد، این در حالی بود که ناتو بی‌درنگ مرز روسیه را گرفت و در حال حاضر نیز آمریکا بخش‌های سابق امپراتوری روسیه را به‌سمت ناتو می‌کشاند.
معاون اسبق وزارت خزانه‌داری آمریکا خاطرنشان کرد: ایران باید از رئیس جمهور فعلی روسیه، پوتین، بپرسد: آیا وعده و حرف واشنگتن ارزشمند و معنادار و قابل اعتماد است یا نه؟ به‌بیان دیگر چه‌چیزی ارزش است. احساس ضعف استراتژیکی روسیه، باعث شد تا جورج دبلیو بوش پیمان ضدموشکی بالستیک را که واشنگتن با مسکو امضا کرده بود، لغو کند و بشکند. با خارج شدن واشنگتن از این پیمان، آمریکا به‌سرعت پایگاه‌های ضدموشک‌های بالستیک خود را در مرزهای روسیه برقرار کرد.
رابرتز در ادامه گفت: ایران باید از آلمان بپرسد: چه‌کسی به نقض همه وعده‌های رئیس جمهور وودرو ویلسون در معاهده ورسای مجبور شد که منجر به پایان دادن جنگ جهانی اول توسط آلمان به‌ازای آن گردد؟ از دست دادن منطقه وسیعی از قلمرو آلمان و همچنین غرامت فلج کننده‌ای که بر آلمان تحمیل شد، توسط کدام دولت که قطعاً نمی‌خواست جنگ را آغاز کند به‌سمت جنگ جهانی دوم هدایت شد بر آلمان تحمیل شد؟ علی‌رغم اینکه جنگ با اعلان بریتانیا و فرانسه علیه آلمان آغاز شد، چه‌کسی آلمان را سرزنش کرد؟
وی تاکید کرد: به‌اعتقاد من توافق با واشنگتن مقدمه‌ای برای خیانت است، در حالی که واشنگتن آن را به‌راحتی و به‌سهولت امضا خواهد کرد ولی در عمل ایران را اذیت خواهد کرد. این راه، سبک و روش واشنگتن است، هیچ کس نمی‌تواند به واشنگتن اعتماد کند.
معاون اسبق وزارت خزانه‌داری آمریکا تصریح کرد: ایران برای رسیدن به توافق، بسیاری از حقوق خود را رها کرده در صورتی که این حقوق تحت پیمان منع گسترش سلاح هسته‌ای به ایران واگذار شده است. میان تمامی امضا کنندگان پیمان منع گسترش سلاح هسته‌ای فقط در خصوص ایران تبعیض وجود دارد.
 مذاکرات سه روزه
برای نگارش توافق جامع
دور جدید رایزنی‌های هسته‌ای بعد از بیانیه سوئیس (لوزان) از روز چهارشنبه در شهر وین پایتخت اتریش برگزار و سه روز به طول خواهد انجامید.
به گزارش فارس، این رایزنی‌ها قرار است پیش از ظهر چهارشنبه دوم اردیبهشت ماه در شهر وین و در سطح معاونان وزرای خارجه و مدیران کل سیاسی ایران و 6 کشور (آمریکا، فرانسه، روسیه، چین، انگلستان و آلمان) و با حضور هلگا اشمیت معاون فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و همچنین در سطح کارشناسان برگزار و نگارش متن توافقنامه جامع هسته‌ای (برنامه جامع اقدام مشترک) آغاز شود.
بر همین اساس تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به ریاست سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت خارجه، مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه و حمید بعیدی‌نژاد مدیرکل امور سیاسی و امنیت بین‌المللی وزارت خارجه به همراه دیگر اعضای تیم مذاکره‌کننده بامداد چهارشنبه دوم اردیبهشت ماه راهی وین می‌شوند.
 تلاش برای ممانعت از گسترش نفوذ ایران
روزنامه مصری الاهرام در گزارشی نوشت: به رغم توافق هسته‌ای، آمریکا در تلاش برای ممانعت از گسترش نفوذ ایران است.
در همین حال، پایگاه آمریکایی پولیتیکو در گزارشی نوشت: بعید است تصویب طرح نظارت بر توافق هسته‌ای ایران توسط کنگره، سبب از بین رفتن توافق شود.
این پایگاه خبری در ادامه تاکید کرد: آمریکائی‌ها معتقدند بهترین نتیجه را از مذاکرات بدست آورده‌اند. هم دموکراتها و هم جمهوریخواهان با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور باراک اوباما درصدد امضای لایحه ایران است؛ لایحه‌ای که پیشتر نمی‌خواست امضا کند، در حال ادعای پیروزی هستند.
پولیتیکو در پایان گزارش تصریح کرد: اگر توافق شبیه به چارچوب(بیانیه هسته‌ای لوزان) باشد،رئیس‌جمهور قادر به قبولاندن آن(به کنگره و آمریکایی‌ها) خواهد بود.
«مارک کرک» نیز که به عنوان یکی از دو سناتور طراح لایحه‌ی افزایش تحریم‌های ضد ایرانی در مجلس سنای آمریکا شناخته می‌شود گفت: در صورت دستیابی به توافق هسته‌ای احتمالی، آمریکا نباید تحریم‎های ضد ایرانی را لغو کند.


تنها ره سعادت : ایمان ، جهاد ، شهادت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: حرف, عمل, آمریکا , یکی , ایران , نباید اعتماد, معاون, اسبق وزارت, خزانه‌داری, آمریکا, پاول رابرتز, ,

لوگوی وبگاه
عاشورائیان زنجان
همکاران سایبری
ثامن تم

 هیئت بین الحرمین ساری


رزمنده سایبری
تخصصی مهدویت

???? ?????

http://8pic.ir/images/rgibwc9x51tm86kxjjxh.jpg

?? ???? ?????? ????? ???? ???

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد

مجمع فرهنگي رهپويان علي شهر سريش آباد

محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما محل لوگوی شما
موضوعات مطالب
پیوندهای روزانه
برچسب‌ها
» داعش (57), » ایران (39), » عربستان (39), » عاشوراییان (39), » ایران (31), » یمن (28), » عراق (24), » داعش (22), » زنجان (22), » ترکیه (21), » عاشوراییان زنجان (21), » امریکا (18), » سوریه (16), » شهادت (16), » شهید (15),
نوای وب
پخش انلاین
همکاران دیگر

 دعای عشق بخوان